abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75543052
40 weken
pi_75543082
BJ meid, wat een gedoe zeg... Kan me voorstellen dat je op bent en het ff niet meer weet allemaal. Toch gaat het goed komen, echt waar! Mijn neefje had ook dergelijke opstartproblemen en hem hebben ze ook via een sonde moeten voeden en dat is nu een hele vrolijke en wijze peuter!

Grunsfan met 1 boontje! Jeuj fijn dat ht goed was!

Hier net wakker na de heissa van gisteravond. Heb tot 9 uur op de wc gezeten en was toen helemaal op (zelfs mijn mam die terug was van wereldris nauwelijks gezien) en ben toen aan de keukentafel in slaapgevallen. Lief heeft me maar mee naar bed gesleept en daar was de koek echt op. Vannacht nog wel 3 keer naar toilet maar minder heftig... Het lijkt nu toch echt klaar.... Gelukkig
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:27:44 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75543083
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:24 schreef amaranta het volgende:
40 weken

nog max 2 te gaan

BJ Je doet het prima!

Grunsfan, wat fijn dat de echo goed was en maar 1 boontje!
pi_75543090
Amarante, woehoe!
pi_75543115
BJ, wat rot van de opstartproblemen inderdaad! Gelukkig doet je meisje het wel goed! Nu hopen dat ze het weekend weer goed aan de borst drinkt!

Amaranta, 40 weken!!

Lijnloon, goed om te horen dat de wc-perikelen zo goed als voorbij zijn!

Ohja, en Grunsfan, gefeliciteerd met de goede echo!!
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:34:52 #56
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75543123
Grunsfan gefeliciteerd met de goede echo! Wat een fijn gevoel he!

BJ: Jammer dat 't nog niet gaat zoals je gehoopt had, Ik heb wel het idee dat je in het ziekenhuis erg goed opegvangen wordt, klopt dat?

voor Amarantas mijlpijll! Wow! Ga je 't vieren met pannenkoeken?

Hoe is 't met jou Tan? Hou je (en jullie) het nog een beetje vol?

Lily, op jou had ik ook nog niet gereageerd bedenk ik nu! Wat zul je in een emotionele rollercoaster zitten zeg!
Zie je het allemaal nog een beetje zitten? Probeer nog wel te genieten!

Freecell: Nog maar een paar nachtjes voordat jullie de sleutel krijgen! Denk je dat L. er wat van gaat snappen?

Ik ben er weer vandoor; ik mag weer gaan klussen in m'n huisje!
A grand adventure has begun.
pi_75543134
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:24 schreef amaranta het volgende:
40 weken
- 10
30 weken vandaag!
Psychologische grens! Zodra ik over de 30 weken ben mag ik van mezelf wat meer 'walvissen' haha

Ik heb neiging om in een coconnetje te kruipen en daar niet meer uit te willen Gewoon lekker afsluiten van alles en iedereen. NIet slim, niet lief en ook niet echt uitvoerbaar dus ik negeer het maar.
pi_75543149
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:34 schreef Keshet het volgende:

Freecell: Nog maar een paar nachtjes voordat jullie de sleutel krijgen! Denk je dat L. er wat van gaat snappen?

Ik ben er weer vandoor; ik mag weer gaan klussen in m'n huisje!
Veel succes
Ja, de 22e al! Ik denk dat Leandertje heel snel went Hij vindt weekendjes weg en dergelijke ook altijd prima.
pi_75543181
quote:

voor Amarantas mijlpijll! Wow! Ga je 't vieren met pannenkoeken?
Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
Denk gewoon beetje bezig zijn. Ik weet nu wel hoe het zal gaan. Elke dag is een verrassing....
EN idd, nog max 2 weken!! Vreeeeeeeeeeeemd!!!

BJ lieverd, het is ook helemaal niet makkelijk meid, je zit in een enorme rollercoaster, tot overmaat van ramp kan er niemand langskomen, het drinken gaan moeizaam. Maar je doe het zo goed! Echt, ik ben helemaal trots op je hoor!

Grunsfan een goede echo!

Lijnloos, hoop dat je vnadaag een wcloos dagje hebt. Of in ieder geval minder op de wc haha

Freecell gefeliciteerd met je 30 wk! Ook een prachtige mijlpaal. En ga maar lekker walvissen
pi_75543186
Bucko zal in middels bevallen zijn en ik hoop dat het voor meimeltje ook flink heeft doorgezet.
pi_75543219
Freecell 30 weken!!! Mooie mijlpaal!!

Wij gaan vandaag de klossen halen.... komt alles weer een stapje dichterbij!
pi_75543257
Amaranta, 40 weken..... dat duurt vast niet lang meer!

Groofsken en Poppejans gefeliciteerd met jullie jongens!

En de rest succes met de eerste / middelste / laatste loodjes, ik kwam zomaar even voorbij waaien
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_75543302
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Een potje stevig prostaggen is ook verleidelijk, maar daar staat mijn hoofd echt niet naar
doen! het werkt!

Groofsken van harte met Raf kon je 'm nou niet even nog 16 minuten ophouden
pi_75543312
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

doen! het werkt!
Oh dan.... in dat geval ben ik even weg tot babymelds
pi_75543315
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:46 schreef NieuweUser het volgende:
Freecell 30 weken!!! Mooie mijlpaal!!

Wij gaan vandaag de klossen halen.... komt alles weer een stapje dichterbij!
Ja, das ook wel dichtbij inderdaad
Wij gaan over een weekje of 4 verhuizen en dan meteen op klossen. Ons bed is echt een geniaal ding, maar zwáár!' dat wil je geen 2x optillen als het in één keer kan
pi_75543317
Ow en ik neem extra klossen voor de co-sleeper, misschien ook iets voor jullie om aan te denken?
pi_75543321
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

doen! het werkt!
Check
pi_75543582
Amaranta 40 weken whoeiii!

Hier morgen 41 weken
pi_75543764
Poppejans, nogmaals gefeliciteerd met Wolf en Groofsken wat fijn dat jullie kleine R. er ook is. Proficiat

Hier ondertussen 29 weken ver. Nu is toch echt het derde trimester begonnen, hé? Maar nog maximum 13 weken last van maagzuur dus (man, dat kan toch echt wel een beetje afzien zijn...) en vannacht heeft de baby mij ongeveer rotgeschopt. Was eigenlijk de eerste keer dat hij zo aan het tegenpruttelen was als ik op mijn zij lag
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:51:05 #70
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75543816
Meimeltje: Wanneer komt die beeb van jou nu|!
Amaranta gefeliciteerd met je 40 weken! Als je niets meer laat horen weten we dat je bezig bent!
Freecell: 30 weken! Het gaat snel!
BJ: Jammer dat et nog niet allemaal heel goed gaat. Mn neefjes werden ook bij 36 weken geboren en 1 had een sonde in. Ze deden de nachtvoeding met sonde en overdag ging mn broer 5 keer heen om beide baby's met een flesje eten te geven. Uiteindelijk mochten ze de eerste ba 7 dagen en de tweede na 9 dagen meenemen, zonder sondevoeding. Daarna hapten ze ook mooi aan bij de borstvoeding. Nog even doorzetten, het komt goed!

Hier weer een goede nachtrust. Op een nachtmerrie na. Droomde dat ik een miskraam kreeg. Het leek zo echt dat ik mn man wakker heb gemaakt. Het was zo verschrikkelijk. Voel me nu toch wel een beetje onzeker. Vooral omdat ik me lang zo misselijk niet meer voel...
pi_75543862
lijnloos, jeutje, wat een toestand met je darmen zeg (ik heb er ook ontzettend veel last van en gebruik colon clean)

amaranta, 40 weken, DE mijlpaal der mijlpalen
freecell 30 weken
en Meimeltje, bijna 41 weken (het wordt tijd nu, baby kom er maar uit hoor)
quote:
Lily, op jou had ik ook nog niet gereageerd bedenk ik nu! Wat zul je in een emotionele rollercoaster zitten zeg!
Zie je het allemaal nog een beetje zitten? Probeer nog wel te genieten!
Ik geniet absoluut nog steeds. Ben de zwangerschap ook nog niet zat verder. Ben er nog niet klaar voor om afstand te doen van mijn buik in ieder geval.
Mijn is superlief voor me en ik word vreselijk in de watten gelegd.
Ik zit nu heerlijk in een coconnetje, freecell

Ik heb geslapen van gisteravond 23.00 tot net.
Mijn heeft vannacht op de bank geslapen zodat ik absolute rust kreeg. Hij heeft vanochtend om 7.00 de kinderen opgevangen (doet hij trouwens altijd in het weekend).

De ks vind ik nog steeds erg balen maar goed..ik heb nu eenmaal geen keus.

morgen 38 weken...
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:07:05 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75544058
Weer twee mooie mijlpalen zie ik

De mijlpaal van meimeltje vind ik niet mooi, beeb moet maar eens naar de wereld komen kijken vind ik

Leonieke, het lijkt me op dit moment nog heerlijk om verrot geschopt te worden 's nachts, maar volgens mij zou ik er wel weer anders over denken als het daadwerkelijk gebeurd

@pessie, eng he, dat soort dromen. Ik kan daar ook de hele dag naar van blijven...

Hier weer heel even onder de steen uit, heb een paar lastige dagen gehad. De situatie met Soneal heeft me danig bezig gehouden. De angst kwam in alle heftigheid terug. Vooral ook omdat de klachten zo tam blijven. Enige wat ik nu sinds een paar dagen wél heel erg merk is dat er in de onderbuik van alles gaande is. Steekjes, krampjes, vlinders, maar ook soms gewoon echt pijn. (met name in m'n rug en heupen) Gelukkig is het steeds links/rechts en niet precies in het midden... Daardoor kan ik mezelf nog enigszins rustig houden. (al blijft het allemaal doodeng) Nog 5 nachtjes slapen tot de volgende echo...

Ik kan niet wachten tot het januari is....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75544136
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef flugeltje het volgende:
Weer twee mooie mijlpalen zie ik

De mijlpaal van meimeltje vind ik niet mooi, beeb moet maar eens naar de wereld komen kijken vind ik

Leonieke, het lijkt me op dit moment nog heerlijk om verrot geschopt te worden 's nachts, maar volgens mij zou ik er wel weer anders over denken als het daadwerkelijk gebeurd

@pessie, eng he, dat soort dromen. Ik kan daar ook de hele dag naar van blijven...

Hier weer heel even onder de steen uit, heb een paar lastige dagen gehad. De situatie met Soneal heeft me danig bezig gehouden. De angst kwam in alle heftigheid terug. Vooral ook omdat de klachten zo tam blijven. Enige wat ik nu sinds een paar dagen wél heel erg merk is dat er in de onderbuik van alles gaande is. Steekjes, krampjes, vlinders, maar ook soms gewoon echt pijn. (met name in m'n rug en heupen) Gelukkig is het steeds links/rechts en niet precies in het midden... Daardoor kan ik mezelf nog enigszins rustig houden. (al blijft het allemaal doodeng) Nog 5 nachtjes slapen tot de volgende echo...

Ik kan niet wachten tot het januari is....
Flugeltje
Als het maar een beetje een troost is: ik heb ook alleen maar milde klachten gehad. Het hoeft niets te zeggen. Maar goed, dat weet je zelf ook wel. En ik snap ook echt je angst heel goed. Die kan ik helaas niet voor je wegnemen. Kruip nog maar lekker onder je steen de komende 5 dagen en laat je vent er maar weer wat lekkers instoppen
pi_75544146
Ik ken je angst ook heel goed, flugeltje. Daar is inderdaad geen bal aan te doen.
Only time...

hang in there, het is januari in een zucht
pi_75544554
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:27 schreef Lijnloos het volgende:
BJ meid, wat een gedoe zeg... Kan me voorstellen dat je op bent en het ff niet meer weet allemaal. Toch gaat het goed komen, echt waar! Mijn neefje had ook dergelijke opstartproblemen en hem hebben ze ook via een sonde moeten voeden en dat is nu een hele vrolijke en wijze peuter!

Grunsfan met 1 boontje! Jeuj fijn dat ht goed was!

Hier net wakker na de heissa van gisteravond. Heb tot 9 uur op de wc gezeten en was toen helemaal op (zelfs mijn mam die terug was van wereldris nauwelijks gezien) en ben toen aan de keukentafel in slaapgevallen. Lief heeft me maar mee naar bed gesleept en daar was de koek echt op. Vannacht nog wel 3 keer naar toilet maar minder heftig... Het lijkt nu toch echt klaar.... Gelukkig
Fijn Lijnloos... heel naar om je zo naar te voelen... Beterschap!

Flugel, ik snap zo goed dat je die angst hebt... Ik hoop zo op weer een knipperend hartje bij de echo over 5 dagen... zit je nog steeds aan de extra foliumzuur en aspirine?
pi_75544721
Bleh Pessi, dat soort dromen zijn ook niet leuk inderdaad!

En Flugel, die onzekerheid is knap vervelend en heel begrijpelijk
pi_75544792
Even binnenwipt: al nieuws van Bucko en Vlindur?
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:53:31 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75544795
tnx allemaal

mijsje, zit inderdaad nog aan de aspirine en extra foliumzuur. Durf daar ook echt niet mee te stoppen nu...

En jullie hebben ook gelijk, januari is het zo... Al lijkt dat soms niet zo
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:56:22 #79
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75544848
quote:

Hoe is 't met jou Tan? Hou je (en jullie) het nog een beetje vol?

Lief dat je er naar vraagt

De bloeddruk is de afgelopen twee dagen niet boven de 95 geweest (onderdruk dus) en ligt meestal rond de 85-90 om 140-155 dus best heel netjes. Het duurde even voor de rust met medicatie aansloeg, maar het gaat nu wel al even goed. Ik vind de baby alleen erg rustig Maar goed ik ben ook bijna 37 weken nu, dus ws. gewoon ruimtegebrek.
pi_75544899
Amaranta 40 weken Ik zou het inderdaad ook maar eens gaan vieren met pannenkoeken

Freecell 30 weken dan word je ineens aangemerkt als hoogzwanger

Ben benieuwd of Bucko al een beebje in haar armen heeft

Ik ga zo een 4D echo laten maken. Mijn moeder gaat ook mee. Zo leuk: ik ben vroeger meegeweest met mijn moeder naar de echo toen ze zwanger was van mijn zusje, en nu gaat mijn moeder gewoon mee naar mijn echo. Misschien gaat mijn zusje zelf ook wel mee.
pi_75544931
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:53 schreef flugeltje het volgende:
tnx allemaal

mijsje, zit inderdaad nog aan de aspirine en extra foliumzuur. Durf daar ook echt niet mee te stoppen nu...

En jullie hebben ook gelijk, januari is het zo... Al lijkt dat soms niet zo

januari is het zo? lijkt hier ook niet zo hoor... moet nu weer eindeloos lang wachten op de volgende poging... zul je net zien dat net met de kerst de volgende keer zou moeten zijn, maar volgens mij doen ze het niet met de kerstdagen... maar eens naar vragen volgende week vrijdag...
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:01:26 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75544947
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef mijsje het volgende:

[..]

januari is het zo? lijkt hier ook niet zo hoor... moet nu weer eindeloos lang wachten op de volgende poging... zul je net zien dat net met de kerst de volgende keer zou moeten zijn, maar volgens mij doen ze het niet met de kerstdagen... maar eens naar vragen volgende week vrijdag...
Dat is waar ook ja, hier gaan ze ook dicht met de kerst... Dat is helemaal klote
pi_75544977
Het laatste wat ík weet van Vlindur is dat ze spareribs ging eten 18 uur geleden.

lang leve twitter
pi_75544979
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat is waar ook ja, hier gaan ze ook dicht met de kerst... Dat is helemaal klote
ja...
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:10:11 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75545145
Vlindur heeft zich bij mij nog niet gemeld per sms dus er is in elk geval nog geen baby
pi_75545271
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef octopussy het volgende:
Amaranta 40 weken Ik zou het inderdaad ook maar eens gaan vieren met pannenkoeken

Freecell 30 weken dan word je ineens aangemerkt als hoogzwanger

Ben benieuwd of Bucko al een beebje in haar armen heeft

Ik ga zo een 4D echo laten maken. Mijn moeder gaat ook mee. Zo leuk: ik ben vroeger meegeweest met mijn moeder naar de echo toen ze zwanger was van mijn zusje, en nu gaat mijn moeder gewoon mee naar mijn echo. Misschien gaat mijn zusje zelf ook wel mee.
Hoogzwanger ben je toch vanaf ong. 34/35 weken? Als de baarmoeder op z'n hoogst zit?
Al hoor ik 30 weken inderdaad ook wel vaker
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:30:37 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75545649
Jongens, wat lief , jullie reacties . Echt superbedankt voor alle felicitaties .

Hier is ie dan, de kleine knappe R :

En dan mag ik mijn bedje weer induiken, met scheur van hier tot Tokyo, van voor naar achteren en weer terug .

Amaranta, 40 weken . Spannend meis .

En ook voor alle anderen .

Ik kom binnenkort weer kijken .
pi_75545838
Groofsken, wat een schatje is R toch! En hij lijkt op S als ik de foto's goed heb bekeken...
pi_75545907
Oh wat een mooie!
Die scheur klinkt minder, hopelijk herstel je snel!
pi_75546330
Prachtig zoontje heb je daar Groof! Goed gedaan. Dat maakt die scheur tot Tokia vast helemaal goed
Lekker genieten van je kraamweek meis, van je mama, je dochter en je zoontje!
Wanneer kwam je papa ookalweer? Of issie er al?
pi_75546555
Groofsken en Poppejans gefeliciteerd.
En Groofsken wat heb je een mooie naam uitgekozen!

[ Bericht 1% gewijzigd door appelsap op 12-12-2009 13:17:22 ]
pi_75546754
Groofsken, wat een mannetje

octopussy, veel plezier bij de 4d echo
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:22:34 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_75546916
Groofsken van harte met jullie zoon . Er is hier echt een babyboom en zo wat word het lijstje van december kort ..
Be happy with the little things in life
pi_75546948
Oeh, wat een mooi kindje is Raf!
Sterkte met de scheur.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:36:12 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75547226
Becky dus toch een meisje! Wat leuk!

Grunsfan een mooi boontje, gefeli!

Lijnloos, pfff het is ook wat met je darmen! Eerst overvol en toen in 1 keer helemaal leeg

Amaranta, mijlpaal!

Flugel, ik was idd al bang dat de situatie van soneal jouw angsten weer zou aanwakkeren, maar kwas bang om te vragn, mss dat je het helemaal niet zo zag en dan zou ik je nog weer dignen aanpraten.

Groof, wat een lieffie! Prachige haartjes idd!

Verder, meld!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75547274
Oh Groofsken, wat een mooi mannetje is R. zeg! Fijne kraamdagen gewenst en laat je flink verwennen!

Flugeltje voor jou helemaal ook een dikke Kan het me niet echt voorstellen hoe je je voelt, maar leef wel met je mee hoor. Lijkt me ook wel dat het bericht van Soneal jou ook weer een mentale tik geeft. Hoop gewoon dat over 5 dagen alles helemaal goed blijkt te zijn en dan zijn alle zorgen weer even aan de kant voor geluk.

Lily, fijn dat je je vannacht en vanochtend even flink heeft laten bijtanken. Dat zal vast even lekker zijn na al die gebroken nachten. Hopelijk voelt het ook zo en kun je nu rustig richting de 22e... raar hoor, zo'n datum weten, zeker met alle consequenties van dien natuurlijk. Wel goed om te horen dat je in elk geval nog wel geniet van de zwangerschap nu.

Octopussy heel veel plezier met koekeloeren! (En foto's laten zien he straks?!)
pi_75547276
Ha davinia!
Jij al aant puffen?
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:40:58 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75547351
Groof, mooi manneke hoor!

lily, fijn dat je zo in de watten wordt gelegd door je man. Heb je ook wel verdiend

octopussy heeft een pretecho! Geniet ervan!

flugel, probeer moed te houden
pi_75547578
flugel, er wordt hier nog steeds onwijs geduimd voor jou. Ik kan me niet half voorstellen hoe je je moet voelen, maar ik herinner me nog steeds hoe ik me voelde in het begin en dat zal niets geweest zijn in vergelijking met jouw schrik. Het zou fijn zijn, moest je nu even een heuse winterslaap kunnen doen
pi_75548434
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hier heeft het echt geholpen Én ik heb ook nog pannenkoeken gegeten

40 weken, een mijlpaal! Ik ben niet weg te slaan bij Juup©'s telefoon Je weet maar nooit!

Freecell ook al 30 weken Gewoon nog maar 10 weken

BJ, je doet het zo goed meisje. Wat een beproeving moet je doorstaan. Je had je de kraamtijd wrs heel anders voorgesteld Ik denk aan jou en Evie en hoop dat jullie snel naar huis mogen

Groof, de foto's van je kleine ventje zijn prachtig Wat een bos haar, en zo mooi donker! Lekker genieten hoor!

Nog nieuws van Meimeltje?

Fluugske, ik heb veel aan jou gedacht, het moet zo spannend zijn allemaal...en dan ook nog het verdrietige nieuws van Soneal... Ik duim heel hard voor jou en Martijn!!!
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')