abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75548434
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar

Hier heeft het echt geholpen Én ik heb ook nog pannenkoeken gegeten

40 weken, een mijlpaal! Ik ben niet weg te slaan bij Juup©'s telefoon Je weet maar nooit!

Freecell ook al 30 weken Gewoon nog maar 10 weken

BJ, je doet het zo goed meisje. Wat een beproeving moet je doorstaan. Je had je de kraamtijd wrs heel anders voorgesteld Ik denk aan jou en Evie en hoop dat jullie snel naar huis mogen

Groof, de foto's van je kleine ventje zijn prachtig Wat een bos haar, en zo mooi donker! Lekker genieten hoor!

Nog nieuws van Meimeltje?

Fluugske, ik heb veel aan jou gedacht, het moet zo spannend zijn allemaal...en dan ook nog het verdrietige nieuws van Soneal... Ik duim heel hard voor jou en Martijn!!!
#geen
pi_75548465
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:26 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hier heeft het echt geholpen Én ik heb ook nog pannenkoeken gegeten

40 weken, een mijlpaal! Ik ben niet weg te slaan bij Juup©'s telefoon Je weet maar nooit!

Freecell ook al 30 weken Gewoon nog maar 10 weken

BJ, je doet het zo goed meisje. Wat een beproeving moet je doorstaan. Je had je de kraamtijd wrs heel anders voorgesteld Ik denk aan jou en Evie en hoop dat jullie snel naar huis mogen

Groof, de foto's van je kleine ventje zijn prachtig Wat een bos haar, en zo mooi donker! Lekker genieten hoor!

Nog nieuws van Meimeltje?
Heb je zelf ook zo'n ding? Een telefoon? Dan sms ik jou toch gewoon!
pi_75548567
Wat een mooi mannetje Groofsken!!!

Hier vanmorgen wel de slijmprop verloren tijdens het douchen. Dacht altijd dat er bloed bij moest zitten, maar dat zat er dus niet bij. Na wat googlen las ik dat dat dus niet altijd zo is? Misschien anderen nog ervaring mee? Normale afsc heiding was het iig niet.
Maargoed het hoeft verder helemaal niets te betekenen, dus we wachten gewoon rustig verder.

Nog niets van Bucko vernomen?
pi_75548640
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
ik mag dat niet eens van de gyn
pi_75548718
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef lily het volgende:

[..]

En ik moet daar dus echt niet aan denken nu
Maar waarom mag je niet? Hij wil natuurlijk niet dat je eerder bevalt?
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:38:07 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75548722
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef lily het volgende:

[..]

Gewoon stiekem doen, dan komt je meisje eerder en dan moet hij wel

ik heb even weer een update in het kinderkamertjestopic gezet
pi_75548786
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:32 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een mooi mannetje Groofsken!!!

Hier vanmorgen wel de slijmprop verloren tijdens het douchen. Dacht altijd dat er bloed bij moest zitten, maar dat zat er dus niet bij. Na wat googlen las ik dat dat dus niet altijd zo is? Misschien anderen nog ervaring mee? Normale afsc heiding was het iig niet.
Maargoed het hoeft verder helemaal niets te betekenen, dus we wachten gewoon rustig verder.

Nog niets van Bucko vernomen?
Jeeej! Dat is alweer 1 stap dichter bij de bevalling!
Tuurlijk betekent het wel wat. niet perse dat je binnen een uur gaat bevallen Maar je bent al overtijd, en nu de slijmprop kwijt. Het duurt gewoon echt niet lang meer voor je!
pi_75548787
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef Asyniur het volgende:
Gewoon stiekem doen, dan komt je meisje eerder en dan moet hij wel
Dan is er een kans dat de placenta loslaat en dan is er een grote kans dat ik doodbloed en ik en mijn kind sterf dus laat maar
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:50:22 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75549022
details, lily,details! kniesoor die daar op let

Vlindur heeft zich vandaag ook nog niet gemeld. van wanneer is haar laatste tweet?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:54:26 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75549098
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef DaviniaHR het volgende:

Vlindur heeft zich vandaag ook nog niet gemeld. van wanneer is haar laatste tweet?
Ja, psies!
je kan natuurlijk ook het prostagladingesspul van je vent met een spuitje inbrengen

Ik heb geen twitter maar wel haar telefonnummer. Zal ik eens sms-en?
pi_75549207
Flugeltje, hier draaien de duimen ook heel hard voor jouw. De spanning kan ik me goed voorstellen, ook al weet ik natuurlijk niet precies hoe je je moet voelen

Groofsken: Wat een super mooie foto (naja eigenlijk het kind wat erop staat)

Amaranta, alweer 40 weken en Freecell 30 weken. Wat gaat het toch hard. En ik zelf vind 30 weken al behoorlijk, hoog zwanger hoor!
pi_75549226
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb geen twitter maar wel haar telefonnummer. Zal ik eens sms-en?
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:02:57 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75549331
Jullie zijn zo lief allemaal

en de situatie Soneal gaf idd een flinke tik, het drukt je weer effe met de neus op de feiten. Aan de ene kant weet je zo goed hoe iemand zich voelt. Aan de andere kant verwacht je dan ook weer min of meer dat je zelf weer aan de beurt bent. Is lastig uitleggen... Vond het wel vervelend dat het zoveel met mij deed en durfde er eigenlijk niet goed over te beginnen. Wil helemaal haar 'voetlicht' niet weghalen. Het is al zo verdrietig allemaal, Soneal verdient alle aandacht...

Net effe de stad in geweest, af en toe misselijk, af en toe niet... Klinkt nog steeds wel zwanger dus

Wel spannend met Vlindur zeg, je zou bijna zeggen dat ze er stiekem tussendoor piept zo...

Ow en Groof... Heb de foto's bekeken.... =>
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75549407
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef DaviniaHR het volgende:

ik zal eens even kijken
pi_75549429
die van die spareribs, inmiddels 21 uur geleden
pi_75549592
Heb dr even getweet
We zijn op Fok reuzebenieuwd hoe het met je gaat. Is het rommelen opgehouden of kom je je binnenkort melden met rupsje nooitgenoeg?
pi_75549661
Zal ze dan, of aan het bevallen zijn óf d'r kleine rupsje al in d'r armen hebben.
Spannend hoor.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:17:43 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75549682
voor amaranta!
denkt ze rust te hebben, wordt ze nog lastig gevallen via twitter!

enneh, flugel, het siert je dat je er zelf niet over wilde beginnen. je bent een mooie vrouw!
pi_75549745
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
voor amaranta!
denkt ze rust te hebben, wordt ze nog lastig gevallen via twitter!

enneh, flugel, het siert je dat je er zelf niet over wilde beginnen. je bent een mooie vrouw!
Moet ze maar geen twitaccount nemen
pi_75551106
Lieverds toch! Rustig rustig!

Het is weekend, dan ben ik er nooit! Het is maar goed dat ik even stiekem gluurde, wat lief zijn jullie allemaal!

Hier nog niks aan de hand. Ik rommel ook niet meer volgens mij, af en toe es een hele venijnige harde buik maar ik trek het nog prima. Hier zijn we mega druk Boven is helemaal gestofzogen en de badkamer is gepoetst. J. Heeft de trapleuning met veel gevloek eindelijk vast gekregen en nu heb ik buiten net de lichtslang op gehangen en J heeft het water van de garage afgeveegd, zometeen gaan we winkelen (boodschappen en een lichttimer voor het lichtsnoer) Maar nu gaat ie eerst de ramen boven wassen Dus ik had even tijd om te spieken
Morgen is het vast ook druk, dus ik ben er pas maandag serieus weer Tenzij ik us jonkje eerder op de wereld zet, maar dan sms ik Asyniur!

Groof, wat is R een poppie!

Verder niet zo bijgelezen

Tot maandag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:30:52 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75551617
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:13 schreef Vlindur het volgende:
Lieverds toch! Rustig rustig!

Het is weekend, dan ben ik er nooit! Het is maar goed dat ik even stiekem gluurde, wat lief zijn jullie allemaal!

Hier nog niks aan de hand. Ik rommel ook niet meer volgens mij, af en toe es een hele venijnige harde buik maar ik trek het nog prima. Hier zijn we mega druk Boven is helemaal gestofzogen en de badkamer is gepoetst. J. Heeft de trapleuning met veel gevloek eindelijk vast gekregen en nu heb ik buiten net de lichtslang op gehangen en J heeft het water van de garage afgeveegd, zometeen gaan we winkelen (boodschappen en een lichttimer voor het lichtsnoer) Maar nu gaat ie eerst de ramen boven wassen Dus ik had even tijd om te spieken
Morgen is het vast ook druk, dus ik ben er pas maandag serieus weer Tenzij ik us jonkje eerder op de wereld zet, maar dan sms ik Asyniur!

Groof, wat is R een poppie!

Verder niet zo bijgelezen

Tot maandag!
ik heb je nog gesmst

octopussy, hoe was de pretecho?
pi_75552048
Zo, sinds donderdagavond geen tijd gehad om te komen lezen. En wat zie ik? Twee nieuwe baby's!!

Poppejans: Gefeliciteerd en wat een mopke!

Groofsken: Ahh, en die haartjes Jij ook gefeliciteerd. En die scheur van hier tot Tokyo klinkt niet erg lekker
pi_75552243
Ah daar is Vlindur... Verders zijn we helemaal niet nieuwsgierig hoor
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:00:50 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75552452
Groof, wat een heerlijk klein mensje heb je op de wereld gezet
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75554308
Wat een dropje Groofsken

Hier mijn dropje, inclusief gaap en uitgestoken tong:

We vonden de echo echt geweldig en mijn pappa en mamma ook volgens mij.
pi_75554344
octopussy wat een geweldige echofoto's!
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:06:34 #126
190853 RockabeIIa
pi_75554391
Wat een duidelijke echo! Heel mooi aandeken voor later ook, octo
pi_75554680
Octo, ik heb zelden zo'n mooie en duidelijke 3/4d echo gezien. Prachtig! Echt!
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:28:07 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75554993
Mooi octo!
Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar onze Harry! Volgende week hebben wij de pretecho, ook op 30w6d
pi_75555002
Wauw octo, wat een mooie beelden zeg, ook ogen open gewoon... Te gek!
pi_75556054
Wow Octo, zo duidelijk heb ik ze nog nooit gezien Mooi hoor!
pi_75556145
Nou wil ik ook echo-en
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:32:24 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75556961
Wow, octo,wat mooi!
free, je wacht maar nog 7 weken, dan zie je je frummel live! Nog veeeeeel beter
pi_75557301
Oh inderdaad , die foto links onder is super met de ogen open
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:52:06 #134
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75557577
Wat een mooie echo zeg!

Ik ben vandaag bij Groofs op bezoek geweest! En mai oh mai, wat een prachtig mannetje zeg!!! Echt, een heel fijn, mooi snoetje heeft hij. Ik vind hem nog veel knapper dan op de foto's zefls.
Hij heeft bijna een uur lang op mijn arm liggen slapen. ZO klein, ZO fijn! En met die prachtige lieve haartjes.

Wát een wonder blijft het toch zeg, zo'n nieuw mensje!!!

zaterdag 12 december 2009 @ 19:59:01 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75557801
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef renzell het volgende:
Wat een mooie echo zeg!

Ik ben vandaag bij Groofs op bezoek geweest! En mai oh mai, wat een prachtig mannetje zeg!!! Echt, een heel fijn, mooi snoetje heeft hij. Ik vind hem nog veel knapper dan op de foto's zefls.
Hij heeft bijna een uur lang op mijn arm liggen slapen. ZO klein, ZO fijn! En met die prachtige lieve haartjes.

Wát een wonder blijft het toch zeg, zo'n nieuw mensje!!!

ontzettend is dat... vertederend.
pi_75558204
Oh wat klink je lief Renzell, jij bent vast een hele fijne vriendin voor Groofsken!

MevrouwvanDalen: ik weet nog goed dat jij Wolf als werktitel had destijds toen je zwanger was van je zoon, vond het toen al een geweldig leuke naam. Heb laatst via de zoekfunctie nog een aantal dingen terug gelezen tijdens jouw zwangerschap van hem, en ook de reacties op die werktitel

Alles gaat goed hier, volgens mij veranderd hij echt letterlijk per dag en ik word steeds verliefder, ik ben gewoon moeder van hem

Jammer dat er nog geen verse beebs zijn, ik blijf meelezen hier hoor, dan ga ik me nu ook maar alvast een topicje verder melden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75558526
Wat een mooierd is R., Groofsken!

En wat een gave echofoto's, zeg!
pi_75562992
Rustig hier.... (ten opzichte van afgelopen dagen dan) Iedereen gewoon lekker van zijn verse beebs aan het genieten of van het weekend natuurlijk. Of is het gewoon stilte voor de nieuwe beeb-storm? Hier nog niet hoor... die van mij wacht op de sneeuw!
pi_75568517
Wow, wat een prachtige echofoto's Octo! zeker die onderste 2... dan kan je je bijna niet voorstellen dat ze zo klein en verrimpeld uit je buik komen... zo wijs als het er al uitziet zo! Een prachtig kindje heb je daar!
pi_75570257
Goedemorgen dames, hier niks bijzonders te melden behalve dat we vandaag de verjaardag van onze jongste alvast vieren, die wordt as donderdag 2 jaar. En mijn kleine blije ei is niet meer van zijn verjaardagscadeau af te slaan. Zal zo even een foto in het foto topic plaatsen van mijn stoere biker.

Mooi echo's octo.
Iemand al wat vernomen van Bucko? Vlinder en Meimel nog alles rustig?
pi_75570266
Goedemorgen!
Waarom zijn baby's altijd 's nachts wakker? Ik slaap er tegenwoordig wel redelijk mee, maar baby kickt TARA steeds wakker
pi_75570268
Gefeliciteerd Faja
  zondag 13 december 2009 @ 09:36:57 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75570530
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Waarom zijn baby's altijd 's nachts wakker? Ik slaap er tegenwoordig wel redelijk mee, maar baby kickt TARA steeds wakker
Hier weinig last van. Wij slapen ieder op onze eigen helft.
Maar als ik 's nachts wakker word (om bv te plassen) dan merk ik wel als ik even wakker lig dat Harry ook wakker is en actief.

Meimel, heb je de baby nog binnen? En amaranta ook nog niet begonnen?
Bucko, graag even melden!
pi_75570633
Ben ook heel benieuwd hoe het met Bucko is! Vlindur zou zich pas weer maandag melden dacht ik en Meimeltje weet ik eigenlijk niet (die was toch nog niet bezig?).

Hier is de beeb 's nachts in diepe rust. Als ik wakker word kan ik porren wat ik wil ('s morgens ook) maar geen reactie hoor! Daarom slaap ik over het algemeen ook nog zo lekker waarschijnlijk

Vermoeiend weekend is het maar. Vrijdag dat uitje gehad, veels te laat in bed natuurlijk dus zaterdag brak. Toch de hele dag in de stad rondgelopen want we hadden spullen nodig. M'n vriend voelde zich nog rotter dan ik tijdens het winkelen, die werd ziek Nu is het dus weekend en ipv dat ik dan wat uitrust en aanrommel lijkt het wel een doordeweekse dag.
Ohja, maar ik ben wel 38 weken (en 1 dag)
pi_75570690
Wow Groofsken, wat een mooi ventje zeg!

En Octo, wat een supermooie echo-foto's!

Vandaag 37 weken!!
pi_75570739
Wooooh Groofsken, wat heeft hij veel haartjes Afgezien van zn haarkleur lijkt hjij volgens mij erg op je dochter, het gezichtje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75570888
Wat is R. mooi!!

En jemig, wat een duidelijke echo, octo! Zeker die met open oogjes, je kunt echt al precies zien hoe je kindje er uit gaat zien!
pi_75571170
Octo wat een mooie foto's zeg Gewoon echt duidelijk jullie kindje al Met die oogjes open, wauw!!

Hier wel wat krampen en weeig gevoel, maar weeen zullen vast heftiger zijn dus zal wel allemaal nog voorwerk zijn. Vanmiddag om 2 uur moet ik bij de vk zijn voor een nieuwe strippoging.

Nog geen beebjesmeldingen hier dus, alhoewel Bucko vast wel lekker zal zitten genieten van dr kleintje nu!
pi_75571452
mogguh, hier zijn we aan het nasniffen van papa uitzwaaien. vrijdag istie weer trug. conferentie voor papa, en vakantie voor mama want mijn papa komt vanmiddag zodat ik eens even lekker een weekje kan bijslapen. triest maar waar; ik moet echt tukkie(s) doen overdag want anders red ik het gewoon niet. nja, elk stapje is er eentje he. conferentie, kerst, promotie en daarna kamertjes in orde maken (we doen een kamertjes ruil; selene krijgt de onze, wij naar de studeerkamer en de guppies die van selene) en dan is het alweer tijd voor bevallen trusten maar weer dames, en succes voor de rommelaars!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75571529
Ik heb de indruk dat de kleine in mijn buik het niet zo fijn meer vindt als ik op mijn zij lig. Daartegenover staat wel dat ik nog steeds niet op mijn rug kan slapen. Hij gaat dus vaak wild tekeer als ik me niet wil omdraaien
pi_75571921
Simmu volhouden nu he?

Meimeltje gaat lekker rustig door met rommelen. Wie weet ben je al verder dan je denkt joh
Ben ook benieuwd naar Bucko trouwens.

Ik heb de kruik ontdekt De laatste paar dagen had ik 's nachts pijn in mijn buik (vermoedelijk mijn darmen) en heb ik maar eens geprobeerd om te slapen met een kruik er tegenaan. Het helpt Alleen vind mijn gupje het natuurlijk een mooi object om tegenaan te schoppen.
  zondag 13 december 2009 @ 11:54:40 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75572396
Leonie, ik slaap daarom vaak met een voedingskussen.
In het begin moest ik er echt aan wennen en heb ik veel ruzie met dat ding gehad (in/uit bed etc) maar nu slaapt het (meestal) heerlijk. Ik ga er dan schuin tegenaan liggen met 1 been erop en het andere ervoor (dan lig ik schuin op mijn buik) of ik leg 1 been eronder en het andere erop (dan lig je dus meer op je zij). Baby heeft dan wat meer ruimte heb ik het idee. In elk geval krijg ik sindsdien wat minder 'protest' van Harry

simmu, laat je maar lekker verwennen...
pi_75572796
Goeiemorgen allen!
...
Tja, lekker weekend vieren vandaag, laten we dat allemaal doen!
(Sidney, probeer ook je rust te pakken he... )
pi_75574202
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, ik slaap daarom vaak met een voedingskussen.
In het begin moest ik er echt aan wennen en heb ik veel ruzie met dat ding gehad (in/uit bed etc) maar nu slaapt het (meestal) heerlijk. Ik ga er dan schuin tegenaan liggen met 1 been erop en het andere ervoor (dan lig ik schuin op mijn buik) of ik leg 1 been eronder en het andere erop (dan lig je dus meer op je zij). Baby heeft dan wat meer ruimte heb ik het idee. In elk geval krijg ik sindsdien wat minder 'protest' van Harry

simmu, laat je maar lekker verwennen...
Zo lig ik ook de laatste weken! Met 1 been eronder en de andere erop! Heeeeeerlijk!!
  zondag 13 december 2009 @ 13:01:54 #155
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75574324
Hallo!

Vrijdagavond is onze meid Evi geboren!! Ze weegt 3230 gram en is 50 cm. Het was een pittige bevalling en ze is uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp. Ze lag er niet goed voor. We hebben in het ziekenhuis moeten blijven en ben net pas thuis.

Foto's volgen!
  zondag 13 december 2009 @ 13:04:28 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75574393
Woah, Bucko, wat een prachtig nieuws, héél erg gefeliciteerd!! Ik wens je een spoedig herstel toe en jou en je gezin alle geluk van de wereld!

En Octo, wát een mooie echo!!
3!
pi_75574394
Weer een beeb erbij! Evi!
Van harte gefeliciteerd Bucko (en man natuurlijk). Geniet van je kleine meid en rust lekker uit!!!
  zondag 13 december 2009 @ 13:07:57 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75574491
Jaaaa en een Evi erbij!! Hoera!! Wat een leuke naam weer!
pi_75574517
Goed nieuws Bucko!! Gefeliciteerd met Evi!!!!
  zondag 13 december 2009 @ 13:10:03 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75574574
Meimeltje, gaat het vandaag nog lukken denk je?
Hier niks hoor.

Ik sprak net wel een vrouwtje, die was met 40 wk bij de verlos en toen zei de verlos, kom we gaan je strippen. Toen bleek dat ze al 5 cm ontsluiting had. Toen naar zkh en uur later was ze bevallen. Dus zo snel kan het gaan.

ik blijf me verbazen over de verschillen tussen de verschillende vk's. Ik weet zeker dat mijn VK niet zou strippen op 40w0d.
pi_75574644
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Bucko het volgende:
Hallo!

Vrijdagavond is onze meid Evi geboren!! Ze weegt 3230 gram en is 50 cm. Het was een pittige bevalling en ze is uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp. Ze lag er niet goed voor. We hebben in het ziekenhuis moeten blijven en ben net pas thuis.

Foto's volgen!
gefeliciteerd!!!
en ga lekker genieten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 13 december 2009 @ 13:12:20 #162
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_75574656
dankjulliewel!! echt lief!

Ze ligt nu lekker in haar eigen bedje en ik ook...we moesten 24 uur in het ziekenhuis blijven omdat ze met de pomp is gehaald..En na zes uur 's avonds sturen ze geen baby's ofzoiets meer naar huis dus dan moet je tot zondagmorgen blijven.
pi_75574773
Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 december 2009 @ 13:15:36 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75574774
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel!! echt lief!

Ze ligt nu lekker in haar eigen bedje en ik ook...we moesten 24 uur in het ziekenhuis blijven omdat ze met de pomp is gehaald..En na zes uur 's avonds sturen ze geen baby's ofzoiets meer naar huis dus dan moet je tot zondagmorgen blijven.
maar nu ben je lekker thuis! Geniet van je kraamweek, en je kind en alles natuurlijk!!!

ik mocht bij Eva, die ook met de pomp gehaald, na een paar uur al naar huis, ze is om 03.50 geboren en om 11.00 waren we al thuis, dus ook dat veschilt per ziekenhius
pi_75575008
Jaahhh ze is er! Van harte gefeliciteerd met Evi!!
pi_75575094
Bucko, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Evi
pi_75575099
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Hier niks hoor.
Nou vandaag zal er hier ook wel niet meer in zitten Ik ben benieuwd of ze zometeen dus wel kan strippen. Moet er over een half uur zijn.

Zullen we dan samen dinsdag doen? Ownee niet samen, maar met zn drieen dan...Vlindur natuurlijk ook
pi_75575230
Even een snel vraagje tussendoor:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
pi_75575340
Groofsken gefeliciteerd met je mooie mannetje, mooie zwarte haartjes

Bucko ook bevallen een meisje, gefeliciteerd fijn dat je weer thuis bent.

Flugeltje, nog even doorzetten tot en met januari, komt helemaal goed

Grunsfan ook een echo gehad, fijn dat alles goed was! we gaan gezellig samen op

Octo wat een mooie echo, wat zie je je kindje al goed zeg

Simmu had ook een mooie tweelingecho gezien, leuk!
  zondag 13 december 2009 @ 13:31:48 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75575359
GEfeliciteerd Bucko!
pi_75575410
Bucko gefeliciteerd met Evi!!

Had ik Groof al gefeliciteerd?... weet niet meer, bij deze dan alsnog!!
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
Wat bij mij goed hielp waren gembercapsules. Kan je gewoon gebruiken, is homeopathisch.
  zondag 13 december 2009 @ 13:34:50 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75575459
Bucko, gefeliciteerd met je meisje!

Solagratia, ik denk dat het er aan ligt waarvan je misselijk bent en over moet geven...
Als je twijfelt, zou ik even naar de huisarts/HAP bellen.
  zondag 13 december 2009 @ 13:35:57 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75575495
Er zijn pillen die je ha voor kan schrijven maar ik weet zo snel de naam niet.

Meimel. Akkoord. Dinsdag dan. Zolang ik morgen maar niet beval. verjaardag wijlen broer
  zondag 13 december 2009 @ 13:36:59 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75575534
Bucko

Van harte met Evi...

Hier vandaag een beetje een baal-dagje. Mijn darmen zijn enorm aan het opzetten, daardoor heb ik nogal een buik. (met andere woorden, het aanwezige vet wordt nogal naar voren geduwd waardoor ik echt al een bol begin te krijgen) Aan de ene kant ben ik er blij mee, geeft aan dat ik blijkbaar genoeg hormonen in m'n lichaam heb. Aan de andere kant is het zo'n echte wel/niet bol waardoor mensen ook kunnen denken dat ik heel erg ben aangekomen. Voel me dus wat onzeker nu

En dan hebben we natuurlijk ook nog de hypochondrie waardoor ik af en toe zelfs denk dat ik gewoon een enorm snelgroeiende tumor ofzo heb

/einde wijfmodes

Nog maar 4 nachtjes slapen tot uur U

please please please laat de weinige symptomen die ik heb op iets positiefs duiden
  zondag 13 december 2009 @ 13:43:56 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75575776
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Bucko

Van harte met Evi...

Hier vandaag een beetje een baal-dagje. Mijn darmen zijn enorm aan het opzetten, daardoor heb ik nogal een buik. (met andere woorden, het aanwezige vet wordt nogal naar voren geduwd waardoor ik echt al een bol begin te krijgen) Aan de ene kant ben ik er blij mee, geeft aan dat ik blijkbaar genoeg hormonen in m'n lichaam heb. Aan de andere kant is het zo'n echte wel/niet bol waardoor mensen ook kunnen denken dat ik heel erg ben aangekomen. Voel me dus wat onzeker nu

En dan hebben we natuurlijk ook nog de hypochondrie waardoor ik af en toe zelfs denk dat ik gewoon een enorm snelgroeiende tumor ofzo heb

/einde wijfmodes

Nog maar 4 nachtjes slapen tot uur U

please please please laat de weinige symptomen die ik heb op iets positiefs duiden
Je babybuikje
Hou moed, hou moed...
Hoever ben je nu?
pi_75575927
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
Er zijn pillen die je ha voor kan schrijven maar ik weet zo snel de naam niet.

Meimel. Akkoord. Dinsdag dan. Zolang ik morgen maar niet beval. verjaardag wijlen broer
emfesane ofzoits geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75576438
Bucko, gefeliciteerd met jullie dochter
pi_75576593
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Vaak kleine beetjes eten, dus niet 3 grote maaltijden maar meer verdelen. Zwangerschapsmisselijkheid hangt vaak samen met een lege maag. Gember werd al genoemd, dat helpt inderdaad. 's Ochtends kan het helpen om vóór het opstaan alvast een crackertje oid te eten. Even opstarten met iets in je maag dus. Let vooral op dat je voldoende drinkt, dat is het allerbelangrijkste. Als je echt niks binnen houdt, neem dan wel contact op met je verloskundige of gyn.
Je kunt medicatie krijgen via de huisarts (of gyn als je daar onder controle bent): Emasefene.
  zondag 13 december 2009 @ 14:04:32 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75576631
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je babybuikje
Hou moed, hou moed...
Hoever ben je nu?
iets meer dan 8 weken...
pi_75576640
Bucko gefeliciteerd met Evi!
pi_75577078
Bucko, van harte met Evi
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 13 december 2009 @ 14:20:35 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75577237
Ik haal niet uit Solagratia's post dat het vanwege de zwangerschap is dat ze misselijk is...

Flugel meisje, dan ben je al een heel eind op de goede weg...
ik hoop dat je na het 1e trimester een beetje kan geniet van je zwangerschap...
  zondag 13 december 2009 @ 14:24:33 #183
190853 RockabeIIa
pi_75577380
Van harte met de geboorte van je dochter, Bucko
  zondag 13 december 2009 @ 14:29:37 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75577567
Solagratia, ik zou niet zelf aan t 'experimenteren' gaan Gewoon even langs je huisarts gaan, zoals al gezegd, die kan je wel iets voorschrijven eventueel. Helpt goed, maar was voor mij niet zalligmakend. Wat wel goed hielp is regelmatig blijven eten, steeds kleine beetje en licht verteerbare dingen (bouillonnetje bijv).
pi_75577840
Hier weer terug van een 2e strippoging. Er was nu een krappe 1 cm ontsluiting. Ze kon er dus maar net bij en noemde het een matige strippoging.
Het zal dus wel niet veel gaan doen Dinsdag weer een nieuwe poging.
  zondag 13 december 2009 @ 14:38:37 #186
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75577867
Bucko, van harte gefeliciteerd met dochter Evi!

ik had vannacht gedroomd over een bepaald soort chocoladecroissant die een bakker vroeger maakte, en daar had ik toch zooooo'nzin in vanmorgen! helaas is de bakker al een paar jaar failliet, dus dan gaat het niet echt. toen heeft PR zelf met bladerdeeg en chocoladedingen zelf chocoladecroissants gemaakt! lief, he?
  zondag 13 december 2009 @ 15:08:39 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75578810
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Bucko, van harte gefeliciteerd met dochter Evi!

ik had vannacht gedroomd over een bepaald soort chocoladecroissant die een bakker vroeger maakte, en daar had ik toch zooooo'nzin in vanmorgen! helaas is de bakker al een paar jaar failliet, dus dan gaat het niet echt. toen heeft PR zelf met bladerdeeg en chocoladedingen zelf chocoladecroissants gemaakt! lief, he?
Das echt wel lief!
ik krijg mijn man 's avonds niet eens zo gek om naar de friettent te gaan die hier verderop in de straat ligt. Dan zegt ie: mag je niet hebben, je wordt al te dik (hij heeft wel gelijk hoor, maar toch: soms zou het zoooooooooooo lekker zijn )
pi_75578919
Bucko gefeliciteerd met je dochter Evi!

Davinia, wat lief van je man!!

Dinsdag ben ik 6 weken en komt Moeders voor Moeders! Kan ik eindelijk wat terugdoen
En nog 8 nachtjes slapen tot de echo!! Ik wil NU weten of het er 1 of 2 zijn

Heel bijzonder om te merken dat mijn geur veel heftiger is als normaal.. ruik dingen waarvan mijn man me zo zit aan te kijken

Ik vind het toch zó leuk allemaal, kan hier zó aan wennen!!
pi_75579081
Bucko: gefeliciteerd met Evi, wat een goed nieuws!

Solagratia: wat bij mij goed hielp was Okugest van VSM. Homepatisch en het geeft echt verlichting....
pi_75579097
Bucko, van harte met jullie dochter!!

Ik zat net op de wc en werd me toch een partij misselijk, dacht dat ik zou flauwvallen Ben de hele tijd al niet zo lekker als ik sta of recht opzit bedenk ik me nu..
Meneer is ook erg druk al de hele dag en ik heb een fles water leeg gedronken en nu lig ik op de bank te wachten tot J. thuis komt van het motorrijden en dan kunnen we de ziekenhuis tas opnieuw inpakken. Daarna gaan we naar mn ouders om te eten.

Flugel, ik denk aan je Komt goed!

Meimel jammer dat het strippen niet zo vlotte Succes dinsdag!

Lekker Davinia!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 13 december 2009 @ 15:27:00 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75579421
Ik pak die tas niet eens meer uit
pi_75579452
Uhm asyniur.... Je bent echt véél slanker in het buikentopic dan ik nu hoor Ik ben zo ongeveer 10KG aangekomen nu geloof ik
pi_75579507
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Hier niks hoor.

Ik sprak net wel een vrouwtje, die was met 40 wk bij de verlos en toen zei de verlos, kom we gaan je strippen. Toen bleek dat ze al 5 cm ontsluiting had. Toen naar zkh en uur later was ze bevallen. Dus zo snel kan het gaan.

ik blijf me verbazen over de verschillen tussen de verschillende vk's. Ik weet zeker dat mijn VK niet zou strippen op 40w0d.
Dat geeft de burger moed

Strippen met 40 weken zou mijn vlos wel doen bij bepaalde problemen Bijvoorbeeld bij Leander heb ik tot en met de bevalling gekotst en toen zei de vlos dat ze zou gaan strippen bij 40 weken
  zondag 13 december 2009 @ 16:08:02 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75580707
Wha, Bucko zomaar een baby! Gefeliciteerd met Evi!
  zondag 13 december 2009 @ 16:13:09 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75580844
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef freecell het volgende:
Uhm asyniur.... Je bent echt véél slanker in het buikentopic dan ik nu hoor Ik ben zo ongeveer 10KG aangekomen nu geloof ik
Nou ik vraag het me af!
Ik zit nu op 15kg erbij
Mijn taille is weg. Voor mijn gevoel ben ik echt massief.
  zondag 13 december 2009 @ 16:21:36 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581063
Ik zal eens even mijn geoefend ook over die fotos werpen.

Pfff dames, ben een beetje bang dat ik morgen ga bevallen. En ja ik wil wel graag bevallen maar ik wil écht niet morgen bevallen. Niet op mijn broertjes verjaardag. Dat is zijn dag. En als het zo is, dan is dat zo. En dan maakt het ook helemaal niks uit. Maar eigenlijk liever niet. Beetje tegenstrijdig dus. Ik weet dat mijn ouders ook super verdrietig zouden zijn.
Ik weet ook wel dat ik de natuur niet tegen kan gaan dus we zien wel, maar als het gewoon de 15de kon zijn dan was ik al blij.
Zit al de hele maand tegen de 14de aan te hikken. Pffff.... stom maargoed.
Moest het gewoon even gezegd hebben.
pi_75581071
Waar laat je dat dan? Want als ik naar beneden kijk kan ik echt mn tenen niet meer zien en heb jij zo te zien een veel bescheidener buikje
  zondag 13 december 2009 @ 16:38:54 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581557
Nou asy, mooi buikkie hoor. NIks te dik hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')