Ja ik vind dat emblem wel vet. Heb nu als Callsign "The Ripper" (3 x opeenvolgend mensen geknifed) en daar past ie wel vet bij. Tis alleen nogal frustrerend als je er puur voor gaat om het op die manier (ammo opschieten en mensen zoeken om te knifenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb hem volgens mij heb ik het gedaan dat op het moment dat mijn ammo op was dat ik iemand knifde, ik schoot op em, ammo op, knife. Zoiets![]()
[..]
Die hou je gewoon volgens mij. Ik heb zelf nog geen prestige, maar meen gelezen te hebben dat die behouden worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Gaan die emblemen en titles ook weg als je prestige gaat doen?
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestigeMaar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef _GdR_ het volgende:
Gaan die emblemen en titles ook weg als je prestige gaat doen?
Vanavond haal ik level70 denk ik dus gelijk prestigeMaar ik heb heersende bloemen als emblem en title en die wil ik niet kwijt
aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nope die blijf je houden. Staat ook weleens bij die "Intel" informatie die je krijgt als de map die je gaat spelen aan het laden is.
Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aha. Die 'intel' is me nog nooit opgevallen.
staat ie al bij je vriendenlijst?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:41 schreef Fipotje het volgende:
Was gezellig gister alleen zoog ik aars
EN ik mis bikerider1998!!!
ik weet wat er bedoeld wordt. Lees het alleen nooitquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Parvus het volgende:
[..]
Staan altijd van die korte stukjes info in. Bijvoorbeeld dat als je het Riot Shield op je rug draagt het je ook van achteren beschermt.
dat heet een red dot sight. Kan in principe op elk wapen (behalve snipers) als attachment gebruikt worden, je unlockt die dingen door een bepaald aantal kills met het desbetreffende wapen te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?
Kan op dit moment alleen deadmatch, team deadmatch en kill them all doen
Red dot sight kan op vrijwel alle wapens, en wordt vrijgespeeld na een bepaalde hoeveelheid aan kills die je maakt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:41 schreef Elwood1802 het volgende:
Domme vraag, maar hoe heet dat wapen (machinegeweer) welke een rood lampje laat zien als je richt?
Oja, gelijk de rest maar. Zit nu op niveau 10maar hoe hoger je komt hoe meer keus je hebt uit spellen?
Kan op dit moment alleen deadmatch, team deadmatch en kill them all doen
NEEEEEEquote:
Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgtquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
NEEEEEE
waarom moeten mensen altijd van die dingen op youtube posten...
bikerider1998 trouwens nog gezien?
het heeft iets te maken met uit de lobby gaan als er staat "trying to merge lobby's" ofzo, ik weet het ook niet precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Overigens is het mij niet duidelijk hoe je dit nu precies voor elkaar krijgt
best ziek die ac 130quote:
waarom neem je dat aan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
hehehe dat level veranderd in 1 dikke stofwolk![]()
die kills ook. echt meesterlijk ziek.
Mja dit werkt alleen voor de PC neem ik aan?
sow inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom neem je dat aan?in dat filmpje speelt die op een xdoos
Ok dit zuigt BALLENquote:
Dit soort dingen zijn niet te voorkomen. in elk spel zitten wel vaage glitches. En omdat dit spel door zo veel mensen gespeeld word is de kans ook groter dat ze gevonden worden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
ik zou die chopper gunner met unlimited ammo best willen hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Als je al die hacks wilt doen heb je een modded xbox nodig, meer ga ik er niet over zeggen sorry... FUCK GASTEN DIE DENKEN DAT DIT KOEL IS EN FUCK INFINIT|Y WARD MET HUN: we dont need a beta
Wat lul jij nou weer dom, ik zou het prima kunnen doen zonder een gemodde xboxquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
vind het wel handig ben nu al op me 5de prestige
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
De ervaring is leuk, de nummertjes en plaatjes hoef je niet meer op te letten.. waardeloos.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:46 schreef The6thgate het volgende:
Zal ik uberhaupt de moeite nog doen om online te gaan spelen? Ik lees echt alleen maar negatieve berichten
Op de PS3 zit een glitch dat je meteen 10e prestige bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus die prestige stellen ook geen kont meer voor nu blijkt dat dit makkelijk te glitchen is.
Als ik de 70 haal, mooi laten staan dus.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Fipotje het volgende:
Whaha nee joh wees niet bang ik doe dat neit trieste shit ben pas lvl 40 eerst maar eens 70 proberen te worden hahaquote:
OMG, spel word echt verneuktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Dynd het volgende:
WTF! Ik had net de vreemdste CoD match ooit, ik joinde een game S&D en er was een regen van noobtubes, overal!! Ze schoten ermee alsof het een assault rifle was, heel vreemd.
Edit: Even opgezocht, dit dus
Double edit: Oh ik lees nu een page terug en zie dat iemand anders dit ook had, srry
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:31 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben officieel klaar met dit spel, je kan zeggen je speelt voor de fun maar fok dit, glitch hier, glitch daar en dan nog eens unlimited xp voor noobs die niet kunnen schieten zonder dat ze unlimited grenadelaunchers hebben.... gelukkig heb ik gister Assisin's Creed 2 gekocht, dat gaat me wel even bezig houden.
Xbox of ps3?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:
[..]
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Inderdaad, zeur niet zo man.
Javelin glitch is gefixt, de enige bugged spell modussen zijn volgensmij ground war en free for all.
Speel gewoon team deathmatch dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |