Zo lig ik ook de laatste weken! Met 1 been eronder en de andere erop! Heeeeeerlijk!!quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, ik slaap daarom vaak met een voedingskussen.
In het begin moest ik er echt aan wennen en heb ik veel ruzie met dat ding gehad (in/uit bed etc) maar nu slaapt het (meestal) heerlijk. Ik ga er dan schuin tegenaan liggen met 1 been erop en het andere ervoor (dan lig ik schuin op mijn buik) of ik leg 1 been eronder en het andere erop (dan lig je dus meer op je zij). Baby heeft dan wat meer ruimte heb ik het idee. In elk geval krijg ik sindsdien wat minder 'protest' van Harry
simmu, laat je maar lekker verwennen...
gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Bucko het volgende:
Hallo!
Vrijdagavond is onze meid Evi geboren!! Ze weegt 3230 gram en is 50 cm. Het was een pittige bevalling en ze is uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp. Ze lag er niet goed voor. We hebben in het ziekenhuis moeten blijven en ben net pas thuis.
Foto's volgen!
maar nu ben je lekker thuis! Geniet van je kraamweek, en je kind en alles natuurlijk!!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Bucko het volgende:
dankjulliewel!! echt lief!
Ze ligt nu lekker in haar eigen bedjeen ik ook...we moesten 24 uur in het ziekenhuis blijven omdat ze met de pomp is gehaald..En na zes uur 's avonds sturen ze geen baby's ofzoiets meer naar huis dus dan moet je tot zondagmorgen blijven.
Nou vandaag zal er hier ook wel niet meer in zittenquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Meimeltje, gaat het vandaag nog lukken denk je?
Hier niks hoor.
Wat bij mij goed hielp waren gembercapsules. Kan je gewoon gebruiken, is homeopathisch.quote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
Je babybuikjequote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Bucko![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte met Evi...
Hier vandaag een beetje een baal-dagje. Mijn darmen zijn enorm aan het opzetten, daardoor heb ik nogal een buik. (met andere woorden, het aanwezige vet wordt nogal naar voren geduwd waardoor ik echt al een bol begin te krijgen) Aan de ene kant ben ik er blij mee, geeft aan dat ik blijkbaar genoeg hormonen in m'n lichaam heb. Aan de andere kant is het zo'n echte wel/niet bol waardoor mensen ook kunnen denken dat ik heel erg ben aangekomen. Voel me dus wat onzeker nu![]()
En dan hebben we natuurlijk ook nog de hypochondrie waardoor ik af en toe zelfs denk dat ik gewoon een enorm snelgroeiende tumor ofzo heb
/einde wijfmodes
Nog maar 4 nachtjes slapen tot uur U
please please please laat de weinige symptomen die ik heb op iets positiefs duiden
emfesane ofzoits geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef amaranta het volgende:
Er zijn pillen die je ha voor kan schrijven maar ik weet zo snel de naam niet.
Meimel. Akkoord. Dinsdag dan. Zolang ik morgen maar niet beval. verjaardag wijlen broer
Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Vaak kleine beetjes eten, dus niet 3 grote maaltijden maar meer verdelen. Zwangerschapsmisselijkheid hangt vaak samen met een lege maag. Gember werd al genoemd, dat helpt inderdaad. 's Ochtends kan het helpen om vóór het opstaan alvast een crackertje oid te eten. Even opstarten met iets in je maag dus. Let vooral op dat je voldoende drinkt, dat is het allerbelangrijkste. Als je echt niks binnen houdt, neem dan wel contact op met je verloskundige of gyn.quote:Op zondag 13 december 2009 13:27 schreef Solagratia het volgende:
Even een snel vraagje tussendoor:
Ik ben al heel de dag aan het overgeven en alles wat ik eet of drink kom er na een kwartier weer uit.
Zijn er pilletjes of iets dergelijks die je kunt gebruiken zodat de misselijkheid wat afneemt? of in ieder geval het overgeven stopt? Kun je bijvoorbeeld homeopathische middeltjes gebruiken zonder overleg met de dokter? Of moet ik dan eerst langs de huisarts?
iets meer dan 8 weken...quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je babybuikje![]()
![]()
Hou moed, hou moed...
Hoever ben je nu?
Das echt wel lief!quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Bucko, van harte gefeliciteerd met dochter Evi!![]()
ik had vannacht gedroomd over een bepaald soort chocoladecroissant die een bakker vroeger maakte, en daar had ik toch zooooo'nzin in vanmorgen! helaas is de bakker al een paar jaar failliet, dus dan gaat het niet echt. toen heeft PR zelf met bladerdeeg en chocoladedingen zelf chocoladecroissants gemaakt!![]()
![]()
![]()
![]()
lief, he?
![]()
![]()
Dat geeft de burger moedquote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef amaranta het volgende:
Meimeltje, gaat het vandaag nog lukken denk je?
Hier niks hoor.
Ik sprak net wel een vrouwtje, die was met 40 wk bij de verlos en toen zei de verlos, kom we gaan je strippen. Toen bleek dat ze al 5 cm ontsluiting had. Toen naar zkh en uur later was ze bevallen. Dus zo snel kan het gaan.
ik blijf me verbazen over de verschillen tussen de verschillende vk's. Ik weet zeker dat mijn VK niet zou strippen op 40w0d.
Nou ik vraag het me af!quote:Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef freecell het volgende:
Uhm asyniur.... Je bent echt véél slanker in het buikentopic dan ik nu hoorIk ben zo ongeveer 10KG aangekomen nu geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |