Dat is wel fakking nastyquote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef Parvus het volgende:
Gister level 70 geworden. De AK-47
Ik samen met m'n neefje Mercenary Team Deathmatch spelen, zaten we niet bij elkaar in het team bij Estate, maar gingen we samen in het huis bij de pooltafel zitten. Om de beurt elkaar vertellen als teamgenoten eraan kwamen en ze afknallen. Moeten leuke killcams geweest zijn
Hehe nee zover gingen wij dan niet. We hadden wel echt de grootste lol. Soms ging m'n neefje dood en kwam weer terug naar het huis, maar dan schrok ik van em als ie binnenkwam en schoot ik em weer dood met m'n shotgun hehe. Kon ie weer het hele kutstuk lopen. Andersom soms ook hehe.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Eergister ook zo´n samenwerkend stelletje gezien bij CTF in Terminal.
ik kwam halverwege binnen en zie dat de score van iemand 21-0 en die ander 1-22 is.
Gast zat zn tactical insertation bij zn maatje te planten.
Ik ben hem gaan zoeken en heb hem gekilled...heb zn Nuke gecancelled.
gelijk 2 boze voice message's, hahah
lolquote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
ik kwam halverwege binnen en zie dat de score van iemand 21-0 en die ander 1-22 is.
22 uur is niet zo heel erg veelquote:Op donderdag 10 december 2009 10:47 schreef emokid het volgende:
Heb de game nu al een paar weken maar ben nog lang geen prestige, heb er volgens de statistieken 22 uur inzitten en ben level 44. Hoe doen sommige mensen dat met die Prestige? of hebben ze gewoon geen leven?
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:46 schreef Scarface2004 het volgende:
In Private matches kun je niet boosten omdat je geen XP krijgt
Heb het afgelopen keer eens met zo'n riot shield geprobeerd. Maar ik kan er echt niet mee overweg gaan. Hell ik dacht dat die dingen bulletproof waren.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Of ze zitten in zo'n Search and Destroy Riot shield boosting clan.
Als je gaat rennen, kunnen ze je armen en voeten schieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Oja vergeissen.
Sssssweet
[..]
Heb het afgelopen keer eens met zo'n riot shield geprobeerd. Maar ik kan er echt niet mee overweg gaan. Hell ik dacht dat die dingen bulletproof waren.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:05 schreef MPC60 het volgende:
De care package van een teammaat jatten door hem dood te shieten, hoe triest kun je zijn
Ik ben nu bijna Prestige (halverwege lvl 70) en heb er bijna 3 dagen over gedaan, dus je ligt wel op schema denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 10:47 schreef emokid het volgende:
Heb de game nu al een paar weken maar ben nog lang geen prestige, heb er volgens de statistieken 22 uur inzitten en ben level 44. Hoe doen sommige mensen dat met die Prestige? of hebben ze gewoon geen leven?
what he saidquote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef garriej het volgende:
nieuw deel nieuwe tvp, ik lees nog even gezeliig mee
Zeker weten; als je me vraagt van alle voorgaande delen wat het moeilijkste stuk was, dan kan ik dat zo opnoemen, maar bij COD6 ben ik niet echt een moeilijk stuk tegengekomen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef -Mo- het volgende:
Is de algemene consensus dat de SP op Veteran (veel) makkelijker is dan voorgaande delen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef Parvus het volgende:
Gister level 70 geworden. De AK-47
Ik samen met m'n neefje Mercenary Team Deathmatch spelen, zaten we niet bij elkaar in het team bij Estate, maar gingen we samen in het huis bij de pooltafel zitten. Om de beurt elkaar vertellen als teamgenoten eraan kwamen en ze afknallen. Moeten leuke killcams geweest zijn
deel 10
Mooi, ik begon al bijna te denken dat ik goed was geworden. Heb elke COD so far minstens een maand weggelegd wegens pure frustratie, maar dat was bij MW2 absoluut niet nodig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zeker weten; als je me vraagt van alle voorgaande delen wat het moeilijkste stuk was, dan kan ik dat zo opnoemen, maar bij COD6 ben ik niet echt een moeilijk stuk tegengekomen.
Tijdens het spelen van de SP zat ik de hele tijd te hopen dat er maar niet weer een stukje was waarbij je dit en dat zolang moet bewaken of waarbij een stuk zo moeilijk is dat je het vijftig keer opnieuw moet proberen, maar uiteindelijk is het wel een teleurstelling dat het allemaal veel makkelijker ging dan dat
Wat dacht je van die bunker in COD2. Je moest hem eerst bestormen en daarna moest je hem verdedigen voor een x aantal minuten lang. Was een van de laatste missies. Ik ben daar echt knettergek gewordenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:06 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zeker weten; als je me vraagt van alle voorgaande delen wat het moeilijkste stuk was, dan kan ik dat zo opnoemen, maar bij COD6 ben ik niet echt een moeilijk stuk tegengekomen.
Ik heb vaak dat ik overhoop wordt geschoten en dat ik dan de killcame kijk en dat ik dan bijna niet geraakt word..quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef Merkie het volgende:
Je merkt het wel wanneer het aan je verbinding legt. Als je doodgaat goed onthouden hoe je precies doodgaat en dan naar de killcam kijken. Vaak zie je dat de tegenstander nauwelijks damage heeft terwijl jij voor je gevoel al een compleet magazijn afgevuurd had (en met mijn accuracy van >19% ben ik toch echt geen sprayer).
Jah daar heb ik af en toe ook wel last van. Zelf schiet je een heel magazijn leeg in iemands kop maarje gaat zelf dood door amper geraakt te worden. Aan accuracy ligt het niet, wellicht dat het dan de verbinding is. Heb het gelukkig niet vaak maar blijft raar om te zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik overhoop wordt geschoten en dat ik dan de killcame kijk en dat ik dan bijna niet geraakt word..
misschien stopping power + FMJ(zo heet dat toch) dan doen je kogels meer dmgquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:39 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Jah daar heb ik af en toe ook wel last van. Zelf schiet je een heel magazijn leeg in iemands kop maarje gaat zelf dood door amper geraakt te worden. Aan accuracy ligt het niet, wellicht dat het dan de verbinding is. Heb het gelukkig niet vaak maar blijft raar om te zien.
Ja dat dacht ik eerst ook. Heb het ook geprobeerd met een tweede attachement op mijn m16.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:14 schreef garriej het volgende:
[..]
misschien stopping power + FMJ(zo heet dat toch) dan doen je kogels meer dmg
Het liefste Mercenary Deathmatch, constant andere teams, dat houdt het wel spannend vind ik zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Heb het ook geprobeerd met een tweede attachement op mijn m16.
Was ook iets dat de kogels meer schade aanbrachten dacht ik hoor. In ieder geval maakte dat niks uit.
Naja het gebeurd zelden dus maak me er niet al te druk over. Vanavond marr weer even knallen.
Wat spelen jullie het liefst online, de team deathmatch of toch wat anders?
Ja dit heb ik ook een keer gezien, op in Invasion.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Inderdaad, dat is wel triest maar goed dat soort lui blijf je houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Serieus, dat mensen daar mee bezig zijn.
Ben ik dan de enige die het spel speelt zoals eigenlijk zou moeten en vanzelf wel kijkt welke prestige hij haalt?
Net als die gasten met nukes op domination.
Ik vind de maps niet zo geweldig eigenlijk.... tijd voor nieuwe map packsquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:34 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel triest maar goed dat soort lui blijf je houden.
Ik vind scrappy yard en highrise wel leuke maps. Wat zijn jullie favo maps?
quote:
Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Terminal, Highrise en Sub base zijn mijn favoriet.
Derail zit ook in de top, snap niet wat jullie er kut aan vinden, dat huis in het midden is zo briljant.
Wasteland en scrap yard vond ik vroeger verschrikkelijk maar vind ik ook wel leuk nu![]()
En gisteren level 70 geworden, AK 47 <3 zo weinig recoil op dat ding en je hebt geen red dot ofzo nodig in tegenstelling tot bv. de FAL.
Oh en prestige ga ik dus zo niet doen hč
laats met piereTT gespeeld, was wel lagge maar er moeten meer mensen komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.
Hoe lang heb je daar over gedaan joh? Ik heb veel te weinig tijd om te spelen, baal er soms een beetje van.
Zit nu op rank 35, speel denk ik een paar uur per week.
Wanneer komt er een FOK war!
De slechtste map van allemaal is toch wel Underpass. Ongelofelijk zeg, wat een teringmap.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef RaptoR-X het volgende:
Derail![]()
En invasion is ook wel lacheKutmappen vind ik Estate en Karachi.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Merkie het volgende:
Weet je dat zeker? Klinkt niet logisch namelijk. Het lijkt mij dat je met FMJ door muren heen kan schieten omdat de kogels meer damage doen, niet andersom.
Gaan we eindelijk eens los, zul je zien dat ik net prestige benquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fok war, kan je slechts met 18 man maar doen
Kneusje ik verwacht binnekort eens een battle
Dat hangt van de muur en het wapen af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 07:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen welke wapens wel door muren heen knallen? Ik zit soms met dat gele ding (falc?) tegen de muur te schieten als ik daar kogels doorheen zie vliegen.
Ik heb lekker 27quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:55 schreef Merkie het volgende:
Zo, net 2½ uur lang flink geownd, van 1.41 naar 1.46 gegaan. Ook een nieuwe langste killstreak van 26.
Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
Hoe doe je dat, zo'n lange streak? Op een gegeven moment gaan toch je kogels op.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Verzin maar wat, maar ligt ook erg aan welke game je speelt. Ik speel alleen maar FFA, soms als alles mee zit haal ik rond de 15/18 kills maar nu heb ik de choppergunner erbij dan moet ik wel richting de 20 kills gaan.
Zei toch dat het verzonnen isquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zei toch dat het verzonnen isMijn record is 17 in FFA
Ik zit nog maar op 20 uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef VliegVlieg het volgende:
Na 4d 13h 35m spelen aangekomen bij de 2e prestige.Nog 8 te gaan !
Deze game is te verslavend![]()
Zo ja, pics.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zijn nog eens moeders!
Is ze ook een milf?!
Zat vanmiddag opeens in zo lobbyquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef MPC60 het volgende:
Als je alleen maar FFA speelt kan je nooit een killstreak hebben van 67 of je cheat met een modded lobby
[..]
snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komenquote:Op zondag 13 december 2009 03:07 schreef intraxz het volgende:
Volgens mij heeft dit er iets mee te maken..
Clitches en cheats gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
snap niet dat mensen zo aan hun XP willen komen![]()
Ik verlies liever een goede pot dan allemaal XP verzamelen die je niet echt verdiend hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gister had iemand een nuke, een andere emp'de hem. hahahah
quote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef emokid het volgende:
Dude, je manier van quoten is echt verwarrend. Plaats je berichten eronder.
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
WTF, waar slaat dit op?
Ik join een match groundwar, kom ik op een of andere teringmap "Rust"
Ik word 11 keer(!) dood geschoten als ik spawn. Toen heb ik hem maar geleaved, wat een tering mongooltjes die dat zo hebben gemaakt. Dag K/D ratio
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.quote:
En van die teringlijers met die shotgun 1887quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.
Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
oh ja die ookquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En van die teringlijers met die shotgun 1887
Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Verklaar noobperks? Ik kan me geen 1 noob perk bedenken want voor elke moet je weer anderen goede laten liggen.
Enige wat ik noob vind is: Campers, hearthbeat sensor (wat vaak met campers samen gaat) en noob tubers
Commando, wat is er noob aan?quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef intraxz het volgende:
[..]
Die perk dat je als een fucking supersayan om iemand afschiet met je mesje..
In combinatie met het snelle rennen en het vasthouden van een carepackage granaatje ben je onmenselijk snel.quote:
Volgens mij bedoel je dit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
Nou vooruit doe ik zo quotenquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
1 ding klopt er niet aan je verhaalquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik snap de knife class niet. Had het eens geprobeerd en zo snel loop je niet eens. Al mijn KD's waren negatief, meestal zwaar negatiefTerwijl mijn gemiddelde 1.31 was. Daarnaast vond ik er ook nog eens geen ruk aan en waren 9 van de 10 deaths onvermijdbaar (soms MOET je een straat over rennen, en dan schiet iemand je neer, succes met je mesje op 50 meter afstand).
En iedereen maar zeggen dat knife class overpowered is en dat ze er tering hoge streaks mee krijgen. Ik kill ze zelf met gemak en als je het nog niet door had: je killed iemand net zo snel met je geweer, maar dan op een afstand.
Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
1 ding klopt er niet aan je verhaalje doet nu net of mensen met die knife class om het zo maar even te noemen geen wapen hebben
ik gebruik rennen en commando ook. en ik gebruik toch echt gewoon een submachine gunquote:Op maandag 14 december 2009 00:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, ze rennen rond met hun pistool met tactical knife. Ik zie ze nooit schieten.
En 'richten en meerdere schoten afvuren' gebeurt binnen 2 seconden.
Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....quote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Godsamme, gisteren tegen twee gasten die met hun 3e of 4e prestige bezig waren. Ik vind lvl 70 al zo'n fucking eind weg
Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52quote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pff ben sinds gisteren level 50 en het gaat echt langzaam nu....
Maar kom inderdaad ook steeds meer mensen tegen die tweede en derde prestige hebben, al moet ik zeggen dat het nog mee valt met hun skills. Wat me gisteren wel opviel was juist mensen met level 10 die enorm goed speelden; waarschijnlijk een tweede accountje aangemaakt om K/D ratio hoog te hebben...
Bijna 1.0 nu bij mij, zit op 0.98
52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...quote:Op maandag 14 december 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit ook eindelijk boven de 1, 1.03 ofzo en level 52Ik ga wel door tot lvl 70 maar dan ben ik het ook wel weer beu gok ik. Prestige heb ik iig geen zin in, daar had ik namelijk in Cod4 ook al zo'n spijt van
Valt best meequote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
52 alweer? gaat hard bij jou! ik zit bijna op 43 geloof ik...
binnekort weer eens met z'n allen ground war?
Nog geen 1 keer tegen gekomenquote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat is de welbekende lobby glitch. Dan kan je je eigen regels instellen zoals in ene private match en die spelen terwijl je toch XP verdient. Zo kan je snel je prestige halen.
Feest!quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Fipotje het volgende:
ik wil ook wel mee knallen vanavond!!
Heb je geen sociaal leven?quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben eerste prestige lvl 63 nuMoet zeggen dat het vuurtje langzaam wat minder wordt, waar ik eerst schijt aan mn werk had is het nu rond 23.00 xbox uit
Ik speel regelmatig met FOK!user parties van 8 manquote:Op maandag 14 december 2009 13:13 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Ik zeg Fok! Groundwar. Aleen moeten we misschien even de 360 en PS3 users splitsen
.
Zijn we het daar iig over eens.quote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Tot 2 min voor elf lijkt me een ideale tijd!
Hoezo nou weer sociaal leven?quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je geen sociaal leven?Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
Inderdaad niks mis meequote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Tot 2 min voor elf lijkt me een ideale tijd!
Ik heb er 4 dagen en 5 uur ofzo over gedaan, ik ga nog steeds naar mijn werk en naar de kroeg, alleen slaap wil er de laatste tijd nogal eens bij inschietenquote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je geen sociaal leven?Als ik zoveel zou spelen zou me vriendin echt boos worden
voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoezo nou weer sociaal leven?Je wordt ooit level 63 hoor, kwestie van tijd.
Mag blij zijn als ik de 3 uur per week haal. Maar vanaaf ga ik er wel even voor zitten, heb er zin an.quote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
voor de 2e keer. zolang is dat spel nog niet uit. dus dan moet je aardig veel gespeeld hebben
Doe je mee vanavond?quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef jmac het volgende:
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers
Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken![]()
M'n record is 2 kills![]()
![]()
Ja loopt gewoon gelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef jackson het volgende:
Ik wil geen zwaar verhitte discussie op touw zetten met doodverwensingen en slapeloze nachten voor menschen hier maar.....
Zijn de graphics op de xbox eigenlijk vergelijkbaar als op de PS3? Heb namelijk totaal geen idee, ben zelf in het bezig van een PS3
ik hebzelf een logitech usb headset.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Major-Balls het volgende:![]()
Heeft iemand misschien een beetje een goede tip voor een knappe Bluetooth headset voor de PS3?
Ik wil er graag één kopen, maar als ik soms het geluid hoor van sommige mensen ... Maar ik hoor
ook wel super goede kwaliteit er tussen zitten, ik heb alleen geen flauw idee wat ik moet hebben
en wil absoluut geen miskoop doen.
En zijn er ook mensen die met muis en toetsenbord spelen?
heel tof!quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
voor de mensen die nooit op de weblog komen:
Als je schiet kom je op de radar te staan als een rood puntje, of de tegenstander heeft UAV (iedereen zonder Cold Blooded verschijnt als rood puntje), zo weten ze je waasrchijnlijk te vindenquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef jmac het volgende:
Pfff ga ook eens voor het eerst online spelen. In ELKE 1 op 1 situatie lijken zij 10x sneller dan mij. Als ik schiet maken ze mij nog sneller dood. Is er geen easy voor multiplayers
Nog vreemder trouwens dat als ik die Killcam bekijk zij altijd EXACT lijken te weten waar ik ben. ook al sta ik achter muren of wat dan ook, zij gaan altijd precies op mij af alsof ze door die muur heen kunnen kijken![]()
M'n record is 2 kills![]()
![]()
Geweldig filmpje, nooit geweten dat van Afghan.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
alleen die dingen zoals die rockglitch in afghan, de javelinglitch, en als ik het goed heb de lobbyglitchquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam veranderd bij die patch man.
Eerst had ik altijd een goede K/D ratio, nu ga ik ineens 19x doodTerwijl ik echt niet ineens 40x slechter ben geworden ofzo
Echt vet !quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de glitch op Rust al gehad in Ground war?
Soms is de game mode Domination maar eigenlijk Team deathmatch.
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.
Heb vanavond maar liefst 3 potjes hierop gehad uit de net 10 games.
De eerste eindigde 8 sec na ik joinde aan een Nuke
De tweede ging super kut, 220-280 K/D ofzo. Eindigt door Nuke
De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.
Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper![]()
En toen schoot de vijand een nuke en verloren we nog ook![]()
eind score:
[ afbeelding ]
kijken of ik morgen weer zo'n match vind.
Ik word gek van die glitchquote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de glitch op Rust al gehad in Ground war?
Soms is de game mode Domination maar eigenlijk Team deathmatch.
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.
Heb vanavond maar liefst 3 potjes hierop gehad uit de net 10 games.
De eerste eindigde 8 sec na ik joinde aan een Nuke
De tweede ging super kut, 220-280 K/D ofzo. Eindigt door Nuke
De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.
Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper![]()
En toen schoot de vijand een nuke en verloren we nog ook![]()
eind score:
[ afbeelding ]
kijken of ik morgen weer zo'n match vind.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel konquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel kon
quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gister had iemand een nuke, een andere emp'de hem. hahahah
Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr
Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr
Iemand suggesties welke ik zou veranderen
ik heb Predator, Harrier, Chopper Gunner.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr
Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr
Iemand suggesties welke ik zou veranderen
Begintquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130
Duurt soms echt lang voordat het luchtruim leeg is
Weet iemand trouwens waar je die marker moet plaatsen van die stealth bomber?
Want soms komt 75% van mijn bommen buiten de map. Begint de carpet op de marker of eindigt hij op de marker?
alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:41 schreef Parvus het volgende:
Gister begonnen aan prestige, nu level 13 ofzo. Wel beetje spijt van, had iets langer moeten genieten van AK-47 en Akimbo 1887
Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...
ja maar op het moment loopt echt ķedereen er mee rond, echt niet leuk meer...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..
Ik heb em nu 2 x gebruikt op Rust met Team Deathmatch. Dan heb je er echt geen kans tegen hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar op het moment loopt echt ķedereen er mee rond, echt niet leuk meer...
kan geen normaal potje ground war meer doen of er lopen alweer 6 mongolen met die dingen op alles te schieten wat beweegt...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]"Complete "The Survivor" challenge - Get a knife kill when all your ammo is empty"
Ik gister op derail al m'n kogels op uit beide wapens, knife iemand neer maar een emblem ho maar.
Ja ik vind dat emblem wel vet. Heb nu als Callsign "The Ripper" (3 x opeenvolgend mensen geknifed) en daar past ie wel vet bij. Tis alleen nogal frustrerend als je er puur voor gaat om het op die manier (ammo opschieten en mensen zoeken om te knifenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb hem volgens mij heb ik het gedaan dat op het moment dat mijn ammo op was dat ik iemand knifde, ik schoot op em, ammo op, knife. Zoiets![]()
[..]
Die hou je gewoon volgens mij. Ik heb zelf nog geen prestige, maar meen gelezen te hebben dat die behouden worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Gaan die emblemen en titles ook weg als je prestige gaat doen?
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestigeMaar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Gaan die emblemen en titles ook weg als je prestige gaat doen?
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestigeMaar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.
Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.
staat ie al bij je vriendenlijst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Fipotje het volgende:
Was gezellig gister alleen zoog ik aars
EN ik mis bikerider1998!!!
ik weet wat er bedoeld wordt. Lees het alleen nooitquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Parvus het volgende:
[..]
Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.
dat heet een red dot sight. Kan in principe op elk wapen (behalve snipers) als attachment gebruikt worden, je unlockt die dingen door een bepaald aantal kills met het desbetreffende wapen te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?
Kan op dit moment alleen deadmatch, team deadmatch en kill them all doen
Red dot sight kan op vrijwel alle wapens, en wordt vrijgespeeld na een bepaalde hoeveelheid aan kills die je maakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?
Kan op dit moment alleen deadmatch, team deadmatch en kill them all doen
NEEEEEEquote:
Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
NEEEEEE
waarom moeten mensen altijd van die dingen op youtube posten...
bikerider1998 trouwens nog gezien?
het heeft iets te maken met uit de lobby gaan als er staat "trying to merge lobby's" ofzo, ik weet het ook niet precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgt
best ziek die ac 130quote:
waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
hehehe dat level veranderd in 1 dikke stofwolk![]()
die kills ook. echt meesterlijk ziek.
Mja dit werkt alleen voor de PC neem ik aan?
sow inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom neem je dat aan?in dat filmpje speelt die op een xdoos
Ok dit zuigt BALLENquote:
Dit soort dingen zijn niet te voorkomen. in elk spel zitten wel vaage glitches. En omdat dit spel door zo veel mensen gespeeld word is de kans ook groter dat ze gevonden worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
ik zou die chopper gunner met unlimited ammo best willen hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
Wat lul jij nou weer dom, ik zou het prima kunnen doen zonder een gemodde xboxquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
vind het wel handig ben nu al op me 5de prestige
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
De ervaring is leuk, de nummertjes en plaatjes hoef je niet meer op te letten.. waardeloos.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Zal ik uberhaupt de moeite nog doen om online te gaan spelen? Ik lees echt alleen maar negatieve berichten
Op de PS3 zit een glitch dat je meteen 10e prestige bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.
Als ik de 70 haal, mooi laten staan dus.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
Whaha nee joh wees niet bang ik doe dat neit trieste shit ben pas lvl 40 eerst maar eens 70 proberen te worden hahaquote:
OMG, spel word echt verneuktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Dynd het volgende:
WTF! Ik had net de vreemdste CoD match ooit, ik joinde een game S&D en er was een regen van noobtubes, overal!! Ze schoten ermee alsof het een assault rifle was, heel vreemd.
Edit: Even opgezocht, dit dus
Double edit: Oh ik lees nu een page terug en zie dat iemand anders dit ook had, srry
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel, je kan zeggen je speelt voor de fun maar fok dit, glitch hier, glitch daar en dan nog eens unlimited xp voor noobs die niet kunnen schieten zonder dat ze unlimited grenadelaunchers hebben.... gelukkig heb ik gister Assisin's Creed 2 gekocht, dat gaat me wel even bezig houden.
Xbox of ps3?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:
[..]
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Inderdaad, zeur niet zo man.
Javelin glitch is gefixt, de enige bugged spell modussen zijn volgensmij ground war en free for all.
Speel gewoon team deathmatch dan
Ik regelmatig maar dan ga iker uit en dat telt als een lossquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:
[..]
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef mash_ het volgende:
ps3![]()
![]()
want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt![]()
Even een tabletje onder de tong ouwequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme kutspel!!! Ik doe weer eens een potje Free For All waar die mensen het weer keihard verneuken door dat Tactical-insertion-legale-cheat gebeuren. Ik herken nu direct dat iemand dat doet dus ik zoek altijd gelijk de hele map af maar het heeft geen zin. Want het enigste dat ik verzorg is dat ze geen killstreaks hebben en soms dat ze een ander potje gaan verneuken.
Maar nu, ik kom in een lobby waar ik drie mensen zie die dezelfde clann tag hebben en denk meteen dat het weer van die tactical insertion kutapen zijn. Dus ik maak me klaar en bedenk meteen wat de beste plek voor dat soort mongooltjes is. Vervolgens start de game en zie ik tot mijn verbazing allemaal rode puntjes op mijn radar. Ik dacht dit is een fout in het spel waardoor radar altijd aanstaat maar dan loop ik naar een persoon en opeens komen er overal ontploffingen en zie ik mensen de hele tijd facking noobtubes gebruiken![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben facking oneidig ammo en dan heb je ook mensen die met de AA shotgun keihard spammen. Dus overal ontploffingen en gezeik!!!!!!!!!!!! Dan ga ik naar een ander potje waar ze dit debiele gezeik weer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb meteen Fifa 10(mijn neefjes zullen blij zijn) en AC2 (mijn matie ook weer blij
) bestelt. Ik zit voortaan maar weer met 6 man Fifa te spelen of het verhaal van AC2 verder te spelen want dit is VERNEUKT.
Wat een onzin, als ik alles eerlijk haal zonder te cheaten dan heb ik echt wel een gevoel van prestatie. Daar heb ik geen leaderboard voor nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef MPC60 het volgende:
Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Even een tabletje onder de tong ouwe
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef YOgamerYO het volgende:
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
[..]
Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
100x over gedaan hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?
Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
Misschien ben ik iets te gefrustreerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
Ga ik proberen! Thanksquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100x over gedaan hier![]()
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
Wat is er mis met slechts de challenges te halen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef zatoichi het volgende:
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...
Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.
Mensen die waarde hechten aan zoiets als een online leaderbordquote:Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.
Jammer hoor...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.
Dit is allemaal xbox fo niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:57 schreef Def1987 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemansquote:
Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game is op alle drie de systeem gebugd hoor trollemans
Ik heb ze ook nog nooit gezien op de PS3 maar denk dat de game vast wel op alle 3 de platformen gebugd is.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik ( + nog meer mensen hier op de ps3) Nog geen 1 van die glitchen gezien? en zijn alle filmpjes er van allemaal op de xbox?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja gister om half 10 met moeite een normale lobby kunnen vinden. Echt vollop veel glitch lobbies. vollop zielig enzo.
Maar tegen 12en leek het volgens mij wel opgelost. We hadden continue een goede lobby en 1x kwamen we in rust met 18 man. Maar dat was geen unlimited ammo lobby. Daarna tot een uur of 2 niets meer gezien eigenlijk.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
wowquote:Op woensdag 16 december 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
Mijn broer speelt hem trouwens op de pc en is ook nog geen glitches tegen gekomen
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wow
je broer die geen glitch is tegengekomen staat gelijk aan: MW2 PC versie is hack-proof
Dat is wel minder! Maak je 1 kill ben je godver in een keer lvl 10 prestige.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
Nou vind die unlimited ammo toch echt het kutste hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
Op de PC-versie zijn al wall-hacks etc gespot dus die is het ergste. De 360 versie heeft die vage unlimited ammo glitch en de PS3 versie heeft die instant lvl 10 prestige glitch. Alle drie de versies zijn dus verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |