abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75474152
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiėle klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards

Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

Links naar vorige topics voor PS3/360 | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 | | 9 ||10|

Links naar vorige topics voor PC | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

Alle Callsigns en Emblems voor Modern Warfere 2

link naar deze op

[ Bericht 0% gewijzigd door Parvus op 10-12-2009 10:27:00 ]
pi_75474189
Gister level 70 geworden. De AK-47

Ik samen met m'n neefje Mercenary Team Deathmatch spelen, zaten we niet bij elkaar in het team bij Estate, maar gingen we samen in het huis bij de pooltafel zitten. Om de beurt elkaar vertellen als teamgenoten eraan kwamen en ze afknallen. Moeten leuke killcams geweest zijn
pi_75474394
Wtf ik deed toch echt nieuw topic in multi ik ken dit niet.
pi_75474507
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef Parvus het volgende:

Ik samen met m'n neefje Mercenary Team Deathmatch spelen, zaten we niet bij elkaar in het team bij Estate, maar gingen we samen in het huis bij de pooltafel zitten. Om de beurt elkaar vertellen als teamgenoten eraan kwamen en ze afknallen. Moeten leuke killcams geweest zijn
Dat is wel fakking nasty .
  donderdag 10 december 2009 @ 10:36:47 #5
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75474624
Lol
Heb je trouwens ergens een site waar je al de stats op internet kan checken?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_75474633
Eergister ook zo´n samenwerkend stelletje gezien bij CTF in Terminal.
ik kwam halverwege binnen en zie dat de score van iemand 21-0 en die ander 1-22 is.
Gast zat zn tactical insertation bij zn maatje te planten.
Ik ben hem gaan zoeken en heb hem gekilled...heb zn Nuke gecancelled.

gelijk 2 boze voice message's, hahah
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_75474690
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
ik kwam halverwege binnen en zie dat de score van iemand 21-0 en die ander 1-22 is.

Hehe nee zover gingen wij dan niet. We hadden wel echt de grootste lol. Soms ging m'n neefje dood en kwam weer terug naar het huis, maar dan schrok ik van em als ie binnenkwam en schoot ik em weer dood met m'n shotgun hehe. Kon ie weer het hele kutstuk lopen. Andersom soms ook hehe.
  donderdag 10 december 2009 @ 10:45:09 #8
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75474860
quote:

lol
Als je echt zo graag wilt boosten, dan maak een private server aan met 2 personen.
Je orginele gamertag, en een splinternieuwe die alleen als shootingbagg geld.

Trouwens net weer een aardig aantal potjes met veel in de + k/d ratio gehad.
Dat boost dan weer mijn ego.
pi_75474908
In Private matches kun je niet boosten omdat je geen XP krijgt
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_75474911
Heb de game nu al een paar weken maar ben nog lang geen prestige, heb er volgens de statistieken 22 uur inzitten en ben level 44. Hoe doen sommige mensen dat met die Prestige? of hebben ze gewoon geen leven?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:48:56 #11
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75474960
nieuw deel nieuwe tvp, ik lees nog even gezeliig mee
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  donderdag 10 december 2009 @ 10:49:58 #12
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75475003
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:47 schreef emokid het volgende:
Heb de game nu al een paar weken maar ben nog lang geen prestige, heb er volgens de statistieken 22 uur inzitten en ben level 44. Hoe doen sommige mensen dat met die Prestige? of hebben ze gewoon geen leven?
22 uur is niet zo heel erg veel dat kan je in een weekend + maandag avond makkelijk halen, m.a.w die mensen hebben geen leven
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
pi_75475023
Of ze zitten in zo'n Search and Destroy Riot shield boosting clan.
Ben ook wel eens een level 55 4e prestige gast tegengekomen die geen enkele Pro perk had.
En geen red dot sight enzo.
Kan zijn dat hij nog nooit met die gun en perks had gespeeld, maar ik vertrouwde het niet
pi_75475377
Ik speel elke dag wel een uurtje of twee en dan vind ik het leuk geweest. Ach, van mij hoeft die prestige ook niet.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:03:27 #15
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75475437
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:46 schreef Scarface2004 het volgende:
In Private matches kun je niet boosten omdat je geen XP krijgt
Oja vergeissen.
Sssssweet
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Of ze zitten in zo'n Search and Destroy Riot shield boosting clan.
Heb het afgelopen keer eens met zo'n riot shield geprobeerd. Maar ik kan er echt niet mee overweg gaan. Hell ik dacht dat die dingen bulletproof waren.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:05:13 #16
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75475479
edit: KUT dubbelpost.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:05:40 #17
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75475487
De care package van een teammaat jatten door hem dood te shieten, hoe triest kun je zijn
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_75475550
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Oja vergeissen.
Sssssweet
[..]

Heb het afgelopen keer eens met zo'n riot shield geprobeerd. Maar ik kan er echt niet mee overweg gaan. Hell ik dacht dat die dingen bulletproof waren.
Als je gaat rennen, kunnen ze je armen en voeten schieten.
Als je hurkt en stilstaat ga je niet dood....tenzij ze een semtex nade op je schild plakken
pi_75475805
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:05 schreef MPC60 het volgende:
De care package van een teammaat jatten door hem dood te shieten, hoe triest kun je zijn
pi_75476109
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:47 schreef emokid het volgende:
Ik ben nu bijna Prestige (halverwege lvl 70) en heb er bijna 3 dagen over gedaan, dus je ligt wel op schema denk ik
pi_75476157
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef garriej het volgende:
nieuw deel nieuwe tvp, ik lees nog even gezeliig mee
what he said
Peace through power!!
pi_75476291
Gisteren trouwens echt de grootste lol gehad met iemand die tactical insertion gebruikte. Ik heb siterep pro, dus ik zie die dingen altijd liggen, telkens hem killen en snel naar de plek waar hij insert. Op het laatst kilde ik hem of op zijn insertion, of om de hoek, en als hij mij killde hij weer een andere plek opzoeken om mij te killen.

Binnekort ook maar eens mee gaan klooien; zijn wel lachen.
pi_75476924
Gisteren zes man met 1 RPG uitgeschakeld op Skidrow....vraag me nog steeds af hoe ik dat voor elkaar gekregen heb
Peace through power!!
pi_75477341
Is de algemene consensus dat de SP op Veteran (veel) makkelijker is dan voorgaande delen?
pi_75477489
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef -Mo- het volgende:
Is de algemene consensus dat de SP op Veteran (veel) makkelijker is dan voorgaande delen?
Zeker weten; als je me vraagt van alle voorgaande delen wat het moeilijkste stuk was, dan kan ik dat zo opnoemen, maar bij COD6 ben ik niet echt een moeilijk stuk tegengekomen.

Tijdens het spelen van de SP zat ik de hele tijd te hopen dat er maar niet weer een stukje was waarbij je dit en dat zolang moet bewaken of waarbij een stuk zo moeilijk is dat je het vijftig keer opnieuw moet proberen, maar uiteindelijk is het wel een teleurstelling dat het allemaal veel makkelijker ging dan dat
pi_75479199
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Parvus het volgende:

deel 10
kansloos
pi_75479394
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zeker weten; als je me vraagt van alle voorgaande delen wat het moeilijkste stuk was, dan kan ik dat zo opnoemen, maar bij COD6 ben ik niet echt een moeilijk stuk tegengekomen.

Tijdens het spelen van de SP zat ik de hele tijd te hopen dat er maar niet weer een stukje was waarbij je dit en dat zolang moet bewaken of waarbij een stuk zo moeilijk is dat je het vijftig keer opnieuw moet proberen, maar uiteindelijk is het wel een teleurstelling dat het allemaal veel makkelijker ging dan dat
Mooi, ik begon al bijna te denken dat ik goed was geworden. Heb elke COD so far minstens een maand weggelegd wegens pure frustratie, maar dat was bij MW2 absoluut niet nodig.
pi_75481558
Na 3 dagen niet gespeeld te hebben maar weer eens een paar potjes pakken .

27-4 .

[ Bericht 24% gewijzigd door Phaelanx_NL op 10-12-2009 14:29:22 ]
Geen referral hier.
pi_75489969
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat dacht je van die bunker in COD2. Je moest hem eerst bestormen en daarna moest je hem verdedigen voor een x aantal minuten lang. Was een van de laatste missies. Ik ben daar echt knettergek geworden Of No Fighting in the War Room in COD4
pi_75494527
Wat is de M16A4 een fijn wapen
  donderdag 10 december 2009 @ 23:33:40 #31
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_75502267
Behalve als je iemand full frontal tegenkomt, dan vind ik het echt rot.

Gister gooide ik gewoon op goed geluk aan het begin van de game mijn mes weg naar de overkant op high rise. En zon gast liep naar voren , en deed toen stapje terug en precies in de dat stapje terug maakte kreeg die een mes in zijn voet hahah. Kreeg later voice berichtje you lucky basterd ; )
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:17:43 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75505337
De M16A4 is zo'n wapen wat extreem gevoelig is voor een matige verbinding vind ik. Als je een goede verbinding hebt ben je heer en meester met dat wapen, maar zodra de verbinding enigszins tegenvalt bak je er niks meer van.
2000 light years from home
pi_75505412
Oke omdat ik de laaste tijd steeds MINDER goed speel en steeds MEER hoor dat het aan de verbinding kan liggen begin ik nu te denken dat het dus aan de verbiding ligt. Een tijdje terug had ik altijd potjes van een gemiddelde 20-10 K/D maar nu is het iedere keer net gelijk en vaak zelfs meer deaths dan kills..

vrijdag 11 december 2009 @ 01:31:01 #34
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75505519
Je merkt het wel wanneer het aan je verbinding legt. Als je doodgaat goed onthouden hoe je precies doodgaat en dan naar de killcam kijken. Vaak zie je dat de tegenstander nauwelijks damage heeft terwijl jij voor je gevoel al een compleet magazijn afgevuurd had (en met mijn accuracy van >19% ben ik toch echt geen sprayer ).
pi_75505536
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef Merkie het volgende:
Je merkt het wel wanneer het aan je verbinding legt. Als je doodgaat goed onthouden hoe je precies doodgaat en dan naar de killcam kijken. Vaak zie je dat de tegenstander nauwelijks damage heeft terwijl jij voor je gevoel al een compleet magazijn afgevuurd had (en met mijn accuracy van >19% ben ik toch echt geen sprayer ).
Ik heb vaak dat ik overhoop wordt geschoten en dat ik dan de killcame kijk en dat ik dan bijna niet geraakt word..
pi_75507268
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:32 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik heb vaak dat ik overhoop wordt geschoten en dat ik dan de killcame kijk en dat ik dan bijna niet geraakt word..
Jah daar heb ik af en toe ook wel last van. Zelf schiet je een heel magazijn leeg in iemands kop maarje gaat zelf dood door amper geraakt te worden. Aan accuracy ligt het niet, wellicht dat het dan de verbinding is. Heb het gelukkig niet vaak maar blijft raar om te zien.
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:14:36 #37
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75507756
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:39 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Jah daar heb ik af en toe ook wel last van. Zelf schiet je een heel magazijn leeg in iemands kop maarje gaat zelf dood door amper geraakt te worden. Aan accuracy ligt het niet, wellicht dat het dan de verbinding is. Heb het gelukkig niet vaak maar blijft raar om te zien.
misschien stopping power + FMJ(zo heet dat toch) dan doen je kogels meer dmg
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:26:06 #38
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_75507906
tvp
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_75508237
Gisteren weer iets van 10 potjes gespeeld waar het eindelijk weer goed ging. Gemiddeld 35 kills en 10 deaths en dat meerdere potjes achter elkaar. K/D ratio weer omhoog gehaald naar 1.73 waar ik vorige week van 1.77 naar 1.68 was gezakt.

Op Terminal gisteren had ik binnen 10 sec na het begin al 5 kills. Liep de hoek om en zag 5 man van de tegenpartij staan bovenaan de roltrappen. Sproeide alles onder daar want gericht schieten terwijl er 5 man door je beeld heen rennen heeft geen nut, vooral met dat crappy auto-aim systeem.
pi_75508240
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:14 schreef garriej het volgende:

[..]

misschien stopping power + FMJ(zo heet dat toch) dan doen je kogels meer dmg
Ja dat dacht ik eerst ook. Heb het ook geprobeerd met een tweede attachement op mijn m16.
Was ook iets dat de kogels meer schade aanbrachten dacht ik hoor. In ieder geval maakte dat niks uit.

Naja het gebeurd zelden dus maak me er niet al te druk over. Vanavond marr weer even knallen .

Wat spelen jullie het liefst online, de team deathmatch of toch wat anders?
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:58:11 #41
239294 PierreTT
pi_75508482
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook. Heb het ook geprobeerd met een tweede attachement op mijn m16.
Was ook iets dat de kogels meer schade aanbrachten dacht ik hoor. In ieder geval maakte dat niks uit.

Naja het gebeurd zelden dus maak me er niet al te druk over. Vanavond marr weer even knallen .

Wat spelen jullie het liefst online, de team deathmatch of toch wat anders?
Het liefste Mercenary Deathmatch, constant andere teams, dat houdt het wel spannend vind ik zelf
pi_75508632
quote:

Ja dit heb ik ook een keer gezien, op in Invasion.
Vlak blij het grote huis waar vaak snipers zitten, een klein hoekje in waar eigenlijk nooit iemand komt, in de lange straat. (geen idee hoe je dat moet uitleggen)
Ik liep daar langs en zag tot twee keer toe daar in eens een rood puntje en weer weg vlak bij een teamgenoot.
De eerste keer dat ik het zag dacht ik dat ik het verkeerd had gezien, bij de tweede keer toch maar ff checke, waren twee gasten daar ook mee bezig.
Vond het ook niet leuk dat ik hem had

edit: als die pannenkoek 25 knife kills gemaakt had was het hem waarschijnlijk gelukt, dit was gewoon dom
pi_75508960
Serieus, dat mensen daar mee bezig zijn.
Ben ik dan de enige die het spel speelt zoals eigenlijk zou moeten en vanzelf wel kijkt welke prestige hij haalt?
Net als die gasten met nukes op domination.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_75509469
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Serieus, dat mensen daar mee bezig zijn.
Ben ik dan de enige die het spel speelt zoals eigenlijk zou moeten en vanzelf wel kijkt welke prestige hij haalt?
Net als die gasten met nukes op domination.
Inderdaad, dat is wel triest maar goed dat soort lui blijf je houden.
Ik vind scrappy yard en highrise wel leuke maps. Wat zijn jullie favo maps?
pi_75509856
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:34 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is wel triest maar goed dat soort lui blijf je houden.
Ik vind scrappy yard en highrise wel leuke maps. Wat zijn jullie favo maps?
Ik vind de maps niet zo geweldig eigenlijk.... tijd voor nieuwe map packs
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_75510288
Jah maar vind het wel 2 maps waar je lekker kan knallen!
Er zal binnenkort ongetwijfeld wel weer een map pack komen.
pi_75510752
Sub Base, Terminal, Scrap yard.

De minste maps vind ik Karachi, Estate en Derail.

Het matige aan veel maps is dat je geen duidelijke fronten hebt waardoor je te vaak in de rug geschoten wordt en nooit straat na straat kan oprukken zeg maar.
~Leonard Cohen
pi_75511258
Derail zuigt idd.
Geen referral hier.
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:46:41 #49
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75511884
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Derail zuigt idd.
pi_75512293
Terminal, Highrise en Sub base zijn mijn favoriet.
Derail zit ook in de top, snap niet wat jullie er kut aan vinden, dat huis in het midden is zo briljant.
Wasteland en scrap yard vond ik vroeger verschrikkelijk maar vind ik ook wel leuk nu

En gisteren level 70 geworden, AK 47 <3 zo weinig recoil op dat ding en je hebt geen red dot ofzo nodig in tegenstelling tot bv. de FAL.
Oh en prestige ga ik dus zo niet doen hč
pi_75512759
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Terminal, Highrise en Sub base zijn mijn favoriet.
Derail zit ook in de top, snap niet wat jullie er kut aan vinden, dat huis in het midden is zo briljant.
Wasteland en scrap yard vond ik vroeger verschrikkelijk maar vind ik ook wel leuk nu

En gisteren level 70 geworden, AK 47 <3 zo weinig recoil op dat ding en je hebt geen red dot ofzo nodig in tegenstelling tot bv. de FAL.
Oh en prestige ga ik dus zo niet doen hč
Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.
Hoe lang heb je daar over gedaan joh? Ik heb veel te weinig tijd om te spelen, baal er soms een beetje van.
Zit nu op rank 35, speel denk ik een paar uur per week.

Wanneer komt er een FOK war!
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:29:29 #52
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_75513227
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.
Hoe lang heb je daar over gedaan joh? Ik heb veel te weinig tijd om te spelen, baal er soms een beetje van.
Zit nu op rank 35, speel denk ik een paar uur per week.

Wanneer komt er een FOK war!
laats met piereTT gespeeld, was wel lagge maar er moeten meer mensen komen
pi_75513417
sub base kut map
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:45:04 #54
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75513635
De damage multipiler die je ziet bij FMJ is de damage die hij extra doet nadat hij door een muur is heen gegaan, het is dus niet zo dat die damage stat altijd omhoog is als je FMJ gebruikt, even voor de duidelijkheid

Kutzooi wat ik ben ik toch een nerd met dit spel
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:47:35 #55
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75515776
Weet je dat zeker? Klinkt niet logisch namelijk. Het lijkt mij dat je met FMJ door muren heen kan schieten omdat de kogels meer damage doen, niet andersom.
pi_75515806
K/D net weer op 2.00 terug gekregen.
Geen referral hier.
pi_75521822
Derail

En invasion is ook wel lache Kutmappen vind ik Estate en Karachi.
Peace through power!!
pi_75525300
Ben ik net lekker bezig, gaat m'n 360 naar de klote. Leuk man, red ring of death
pi_75525406
Oef, zuur is dat. Heb het zelf 5 keer meegemaakt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:39:43 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75525907
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef RaptoR-X het volgende:
Derail

En invasion is ook wel lache Kutmappen vind ik Estate en Karachi.
De slechtste map van allemaal is toch wel Underpass. Ongelofelijk zeg, wat een teringmap.
pi_75526680
wat is er kut aan underpass en karachi
Iedereen zeurt altijd over underpass, is toch een prima sniper/LMG/assault rifle map, 3 lange stroken (brug richting) om op te richten, 3 horizontale wegen (riool dinges richting) en nog wat geinige huisjes in het midden waar je door heen kan om te flanken. Prima setup en je kunt er perfect sneaken of met thermal sights werken.

Alleen die kapotte brug in de lucht is tering irritant voor je care packages en javelins.
pi_75528428
Na 4d 13h 35m spelen aangekomen bij de 2e prestige. Nog 8 te gaan !

Deze game is te verslavend
pi_75528574
Als je besluit te prestigen moet je toch altijd 3 keer akkoord gaan?

Ik heb net bij de 3e keer (bij: There is nog going back) op cancel gedrukt, en dan hoor je gewoon een "chicken" geluid

Briljant!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:36:37 #64
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75530216
Van het Infinity Ward forum, dus 100% zeker niet maar klinkt wel aannemelijk genoeg voor mij, ik merk ook echt geen damage verschil als ik het gebruik.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Merkie het volgende:
Weet je dat zeker? Klinkt niet logisch namelijk. Het lijkt mij dat je met FMJ door muren heen kan schieten omdat de kogels meer damage doen, niet andersom.
pi_75532261
Fok war, kan je slechts met 18 man maar doen

Kneusje ik verwacht binnekort eens een battle
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_75533767
Waar ik gisteren ruim 30 kills per potje haalde kwam ik vandaag niet verder dan 10 kills per potje. Duurde gemiddeld 5 min voordat we een game konden joinen, en als we erin zaten ging het enorm slecht door de lag/trage verbindingen enz.
pi_75537748
die P90 is echt fijn man bijna een kill/death streak boven de 1
pi_75540645
Vandaag level 70 gehaald en nu pas de TAR-21 voor het eerst uitgeprobeerd.

Geweldig ding
pi_75541360
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fok war, kan je slechts met 18 man maar doen

Kneusje ik verwacht binnekort eens een battle
Gaan we eindelijk eens los, zul je zien dat ik net prestige ben

Overigens ga ik daar heel lang over doen, trage starter zullen we maar zeggen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 12 december 2009 @ 03:55:56 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75542081
Zo, net 2½ uur lang flink geownd, van 1.41 naar 1.46 gegaan . Ook een nieuwe langste killstreak van 26.
  zaterdag 12 december 2009 @ 07:46:30 #71
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75542697
Kan iemand me vertellen welke wapens wel door muren heen knallen? Ik zit soms met dat gele ding (falc?) tegen de muur te schieten als ik daar kogels doorheen zie vliegen.
pi_75545584
Ik vind underpass echt geweldig, laatst bijna voor het eerst een nuke unlocked, maar vlak voor mijn laatste kill had iemand al de final kill...

Verder speel ik graag op scrapyard, invasion en rundown.

En het lijkt aan te blijven houden met de lag op xboxlive, maar ik heb vaak dat na enkele potjes het beter wordt... Wel frustrerend om je K/D ratio omhoog te krijgen; zit nu tegen de 1.0 aan te hikken, en kan op den duur zeker naar 1,5 maar op deze wijze wil dat natuurlijk nooit lukken...
pi_75546508
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 07:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen welke wapens wel door muren heen knallen? Ik zit soms met dat gele ding (falc?) tegen de muur te schieten als ik daar kogels doorheen zie vliegen.
Dat hangt van de muur en het wapen af. Een dikke muur komen niet alle wapens doorheen, maar door een muur van hout kan je volgens mij met bijna alle wapens doorheen schieten.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_75546520
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:55 schreef Merkie het volgende:
Zo, net 2½ uur lang flink geownd, van 1.41 naar 1.46 gegaan . Ook een nieuwe langste killstreak van 26.
Ik heb lekker 27
pi_75547548
ik 42
pi_75547798
ikke 67
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:19:08 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75548255
Hoe doe je dat, zo'n lange streak? Op een gegeven moment gaan toch je kogels op.
pi_75549565
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Hoe doe je dat, zo'n lange streak? Op een gegeven moment gaan toch je kogels op.
Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.
pi_75550279
Er liggen toch zat wapens op de grond..
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:44:56 #80
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75550370
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.
pi_75550593
Domination zodat er geen kill limiet is. Dan een open map, ik had Afghan, ff snipen tot je predator 1/2 kills maken ermee of eventueel nog 1 snipen, harrier strike, die killed er makkelijk 4+ in zn eentje (ik had geluk en stuk of 8) dan chopper gunner.

Laat ik even uitleggen hoe dat werkt, vlag A en B waren van ons, dat betekend dat de vijanden bij C spawnen, mijn harrier schakelde alle vijanden op weg naar B uit (A was al heel lang veilig) en ze respawnen bij C. Mijn chopper vliegt naar C en ik maai alles neer, chopper hangt dan stil boven de afgrond terwijl alle vijanden op dezelfde plek blijven respawnen. Zeker 4 multikills en een paar double en tripples.
pi_75551446
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
[..]

Zei toch dat het verzonnen is Mijn record is 17 in FFA
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:41:09 #83
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75551946
Ok sorry over heen gelezen
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Zei toch dat het verzonnen is Mijn record is 17 in FFA
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:09:44 #84
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_75552704
mijne is 30 maar ik had als award alleen een Counter uav en een Sentry gun.
Ik speelde tegen allemaal lage levels en had 30 - 1. En ik had er dus geen fuck aan
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:29:15 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75553402
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef VliegVlieg het volgende:
Na 4d 13h 35m spelen aangekomen bij de 2e prestige. Nog 8 te gaan !

Deze game is te verslavend
Ik zit nog maar op 20 uur

Speel heel veel Forza3.
The truth was in here.
pi_75555191
"looking for good game" MIJN REET!!!!

3 streepjes. niet kunnen rennen en zelfs niet kunnen reloaden zonder lag..
pi_75556467
Gister MW2 gekocht (Nouja mijn moeder haha, ze dachten dat zij het ging spelen) @ Ps3 vandaag begonnen met spelen,

Moest even wennen aan het richten etc. maar wat een geweldige game.
Online moet ik nog beginnen maar ben nu al onder de indruk!

pi_75557256
Dat zijn nog eens moeders!
Is ze ook een milf? !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_75557966
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zijn nog eens moeders!
Is ze ook een milf? !
Zo ja, pics.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_75561683
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zat vanmiddag opeens in zo lobby Was met ground war bezig met een paar gasten, Zaten we opeens in een TD match op Rust terwijl de mode Domination was en sommigen stonden al op 600 kills en 110 deaths Constant enorme lagspikes. Doorgespeeld tot 70-50 en daarna werd de match geclosed. Zo kan je erg makkelijk je prestige halen. Match XP van de nr1 was al 30k. Match Bonus zal ook wel rond de 30k liggen
pi_75564771
WTF IS ZIJN DE SEVERS AAN HET DOEN

Ik invite een maat van mij om sabotage te gaan doen..
> ik zit in team deatmatch en hij in domination

Dus allebij er maar weer uit..
opnieuw proberen... loopt cod vast

Daarna ga ik maar gewoon alleen spelen en druk ik op 3rd person tactical en kom ineens in een potje van domination terecht die al tijden bezig was en ook nooit leek te gaan eindigen

en lag... ontzettend veel..
pi_75569393
Kwam net via toeval in een debiel potje terecht, was geglitched ofzo. Potje kon niet eindigen. Het was domination, maar we hadden al ruim 900 points en de tegenstanders ook zoiets. Mensen met honderden kills, wel grappig Het was ook op Rust (die extreem kleine map) dus er was ook niemand die een nuke haalde.

zondag 13 december 2009 @ 03:00:22 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75569415
Sick .
pi_75569474
Volgens mij heeft dit er iets mee te maken..
  zondag 13 december 2009 @ 09:30:37 #95
239294 PierreTT
pi_75570504
Zo, onderdehand lvl 35. Na een dag supergoede matches te hebben gehad met een k/d-ratio van minimaal 2, was het gisteren een terrordag met een k/d-ratio van 0,5 of zelfs minder
pi_75572082
Heb ook regelmatig dat ik van TDM naar FFA verhuis. Meestal heb ik het wel door, maar het is wel irritant (zeker omdat je op dat moment je killstreaks vaak aan meot passen om goed mee te kunnen doen.
pi_75572309
quote:
Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef intraxz het volgende:
Volgens mij heeft dit er iets mee te maken..

snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komen

Ik verlies liever een goede pot dan allemaal XP verzamelen die je niet echt verdiend hebt.
pi_75572928
Teveel moeite!
pi_75573575
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komen

Ik verlies liever een goede pot dan allemaal XP verzamelen die je niet echt verdiend hebt.
Clitches en cheats gebruiken Das toch wel extreem zielig
pi_75574055
Het lijkt me wel wat om dat te doen in een grote map en dan met wat minder spelers. Gewoon omdat je dan niet de hele tijd terug gaat naar de lobby.
pi_75574798
nvm
  zondag 13 december 2009 @ 13:48:47 #102
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_75575977
Gister had iemand een nuke, een andere emp'de hem. hahahah
  zondag 13 december 2009 @ 13:54:21 #103
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75576211
Voordat hij de nuke inriep neem ik aan.
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
pi_75576775
Dude, je manier van quoten is echt verwarrend. Plaats je berichten eronder.
pi_75577217
Omg, laatst kreeg ik een care package(van mezelf) op mijn kop, dood natuurlijk , en mn maat jatte hem toen
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zondag 13 december 2009 @ 17:31:49 #106
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75583319
Ok zal het proberen
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef emokid het volgende:
Dude, je manier van quoten is echt verwarrend. Plaats je berichten eronder.
  zondag 13 december 2009 @ 19:58:36 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_75588150
WTF, waar slaat dit op?

Ik join een match groundwar, kom ik op een of andere teringmap "Rust"

Ik word 11 keer(!) dood geschoten als ik spawn. Toen heb ik hem maar geleaved, wat een tering mongooltjes die dat zo hebben gemaakt. Dag K/D ratio
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_75589736
Kuthomos met hun mesje en noobperks.
pi_75590144
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
WTF, waar slaat dit op?

Ik join een match groundwar, kom ik op een of andere teringmap "Rust"

Ik word 11 keer(!) dood geschoten als ik spawn. Toen heb ik hem maar geleaved, wat een tering mongooltjes die dat zo hebben gemaakt. Dag K/D ratio
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
pi_75592713
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef intraxz het volgende:
Kuthomos met hun mesje en noobperks.
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.

Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
pi_75592940
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:

[..]

Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.

Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
En van die teringlijers met die shotgun 1887
pi_75592970
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

En van die teringlijers met die shotgun 1887
oh ja die ook die dingen zijn over powerd maarja
pi_75592996
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:

[..]

Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..
pi_75593110
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef intraxz het volgende:

[..]

Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..
Commando, wat is er noob aan?
pi_75593599
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef mash_ het volgende:

[..]

Commando, wat is er noob aan?
In combinatie met het snelle rennen en het vasthouden van een carepackage granaatje ben je onmenselijk snel.
  zondag 13 december 2009 @ 21:52:39 #116
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75594134
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
Volgens mij bedoel je dit.

en... wtf.
Noobish
pi_75597661
Ik snap de knife class niet. Had het eens geprobeerd en zo snel loop je niet eens. Al mijn KD's waren negatief, meestal zwaar negatief Terwijl mijn gemiddelde 1.31 was. Daarnaast vond ik er ook nog eens geen ruk aan en waren 9 van de 10 deaths onvermijdbaar (soms MOET je een straat over rennen, en dan schiet iemand je neer, succes met je mesje op 50 meter afstand).

En iedereen maar zeggen dat knife class overpowered is en dat ze er tering hoge streaks mee krijgen. Ik kill ze zelf met gemak en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
  zondag 13 december 2009 @ 23:01:54 #118
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75597809
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
Nou vooruit doe ik zo quoten

Iig met een wapen moet je nog raak schieten en meer dan 1 keer raken (core) met commando en een mes hoef je alleen maar in de buurt te zijn en het is een 1 buttonpress kill. Vind ik wel een verschil zelf
pi_75597876
En campen met die perks en een mesje is al helemaal triest
pi_75597948
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap de knife class niet. Had het eens geprobeerd en zo snel loop je niet eens. Al mijn KD's waren negatief, meestal zwaar negatief Terwijl mijn gemiddelde 1.31 was. Daarnaast vond ik er ook nog eens geen ruk aan en waren 9 van de 10 deaths onvermijdbaar (soms MOET je een straat over rennen, en dan schiet iemand je neer, succes met je mesje op 50 meter afstand).

En iedereen maar zeggen dat knife class overpowered is en dat ze er tering hoge streaks mee krijgen. Ik kill ze zelf met gemak en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
1 ding klopt er niet aan je verhaal je doet nu net of mensen met die knife class om het zo maar even te noemen geen wapen hebben
pi_75599929
Kom Rust bijna niet meer tegen in FFA, meer mensen last van?
pi_75600503
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

1 ding klopt er niet aan je verhaal je doet nu net of mensen met die knife class om het zo maar even te noemen geen wapen hebben
Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.
En 'richten en meerdere schoten afvuren' gebeurt binnen 2 seconden.
pi_75603191
Gisteren speelde ik met een vriend van me Domination op Afghan. Hij had binnen 20 sec al een AC130 ( Care Package ) en stond binnen 2 min al op 20-1. De tegenstanders stonden gewoon op hun spawnplek stil en naar boven te schieten met hun wapens

Op een gegeven moment had ik een streak van 14 en activeerde mijn Chopper Gunner en kreeg iets van 20 kills erbij omdat ze weer stil gingen staan en naar boven stonden te schieten met hun rifles Daarna nog wat kills gemaakt en eindigde op 48 kills en 7 deaths met een streak van 37
  maandag 14 december 2009 @ 08:32:10 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75603590
Godsamme, gisteren tegen twee gasten die met hun 3e of 4e prestige bezig waren. Ik vind lvl 70 al zo'n fucking eind weg
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_75604090
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:32 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.
En 'richten en meerdere schoten afvuren' gebeurt binnen 2 seconden.
ik gebruik rennen en commando ook. en ik gebruik toch echt gewoon een submachine gun daar ren je nog steeds snel mee.
pi_75604696
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, gisteren tegen twee gasten die met hun 3e of 4e prestige bezig waren. Ik vind lvl 70 al zo'n fucking eind weg
Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....

Maar kom inderdaad ook steeds meer mensen tegen die tweede en derde prestige hebben, al moet ik zeggen dat het nog mee valt met hun skills. Wat me gisteren wel opviel was juist mensen met level 10 die enorm goed speelden; waarschijnlijk een tweede accountje aangemaakt om K/D ratio hoog te hebben...

Bijna 1.0 nu bij mij, zit op 0.98
  maandag 14 december 2009 @ 09:54:10 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75604731
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....

Maar kom inderdaad ook steeds meer mensen tegen die tweede en derde prestige hebben, al moet ik zeggen dat het nog mee valt met hun skills. Wat me gisteren wel opviel was juist mensen met level 10 die enorm goed speelden; waarschijnlijk een tweede accountje aangemaakt om K/D ratio hoog te hebben...

Bijna 1.0 nu bij mij, zit op 0.98
Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52 Ik ga wel door tot lvl 70 maar dan ben ik het ook wel weer beu gok ik. Prestige heb ik iig geen zin in, daar had ik namelijk in Cod4 ook al zo'n spijt van
  maandag 14 december 2009 @ 10:28:02 #128
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75605500
Lol ik heb niet eens lvl 30 gehaald.
  maandag 14 december 2009 @ 11:38:24 #129
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75607795
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52 Ik ga wel door tot lvl 70 maar dan ben ik het ook wel weer beu gok ik. Prestige heb ik iig geen zin in, daar had ik namelijk in Cod4 ook al zo'n spijt van
52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...

binnekort weer eens met z'n allen ground war?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 14 december 2009 @ 11:40:04 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75607857
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...

binnekort weer eens met z'n allen ground war?
Valt best mee Ik speel weinig meer de laatste tijd. Mainframes en Tauch zijn alweer lvl 70 zag ik Maar vanavond ben ik wel weer van de partij gok ik
pi_75608135
Prestige 1 level 33 en ik blijf maar spelen.
pi_75609639
ik wil ook wel mee knallen vanavond!!
  maandag 14 december 2009 @ 12:50:14 #133
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75609877
Ik ben eerste prestige lvl 63 nu Moet zeggen dat het vuurtje langzaam wat minder wordt, waar ik eerst schijt aan mn werk had is het nu rond 23.00 xbox uit
pi_75610147
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Nog geen 1 keer tegen gekomen
Maar opzich is het wel handy
  maandag 14 december 2009 @ 13:10:12 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75610473
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Fipotje het volgende:
ik wil ook wel mee knallen vanavond!!
Feest!
pi_75610570
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Feest!
Ik zeg Fok! Groundwar . Aleen moeten we misschien even de 360 en PS3 users splitsen .
pi_75612774
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben eerste prestige lvl 63 nu Moet zeggen dat het vuurtje langzaam wat minder wordt, waar ik eerst schijt aan mn werk had is het nu rond 23.00 xbox uit
Heb je geen sociaal leven? Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
  maandag 14 december 2009 @ 14:27:42 #138
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75612837
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Ik zeg Fok! Groundwar . Aleen moeten we misschien even de 360 en PS3 users splitsen .
Ik speel regelmatig met FOK!user parties van 8 man
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 14:33:23 #139
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75613026
Vanavond, ey? 19.00-22.58 mooie tijd om MW2 te doen.
.....Kennedy
  maandag 14 december 2009 @ 14:38:04 #140
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75613189
Tot 2 min voor elf lijkt me een ideale tijd!
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 14:38:42 #141
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75613213
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Zijn we het daar iig over eens.
.....Kennedy
pi_75613351
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Heb je geen sociaal leven? Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
Hoezo nou weer sociaal leven? Je wordt ooit level 63 hoor, kwestie van tijd.
pi_75613375
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad niks mis mee . Wie speelt er op de PS3 dan?
  maandag 14 december 2009 @ 14:44:08 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75613412
FFA is wel beter de harden dan die TM en S&D. Kom tenminste bij free for all wat meer lui tegen van mijn niveau (= geen niveau).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75613567
Zelf heb ik wekenlang Ground War gedaan maar vindt het echt te chaotisch, vooral omdat nu de meesten rondlopen met die 1887 shotguns in akimbo en je dus om de 20 sec wel zo gast tegenkomt. De lag is ook om ziek van te worden af en toe, dan leeg je een heel magazijn op iemand en die draait zich doodleuk om en knalt jouw met 2 kogels dood.

Speel dus liever Domination. Alhoewel het niet mijn favoriete mode is kan je wel lekker veel kills halen zonder dat de game al stopt na 3 min dordat het limiet van 75 kills al is gehaald.
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 14:50:09 #146
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75613629
Mosh Pit
.....Kennedy
  maandag 14 december 2009 @ 14:50:59 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75613655
Gewoon lekker Team Deathmatch met een party van 6 FOK!kers blijft het tofste Zeker als je goed op elkaar ingespeeld bent en lekker samenwerkt.
  maandag 14 december 2009 @ 14:54:03 #148
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75613754
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb er 4 dagen en 5 uur ofzo over gedaan, ik ga nog steeds naar mijn werk en naar de kroeg, alleen slaap wil er de laatste tijd nogal eens bij inschieten
pi_75614315
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef emokid het volgende:

[..]

Hoezo nou weer sociaal leven? Je wordt ooit level 63 hoor, kwestie van tijd.
voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebben
pi_75614530
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef mash_ het volgende:

[..]

voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebben
Mag blij zijn als ik de 3 uur per week haal. Maar vanaaf ga ik er wel even voor zitten, heb er zin an.
pi_75614646
Ik ben er vanavond ook weer bij Ross en Wess
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_75614683
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers

Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken

M'n record is 2 kills

[ Bericht 26% gewijzigd door jmac op 14-12-2009 15:27:46 ]
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 15:30:31 #153
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75614993
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef jmac het volgende:
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers

Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken

M'n record is 2 kills
Doe je mee vanavond?
.....Kennedy
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 15:30:42 #154
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75614999
Wel bij de tegenpartij dan!
.....Kennedy
pi_75615285
whaha

Games crew vs de rest?
pi_75615370
Op ps3 wil ik ook wel mee doen
pi_75615452
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef Fipotje het volgende:
whaha

Games crew vs de rest?
Awesome, we spelen wel op de 360 met zn alle.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  maandag 14 december 2009 @ 15:49:18 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75615577
Ik wil geen zwaar verhitte discussie op touw zetten met doodverwensingen en slapeloze nachten voor menschen hier maar.....

Zijn de graphics op de xbox eigenlijk vergelijkbaar als op de PS3? Heb namelijk totaal geen idee, ben zelf in het bezig van een PS3
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 december 2009 @ 15:50:39 #159
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75615623
quote:
Is er geen easy voor multiplayers
I wish there really was!

Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 15:50:41 #160
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75615626
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef jackson het volgende:
Ik wil geen zwaar verhitte discussie op touw zetten met doodverwensingen en slapeloze nachten voor menschen hier maar.....

Zijn de graphics op de xbox eigenlijk vergelijkbaar als op de PS3? Heb namelijk totaal geen idee, ben zelf in het bezig van een PS3
Ja loopt gewoon gelijk.
.....Kennedy
pi_75616020
Serieus, die lag sinds de laatste update.

Echt mega irritant dat het net zo merkbaar is telkens...

Of dat je zo blijft glitchen ergens tegenaan, of net weapon switch enzo niet soepel lopen. Echt rammend irritant...
Jack does it in real time...
pi_75616294
hmm had gehoopt dat de single player toch wel wat langer zou duren. Was er in 1.5 dag wel mee klaar Nog niet zoveel zin om MP te doen aangezien dat wel niet zo succesvol zal zijn als je onervaren bent
Too much is never enough!
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 16:12:57 #163
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75616356
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef Fipotje het volgende:
whaha

Games crew vs de rest?
.....Kennedy
pi_75618026

Heeft iemand misschien een beetje een goede tip voor een knappe Bluetooth headset voor de PS3?
Ik wil er graag één kopen, maar als ik soms het geluid hoor van sommige mensen ... Maar ik hoor
ook wel super goede kwaliteit er tussen zitten, ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet hebben
en wil absoluut geen miskoop doen.

En zijn er ook mensen die met muis en toetsenbord spelen?
pi_75619281
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:

Heeft iemand misschien een beetje een goede tip voor een knappe Bluetooth headset voor de PS3?
Ik wil er graag één kopen, maar als ik soms het geluid hoor van sommige mensen ... Maar ik hoor
ook wel super goede kwaliteit er tussen zitten, ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet hebben
en wil absoluut geen miskoop doen.

En zijn er ook mensen die met muis en toetsenbord spelen?
ik hebzelf een logitech usb headset.
had eerst bluetooth maar werkte niet lekker bij mij altijd als ik hem nodig had was ie leeg met de usb geen last van.

toetsenbord en muis maak ik geen gebruik van.

Ik heb hier trouwens nog niemand gezien die aan de tweede prestige begonnen is of mis ik wat?
ben nou leven 19 van de tweede.

Werkt die lobby glichs ook op de ps3?
Ik snap namelijk niet hoe sommige gasten al op de 6e prestige kunnen zitten.
2 in mijn lijst zitten op de 4, ene na 10 dagen andere na 7.
Moet je nagaan hoelang je bezig bent voor de 6e, ziek.
pi_75619338
op de ps3 wil ik ook wel ff mee doen
heet robdegekste
pi_75620800
Plaats hier je ID en we zien vanzelf wel wie er online is vanavond.

PS3 ID: utreg25
pi_75621696
voor de mensen die nooit op de weblog komen:
  maandag 14 december 2009 @ 18:49:16 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75621801
Wordt tijd dat ik ook weer eens online ga spelen Eerste week / 2 weken heel veel gespeeld en nu al een hele tijd niet meer. Jullie zijn zeker allemaal al het hoogste level?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 14 december 2009 @ 18:53:24 #170
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_75621985
Ik wil vanavond ook wel mee doen als het mag

Gamertag: ThaD16
  Redactie Games maandag 14 december 2009 @ 19:00:27 #171
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75622294
Ik start over 15 min. wie er is wordt niet neergeschoten.
.....Kennedy
  maandag 14 december 2009 @ 21:10:08 #172
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_75628151
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_75628819
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
heel tof!
Maar sommige dingen zijn opzich best logisch!
Zitten wel paar mooie kills in, ondanks dat het scripted is gedaan !
  maandag 14 december 2009 @ 21:28:05 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75629089
quote:

M'n record is 2 kills
Als je schiet kom je op de radar te staan als een rood puntje, of de tegenstander heeft UAV (iedereen zonder Cold Blooded verschijnt als rood puntje), zo weten ze je waasrchijnlijk te vinden . Kwestie van oefenen (veel spelen) zodat je leert anticiperen en de maps uiteindelijk beter kent.
pi_75629339
quote:

Geweldig filmpje, nooit geweten dat van Afghan.
  maandag 14 december 2009 @ 22:00:28 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_75630642
Wat hebben ze in godsnaam veranderd bij die patch man.

Eerst had ik altijd een goede K/D ratio, nu ga ik ineens 19x dood Terwijl ik echt niet ineens 40x slechter ben geworden ofzo
  maandag 14 december 2009 @ 23:18:57 #177
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75634455
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam veranderd bij die patch man.

Eerst had ik altijd een goede K/D ratio, nu ga ik ineens 19x dood Terwijl ik echt niet ineens 40x slechter ben geworden ofzo
alleen die dingen zoals die rockglitch in afghan, de javelinglitch, en als ik het goed heb de lobbyglitch

ze moeten nog een patch uitgeven, waarbij ze die overpowerde akimbo shotguns eens wat minder sterk maken, echt ķedereen gebruikt die dingen nu.
pi_75634577
Hebben jullie de glitch op Rust al gehad in Ground war?
Soms is de game mode Domination maar eigenlijk Team deathmatch.
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.

Heb vanavond maar liefst 3 potjes hierop gehad uit de net 10 games.
De eerste eindigde 8 sec na ik joinde aan een Nuke
De tweede ging super kut, 220-280 K/D ofzo. Eindigt door Nuke
De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.

Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper

En toen schoot de vijand een nuke en verloren we nog ook

eind score:

kijken of ik morgen weer zo'n match vind.
pi_75634712
quote:

Echt vet !
  maandag 14 december 2009 @ 23:39:55 #180
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75635315
Ik vind dat dus op de een of andere manier cheaten
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.

De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.

Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper

eind score:
[ afbeelding ]
pi_75635760
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:

eind score:
[ afbeelding ]
Ik word gek van die glitch

Verdien je XP toch op de normale manier man
pi_75637311
Ik ben rank 70 dus aan de xp heb ik niks
pi_75637534
quote:

pi_75637997
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr

Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr

Iemand suggesties welke ik zou veranderen
pi_75639147
quote:
Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel kon
pi_75639707
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 03:25 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel kon
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 15 december 2009 @ 07:49:51 #187
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75639821
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:

Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr

Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130
Duurt soms echt lang voordat het luchtruim leeg is

Weet iemand trouwens waar je die marker moet plaatsen van die stealth bomber?
Want soms komt 75% van mijn bommen buiten de map. Begint de carpet op de marker of eindigt hij op de marker?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:10:35 #188
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75639965
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:

Harrier
Pavelow

ik heb Predator, Harrier, Chopper Gunner.
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:19:31 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75640024
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 07:49 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130
Duurt soms echt lang voordat het luchtruim leeg is

Weet iemand trouwens waar je die marker moet plaatsen van die stealth bomber?
Want soms komt 75% van mijn bommen buiten de map. Begint de carpet op de marker of eindigt hij op de marker?
Begint
pi_75640277
Gister begonnen aan prestige, nu level 13 ofzo. Wel beetje spijt van, had iets langer moeten genieten van AK-47 en Akimbo 1887
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:44:40 #191
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640328
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:41 schreef Parvus het volgende:
Gister begonnen aan prestige, nu level 13 ofzo. Wel beetje spijt van, had iets langer moeten genieten van AK-47 en Akimbo 1887
alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...
pi_75640356
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...
Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:46:13 #193
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640357
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Begint
ging toch goed gisteren
vaker doen!
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:47:18 #194
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640378
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:46 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..
ja maar op het moment loopt echt ķedereen er mee rond, echt niet leuk meer...
kan geen normaal potje ground war meer doen of er lopen alweer 6 mongolen met die dingen op alles te schieten wat beweegt...
pi_75640438
"Complete "The Survivor" challenge - Get a knife kill when all your ammo is empty"

Ik gister op derail al m'n kogels op uit beide wapens, knife iemand neer maar een emblem ho maar .
pi_75641048
Had je nog granaten ofzo?
pi_75641570
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:25 schreef intraxz het volgende:
Had je nog granaten ofzo?
Ja dat wel, zou dat ook meetellen?
pi_75642766
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ja maar op het moment loopt echt ķedereen er mee rond, echt niet leuk meer...
kan geen normaal potje ground war meer doen of er lopen alweer 6 mongolen met die dingen op alles te schieten wat beweegt...
Ik heb em nu 2 x gebruikt op Rust met Team Deathmatch. Dan heb je er echt geen kans tegen hehe.
pi_75642914
Was gezellig gister alleen zoog ik aars

EN ik mis bikerider1998!!!
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:21:07 #200
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75644027
Ik heb hem volgens mij heb ik het gedaan dat op het moment dat mijn ammo op was dat ik iemand knifde, ik schoot op em, ammo op, knife. Zoiets
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]"Complete "The Survivor" challenge - Get a knife kill when all your ammo is empty"

Ik gister op derail al m'n kogels op uit beide wapens, knife iemand neer maar een emblem ho maar .
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:45:39 #201
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75644815
Gaan die emblemen en titles ook weg als je prestige gaat doen?
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestige Maar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75645274
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb hem volgens mij heb ik het gedaan dat op het moment dat mijn ammo op was dat ik iemand knifde, ik schoot op em, ammo op, knife. Zoiets
[..]

Ja ik vind dat emblem wel vet. Heb nu als Callsign "The Ripper" (3 x opeenvolgend mensen geknifed) en daar past ie wel vet bij. Tis alleen nogal frustrerend als je er puur voor gaat om het op die manier (ammo opschieten en mensen zoeken om te knifen ) om de emblem te halen en het mislukt een paar keer achter elkaar hehe.
pi_75645284
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestige Maar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
Die hou je gewoon volgens mij. Ik heb zelf nog geen prestige, maar meen gelezen te hebben dat die behouden worden.
~Leonard Cohen
pi_75645347
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:17:09 #205
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75645763
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Parvus het volgende:

[..]

Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.
aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.
pi_75646373
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.
Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:41:00 #207
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75646493
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Fipotje het volgende:
Was gezellig gister alleen zoog ik aars

EN ik mis bikerider1998!!!
staat ie al bij je vriendenlijst?
pi_75646513
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10 maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?

Kan op dit moment alleen deadmatch, team deadmatch en kill them all doen
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:46:19 #209
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75646685
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Parvus het volgende:

[..]

Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.
ik weet wat er bedoeld wordt. Lees het alleen nooit
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:53:41 #210
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75646953
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10 maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?

dat heet een red dot sight. Kan in principe op elk wapen (behalve snipers) als attachment gebruikt worden, je unlockt die dingen door een bepaald aantal kills met het desbetreffende wapen te maken.
je kan zien hoeveel kills je nodig hebt bij Barracks -> Challenges
pi_75647376
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:

Red dot sight kan op vrijwel alle wapens, en wordt vrijgespeeld na een bepaalde hoeveelheid aan kills die je maakt.
En inderdaad, als je een hoger leven wordt kan je meer verschillende gametypes.
Succes alvast!
~Leonard Cohen
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 13:18:02 #212
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75647801

De MP is kapot, niet te geloven IW
.....Kennedy
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:21:15 #213
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647895
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:18 schreef Wessiej het volgende:

NEEEEEE
waarom moeten mensen altijd van die dingen op youtube posten...

bikerider1998 trouwens nog gezien?
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:08 #214
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75647956
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

NEEEEEE
waarom moeten mensen altijd van die dingen op youtube posten...

bikerider1998 trouwens nog gezien?
Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgt
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 13:24:30 #215
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75648003
Private match dinges, ik kwam er gister tot 3 keer aan toe ook in. Zeer irritant, 18 man op Rust
.....Kennedy
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:25:03 #216
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75648024
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef jackson het volgende:

[..]

Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgt
het heeft iets te maken met uit de lobby gaan als er staat "trying to merge lobby's" ofzo, ik weet het ook niet precies.
het is gewoon een lame manier om zsm xp te verdienen...
pi_75648206
quote:

best ziek die ac 130
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:58:42 #218
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75649029
hehehe dat level veranderd in 1 dikke stofwolk
die kills ook. echt meesterlijk ziek.

Mja dit werkt alleen voor de PC neem ik aan?
pi_75649082
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
hehehe dat level veranderd in 1 dikke stofwolk
die kills ook. echt meesterlijk ziek.

Mja dit werkt alleen voor de PC neem ik aan?
waarom neem je dat aan? in dat filmpje speelt die op een xdoos
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:05:24 #220
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75649224
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef mash_ het volgende:

[..]

waarom neem je dat aan? in dat filmpje speelt die op een xdoos
sow inderdaad. zag t niet eens

Maar hoe de neuk doet hij dit dan?
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:05:50 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75649235
quote:

Ok dit zuigt BALLEN
The truth was in here.
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:10:10 #222
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75649347
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
pi_75649505
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
Dit soort dingen zijn niet te voorkomen. in elk spel zitten wel vaage glitches. En omdat dit spel door zo veel mensen gespeeld word is de kans ook groter dat ze gevonden worden.
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:20:05 #224
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75649667
Zal wel maar geen beta is het domste wat ze gedaan hebben, weet nog wel dat 402 zei op het forum, im pretty positive about our internal testteam and international partners, there is no need for a public beta.

Je kan zeggen wat je wil maar bv die Javelin en Care package glitches waren zo simpel, die zouden met een beta naar buiten zijn gekomen, net als deze bullshit met die private public matches op xbox.
pi_75649869
vind het wel handig ben nu al op me 5de prestige
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:37:04 #226
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75650299
quote:
ik zou die chopper gunner met unlimited ammo best willen hebben eigenlijk.
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 14:38:18 #227
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75650346
quote:
Wat lul jij nou weer dom, ik zou het prima kunnen doen zonder een gemodde xbox
.....Kennedy
pi_75650385
Volgens mij in er na die javelin patch ook iets veranderd met de packages want daar zat eerst vaak wel iets goeds in maar nu is het de laatste tijd aleen maar uav en ammo
pi_75650400
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:40:17 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75650423
quote:
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.
Als ik de 70 haal, mooi laten staan dus.
The truth was in here.
pi_75650484
Verklaart trouwens ook meteen waarom ik opeens zoveel mensen met prestige zie want in paar dagen tijd zie ik echt super veel mensen die al boven level 60 van 2e prestige zijn. terwijl ik paar dagen geleden die nooit tegen kwam
pi_75650608
Zal ik uberhaupt de moeite nog doen om online te gaan spelen? Ik lees echt alleen maar negatieve berichten
Too much is never enough!
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:48:36 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75650695
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Zal ik uberhaupt de moeite nog doen om online te gaan spelen? Ik lees echt alleen maar negatieve berichten
De ervaring is leuk, de nummertjes en plaatjes hoef je niet meer op te letten.. waardeloos.
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 14:48:40 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75650697
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.
Als ik de 70 haal, mooi laten staan dus.
Op de PS3 zit een glitch dat je meteen 10e prestige bent
.....Kennedy
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:49:36 #235
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75650734
Ik zie al heel veel mensen die prestige 10 zijn. Terwijl ik de afgelopen weken consequent elke dag wel gespeeld heb en ik zit pas begin de 3e
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:54:29 #236
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75650926
quote:
x 13

Ik vind je een knuppel
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75651041
WTF! Ik had net de vreemdste CoD match ooit, ik joinde een game S&D en er was een regen van noobtubes, overal!! Ze schoten ermee alsof het een assault rifle was, heel vreemd.

Edit: Even opgezocht, dit dus

Double edit: Oh ik lees nu een page terug en zie dat iemand anders dit ook had, srry

[ Bericht 32% gewijzigd door Dynd op 15-12-2009 15:04:00 ]
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 14:59:02 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75651083
Dit spel
.....Kennedy
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:00:44 #239
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75651126
Dus dit komt nu heel erg vaak voor ofzo? Dus er valt niet meer normaal te spelen?

wtf nu wordt het spel wel heel vet hard verneukt.
pi_75651139
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef jackson het volgende:

[..]

x 13

Ik vind je een knuppel
Whaha nee joh wees niet bang ik doe dat neit trieste shit ben pas lvl 40 eerst maar eens 70 proberen te worden haha
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:10:51 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75651501
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Dynd het volgende:
WTF! Ik had net de vreemdste CoD match ooit, ik joinde een game S&D en er was een regen van noobtubes, overal!! Ze schoten ermee alsof het een assault rifle was, heel vreemd.

Edit: Even opgezocht, dit dus

Double edit: Oh ik lees nu een page terug en zie dat iemand anders dit ook had, srry
OMG, spel word echt verneukt

Vanavond maar es online kijken of ik mn rank 70 snel kan halen
The truth was in here.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:17:04 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75651730
Edit laat ook maar
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:17:51 #243
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_75651762
Ik had net ook zo´n match, niet normaal!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:20:27 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75651854
Op de PS3 heb je dit soort shit niet begrijp ik?
Zelf nooit gezien nog
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:31:10 #245
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75652263
Ik ben officieel klaar met dit spel, je kan zeggen je speelt voor de fun maar fok dit, glitch hier, glitch daar en dan nog eens unlimited xp voor noobs die niet kunnen schieten zonder dat ze unlimited grenadelaunchers hebben.... gelukkig heb ik gister Assisin's Creed 2 gekocht, dat gaat me wel even bezig houden.
pi_75652350
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel, je kan zeggen je speelt voor de fun maar fok dit, glitch hier, glitch daar en dan nog eens unlimited xp voor noobs die niet kunnen schieten zonder dat ze unlimited grenadelaunchers hebben.... gelukkig heb ik gister Assisin's Creed 2 gekocht, dat gaat me wel even bezig houden.
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:37:32 #247
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75652522
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:

[..]

maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Xbox of ps3?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75652844
Inderdaad, zeur niet zo man.
Javelin glitch is gefixt, de enige bugged spell modussen zijn volgensmij ground war en free for all.
Speel gewoon team deathmatch dan
pi_75653111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Inderdaad, zeur niet zo man.
Javelin glitch is gefixt, de enige bugged spell modussen zijn volgensmij ground war en free for all.
Speel gewoon team deathmatch dan
Inderdaad Wat een trieste jankerds hier. Wat boeit het jou dat er noobs in geglitchte games met unlimited noobtubes lopen te kutten? Speel gewoon TDM of een gamemode waar dat niet voorkomt! Als je echt zo goed bent moet je daar wel makkelijk kunnen winnen dan. En die andere glitches zullen sowieso wel z.s.m. gefixed worden door IW.
pi_75653188
Godverdomme kutspel!!! Ik doe weer eens een potje Free For All waar die mensen het weer keihard verneuken door dat Tactical-insertion-legale-cheat gebeuren. Ik herken nu direct dat iemand dat doet dus ik zoek altijd gelijk de hele map af maar het heeft geen zin. Want het enigste dat ik verzorg is dat ze geen killstreaks hebben en soms dat ze een ander potje gaan verneuken.

Maar nu, ik kom in een lobby waar ik drie mensen zie die dezelfde clann tag hebben en denk meteen dat het weer van die tactical insertion kutapen zijn. Dus ik maak me klaar en bedenk meteen wat de beste plek voor dat soort mongooltjes is. Vervolgens start de game en zie ik tot mijn verbazing allemaal rode puntjes op mijn radar. Ik dacht dit is een fout in het spel waardoor radar altijd aanstaat maar dan loop ik naar een persoon en opeens komen er overal ontploffingen en zie ik mensen de hele tijd facking noobtubes gebruiken !!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben facking oneidig ammo en dan heb je ook mensen die met de AA shotgun keihard spammen. Dus overal ontploffingen en gezeik!!!!!!!!!!!! Dan ga ik naar een ander potje waar ze dit debiele gezeik weer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb meteen Fifa 10(mijn neefjes zullen blij zijn ) en AC2 (mijn matie ook weer blij ) bestelt. Ik zit voortaan maar weer met 6 man Fifa te spelen of het verhaal van AC2 verder te spelen want dit is VERNEUKT.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:55:47 #251
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75653279
Dude ik heb 4 en een halve dag er op zitten stond met mn score tot deze week rond de top 100.000 op xbox, sinds deze week zie ik mezelf alleen maar naar beneden kelderen omdat van die hele leaderboards geen bal klopt (deden ze vanaf dag1 al niet maar dat was nog wel te verhapstukken) Laten we de vergelijking even trekken met WoW (zullen een aantal nerds hier vast wel eens gespeelt hebben) Lijkt me leuk in Wow als jij eerlijk al je quests en shit probeert te halen en de rest is haalt het allemaal in 1 dungeon. Dat is wat er hier mis is, met leaderboards die niet helemaal kloppen kan ik nog wel leven maar mensen die titels, eblems, challenges en prestiges cheaten niet. Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ik regelmatig maar dan ga iker uit en dat telt als een loss
pi_75653491
ps3 want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
pi_75653578
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef mash_ het volgende:
ps3 want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt
pi_75653588
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:08:22 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75653829
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme kutspel!!! Ik doe weer eens een potje Free For All waar die mensen het weer keihard verneuken door dat Tactical-insertion-legale-cheat gebeuren. Ik herken nu direct dat iemand dat doet dus ik zoek altijd gelijk de hele map af maar het heeft geen zin. Want het enigste dat ik verzorg is dat ze geen killstreaks hebben en soms dat ze een ander potje gaan verneuken.

Maar nu, ik kom in een lobby waar ik drie mensen zie die dezelfde clann tag hebben en denk meteen dat het weer van die tactical insertion kutapen zijn. Dus ik maak me klaar en bedenk meteen wat de beste plek voor dat soort mongooltjes is. Vervolgens start de game en zie ik tot mijn verbazing allemaal rode puntjes op mijn radar. Ik dacht dit is een fout in het spel waardoor radar altijd aanstaat maar dan loop ik naar een persoon en opeens komen er overal ontploffingen en zie ik mensen de hele tijd facking noobtubes gebruiken !!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben facking oneidig ammo en dan heb je ook mensen die met de AA shotgun keihard spammen. Dus overal ontploffingen en gezeik!!!!!!!!!!!! Dan ga ik naar een ander potje waar ze dit debiele gezeik weer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb meteen Fifa 10(mijn neefjes zullen blij zijn ) en AC2 (mijn matie ook weer blij ) bestelt. Ik zit voortaan maar weer met 6 man Fifa te spelen of het verhaal van AC2 verder te spelen want dit is VERNEUKT.
Even een tabletje onder de tong ouwe
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75653946
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef jackson het volgende:

[..]

Xbox of ps3?
xbox
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:25:02 #257
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75654537
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef MPC60 het volgende:
Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
Wat een onzin, als ik alles eerlijk haal zonder te cheaten dan heb ik echt wel een gevoel van prestatie. Daar heb ik geen leaderboard voor nodig.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:41:11 #258
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75655250
Wat ik nou gewoon gaar vind. Mensen zitten nu te levelen als een hoer. en beginnen vanavond aan hun laatste prestige. terwijl ik vanavond van plan was om aan mn eerste te beginnen
pi_75655298
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Even een tabletje onder de tong ouwe
Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:43:54 #260
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_75655371
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef YOgamerYO het volgende:
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
[..]

Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_75655453
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?

Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
  Redactie Games dinsdag 15 december 2009 @ 16:48:05 #262
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75655595
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?

Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
100x over gedaan hier
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
.....Kennedy
pi_75655974
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
Misschien ben ik iets te gefrustreerd
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:05:45 #264
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75656402
ik heb zelf nog niet 1 geglitchete game gehad, en ik speel alleen maar ground war...
maar aan de filmpjes te zien zijn er gasten op deze wereld die nog zieliger zijn dan ik me ooit had kunnen voorstellen...
pi_75656707
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...

Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.

Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.

Jammer hoor...
pi_75656995
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Wessiej het volgende:

[..]

100x over gedaan hier
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
Ga ik proberen! Thanks
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:02:32 #267
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75658400
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef zatoichi het volgende:
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...

Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.
Wat is er mis met slechts de challenges te halen?
quote:
Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.

Jammer hoor...
Mensen die waarde hechten aan zoiets als een online leaderbord
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:59:24 #268
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_75665718
....wow.... ik heb al een paar dagen geen MW2 meer gespeeld, maar ik heb vrees als ik dalijk weer online ben. :|
pi_75667038
Matchmakin is weer lekker bezig!
pi_75667165
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door intraxz op 15-12-2009 21:37:40 ]
pi_75668191
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_75668249
Het bleek dus dat bij niemand de kogels op gingen en niemand hoefde te reloaden...
pi_75668292
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
pi_75670373
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:57 schreef Def1987 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
Dit is allemaal xbox fo niet?
Ik heb dit soort rare dingen nog niet op de ps3 gezien.
alleen de glich naar prestige 10.
pi_75670509
Dat was op de xbox. Zo iets maf heb ik nog nooit gezien. Echt een paar maps achter elkaar met verschillende hosts (want de host leavde een paar keer) elk wapen zonder te reloaden ongelimiteerd kunnen schieten.
pi_75670977
Deze game is compleet verneukt door hackers InfinityWard kan zijn witte vlag tevoorschijn halen

Dat de leaderboards op de PS3 waren verneukt, was al erg genoeg. Nu is iedereen ook nog eens prestige 10 geworden door de welbekende hack. Kortom: Geen punt meer om te spelen. De plezier is er helemaal vanaf. Ik heb zojuist na een half uur spelen al me ps3 uitgezet. Ik zie wel wanneer ik hem weer aanzet.
pi_75671147
Wat boeit het plaatje naast je naam nou joh
pi_75674495
Net TDM met noobtubes overal.
Geen referral hier.
  woensdag 16 december 2009 @ 01:26:21 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75674612
pi_75674696
Welke developer laat er nou zulke glitches in zijn game sluipen
pi_75675328
Kom echt nooit een hacker tegen, ben nu level 64, speel op de PS3 en speel alleen FFA
pi_75675658
Bad Company 2 gaat dit spel zo hard wegblazen.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:17:21 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75677658
Is er al nieuws vanuit IW over deze dingen want eerlijk gezegd durf ik niet eens te starten meer.
The truth was in here.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:29:52 #285
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75677986
Ik kwam gisteren inderdaad ook in zo'n match. Een gast met een ongelimiteerde AC130 blies echt iedereen van de map. EIndigde met 76-2 ofzo Sloeg helemaal nergens meer op
pi_75678237
Ps3 + Daar heb je al die onzin niet
  woensdag 16 december 2009 @ 09:45:42 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75678336
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:40 schreef mash_ het volgende:
Zullen we kappen met trollen dan?
The truth was in here.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:46:43 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75678360
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:40 schreef mash_ het volgende:
De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemans
pi_75678880
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemans
Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?
pi_75678970
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?
Ik heb ze ook nog nooit gezien op de PS3 maar denk dat de game vast wel op alle 3 de platformen gebugd is.
Beetje jammer maar gelukkig nog geen last van gehad. En boeie wat voor plaatje naast je naam staat.
Gewoon eerlijk de prestige halen .
pi_75679334
True true me broertje speelt op de ps3 en die heeft dat ook nog nooit gehad terwijl ik op de xbox al paar keer heb gezien. Lijkt erop dat ps3 gewoon of eerlijker is of de glitches niet werken
  woensdag 16 december 2009 @ 10:35:45 #292
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75679663
in verhouding:

ps3: +/- 10 spelers
xbox: +/- 1.000.000 spelers.

dus er wordt meer geturkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja gister om half 10 met moeite een normale lobby kunnen vinden. Echt vollop veel glitch lobbies. vollop zielig enzo.
Maar tegen 12en leek het volgens mij wel opgelost. We hadden continue een goede lobby en 1x kwamen we in rust met 18 man. Maar dat was geen unlimited ammo lobby. Daarna tot een uur of 2 niets meer gezien eigenlijk.
pi_75679999
Mijn broer speelt hem trouwens op de pc en is ook nog geen glitches tegen gekomen
pi_75680150
Vind wel dat ze dit snel moeten fixen! en mensen moeten belonen die niet glitchen :p
pi_75680623
Gister potje Team Deathmatch waarbij die unlimited ammo hack er was. Jezus wat kut. Iedereen met grenade launcher en echt de hele map (Favela) vol met raketten overal hehe.
pi_75680668
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
Mijn broer speelt hem trouwens op de pc en is ook nog geen glitches tegen gekomen
wow

je broer die geen glitch is tegengekomen staat gelijk aan: MW2 PC versie is hack-proof
pi_75681665
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

wow

je broer die geen glitch is tegengekomen staat gelijk aan: MW2 PC versie is hack-proof
  woensdag 16 december 2009 @ 11:43:31 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75681720
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
pi_75681943
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
Dat is wel minder! Maak je 1 kill ben je godver in een keer lvl 10 prestige.
Zal je zien dat je gebanned gaat worden . Nee dit is wel een ontwikkeling.
pi_75681995
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Nou vind die unlimited ammo toch echt het kutste hoor level 10 prestige boeid me niet zoveel. die mensen worden er niet beter van ofzo en je kan nog normaal spelen.
pi_75684797
ik kan op dit moment niet online komen, misschien werkt iw aan een patch/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')