Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Terminal, Highrise en Sub base zijn mijn favoriet.
Derail zit ook in de top, snap niet wat jullie er kut aan vinden, dat huis in het midden is zo briljant.
Wasteland en scrap yard vond ik vroeger verschrikkelijk maar vind ik ook wel leuk nu![]()
En gisteren level 70 geworden, AK 47 <3 zo weinig recoil op dat ding en je hebt geen red dot ofzo nodig in tegenstelling tot bv. de FAL.
Oh en prestige ga ik dus zo niet doen hè
laats met piereTT gespeeld, was wel lagge maar er moeten meer mensen komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Iphone23 het volgende:
[..]
Terminal is ook een vette map jah! Ik weet het niet Derail vind ik ook minder hoor.
Hoe lang heb je daar over gedaan joh? Ik heb veel te weinig tijd om te spelen, baal er soms een beetje van.
Zit nu op rank 35, speel denk ik een paar uur per week.
Wanneer komt er een FOK war!
De slechtste map van allemaal is toch wel Underpass. Ongelofelijk zeg, wat een teringmap.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef RaptoR-X het volgende:
Derail![]()
En invasion is ook wel lacheKutmappen vind ik Estate en Karachi.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:47 schreef Merkie het volgende:
Weet je dat zeker? Klinkt niet logisch namelijk. Het lijkt mij dat je met FMJ door muren heen kan schieten omdat de kogels meer damage doen, niet andersom.
Gaan we eindelijk eens los, zul je zien dat ik net prestige benquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fok war, kan je slechts met 18 man maar doen
Kneusje ik verwacht binnekort eens een battle
Dat hangt van de muur en het wapen af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 07:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen welke wapens wel door muren heen knallen? Ik zit soms met dat gele ding (falc?) tegen de muur te schieten als ik daar kogels doorheen zie vliegen.
Ik heb lekker 27quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:55 schreef Merkie het volgende:
Zo, net 2½ uur lang flink geownd, van 1.41 naar 1.46 gegaan. Ook een nieuwe langste killstreak van 26.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |