quote:
- 10quote:
Veel succesquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:34 schreef Keshet het volgende:
Freecell: Nog maar een paar nachtjes voordat jullie de sleutel krijgen! Denk je dat L. er wat van gaat snappen?
Ik ben er weer vandoor; ik mag weer gaan klussen in m'n huisje!
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naarquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:34 schreef Keshet het volgende:
voor Amarantas mijlpijll! Wow! Ga je 't vieren met pannenkoeken?
doen! het werkt!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
Ja, das ook wel dichtbij inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef NieuweUser het volgende:
Freecell 30 weken!!! Mooie mijlpaal!!![]()
Wij gaan vandaag de klossen halen.... komt alles weer een stapje dichterbij!
Ik geniet absoluut nog steeds. Ben de zwangerschap ook nog niet zat verder. Ben er nog niet klaar voor om afstand te doen van mijn buik in ieder geval.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:34 schreef Keshet het volgende:
Lily, op jou had ik ook nog niet gereageerd bedenk ik nu! Wat zul je in een emotionele rollercoaster zitten zeg!![]()
Zie je het allemaal nog een beetje zitten? Probeer nog wel te genieten!![]()
Flugeltjequote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Weer twee mooie mijlpalen zie ik![]()
De mijlpaal van meimeltje vind ik niet mooi, beeb moet maar eens naar de wereld komen kijken vind ik
Leonieke, het lijkt me op dit moment nog heerlijk om verrot geschopt te worden 's nachts, maar volgens mij zou ik er wel weer anders over denken als het daadwerkelijk gebeurd
@pessie, eng he, dat soort dromen. Ik kan daar ook de hele dag naar van blijven...
Hier weer heel even onder de steen uit, heb een paar lastige dagen gehad. De situatie met Soneal heeft me danig bezig gehouden. De angst kwam in alle heftigheid terug. Vooral ook omdat de klachten zo tam blijven. Enige wat ik nu sinds een paar dagen wél heel erg merk is dat er in de onderbuik van alles gaande is. Steekjes, krampjes, vlinders, maar ook soms gewoon echt pijn. (met name in m'n rug en heupen) Gelukkig is het steeds links/rechts en niet precies in het midden... Daardoor kan ik mezelf nog enigszins rustig houden. (al blijft het allemaal doodeng) Nog 5 nachtjes slapen tot de volgende echo...
Ik kan niet wachten tot het januari is....
Fijn Lijnloos... heel naar om je zo naar te voelen... Beterschap!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Lijnloos het volgende:
BJ meid, wat een gedoe zeg... Kan me voorstellen dat je op bent en het ff niet meer weet allemaal. Toch gaat het goed komen, echt waar! Mijn neefje had ook dergelijke opstartproblemen en hem hebben ze ook via een sonde moeten voeden en dat is nu een hele vrolijke en wijze peuter!
Grunsfan met 1 boontje! Jeujfijn dat ht goed was!
Hier net wakker na de heissa van gisteravond. Heb tot 9 uur op de wc gezeten en was toen helemaal op (zelfs mijn mam die terug was van wereldris nauwelijks gezien) en ben toen aan de keukentafel in slaapgevallen. Lief heeft me maar mee naar bed gesleept en daar was de koek echt op. Vannacht nog wel 3 keer naar toilet maar minder heftig... Het lijkt nu toch echt klaar.... Gelukkig
Lief dat je er naar vraagtquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:34 schreef Keshet het volgende:
Hoe is 't met jou Tan? Hou je (en jullie) het nog een beetje vol?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:53 schreef flugeltje het volgende:
tnx allemaal
mijsje, zit inderdaad nog aan de aspirine en extra foliumzuur. Durf daar ook echt niet mee te stoppen nu...
En jullie hebben ook gelijk, januari is het zo... Al lijkt dat soms niet zo
Dat is waar ook ja, hier gaan ze ook dicht met de kerst... Dat is helemaal klotequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
januari is het zo? lijkt hier ook niet zo hoor...moet nu weer eindeloos lang wachten op de volgende poging... zul je net zien dat net met de kerst de volgende keer zou moeten zijn, maar volgens mij doen ze het niet met de kerstdagen... maar eens naar vragen volgende week vrijdag...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja, hier gaan ze ook dicht met de kerst... Dat is helemaal klote
Hoogzwanger ben je toch vanaf ong. 34/35 weken? Als de baarmoeder op z'n hoogst zit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef octopussy het volgende:
Amaranta 40 wekenIk zou het inderdaad ook maar eens gaan vieren met pannenkoeken
![]()
Freecell 30 wekendan word je ineens aangemerkt als hoogzwanger
Ben benieuwd of Bucko al een beebje in haar armen heeft![]()
Ik ga zo een 4D echo laten maken. Mijn moeder gaat ook mee. Zo leuk: ik ben vroeger meegeweest met mijn moeder naar de echo toen ze zwanger was van mijn zusje, en nu gaat mijn moeder gewoon mee naar mijn echo. Misschien gaat mijn zusje zelf ook wel mee.
Hier heeft het echt geholpenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |