abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:06:34 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75554391
Wat een duidelijke echo! Heel mooi aandeken voor later ook, octo
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75554680
Octo, ik heb zelden zo'n mooie en duidelijke 3/4d echo gezien. Prachtig! Echt!
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:28:07 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75554993
Mooi octo!
Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar onze Harry! Volgende week hebben wij de pretecho, ook op 30w6d
pi_75555002
Wauw octo, wat een mooie beelden zeg, ook ogen open gewoon... Te gek!
pi_75556054
Wow Octo, zo duidelijk heb ik ze nog nooit gezien Mooi hoor!
pi_75556145
Nou wil ik ook echo-en
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:32:24 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75556961
Wow, octo,wat mooi!
free, je wacht maar nog 7 weken, dan zie je je frummel live! Nog veeeeeel beter
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75557301
Oh inderdaad , die foto links onder is super met de ogen open
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:52:06 #134
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_75557577
Wat een mooie echo zeg!

Ik ben vandaag bij Groofs op bezoek geweest! En mai oh mai, wat een prachtig mannetje zeg!!! Echt, een heel fijn, mooi snoetje heeft hij. Ik vind hem nog veel knapper dan op de foto's zefls.
Hij heeft bijna een uur lang op mijn arm liggen slapen. ZO klein, ZO fijn! En met die prachtige lieve haartjes.

Wát een wonder blijft het toch zeg, zo'n nieuw mensje!!!

zaterdag 12 december 2009 @ 19:59:01 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75557801
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:52 schreef renzell het volgende:
Wat een mooie echo zeg!

Ik ben vandaag bij Groofs op bezoek geweest! En mai oh mai, wat een prachtig mannetje zeg!!! Echt, een heel fijn, mooi snoetje heeft hij. Ik vind hem nog veel knapper dan op de foto's zefls.
Hij heeft bijna een uur lang op mijn arm liggen slapen. ZO klein, ZO fijn! En met die prachtige lieve haartjes.

Wát een wonder blijft het toch zeg, zo'n nieuw mensje!!!

ontzettend is dat... vertederend.
pi_75558204
Oh wat klink je lief Renzell, jij bent vast een hele fijne vriendin voor Groofsken!

MevrouwvanDalen: ik weet nog goed dat jij Wolf als werktitel had destijds toen je zwanger was van je zoon, vond het toen al een geweldig leuke naam. Heb laatst via de zoekfunctie nog een aantal dingen terug gelezen tijdens jouw zwangerschap van hem, en ook de reacties op die werktitel

Alles gaat goed hier, volgens mij veranderd hij echt letterlijk per dag en ik word steeds verliefder, ik ben gewoon moeder van hem

Jammer dat er nog geen verse beebs zijn, ik blijf meelezen hier hoor, dan ga ik me nu ook maar alvast een topicje verder melden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75558526
Wat een mooierd is R., Groofsken!

En wat een gave echofoto's, zeg!
pi_75562992
Rustig hier.... (ten opzichte van afgelopen dagen dan) Iedereen gewoon lekker van zijn verse beebs aan het genieten of van het weekend natuurlijk. Of is het gewoon stilte voor de nieuwe beeb-storm? Hier nog niet hoor... die van mij wacht op de sneeuw!
pi_75568517
Wow, wat een prachtige echofoto's Octo! zeker die onderste 2... dan kan je je bijna niet voorstellen dat ze zo klein en verrimpeld uit je buik komen... zo wijs als het er al uitziet zo! Een prachtig kindje heb je daar!
pi_75570257
Goedemorgen dames, hier niks bijzonders te melden behalve dat we vandaag de verjaardag van onze jongste alvast vieren, die wordt as donderdag 2 jaar. En mijn kleine blije ei is niet meer van zijn verjaardagscadeau af te slaan. Zal zo even een foto in het foto topic plaatsen van mijn stoere biker.

Mooi echo's octo.
Iemand al wat vernomen van Bucko? Vlinder en Meimel nog alles rustig?
pi_75570266
Goedemorgen!
Waarom zijn baby's altijd 's nachts wakker? Ik slaap er tegenwoordig wel redelijk mee, maar baby kickt TARA steeds wakker
pi_75570268
Gefeliciteerd Faja
  zondag 13 december 2009 @ 09:36:57 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75570530
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Waarom zijn baby's altijd 's nachts wakker? Ik slaap er tegenwoordig wel redelijk mee, maar baby kickt TARA steeds wakker
Hier weinig last van. Wij slapen ieder op onze eigen helft.
Maar als ik 's nachts wakker word (om bv te plassen) dan merk ik wel als ik even wakker lig dat Harry ook wakker is en actief.

Meimel, heb je de baby nog binnen? En amaranta ook nog niet begonnen?
Bucko, graag even melden!
pi_75570633
Ben ook heel benieuwd hoe het met Bucko is! Vlindur zou zich pas weer maandag melden dacht ik en Meimeltje weet ik eigenlijk niet (die was toch nog niet bezig?).

Hier is de beeb 's nachts in diepe rust. Als ik wakker word kan ik porren wat ik wil ('s morgens ook) maar geen reactie hoor! Daarom slaap ik over het algemeen ook nog zo lekker waarschijnlijk

Vermoeiend weekend is het maar. Vrijdag dat uitje gehad, veels te laat in bed natuurlijk dus zaterdag brak. Toch de hele dag in de stad rondgelopen want we hadden spullen nodig. M'n vriend voelde zich nog rotter dan ik tijdens het winkelen, die werd ziek Nu is het dus weekend en ipv dat ik dan wat uitrust en aanrommel lijkt het wel een doordeweekse dag.
Ohja, maar ik ben wel 38 weken (en 1 dag)
pi_75570690
Wow Groofsken, wat een mooi ventje zeg!

En Octo, wat een supermooie echo-foto's!

Vandaag 37 weken!!
pi_75570739
Wooooh Groofsken, wat heeft hij veel haartjes Afgezien van zn haarkleur lijkt hjij volgens mij erg op je dochter, het gezichtje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75570888
Wat is R. mooi!!

En jemig, wat een duidelijke echo, octo! Zeker die met open oogjes, je kunt echt al precies zien hoe je kindje er uit gaat zien!
pi_75571170
Octo wat een mooie foto's zeg Gewoon echt duidelijk jullie kindje al Met die oogjes open, wauw!!

Hier wel wat krampen en weeig gevoel, maar weeen zullen vast heftiger zijn dus zal wel allemaal nog voorwerk zijn. Vanmiddag om 2 uur moet ik bij de vk zijn voor een nieuwe strippoging.

Nog geen beebjesmeldingen hier dus, alhoewel Bucko vast wel lekker zal zitten genieten van dr kleintje nu!
pi_75571452
mogguh, hier zijn we aan het nasniffen van papa uitzwaaien. vrijdag istie weer trug. conferentie voor papa, en vakantie voor mama want mijn papa komt vanmiddag zodat ik eens even lekker een weekje kan bijslapen. triest maar waar; ik moet echt tukkie(s) doen overdag want anders red ik het gewoon niet. nja, elk stapje is er eentje he. conferentie, kerst, promotie en daarna kamertjes in orde maken (we doen een kamertjes ruil; selene krijgt de onze, wij naar de studeerkamer en de guppies die van selene) en dan is het alweer tijd voor bevallen trusten maar weer dames, en succes voor de rommelaars!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75571529
Ik heb de indruk dat de kleine in mijn buik het niet zo fijn meer vindt als ik op mijn zij lig. Daartegenover staat wel dat ik nog steeds niet op mijn rug kan slapen. Hij gaat dus vaak wild tekeer als ik me niet wil omdraaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')