Ik regelmatig maar dan ga iker uit en dat telt als een lossquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Fipotje het volgende:
[..]
maaaaar ik heb nog nooit in een glitch game gezeten zit je nu te zeiken om het zeiken of niet ?
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speeltquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef mash_ het volgende:
ps3![]()
![]()
want heb nog geen 1 van al die glitchen gezien
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt omdat er ook bijna niemand op de ps3 dit spel speelt![]()
Even een tabletje onder de tong ouwequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef YOgamerYO het volgende:
Godverdomme kutspel!!! Ik doe weer eens een potje Free For All waar die mensen het weer keihard verneuken door dat Tactical-insertion-legale-cheat gebeuren. Ik herken nu direct dat iemand dat doet dus ik zoek altijd gelijk de hele map af maar het heeft geen zin. Want het enigste dat ik verzorg is dat ze geen killstreaks hebben en soms dat ze een ander potje gaan verneuken.
Maar nu, ik kom in een lobby waar ik drie mensen zie die dezelfde clann tag hebben en denk meteen dat het weer van die tactical insertion kutapen zijn. Dus ik maak me klaar en bedenk meteen wat de beste plek voor dat soort mongooltjes is. Vervolgens start de game en zie ik tot mijn verbazing allemaal rode puntjes op mijn radar. Ik dacht dit is een fout in het spel waardoor radar altijd aanstaat maar dan loop ik naar een persoon en opeens komen er overal ontploffingen en zie ik mensen de hele tijd facking noobtubes gebruiken![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben facking oneidig ammo en dan heb je ook mensen die met de AA shotgun keihard spammen. Dus overal ontploffingen en gezeik!!!!!!!!!!!! Dan ga ik naar een ander potje waar ze dit debiele gezeik weer doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb meteen Fifa 10(mijn neefjes zullen blij zijn) en AC2 (mijn matie ook weer blij
) bestelt. Ik zit voortaan maar weer met 6 man Fifa te spelen of het verhaal van AC2 verder te spelen want dit is VERNEUKT.
Wat een onzin, als ik alles eerlijk haal zonder te cheaten dan heb ik echt wel een gevoel van prestatie. Daar heb ik geen leaderboard voor nodig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef MPC60 het volgende:
Noem me maar een zeikerd om het zeiken er is gewoon teveel mis met dit spel om nog een gevoel van prestatie te hebben met wat je doet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Even een tabletje onder de tong ouwe
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef YOgamerYO het volgende:
COD 4 is nu onspeelbaar door de lag. Dan ga ik maar ff niks spelen.
[..]
Je kan ook gewoon gelijk geven want ik schrijf gewoon op wat er gebeurt
100x over gedaan hierquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef ripley1 het volgende:
Ik vind het stukje in de goelag in de douche met die gasten met schilden moeilijk. Iemand een tip?
Ik snpa dat dat vast geen moeilijk stuk is voor jullie ubergamers maar ik ben een newb dus I need help
Misschien ben ik iets te gefrustreerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze gelijk! Zeg ook niet zo dat je liegt of wat... Het zou mij alleen bijzonder weinig boeien en ik dacht misschien gaat een tabletje onder je tong daar bij jou voor zorgen
Ga ik proberen! Thanksquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
100x over gedaan hier![]()
Hoek in, beetje rennen en flash grenades gooien, dan schild pakken en doorrennen.
Wat is er mis met slechts de challenges te halen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef zatoichi het volgende:
Speel alleen maar TDM, vanavond maar eens ff checken, maar vond het wel leuk om langzaam maar zeker omhoog te kruipen op de leaderboards...
Als dit echt zoveel gezeik oplevert is het voor mij ook gedaan met dit spel. Je kunt zeggen wat je wil, maar voor mij zit de sport er met name in om op een legale manier mijn best te doen en zo ver te komen. Als dit dus niet meer klopt is de lol voor mij er ook wel af.
Mensen die waarde hechten aan zoiets als een online leaderbordquote:Het enige wat IW kan doen is dit fixen en de leaderboards resetten, maar dan kap ik er ook mee, want dan is al mijn werk ook voor niets geweest.
Jammer hoor...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:30 schreef intraxz het volgende:
WAT THE FUCK is er nu weer voor een glitch.. iedereen gebruikt zijn grenade launcher als een machinegeweer.. het regent granaten.
Dit is allemaal xbox fo niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:57 schreef Def1987 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik ook op het punt sta om ermee te stoppen. Vanavond kwam ik bijna geen match in, en als ik in een match zat dan was het met unlimited ammo / domination op rust. Constant lag overal, mensen die meters naast je schieten je nog kunnen killen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |