Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
shit glas van een lamp is in mn handen kapot gesprongen, vinger bloed behoorlijk
vinger er af hakken, dan stoptie met bloedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
shit glas van een lamp is in mn handen kapot gesprongen, vinger bloed behoorlijk
Nice!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik heb al 3 bestellingen van m'n parfumerie!!!
onder de kraan geweest, jodium erop en een pleisterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?
Er zijn betere manierenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vinger er af hakken, dan stoptie met bloeden![]()
je hand daarintegen...
ja dat is tegenwoordig de trend he, eerst je slagaderlijke bloeding op fok dumpen voor je 112 beltquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je eerst een pleister erop hebt gedaan voor je het hier kwam vertellen?
Nee twitteren, da's pas hipquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat is tegenwoordig de trend he, eerst je slagaderlijke bloeding op fok dumpen voor je 112 belt
Heee!quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ynske het volgende:
Andersom is veel beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Bamba het volgende:
Een snee in je vinger is kut, dat blijft vaak lang nabloeden
aaaaaahhh er moet toch iets grappigs met die zin te doen zijn, maar ik kom er niet opquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Bamba het volgende:
Een snee in je vinger is kut, dat blijft vaak lang nabloeden
Heb het eruit gelaten. Ik denk dat het me anders teveel geld gaat kostenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nice!
Had je nou het DTH verhaal gedaan, of toch maar eruit gelaten?
Jaja, beter een vinger in je snee, dan een snee in je vingerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aaaaaahhh er moet toch iets grappigs met die zin te doen zijn, maar ik kom er niet op![]()
gelukkig niet al te diep.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heee!
[..]
Oeh!Kan je je vingers nog normaal bewegen? Geen pezen of zenuwen geraakt??
Oke gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig niet al te diep.
tis alleen irri, aangezien ik vanavond in de binnenstad ga fotograferen
en de vissen danquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke gelukkig
Ja, dat ken ik vanuit mn werk'Glass cuts through till the bone', en alles daarvoor snijdt het glas gewoon door dus.
Ik had een keer een vrouw op mn werk die was de vissenkom aant schoonmaken, sprong kapot ofzo, en toen moest ze idd naar het ziekenhuis omdat ze pees- en zenuwletsel hadEcht de gekste dingen kom ik tegen
![]()
dat je dat grappig vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de vissen dan![]()
mijn moeder heeft ooit bij het snoeien in haar duim gezaagd, die heeft nu nog steeds geen gevoel in haar duim
Hahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de vissen dan![]()
mijn moeder heeft ooit bij het snoeien in haar duim gezaagd, die heeft nu nog steeds geen gevoel in haar duim
Nee ben aan het koken, als ik niet op let brandt mn erwtensoep aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
waarom ben ik hier altijd alleen na een tijdje, zo vroeg zijn jullie toch neit gaan slapen
Asje, ik wist wel dat je 'm mooi zou vinden. Was de kleur goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
oh en subtle, nog bedankt voor de advent calender van vanochtend
ik ben kleurenblindquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Asje, ik wist wel dat je 'm mooi zou vinden. Was de kleur goed?
Dat vroeg ik nietquote:
Kusje erop?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
sta net ijverig paprika te snijden, snij ik in mijn duim![]()
payback's a bitch
Karma.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
payback's a bitch
Omgggggggquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
payback's a bitch
'quote:
Foto!!quote:
Doet niemand hier volgens mij als je meer dan een paar uur weg bent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Het bijlezen heb ik opgegeven, dat is me teveel werk.
Dat was als lurker een stuk makkelijker bij te houden.
Gewoon de goedkoopste halen bij de Gamma of zo en nee ik heb geen Twitter...zo veel heb ik niet te meldenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:01 schreef P.F het volgende:
Waar zou ik nu het goedkoopst witte muurverf kunnen halen?
En wie gebruikt er twitter?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |