Hier heeft het echt geholpenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
Heb je zelf ook zo'n ding? Een telefoon? Dan sms ik jou toch gewoon!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hier heeft het echt geholpenÉn ik heb ook nog pannenkoeken gegeten
![]()
40 weken, een mijlpaal! Ik ben niet weg te slaan bij Juup©'s telefoonJe weet maar nooit!
Freecell ook al 30 wekenGewoon nog maar 10 weken
BJ, je doet het zo goed meisje. Wat een beproeving moet je doorstaan. Je had je de kraamtijd wrs heel anders voorgesteldIk denk aan jou en Evie en hoop dat jullie snel naar huis mogen
Groof, de foto's van je kleine ventje zijn prachtigWat een bos haar, en zo mooi donker!
Lekker genieten hoor!
Nog nieuws van Meimeltje?
ik mag dat niet eens van de gynquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
En ik moet daar dus echt niet aan denken nuquote:
Gewoon stiekem doen, dan komt je meisje eerder en dan moet hij welquote:
Jeeej! Dat is alweer 1 stap dichter bij de bevalling!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:32 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een mooi mannetje Groofsken!!!
Hier vanmorgen wel de slijmprop verloren tijdens het douchen. Dacht altijd dat er bloed bij moest zitten, maar dat zat er dus niet bij. Na wat googlen las ik dat dat dus niet altijd zo is? Misschien anderen nog ervaring mee?Normale afsc heiding was het iig niet.
Maargoed het hoeft verder helemaal niets te betekenen, dus we wachten gewoon rustig verder.
Nog niets van Bucko vernomen?
Dan is er een kans dat de placenta loslaat en dan is er een grote kans dat ik doodbloed en ik en mijn kind sterf dus laat maarquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef Asyniur het volgende:
Gewoon stiekem doen, dan komt je meisje eerder en dan moet hij wel![]()
Ja, psies!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef DaviniaHR het volgende:
details, lily,details! kniesoor die daar op let
Vlindur heeft zich vandaag ook nog niet gemeld. van wanneer is haar laatste tweet?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter maar wel haar telefonnummer. Zal ik eens sms-en?
ik zal eens even kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef DaviniaHR het volgende:
details, lily,details! kniesoor die daar op let
Vlindur heeft zich vandaag ook nog niet gemeld. van wanneer is haar laatste tweet?
Moet ze maar geen twitaccount nemenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
voor amaranta!
denkt ze rust te hebben, wordt ze nog lastig gevallen via twitter!
enneh, flugel, het siert je dat je er zelf niet over wilde beginnen. je bent een mooie vrouw!
ik heb je nog gesmstquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:13 schreef Vlindur het volgende:
Lieverds toch!Rustig rustig!
Het is weekend, dan ben ik er nooit! Het is maar goed dat ik even stiekem gluurde, wat lief zijn jullie allemaal!![]()
Hier nog niks aan de hand. Ik rommel ook niet meer volgens mij, af en toe es een hele venijnige harde buik maar ik trek het nog prima. Hier zijn we mega drukBoven is helemaal gestofzogen en de badkamer is gepoetst. J. Heeft de trapleuning met veel gevloek eindelijk vast gekregen en nu heb ik buiten net de lichtslang op gehangen en J heeft het water van de garage afgeveegd, zometeen gaan we winkelen (boodschappen en een lichttimer voor het lichtsnoer) Maar nu gaat ie eerst de ramen boven wassen
Dus ik had even tijd om te spieken
Morgen is het vast ook druk, dus ik ben er pas maandag serieus weerTenzij ik us jonkje eerder op de wereld zet, maar dan sms ik Asyniur!
Groof, wat is R een poppie!
Verder niet zo bijgelezen
Tot maandag!![]()
ontzettendquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef renzell het volgende:
Wat een mooie echo zeg!
Ik ben vandaag bij Groofs op bezoek geweest!En mai oh mai, wat een prachtig mannetje zeg!!!
![]()
![]()
Echt, een heel fijn, mooi snoetje heeft hij. Ik vind hem nog veel knapper dan op de foto's zefls.
![]()
Hij heeft bijna een uur lang op mijn arm liggen slapen. ZO klein, ZO fijn!En met die prachtige lieve haartjes.
Wát een wonder blijft het toch zeg, zo'n nieuw mensje!!!![]()
![]()
Hier weinig last van. Wij slapen ieder op onze eigen helft.quote:Op zondag 13 december 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Waarom zijn baby's altijd 's nachts wakker?Ik slaap er tegenwoordig wel redelijk mee, maar baby kickt TARA steeds wakker
Zo lig ik ook de laatste weken! Met 1 been eronder en de andere erop! Heeeeeerlijk!!quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, ik slaap daarom vaak met een voedingskussen.
In het begin moest ik er echt aan wennen en heb ik veel ruzie met dat ding gehad (in/uit bed etc) maar nu slaapt het (meestal) heerlijk. Ik ga er dan schuin tegenaan liggen met 1 been erop en het andere ervoor (dan lig ik schuin op mijn buik) of ik leg 1 been eronder en het andere erop (dan lig je dus meer op je zij). Baby heeft dan wat meer ruimte heb ik het idee. In elk geval krijg ik sindsdien wat minder 'protest' van Harry
simmu, laat je maar lekker verwennen...
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Bucko het volgende:
Hallo!
Vrijdagavond is onze meid Evi geboren!! Ze weegt 3230 gram en is 50 cm. Het was een pittige bevalling en ze is uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp. Ze lag er niet goed voor. We hebben in het ziekenhuis moeten blijven en ben net pas thuis.
Foto's volgen!
maar nu ben je lekker thuis! Geniet van je kraamweek, en je kind en alles natuurlijk!!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel!! echt lief!
Ze ligt nu lekker in haar eigen bedjeen ik ook...we moesten 24 uur in het ziekenhuis blijven omdat ze met de pomp is gehaald..En na zes uur 's avonds sturen ze geen baby's ofzoiets meer naar huis dus dan moet je tot zondagmorgen blijven.
Nou vandaag zal er hier ook wel niet meer in zittenquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Meimeltje, gaat het vandaag nog lukken denk je?
Hier niks hoor.
Wat bij mij goed hielp waren gembercapsules. Kan je gewoon gebruiken, is homeopathisch.quote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
Je babybuikjequote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Bucko![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte met Evi...
Hier vandaag een beetje een baal-dagje. Mijn darmen zijn enorm aan het opzetten, daardoor heb ik nogal een buik. (met andere woorden, het aanwezige vet wordt nogal naar voren geduwd waardoor ik echt al een bol begin te krijgen) Aan de ene kant ben ik er blij mee, geeft aan dat ik blijkbaar genoeg hormonen in m'n lichaam heb. Aan de andere kant is het zo'n echte wel/niet bol waardoor mensen ook kunnen denken dat ik heel erg ben aangekomen. Voel me dus wat onzeker nu![]()
En dan hebben we natuurlijk ook nog de hypochondrie waardoor ik af en toe zelfs denk dat ik gewoon een enorm snelgroeiende tumor ofzo heb
/einde wijfmodes
Nog maar 4 nachtjes slapen tot uur U
please please please laat de weinige symptomen die ik heb op iets positiefs duiden
emfesane ofzoits geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
Er zijn pillen die je ha voor kan schrijven maar ik weet zo snel de naam niet.
Meimel. Akkoord. Dinsdag dan. Zolang ik morgen maar niet beval. verjaardag wijlen broer
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Vaak kleine beetjes eten, dus niet 3 grote maaltijden maar meer verdelen. Zwangerschapsmisselijkheid hangt vaak samen met een lege maag. Gember werd al genoemd, dat helpt inderdaad. 's Ochtends kan het helpen om vóór het opstaan alvast een crackertje oid te eten. Even opstarten met iets in je maag dus. Let vooral op dat je voldoende drinkt, dat is het allerbelangrijkste. Als je echt niks binnen houdt, neem dan wel contact op met je verloskundige of gyn.quote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
iets meer dan 8 weken...quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je babybuikje![]()
![]()
Hou moed, hou moed...
Hoever ben je nu?
Das echt wel lief!quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Bucko, van harte gefeliciteerd met dochter Evi!![]()
ik had vannacht gedroomd over een bepaald soort chocoladecroissant die een bakker vroeger maakte, en daar had ik toch zooooo'nzin in vanmorgen! helaas is de bakker al een paar jaar failliet, dus dan gaat het niet echt. toen heeft PR zelf met bladerdeeg en chocoladedingen zelf chocoladecroissants gemaakt!![]()
![]()
![]()
![]()
lief, he?
![]()
![]()
Dat geeft de burger moedquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Meimeltje, gaat het vandaag nog lukken denk je?
Hier niks hoor.
Ik sprak net wel een vrouwtje, die was met 40 wk bij de verlos en toen zei de verlos, kom we gaan je strippen. Toen bleek dat ze al 5 cm ontsluiting had. Toen naar zkh en uur later was ze bevallen. Dus zo snel kan het gaan.
ik blijf me verbazen over de verschillen tussen de verschillende vk's. Ik weet zeker dat mijn VK niet zou strippen op 40w0d.
Nou ik vraag het me af!quote:Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef freecell het volgende:
Uhm asyniur.... Je bent echt véél slanker in het buikentopic dan ik nu hoorIk ben zo ongeveer 10KG aangekomen nu geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |