Nee he, is niet te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet niemand hier volgens mij als je meer dan een paar uur weg bent.
Jammerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En nu gaat hij weer eraf onder de douche. Tot straks!
*drukt scanner tegen scherm*quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee he, is niet te doen.
Hooguit in sneltempo doorscrollen en "scannen" in plaats van lezen.
Werkt alleen met die ouderwetse handscannners...begrijp dat dan tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*drukt scanner tegen scherm*
and how is this supposed to help?
Gewoon, die scanner starten!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*drukt scanner tegen scherm*
and how is this supposed to help?
moeten we dat niet aan tombolafan vragen voor we d'r verhaal in de war schoppenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou...graag! Wanneer kom je 'm brengen?
Als je het op eigen initiatief doet, is het een kusje..Als je het aan tombolafan vraagt wordt het waarschijnlijk veel erger dan een kusjequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeten we dat niet aan tombolafan vragen voor we d'r verhaal in de war schoppen
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij dat echt, of heb je dat plaatje op inet gezocht?
Leuke geschminkte kerstvrouw.
Flauw zeg! Je kunt best een foto van jezelf hier neerzettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.
Dus dat ben jij niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Google en mensen die een close-up graag op internet hebben are your friends.
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus dat ben jij niet?
Maar had je het wel zo geschminkt?
Of je stuurt er even 1 via pmquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.
Maar het bleken allemaal brave plaatjes te zijn.![]()
Ik kennie schminken en ben geen fan van close up foto's van mij. Niet op internet en niet irl.
Er zwerven er wel een paar rond maar dan zul je hard moeten zoeken.
Vanwaar deze behoefte aan gezichten bij users?quote:
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gegoogled op 'santa on face' in de hoop een dirrrrrty plaatje tegen te komen.
Maar het bleken allemaal brave plaatjes te zijn.![]()
Ik kennie schminken en ben geen fan van close up foto's van mij. Niet op internet en niet irl.
Er zwerven er wel een paar rond maar dan zul je hard moeten zoeken.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?
maakt de naam spuit 11 weer eens waar
Klopt, ik sta met naam genoemd bij één van de koffie-drink groepsfoto's bij de Mac.quote:Ik meen toch vaag een keer ergens een foto van jou te zijn tegengekomen... was dat niet toen julllie voordat jullie naar DT gingen bij mcdonalds zaten?
Zodat ik weet wie je bent de 9equote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanwaar deze behoefte aan gezichten bij users?
Da's simpel. De eerste die aankomt stelt zich op, de rest sluit gaandeweg aan en als je de laatste bent mag je dus het hele rijtje langs om handjes te schudden.quote:
onlangs is daar een geniale sociale constructie voor bedacht,quote:
Dan zorg ik wel dat ik er vroeg benquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's simpel. De eerste die aankomt stelt zich op, de rest sluit gaandeweg aan en als je de laatste bent mag je dus het hele rijtje langs om handjes te schudden.![]()
Heb ik bij de asielactie ook gedaan. Om prompt de helft van de namen weer te vergeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onlangs is daar een geniale sociale constructie voor bedacht,
namelijk de " aan mensen vragen wie ze zijn als je ze tegenkomt" methode
ook wel bekent onder de naam " jezelf voorstellen"
Zo scherp vind ik het niet van mezelf, zag je serieus al voor me, geschminkt met een kerstmasker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Scherp!![]()
[..]
Klopt, ik sta met naam genoemd bij één van de koffie-drink groepsfoto's bij de Mac.
LOL!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas bij me volgens mij... je had een verzorgend gezichtsmasker op he?
maakt de naam spuit 11 weer eens waar
Ik meen toch vaag een keer ergens een foto van jou te zijn tegengekomen... was dat niet toen julllie voordat jullie naar DT gingen bij mcdonalds zaten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Bamba het volgende:
En als je aan mensen vraagt wie ze zijn, stel je jezelf niet voor. Dan ben je gewoon nieuwschierig![]()
Wij treden heul niet op met kerstmannenschmink.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo scherp vind ik het niet van mezelf, zag je serieus al voor me, geschminkt met een kerstmasker.
Vroeg me al af waarom je dat nu zou doen, dacht om alvast te oefenen ofzo voor jullie kerstoptredens.
Dan is mijn geheugen dus nog niet altijd zo beroerd.
Wat voor jurken dragen jullie dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij treden heul niet op met kerstmannenschmink.![]()
Onze jurken verkopen zichzelf al.![]()
Maar je onthoudt wel goeie details, dat je nog wist dat ik ergens op een DTH meet foto stond bij de Mac!Ik heb het topic net opgezocht maar Greys heeft hem al uit haar Photobucket gehaald.
Dickens jurken die we op maat hebben laten maken. Zwart-rood, hoepelrok en jakje erover, inclusief mutsje en buideltasje. Volgens mij heb ik geen foto online staan, maar ik zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat voor jurken dragen jullie dan?
Soms onthoud ik dingen, soms ben ik net een zeef...
Wauw klinkt mooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dickens jurken die we op maat hebben laten maken. Zwart-rood, hoepelrok en jakje erover, inclusief mutsje en buideltasje. Volgens mij heb ik geen foto online staan, maar ik zal eens zoeken.
Dadelijk mag ik op de fiets twee van die jurken meenemen naar onze jaarlijkse pas- en uitwisselsessie (veranderende kledingmaten, leden vertrekken, er komen nieuwe mensen bij etc...) .
Dat vind ik zo'n onzin voor die kleine kilometer die ik af moet leggen. Lang leven onkreukbare jurken en fietstassen. Vorig jaar heb ik ze - onverwacht- ook zo mee naar huis gekregen, moet nu ook weer lukken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wauw klinkt mooi
Dat geeft wel een leuke sfeer erbij tijdens zo'n optreden.
Jij hebt toch een auto? Waarom dan die jurken op de fiets vervoeren?
Ik lach je niet uit! Vind het gewoon grappigquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja lach me maar uit.
Als ik moe ben, denk ik nooit zo helder.
Jij bikkel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin voor die kleine kilometer die ik af moet leggen. Lang leven onkreukbare jurken en fietstassen. Vorig jaar heb ik ze - onverwacht- ook zo mee naar huis gekregen, moet nu ook weer lukken.![]()
Behalve als het regent, dan veranderen de plannen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Ik heb echt mijn dag niet hoor.
Na vanochtend dat gedoe met de jeweetwel moest ik overwerken ook nog, want er moest nog iets heeeeeeeeel belangrijks binnenkomen waar ik op moest wachten.
Toen ik eindelijk naar huis mocht maakte de buschauffeur een lollig grapje toen ik instapte.
Hij zei tegen de honden "en jongens, lekker gewandeld vanmorgen?" en lag echt in een deuk om zichzelf.
Toen mompelde ik dat ik t niet heel gek vond dat ze met agressie te maken kregen op die bussen![]()
En zojuist maakte mn wasmachine een duivels geluid, zat iets in mn pomp,wat ik wel heb weten te verhelpen maar helaas inclusief een groot waterballet.
Maar verder was mn eten lekker, heb ik de afwas alweer netjes gedaan, heb ik mn bed schoon opgeled inclusief winterdekbed en de bank ook al helemaal verschoond en zit ik nu dan eindelijk op de bank, met de laptop , chips en dipjes ,klaar voor Popstars
Een echte baaldag dus!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Na vanochtend dat gedoe met de jeweetwel moest ik overwerken ook nog, want er moest nog iets heeeeeeeeel belangrijks binnenkomen waar ik op moest wachten.
Toen ik eindelijk naar huis mocht maakte de buschauffeur een lollig grapje toen ik instapte.
Hij zei tegen de honden "en jongens, lekker gewandeld vanmorgen?" en lag echt in een deuk om zichzelf.
Toen mompelde ik dat ik t niet heel gek vond dat ze met agressie te maken kregen op die bussen![]()
En zojuist maakte mn wasmachine een duivels geluid, zat iets in mn pomp,wat ik wel heb weten te verhelpen maar helaas inclusief een groot waterballet.
Maar verder was mn eten lekker, heb ik de afwas alweer netjes gedaan, heb ik mn bed schoon opgeled inclusief winterdekbed en de bank ook al helemaal verschoond en zit ik nu dan eindelijk op de bank, met de laptop , chips en dipjes ,klaar voor Popstars
Ik ben gewoon gelijk achter mijn computer gaan zitten vanuit werk... ben er nog maar half bij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit! Vind het gewoon grappig
En zo ben ik ook precies![]()
En mijn man maakt daar ook dankbaar gebruik van, pest me regelmatig op dat soort momenten![]()
Vergeef ik je wel hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelijk achter mijn computer gaan zitten vanuit werk... ben er nog maar half bij.
Ik zie positiviteit in je post bij de laatste zinnen, dat gaat de goede kant wel weer op met jou.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vergeef ik je wel hoor
Hoe was je werkdag dan, druk?
True!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Yep, was wel druk, maar dat is fijn vind ik, dat werkt het lekkerst en dan vliegt de tijd voorbij.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Pas ze Cat!
Nee dat was echt een kutgrap he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]wat een hufter! Ik vind dat dus echt niet kunnen...
Maar gelukkig is het einde goed!!!
Gaat het werken nu wel weer met je schouder?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True!
Bij mij vloog de dag vandaag ook wel voorbij iddMaar ik hoefde gelukkig maar van 9-16 te werken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb colalight met een rietje![]()
Oeh, en ik ben vandaag psies een maand gestopt met roken, tis de 11e he
Inderdaad...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat was echt een kutgrap he?
Ik was echt zo boos dat ik me maar ff niet liet gaan, anders konden ze weer staken maandag![]()
Ik denk trouwens dat ik dr wel een klacht over in ga dienen
Oh dank je nu wil ik ook toastjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook cola light!!!
En ik heb toastjes!!!
en 4 soorten franse kaasjes!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou dat echt doen hoor! Het staken is al kut genoeg, daar hoef je niet ook nog zo'n kutopmerking bij te maken...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat was echt een kutgrap he?
Ik was echt zo boos dat ik me maar ff niet liet gaan, anders konden ze weer staken maandag![]()
Ik denk trouwens dat ik dr wel een klacht over in ga dienen
Goed van je hoor!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb colalight met een rietje![]()
Oeh, en ik ben vandaag psies een maand gestopt met roken, tis de 11e he
Naja kijk, zo kunnen ze natuurlijk geen sympatie van het publiek verwachten he ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou dat echt doen hoor! Het staken is al kut genoeg, daar hoef je niet ook nog zo'n kutopmerking bij te maken...
Die zag ik net ook...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dank je nu wil ik ook toastjes![]()
Ik zag net die reclame van McDonalds op tv en ik wil nu ook een capuchinomilkshake![]()
Zit ik hier met mn chips en dips
Nee, dat bedoel ik !!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja kijk, zo kunnen ze natuurlijk geen sympatie van het publiek verwachten he ...
Doet Greys zooooo dr best om me een beetje medeleven te laten voelen voor die mensen, verprutst de eerste de beste botte boer het toch echt weer meteen![]()
Ik ga daar wel nog echt even over mailen.
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa ik ben ook echt gek op de markt.
Ben al twee weken niet geweest![]()
Maar volgende week moet ik wel gaan, weer of geen weer, want dan wil ik wat spul voor kerst halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!![]()
![]()
Ik kreeg trouwens mijn "gratis bouquetboekjes" binnen, met mijn "spannende verrassing"... Nou nou nou, dat is spannend hoor!!!!!
Nou zeg doe es niet ik heb nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook veel te weinig. Nu met mn moeder en zusjes geweest, en 3 franse kaasjes voor 4 euro!!!!!![]()
![]()
Ik kreeg trouwens mijn "gratis bouquetboekjes" binnen, met mijn "spannende verrassing"... Nou nou nou, dat is spannend hoor!!!!!
Whahahaha das echt een rip offSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga echt bijna elke vrijdag in de pauze naar de markt, en dan haal ik een fruitpakket, kaas idd altijd van de markt, vlees en vis, groente, heerlijk en goedkoop allemaal![]()
Grmbl, ik heb surimi sticks en nog wat vis in de koelkast, zal ik toastjes maken ?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou zeg doe es niet ik heb nog niks
Gewoon niet op de spoiler klikken dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou zeg doe es niet ik heb nog niks
nou ja, het blijft gratis he...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha das echt een rip off![]()
Ik ga echt bijna elke vrijdag in de pauze naar de markt, en dan haal ik een fruitpakket, kaas idd altijd van de markt, vlees en vis, groente, heerlijk en goedkoop allemaal![]()
Grmbl, ik heb surimi sticks en nog wat vis in de koelkast, zal ik toastjes maken ?
Neh. Moet heeeeeel voorzichtig doen, en ook met rechts omdat ik die nu veel gebruik natuurlijk, straks ga ik die ook overbelasten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gaat het werken nu wel weer met je schouder?
Ogelvi...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Robin die nu zingt?
van welke Derek??????
Dr viel toch eigenlijk niks aan te snappen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels snap ik em, is inderdaad een kutgrap
misschien toch eens kijken of ik niet een gaslek heb hierzo, zo moeilijk was tie ook weer niet
Zo, helemaal als je hem nu past snapt!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels snap ik em, is inderdaad een kutgrap
misschien toch eens kijken of ik niet een gaslek heb hierzo, zo moeilijk was tie ook weer niet
Nu is alles weer goed hoor , en met jou ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Morretje het volgende:
Oh-oh'tje, die buschauffeur was wel een enoooorme hork zeg. Leuk einde van je werkdag had jij! Dikkeheur!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogelvi...
Die zat al de hele tijd in het publiek en zei net ook wat over hem ....
En ik weet wel dat die een NL's neukertje heeft!
Maar nu wel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
geen idee... ik kijk eigenlijk nooit...
yes pleasequote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, helemaal als je hem nu past snapt!!!![]()
Glaasje cola???
halfquote:
Mwoa.. nee, nie echt. Had Ravage gewaarschuwd, en toch krijgt ie het voor elkaar om in 1 uur tijd binnen te komen, enooooorme iritatie bij mij op te roepen en weer weg te gaan..quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu is alles weer goed hoor , en met jou ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
Zo, is dat niet erg. M'n vriend komt net thuis van een etentje met z'n werk (ze gingen wokken) en z'n blouse zit gewoon veel strakker als vanmorgen![]()
. Die heeft zich flink uitgeleefd
.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mwoa.. nee, nie echt. Had Ravage gewaarschuwd, en toch krijgt ie het voor elkaar om in 1 uur tijd binnen te komen, enooooorme iritatie bij mij op te roepen en weer weg te gaan..
Heb de kachel lekker aangestoken, maar zit er in m'n eentje van te genieten. Zonder dat er wat bijzonders was, was het toch met recht een k*tdag vandaag.
Zeker!!! Heb 'm voor aso uitgescholden (hij hoefde niks te betalen natuurlijk)quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
OMG![]()
Heb je 't hem gezegd en 'm een beetje uitgelachen?![]()
Dat is misschien wel zo, maar dan nog is het te zot voor woorden dat er dus geweld gebruikt wordt. Je kunt toch ook iemand netjes op zijn gedrag wijzen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Niet vergeten: nu schaatsen op 3
Getrainde lijven in strakke pakjes![]()
En wat een eikel die buschauffeur, zo maak je 't er wel naar. Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat 't wel altijd dezelfden zijn die mot hebben, blijkbaar zijn sommigen niet zo geschikt voor een dienstverlenend beroep
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef Bamba het volgende:
Zo, is dat niet erg. M'n vriend komt net thuis van een etentje met z'n werk (ze gingen wokken) en z'n blouse zit gewoon veel strakker als vanmorgen![]()
. Die heeft zich flink uitgeleefd
.
LOL! Omgquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zeker!!! Heb 'm voor aso uitgescholden (hij hoefde niks te betalen natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |