abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75548202
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:15 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Bullshit.
Zit er soms iemand onder jouw account?
Gast relativeer nou even, als jij moet kiezen tussen die 2 humorloze staats marionetten en een imam met droge humor, waar kies jij dan voor?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75548290
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet niet proberen via de grondwet verplichtingen voor de burger te construeren, zeker niet op cultureel vlak. Dat is een miskenning van wat de grondwet is.
Laat ik speciaal voor jou me beraden op een andere formulering laat onverlet dat cux ligt in het aanvaarden van de Nederlandse cultuur, deze niet afwijzen en tegelijkertijd eigen groepswaarden als maatgevend stellen, want dan is er van een samenleving geen sprake.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75548358
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gast relativeer nou even, als jij moet kiezen tussen die 2 humorloze staats marionetten en een imam met droge humor, waar kies jij dan voor?
Dan kies ik voor die imam, vreemd he?
Maar je verneukt nu wel je imago hé?
Wel aan gedacht?
pi_75548535
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad, je kunt nog beter je eigen verdediging voeren dan hem inhuren. Als je hem inhuurt kun je je zaak wel vaarwel zeggen. Alleen al door zijn onbegrijpelijk taalgebruik zal de rechter zeer snel geirriteerd raken...als hij dat al niet is door het niet voor hem opstaan van Enait.
Als je denkt dat dat zo is, dan moet je je inderdaad serieus zorgen maken over de Nederlandse rechtsstaat.

Rechters die uit irritatie verkeerd oordelen, dat is niet best .

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 12-12-2009 14:39:24 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75548604
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:36 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ook dat, want hij kan nu wel vrijgesteld zijn van het opstaan voor de rechter (en zijn orthodoxe cliënten daarmee ook) maar het staat de rechter natuurlijk vrij om het in zijn afweging nog onbewust mee te nemen als gebrek aan respect.
Hij is niet 'vrijgesteld': er is voor niemand een verplichting om op te staan.
Er kan dus ook niemand van vrijgesteld worden.
Er kan dus ook niemand niet vrijgesteld worden omdat het geen moslim is.
Enzovoorts.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75548713
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die "moslims" die P&W in het verleden op bezoek hadden, waren geen echte moslims, want dat waren mensen die geen eigen mening hebben en braaf met de blanke elite mee konkelen.
Zwak, zwakker, zwakst.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75548826
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zwak, zwakker, zwakst.
Het is een zuivere no true Scotsman!
pi_75548887
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je denkt dat dat zo is, dan moet je je inderdaad serieus zorgen maken over de Nederlandse rechtsstaat.

Rechters die uit irritatie verkeerd oordelen, dat is niet best .
Daar heb je wel gelijk in, maar het zal onvermijdelijk meespelen.
Erger vind ik, dat de advocaat zich laat meeslepen door zijn emoties en zijn zelfbeheersing verliest.

Nou kwam het wel erg dicht bij hemzelf, in die uitzending, en hij was niet echt aan het werk, maar hij toonde m.i. weinig professionele zelfbeheersing. Stel je voor dat hij in de rechtszaal op de Officier begint te schelden!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75548903
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is een zuivere no true Scotsman!
Zo zuiver zie je ze zelden!
pi_75549075
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dan kies ik voor die imam, vreemd he?
Maar je verneukt nu wel je imago hé?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75549088
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zwak, zwakker, zwakst.
Het is wel zo.
pi_75549605
Zowel Mohammed als Paul heeft een punt. Maar eerlijk is eerlijk, Paul deed behoorlijk kinderachtig. Natuurlijk kan je het niet met Mohammed eens zijn, maar probeer wel gewoon een degelijke discussie te voeren. Anders had je Mohammed niet moeten uitnodigen in je programma.

Edit: ik bedoel Jeroen Pauw.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zienswijze op 12-12-2009 15:52:46 ]
pi_75549669
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Zienswijze het volgende:
Zowel Mohammed als Paul heeft een punt. Maar eerlijk is eerlijk, Paul deed behoorlijk kinderachtig. Natuurlijk kan je het niet met Mohammed eens zijn, maar probeer wel gewoon een degelijke discussie te voeren. Anders had je Mohammed niet moeten uitnodigen in je programma.
Die reacties van P&W waren gewoon typerend, want zoals P&W te keer gingen tegen Einat, zo denkt de blanke elite gewoon over moslims.
Die blanke elite vindt moslims helemaal top, behalve als moslims een eigen mening hebben die afwijkt van de blanke mening.

En omdat die blanke elite weigert te luisteren naar moslims en autochtonen, is die WIJ-ZIJ cultuur ontstaan.
pi_75549772
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die reacties van P&W waren gewoon typerend, want zoals P&W te keer gingen tegen Einat, zo denkt de blanke elite gewoon over moslims.
Die blanke elite vindt moslims helemaal top, behalve als moslims een eigen mening hebben die afwijkt van de blanke mening.

En omdat die blanke elite weigert te luisteren naar moslims en autochtonen, is die WIJ-ZIJ cultuur ontstaan.
Paul kon zich duidelijk niet inhouden. Ook hij heeft vast en zeker zijn bedenkingen tegenover de islam. In het algemeen probeert hij politiek correct te doen (zoals de linkse elite wel vaker doet), maar deze keer kon hij zich niet politiek correct inhouden en heeft hij zich laten gaan.
pi_75549837
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Paul kon zich duidelijk niet inhouden. Ook hij heeft vast en zeker zijn bedenkingen tegenover de islam. In het algemeen probeert hij politiek correct te doen (zoals de linkse elite wel vaker doet), maar deze keer kon hij zich niet politiek correct inhouden en heeft hij zich laten gaan.
Nee ik vind wel dat als je die mensen allemaal naar ons land toe lokt en ze vervolgens met open armen ontvangt, dat je ze ook met respect moet behandelen als die nieuwe nederlanders een eigen mening krijgen.

En dat doet de blanke elite dus niet.
pi_75549958
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee ik vind wel dat als je die mensen allemaal naar ons land toe lokt en ze vervolgens met open armen ontvangt, dat je ze ook met respect moet behandelen als die nieuwe nederlanders een eigen mening krijgen.

Deze mening deel ik ook met jou. De islam is hier naartoe gehaald, zonder dat de elite wist wat de islam daadwerkelijk inhoudt. Nu proberen sommige moslims hun geloof te vormen en te uiten, en dan worden ze tegengehouden door de elite.

Tja, had je je maar eerst moeten verdiepen in de islam voordat je de islam uitnodigde.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:29:03 #237
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75549966
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar respect moet natuurlijk wel van twee kanten komen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_75550030
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Deze mening deel ik ook met jou. De islam is hier naartoe gehaald, zonder dat de elite wist wat de islam daadwerkelijk inhoudt. Nu proberen sommige moslims hun geloof te vormen en te uiten, en dan worden ze tegengehouden door de elite.

Tja, had je je maar eerst moeten verdiepen in de islam voordat je de islam uitnodigde.
Moslims worden juist niet tegen gehouden door de Elite, de ene moskee is nog niet af of de andere wordt alweer uit de grond gestampt, maar dat valt onder "geef het volk brood en spelen".

Het punt is in deze, dat wanneer een moslim een eigen mening krijgt, die afwijkt van de mening van de blanke elite, dat ze worden uitgekotst en niet meer serieus worden genomen, zoals gister ook duidelijk werd bij P&W.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:33:10 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75550067
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:15 schreef Zienswijze het volgende:
Mee eens. Hij wilde gewoon een relletje, zoals dat wel vaker gebeurt met deze man. Nou ja, dat heeft ie dan weer gekregen. Een beetje zonde van de tijd, want het relletje met Polak was stukken beter
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75550085
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mee eens. Hij wilde gewoon een relletje, zoals dat wel vaker gebeurt met deze man. Nou ja, dat heeft ie dan weer gekregen.
Kijk dat bedoel ik dus met blanke elitaire arrogantie: jullie nemen die moslims totaal niet serieus en doen het weer af als "hij wilde gewoon een relletje".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')