1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
dat mag toch nog niet door je spiraal!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of ik rij zo ff snel op MM. Wedden dat ik niet hoef te bobben
ik terugbladeren...quote:
mja, dat schijnt laf te zijn als je de topicstarter bent...quote:
quote:
OMG TS met FIPOquote:
Ach boeie. We hebben niet voor niks abortuskliniekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat mag toch nog niet door je spiraal!!!!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef oh-oh het volgende:
En dat dr niemand weer over die bussen en zo begint he![]()
![]()
Ik heb nog wel wat haaknaalden liggen hiero.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach boeie. We hebben niet voor niks abortusklinieken
Nee das echt vies hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik mag wel neuken, maar met condoom. Das niet zo lekker
Mensen bleken doorweekt te zijn!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]bussen???? Welke bussen!?
![]()
had je al gehoord van die staking in Limburg?![]()
*jaloers is...*quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet straks naar de kapper. En ik heb de afwas ook al gedaan. Geen idee wat ik aan doe vanaaf. Ik heb wel de karbo klaar. En ik ga straks zuigen
Je bent wel wat gewend nu toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat haaknaalden liggen hiero.
Zal ik ze alvast op de post doen?
In je reet gepakt worden kan vast niet zo pijn doen als abcessenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, en niet opeens een kuthumeur krijgen en zeggen dat je mn naalden zelf gaat gebruiken en niet gaat posten. Dan zit ik mooi met een kind straks
Mits je het daarna niet in je oog ofzo krijgtquote:
Dan zet ik dr op voor mn kuthoerrrrrrrr en dr ongeboren vrucht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja is goed. Wel graag normaal adresseren.
Ooh, en niet opeens een kuthumeur krijgen en zeggen dat je mn naalden zelf gaat gebruiken en niet gaat posten. Dan zit ik mooi met een kind straks
Ff zuchten en dan valt het reuze meequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
In je reet gepakt worden kan vast niet zo pijn doen als abcessen
Ja of gewoon ff flink boeren, schijnt ook te helpen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff zuchten en dan valt het reuze mee
ja, dat zeiden ze ook over dat spiraaltje...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff zuchten en dan valt het reuze mee
Ja ja, dat weten we nu wel hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mits je het daarna niet in je oog ofzo krijgtof op je wekker
Ooh goddank. Nou dan kan ik straks met een gerust hart volgespoten worden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zet ik dr op voor mn kuthoerrrrrrrr en dr ongeboren vrucht.
En ik heb dr een heleboel, dus ik kan dr wel een of twee voor jou missen, hoe dan ook
Nee , kuchen, dat doet t ook!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of gewoon ff flink boeren, schijnt ook te helpen.
Ik zou er ook geen afstand van kunnen doen. Er hebben toch miljoenen potentiële levens opgezeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ja, dat weten we nu wel hoor.
Ik moet trouwens echt een nieuwe wekker, want ik slaap dr steeds vaker doorheen, maar ik kan geen afstand doen van dees
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat zeiden ze ook over dat spiraaltje...
Psies ja, er kleven echt zulke mooie herinneringen aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen afstand van kunnen doen. Er hebben toch miljoenen potentiële levens opgezeten.
Massamoordenaar
Greys! Natte Slapende honden etc....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar greys.. dat is dus de grap... HET BUSJE KWAM HELEMAAL NIET. !111111111111111quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja, er kleven echt zulke mooie herinneringen aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dan heb je opeens ipv bonkjes en sliertjes een spiraaltje in je broekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nu! Blijf!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik plaats een tvp en kom later wel terug als jullie zijn uitgekletst over haaknaalden en allerlei gebruiksdetails.
tot over 10 topicsquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik plaats een tvp en kom later wel terug als jullie zijn uitgekletst over haaknaalden en allerlei gebruiksdetails.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dan heb je opeens ipv bonkjes en sliertjes een spiraaltje in je broekje?
Joh kom dr gewoon ff in met je poes, helemaal ontopic!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Cat22 het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat dan zien? Dan heb je opeens ipv bonkjes en sliertjes een spiraaltje in je broekje?
Ja hallo. Wtf. Maak me dan niet blij met een dooie mus spiraal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat ging ik niet vragen hoor als je het niet erg vindt...
quote:
ze "zaten verkeerd" ofzo... lichaam was er niet blij mee en probeerde ervan te bevallen het af te stotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo. Wtf. Maak me dan niet blij met een dooie mus spiraal.
GAquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog minder dan een uur, en ik moet strijkenstofzuigen doe ik morg wel
Ehmmm....... Not so much.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
GA
DAN
EENS
IETS
NUTTIGS
DOEN,
LUI
MOKKEL
DAT
JE
D'R
BENT!
Zo, helpt het?
Echte bikkels doen dat gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
Nou dan had ik die derde mooi niet laten zetten
Nou ja, het was te proberenquote:
ja, dat snap ik eigenlijk ook niet helemaal... toch eens vragen maar idd...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
Nou dan had ik die derde mooi niet laten zetten
like you her?quote:
Ah blijf Qweaaaaaaaaa , tis altijd lachen met jouquote:
Ik ga om 16:30 . Écht waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het was te proberen
En nu?
Nu heb je straks nóg minder tijd en dan wil ik je niet horen piepen over stress en haast!
Ik heb er twee uitgepoept jij???quote:
Ja, dat weet ik ook niet hoor!quote:
Nou, ik weet niet waar jij je in laat neuken dan... maar meestal is het geen goed teken als je je kinderen uitschijtquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb er twee uitgepoept jij???
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het was te proberen
En nu?
Nu heb je straks nóg minder tijd en dan wil ik je niet horen piepen over stress en haast!
ja ho, achter elkaar aan he... telt als 1,5 max!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb er twee uitgepoept jij???
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie he
WIE WEL?quote:
korte termijn geheugen kwijt???quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij je in laat neuken dan... maar meestal is het geen goed teken als je je kinderen uitschijt
quote:
Tis nogal een dictatortje ja die Greysquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.
99.9% van de elite mensen in dit topic.quote:
Ook goed 1,5 maar wel zelf gedaan hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ho, achter elkaar aan he... telt als 1,5 max!
eeeeh, heus wel, echt, echt ECHT!!!!quote:
Tisda?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
korte termijn geheugen kwijt???![]()
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
korte termijn geheugen kwijt???![]()
[..]
We zitten gewoon in een strafkampquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis nogal een dictatortje ja die Greys![]()
We mogen heul nooit wat
En MM, als dr geen condoom om hoeft, vaak en hardquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
99.9% van de elite mensen in dit topic.
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ook goed 1,5 maar wel zelf gedaan he
elite zal dan wel saaie boel zijn, jij in je eentje...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
99.9% van de elite mensen in dit topic.
Ooh, ook met hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En MM, als dr geen condoom om hoeft, vaak en hard
de dokterquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?
Mijn snolletje hoor ook bij de elite eenheidquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
elite zal dan wel saaie boel zijn, jij in je eentje...
Bied jij je aan????quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie had het anders moeten doen? Je man? je zus? Je oma?
Dus wacht even. Zij is zwanger, en dan moet de dokter baren?quote:
ik durf niet weg te gaan, word net weer een beetje vrolijk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef nieslief het volgende:
*Nieslief rolt van de stoel en klimt er weer op*
Ik ga nu echt echt koken.....
Hoor ik daar mijn naam ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn snolletje hoor ook bij de elite eenheidvergis je daar niet in.
Nee dank je, ik ben net seropositief geweestquote:
Als "snolletje" jouw naam is, JA!quote:
Gewoon even de Keizer je Snee laten zien en dan kan alles goed komen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus wacht even. Zij is zwanger, en dan moet de dokter baren?
Waar kan ik dan aanvragen?
quote:
Ik heb een koning, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon even de Keizer je Snee laten zien en dan kan alles goed komen...
maakt mij weinig uit hoor... jij moetquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga m'n werkgever aanklagenHeb de afgelopen twee uur moeten doorwerken zonder te kunnen Fokken, moet nu een heel topic teruglezen (of wil iemand een samenvatting posten van de afgelopen twee uur?
)
het ging over:quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga m'n werkgever aanklagenHeb de afgelopen twee uur moeten doorwerken zonder te kunnen Fokken, moet nu een heel topic teruglezen (of wil iemand een samenvatting posten van de afgelopen twee uur?
)
FOTO!quote:
*kijkt om het hoekje*quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het ging over:
staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en staking bij de bussen in limburg, de kapper, de kleren/planning van qwea, babies en spiraaltjes, en
mja, die vergeet ik al 3 weken heeeeeeeeeeeeeel doelbewust!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt om het hoekje*
Je vergeet de afwas.
Joh zeikstraalquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh echt, van jou mag ook nooit niks nie he
Oh ja barbaaf, het ging ook over natregenen/uitwaaien...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh zeikstraal
Misschien moet je terug ook gaan lopen, kan je een beetje uitwaaien
Heb je hem nou nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, die vergeet ik al 3 weken heeeeeeeeeeeeeel doelbewust!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je hem nou nog niet gedaan?![]()
Ikke wel.
Eh Q? Je kunt ook te ver gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet miepen over stress en haast, niet miepen over nat zijn, pfff. Het lijkt godverdomme hitler wel.
Ga dan maar snel naar huis, misschien wacht er wel een verrassing op je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ben nog niet thuihuis!
-edit- waarom heb je die van mij niet meteen ook ff gedaan!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de afwas gisteren laten staan, maar dat was wel helemaal 1 bakje, 1 bord en de magnetroncover, dus die doe ik vanavond wel ff dr bij, daar zul je me niet over horen.
Vanavond heb ik 1 pan , 1 bakje en 1 bord ( gisteren was het kip kerrie uit de vriezer, vanavond soep uit de vriezer ) , wie weet laat ik m wel helemaal staan tot na het ontbijt morgen, beter voor het millieu, kost evenveel water
Jawel, op mn werk als ie leeg isquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was jij je bentobox nooit af!?
Aambeien met geslachtsroom.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Shit, er belt hier een meneer Burger, ik schrijf het op , en nu heb ik ineens hele erge trek in een hamburger
Ja veel plezier!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:47 schreef Qwea het volgende:
ooh kut ! ik ben nog wat vergeten! Anyway ik ben off
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
FUUUUUUUUCK die moet ik echt niet meer eten op mn werk, dat knetteren stopt niet ff als de telefoon gaat he
quote:
Gelukkig kun je het wel wegspoelen met waterquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Alvast de beste wensen voor 2010, met bijhorend vuurwerk.'
lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het wel wegspoelen met water![]()
Dan voel je het omlaagknetteren maar hoor je het niet meer.
Tip van de dag
En echt, dat knettert keilang na!quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En echt, dat knettert keilang na!
Want ik had de rest van het zakje bij wijze van proef in een bodempje water gedaan, dat knettert al 10 minuten![]()
Dus in mij knettert dat vast ook nog
Vast heeeel gezondquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En echt, dat knettert keilang na!
Want ik had de rest van het zakje bij wijze van proef in een bodempje water gedaan, dat knettert al 10 minuten![]()
Dus in mij knettert dat vast ook nog
Nja, de lolly heb ik zo opgezogen (quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker zonde van de rest van het zakje!
Chemical as can bequote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, de lolly heb ik zo opgezogen () maar dat knetterspul was echt geen puik plan voor op mn werk
nou ja, je word er knetterstoned van...quote:
okee, okee... hier nog wel een uur of twee bezig voor ik echt weekend heb...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt zo een minizakje, als ik dat nu in een ander zakje in mn tas gedaan had was het daar voor eeuwig in blijven zwerven denk ik.
En het was een leuk experiment,
Bijnaaaaaaaaaaaa weekend
Ik ben er echt zoooooo aan toequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, okee... hier nog wel een uur of twee bezig voor ik echt weekend heb...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Helleu![]()
Hoe ist hier?
Ik ben echt zoo blij dat het weekend is. Alhoewel ik wel een druk weekend heb, maargoedDat zijn gelukkig allemaal leuke dingen!
Wel hoofd- en schouderpijn.
Heb trouwens volgende week donderdag een echo, best snel nog, das wel fijn![]()
Was nog een heel gezeik, ik werk ook in een ziekenhuis, maar elke keer weer andere verhalen of ik nou wel tussendoor kon of niet.. Kijk, ik vind het best om gewoon een afspraak te maken maar zeg niet eerst het ene en dan het andere..
Ik kan ook niet wachten... maar ik moet leren voor 4 tentamens...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er echt zoooooo aan toe![]()
Ik ga zometeen ook eindelijk mn winterdekbed op mn bed gooien![]()
En dan lekker soepie eten, chips met dipsausje dr bij, colaatje en heerlijk op de bank hangen en strakjes heeeeeeeeel lang badderen
Ik moet dit weekend echt mn kerstkaarten afschrijven, verder heb ik he-le-maal niksquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten... maar ik moet leren voor 4 tentamens...
oh ja, ook dat nog...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend echt mn kerstkaarten afschrijven, verder heb ik he-le-maal niks
Ze passen niet met zn tweeën in zo een mandjequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:25 schreef P.F het volgende:
oh-oh heb je geen fiets met fietskrat voor de hond?
Bedacht ik mij net tijdens het bijlezen..
Zeker ja! Echt super. Kwam volgensmij ook alleen maar omdat mn unithoofd 't heeft geregeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat je volgende week al terecht kon!!!
Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
shit glas van een lamp is in mn handen kapot gesprongen, vinger bloed behoorlijk
vinger er af hakken, dan stoptie met bloedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
shit glas van een lamp is in mn handen kapot gesprongen, vinger bloed behoorlijk
Nice!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik heb al 3 bestellingen van m'n parfumerie!!!
onder de kraan geweest, jodium erop en een pleisterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?
Er zijn betere manierenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vinger er af hakken, dan stoptie met bloeden![]()
je hand daarintegen...
ja dat is tegenwoordig de trend he, eerst je slagaderlijke bloeding op fok dumpen voor je 112 beltquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?
Nee twitteren, da's pas hipquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat is tegenwoordig de trend he, eerst je slagaderlijke bloeding op fok dumpen voor je 112 belt
Heee!quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
Andersom is veel beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Bamba het volgende:
Een snee in je vinger is kut, dat blijft vaak lang nabloeden
aaaaaahhh er moet toch iets grappigs met die zin te doen zijn, maar ik kom er niet opquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Bamba het volgende:
Een snee in je vinger is kut, dat blijft vaak lang nabloeden
Heb het eruit gelaten. Ik denk dat het me anders teveel geld gaat kostenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nice!
Had je nou het DTH verhaal gedaan, of toch maar eruit gelaten?
Jaja, beter een vinger in je snee, dan een snee in je vingerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aaaaaahhh er moet toch iets grappigs met die zin te doen zijn, maar ik kom er niet op![]()
gelukkig niet al te diep.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heee!
[..]
Oeh!Kan je je vingers nog normaal bewegen? Geen pezen of zenuwen geraakt??
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig niet al te diep.
tis alleen irri, aangezien ik vanavond in de binnenstad ga fotograferen
en de vissen danquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke gelukkig
Ja, dat ken ik vanuit mn werk'Glass cuts through till the bone', en alles daarvoor snijdt het glas gewoon door dus.
Ik had een keer een vrouw op mn werk die was de vissenkom aant schoonmaken, sprong kapot ofzo, en toen moest ze idd naar het ziekenhuis omdat ze pees- en zenuwletsel hadEcht de gekste dingen kom ik tegen
![]()
dat je dat grappig vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de vissen dan![]()
mijn moeder heeft ooit bij het snoeien in haar duim gezaagd, die heeft nu nog steeds geen gevoel in haar duim
Hahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de vissen dan![]()
mijn moeder heeft ooit bij het snoeien in haar duim gezaagd, die heeft nu nog steeds geen gevoel in haar duim
Nee ben aan het koken, als ik niet op let brandt mn erwtensoep aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
waarom ben ik hier altijd alleen na een tijdje, zo vroeg zijn jullie toch neit gaan slapen
Asje, ik wist wel dat je 'm mooi zou vinden. Was de kleur goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
oh en subtle, nog bedankt voor de advent calender van vanochtend
ik ben kleurenblindquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Asje, ik wist wel dat je 'm mooi zou vinden. Was de kleur goed?
Dat vroeg ik nietquote:
Kusje erop?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
sta net ijverig paprika te snijden, snij ik in mijn duim![]()
payback's a bitch
Karma.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
payback's a bitch
Omgggggggquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
payback's a bitch
'quote:
Foto!!quote:
Doet niemand hier volgens mij als je meer dan een paar uur weg bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Het bijlezen heb ik opgegeven, dat is me teveel werk.
Dat was als lurker een stuk makkelijker bij te houden.
Gewoon de goedkoopste halen bij de Gamma of zo en nee ik heb geen Twitter...zo veel heb ik niet te meldenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef P.F het volgende:
Waar zou ik nu het goedkoopst witte muurverf kunnen halen?
En wie gebruikt er twitter?
quote:
Ben jij dat echt, of heb je dat plaatje op inet gezocht?quote:
Nee he, is niet te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet niemand hier volgens mij als je meer dan een paar uur weg bent.
Jammerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En nu gaat hij weer eraf onder de douche. Tot straks!
*drukt scanner tegen scherm*quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee he, is niet te doen.
Hooguit in sneltempo doorscrollen en "scannen" in plaats van lezen.
Werkt alleen met die ouderwetse handscannners...begrijp dat dan tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*drukt scanner tegen scherm*
and how is this supposed to help?
Gewoon, die scanner starten!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*drukt scanner tegen scherm*
and how is this supposed to help?
moeten we dat niet aan tombolafan vragen voor we d'r verhaal in de war schoppenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou...graag! Wanneer kom je 'm brengen?
Als je het op eigen initiatief doet, is het een kusje..Als je het aan tombolafan vraagt wordt het waarschijnlijk veel erger dan een kusjequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeten we dat niet aan tombolafan vragen voor we d'r verhaal in de war schoppen
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij dat echt, of heb je dat plaatje op inet gezocht?
Leuke geschminkte kerstvrouw.
Flauw zeg! Je kunt best een foto van jezelf hier neerzettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.
Dus dat ben jij niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus dat ben jij niet?
Maar had je het wel zo geschminkt?
Of je stuurt er even 1 via pmquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.
Maar het bleken allemaal brave plaatjes te zijn.![]()
Ik kennie schminken en ben geen fan van close up foto's van mij. Niet op internet en niet irl.
Er zwerven er wel een paar rond maar dan zul je hard moeten zoeken.
Vanwaar deze behoefte aan gezichten bij users?quote:
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.
Maar het bleken allemaal brave plaatjes te zijn.![]()
Ik kennie schminken en ben geen fan van close up foto's van mij. Niet op internet en niet irl.
Er zwerven er wel een paar rond maar dan zul je hard moeten zoeken.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?
maakt de naam spuit 11 weer eens waar
Klopt, ik sta met naam genoemd bij één van de koffie-drink groepsfoto's bij de Mac.quote:Ik meen toch vaag een keer ergens een foto van jou te zijn tegengekomen... was dat niet toen julllie voordat jullie naar DT gingen bij mcdonalds zaten?
Zodat ik weet wie je bent de 9equote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanwaar deze behoefte aan gezichten bij users?
Da's simpel. De eerste die aankomt stelt zich op, de rest sluit gaandeweg aan en als je de laatste bent mag je dus het hele rijtje langs om handjes te schudden.quote:
onlangs is daar een geniale sociale constructie voor bedacht,quote:
Dan zorg ik wel dat ik er vroeg benquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's simpel. De eerste die aankomt stelt zich op, de rest sluit gaandeweg aan en als je de laatste bent mag je dus het hele rijtje langs om handjes te schudden.![]()
Heb ik bij de asielactie ook gedaan. Om prompt de helft van de namen weer te vergeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onlangs is daar een geniale sociale constructie voor bedacht,
namelijk de " aan mensen vragen wie ze zijn als je ze tegenkomt" methode
ook wel bekent onder de naam " jezelf voorstellen"
Zo scherp vind ik het niet van mezelf, zag je serieus al voor me, geschminkt met een kerstmasker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Scherp!![]()
[..]
Klopt, ik sta met naam genoemd bij één van de koffie-drink groepsfoto's bij de Mac.
LOL!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?
maakt de naam spuit 11 weer eens waar
Ik meen toch vaag een keer ergens een foto van jou te zijn tegengekomen... was dat niet toen julllie voordat jullie naar DT gingen bij mcdonalds zaten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Bamba het volgende:
En als je aan mensen vraagt wie ze zijn, stel je jezelf niet voor. Dan ben je gewoon nieuwschierig![]()
Wij treden heul niet op met kerstmannenschmink.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo scherp vind ik het niet van mezelf, zag je serieus al voor me, geschminkt met een kerstmasker.
Vroeg me al af waarom je dat nu zou doen, dacht om alvast te oefenen ofzo voor jullie kerstoptredens.
Dan is mijn geheugen dus nog niet altijd zo beroerd.
Wat voor jurken dragen jullie dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij treden heul niet op met kerstmannenschmink.![]()
Onze jurken verkopen zichzelf al.![]()
Maar je onthoudt wel goeie details, dat je nog wist dat ik ergens op een DTH meet foto stond bij de Mac!Ik heb het topic net opgezocht maar Greys heeft hem al uit haar Photobucket gehaald.
Dickens jurken die we op maat hebben laten maken. Zwart-rood, hoepelrok en jakje erover, inclusief mutsje en buideltasje. Volgens mij heb ik geen foto online staan, maar ik zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat voor jurken dragen jullie dan?
Soms onthoud ik dingen, soms ben ik net een zeef...
Wauw klinkt mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dickens jurken die we op maat hebben laten maken. Zwart-rood, hoepelrok en jakje erover, inclusief mutsje en buideltasje. Volgens mij heb ik geen foto online staan, maar ik zal eens zoeken.
Dadelijk mag ik op de fiets twee van die jurken meenemen naar onze jaarlijkse pas- en uitwisselsessie (veranderende kledingmaten, leden vertrekken, er komen nieuwe mensen bij etc...) .
Dat vind ik zo'n onzin voor die kleine kilometer die ik af moet leggen. Lang leven onkreukbare jurken en fietstassen. Vorig jaar heb ik ze - onverwacht- ook zo mee naar huis gekregen, moet nu ook weer lukken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wauw klinkt mooi
Dat geeft wel een leuke sfeer erbij tijdens zo'n optreden.
Jij hebt toch een auto? Waarom dan die jurken op de fiets vervoeren?
Ik lach je niet uit! Vind het gewoon grappigquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit.
Als ik moe ben, denk ik nooit zo helder.
Jij bikkel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin voor die kleine kilometer die ik af moet leggen. Lang leven onkreukbare jurken en fietstassen. Vorig jaar heb ik ze - onverwacht- ook zo mee naar huis gekregen, moet nu ook weer lukken.![]()
Behalve als het regent, dan veranderen de plannen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Ik heb echt mijn dag niet hoor.
Na vanochtend dat gedoe met de jeweetwel moest ik overwerken ook nog, want er moest nog iets heeeeeeeeel belangrijks binnenkomen waar ik op moest wachten.
Toen ik eindelijk naar huis mocht maakte de buschauffeur een lollig grapje toen ik instapte.
Hij zei tegen de honden "en jongens, lekker gewandeld vanmorgen?" en lag echt in een deuk om zichzelf.
Toen mompelde ik dat ik t niet heel gek vond dat ze met agressie te maken kregen op die bussen![]()
En zojuist maakte mn wasmachine een duivels geluid, zat iets in mn pomp,wat ik wel heb weten te verhelpen maar helaas inclusief een groot waterballet.
Maar verder was mn eten lekker, heb ik de afwas alweer netjes gedaan, heb ik mn bed schoon opgeled inclusief winterdekbed en de bank ook al helemaal verschoond en zit ik nu dan eindelijk op de bank, met de laptop , chips en dipjes ,klaar voor Popstars
Een echte baaldag dus!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Na vanochtend dat gedoe met de jeweetwel moest ik overwerken ook nog, want er moest nog iets heeeeeeeeel belangrijks binnenkomen waar ik op moest wachten.
Toen ik eindelijk naar huis mocht maakte de buschauffeur een lollig grapje toen ik instapte.
Hij zei tegen de honden "en jongens, lekker gewandeld vanmorgen?" en lag echt in een deuk om zichzelf.
Toen mompelde ik dat ik t niet heel gek vond dat ze met agressie te maken kregen op die bussen![]()
En zojuist maakte mn wasmachine een duivels geluid, zat iets in mn pomp,wat ik wel heb weten te verhelpen maar helaas inclusief een groot waterballet.
Maar verder was mn eten lekker, heb ik de afwas alweer netjes gedaan, heb ik mn bed schoon opgeled inclusief winterdekbed en de bank ook al helemaal verschoond en zit ik nu dan eindelijk op de bank, met de laptop , chips en dipjes ,klaar voor Popstars
Ik ben gewoon gelijk achter mijn computer gaan zitten vanuit werk... ben er nog maar half bij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit! Vind het gewoon grappig
En zo ben ik ook precies![]()
En mijn man maakt daar ook dankbaar gebruik van, pest me regelmatig op dat soort momenten![]()
Vergeef ik je wel hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelijk achter mijn computer gaan zitten vanuit werk... ben er nog maar half bij.
Ik zie positiviteit in je post bij de laatste zinnen, dat gaat de goede kant wel weer op met jou.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vergeef ik je wel hoor
Hoe was je werkdag dan, druk?
True!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep, was wel druk, maar dat is fijn vind ik, dat werkt het lekkerst en dan vliegt de tijd voorbij.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Nee dat was echt een kutgrap he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]wat een hufter! Ik vind dat dus echt niet kunnen...
Maar gelukkig is het einde goed!!!
Gaat het werken nu wel weer met je schouder?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True!
Bij mij vloog de dag vandaag ook wel voorbij iddMaar ik hoefde gelukkig maar van 9-16 te werken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb colalight met een rietje![]()
Oeh, en ik ben vandaag psies een maand gestopt met roken, tis de 11e he
Inderdaad...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat was echt een kutgrap he?
Ik was echt zo boos dat ik me maar ff niet liet gaan, anders konden ze weer staken maandag![]()
Ik denk trouwens dat ik dr wel een klacht over in ga dienen
Oh dank je nu wil ik ook toastjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook cola light!!!
En ik heb toastjes!!!
en 4 soorten franse kaasjes!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou dat echt doen hoor! Het staken is al kut genoeg, daar hoef je niet ook nog zo'n kutopmerking bij te maken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat was echt een kutgrap he?
Ik was echt zo boos dat ik me maar ff niet liet gaan, anders konden ze weer staken maandag![]()
Ik denk trouwens dat ik dr wel een klacht over in ga dienen
Goed van je hoor!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb colalight met een rietje![]()
Oeh, en ik ben vandaag psies een maand gestopt met roken, tis de 11e he
Naja kijk, zo kunnen ze natuurlijk geen sympatie van het publiek verwachten he ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou dat echt doen hoor! Het staken is al kut genoeg, daar hoef je niet ook nog zo'n kutopmerking bij te maken...
Die zag ik net ook...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dank je nu wil ik ook toastjes![]()
Ik zag net die reclame van McDonalds op tv en ik wil nu ook een capuchinomilkshake![]()
Zit ik hier met mn chips en dips
Nee, dat bedoel ik !!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja kijk, zo kunnen ze natuurlijk geen sympatie van het publiek verwachten he ...
Doet Greys zooooo dr best om me een beetje medeleven te laten voelen voor die mensen, verprutst de eerste de beste botte boer het toch echt weer meteen![]()
Ik ga daar wel nog echt even over mailen.
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa ik ben ook echt gek op de markt.
Ben al twee weken niet geweest![]()
Maar volgende week moet ik wel gaan, weer of geen weer, want dan wil ik wat spul voor kerst halen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!![]()
![]()
Ik kreeg trouwens mijn "gratis bouquetboekjes" binnen, met mijn "spannende verrassing"... Nou nou nou, dat is spannend hoor!!!!!
Nou zeg doe es niet ik heb nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!![]()
![]()
Ik kreeg trouwens mijn "gratis bouquetboekjes" binnen, met mijn "spannende verrassing"... Nou nou nou, dat is spannend hoor!!!!!
Whahahaha das echt een rip offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga echt bijna elke vrijdag in de pauze naar de markt, en dan haal ik een fruitpakket, kaas idd altijd van de markt, vlees en vis, groente, heerlijk en goedkoop allemaal![]()
Grmbl, ik heb surimi sticks en nog wat vis in de koelkast, zal ik toastjes maken ?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou zeg doe es niet ik heb nog niks
Gewoon niet op de spoiler klikken dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou zeg doe es niet ik heb nog niks
nou ja, het blijft gratis he...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha das echt een rip off![]()
Ik ga echt bijna elke vrijdag in de pauze naar de markt, en dan haal ik een fruitpakket, kaas idd altijd van de markt, vlees en vis, groente, heerlijk en goedkoop allemaal![]()
Grmbl, ik heb surimi sticks en nog wat vis in de koelkast, zal ik toastjes maken ?
Neh. Moet heeeeeel voorzichtig doen, en ook met rechts omdat ik die nu veel gebruik natuurlijk, straks ga ik die ook overbelasten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gaat het werken nu wel weer met je schouder?
Ogelvi...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Robin die nu zingt?
van welke Derek??????
Dr viel toch eigenlijk niks aan te snappen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels snap ik em, is inderdaad een kutgrap
misschien toch eens kijken of ik niet een gaslek heb hierzo, zo moeilijk was tie ook weer niet
Zo, helemaal als je hem nu past snapt!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels snap ik em, is inderdaad een kutgrap
misschien toch eens kijken of ik niet een gaslek heb hierzo, zo moeilijk was tie ook weer niet
Nu is alles weer goed hoor , en met jou ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Morretje het volgende:
Oh-oh'tje, die buschauffeur was wel een enoooorme hork zeg. Leuk einde van je werkdag had jij! Dikkeheur!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogelvi...
Die zat al de hele tijd in het publiek en zei net ook wat over hem ....
En ik weet wel dat die een NL's neukertje heeft!
Maar nu wel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee... ik kijk eigenlijk nooit...
yes pleasequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, helemaal als je hem nu past snapt!!!![]()
Glaasje cola???
halfquote:
Mwoa.. nee, nie echt. Had Ravage gewaarschuwd, en toch krijgt ie het voor elkaar om in 1 uur tijd binnen te komen, enooooorme iritatie bij mij op te roepen en weer weg te gaan..quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu is alles weer goed hoor , en met jou ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
Zo, is dat niet erg. M'n vriend komt net thuis van een etentje met z'n werk (ze gingen wokken) en z'n blouse zit gewoon veel strakker als vanmorgen![]()
. Die heeft zich flink uitgeleefd
.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mwoa.. nee, nie echt. Had Ravage gewaarschuwd, en toch krijgt ie het voor elkaar om in 1 uur tijd binnen te komen, enooooorme iritatie bij mij op te roepen en weer weg te gaan..
Heb de kachel lekker aangestoken, maar zit er in m'n eentje van te genieten. Zonder dat er wat bijzonders was, was het toch met recht een k*tdag vandaag.
Zeker!!! Heb 'm voor aso uitgescholden (hij hoefde niks te betalen natuurlijk)quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
OMG![]()
Heb je 't hem gezegd en 'm een beetje uitgelachen?![]()
Dat is misschien wel zo, maar dan nog is het te zot voor woorden dat er dus geweld gebruikt wordt. Je kunt toch ook iemand netjes op zijn gedrag wijzen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Niet vergeten: nu schaatsen op 3
Getrainde lijven in strakke pakjes![]()
En wat een eikel die buschauffeur, zo maak je 't er wel naar. Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat 't wel altijd dezelfden zijn die mot hebben, blijkbaar zijn sommigen niet zo geschikt voor een dienstverlenend beroep
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
Zo, is dat niet erg. M'n vriend komt net thuis van een etentje met z'n werk (ze gingen wokken) en z'n blouse zit gewoon veel strakker als vanmorgen![]()
. Die heeft zich flink uitgeleefd
.
LOL! Omgquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zeker!!! Heb 'm voor aso uitgescholden (hij hoefde niks te betalen natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |