alleen die dingen zoals die rockglitch in afghan, de javelinglitch, en als ik het goed heb de lobbyglitchquote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam veranderd bij die patch man.
Eerst had ik altijd een goede K/D ratio, nu ga ik ineens 19x doodTerwijl ik echt niet ineens 40x slechter ben geworden ofzo
Echt vet !quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
voor de mensen die nooit op de weblog komen:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de glitch op Rust al gehad in Ground war?
Soms is de game mode Domination maar eigenlijk Team deathmatch.
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.
Heb vanavond maar liefst 3 potjes hierop gehad uit de net 10 games.
De eerste eindigde 8 sec na ik joinde aan een Nuke
De tweede ging super kut, 220-280 K/D ofzo. Eindigt door Nuke
De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.
Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper![]()
En toen schoot de vijand een nuke en verloren we nog ook![]()
eind score:
[ afbeelding ]
kijken of ik morgen weer zo'n match vind.
Ik word gek van die glitchquote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de glitch op Rust al gehad in Ground war?
Soms is de game mode Domination maar eigenlijk Team deathmatch.
Resultaat: Oneindig potje omdat domination geen tijdslimiet heeft, 50 punten per kill, Rust is de kleinste map en dat gaat niet goed met zoveel mensen.
Heb vanavond maar liefst 3 potjes hierop gehad uit de net 10 games.
De eerste eindigde 8 sec na ik joinde aan een Nuke
De tweede ging super kut, 220-280 K/D ofzo. Eindigt door Nuke
De derde was mijn beste potje ooit, 8 titles en ongeveer evenveel emblems verdient, jammer dat ik al level 70 was anders had ik tering veel levels gekregen. Die laatste challenge groep (die met kill all enemies within 10 seconds, get all your killstreak rewards within 20 seconds) heb ik er 8 van voltooid in 1 match.
Extreem veel double, triple and multikills (ik ging lekker noobtuben! En comment hier niet over tenzij je deze glitch zelf heb meegemaakt, met je pistolen rond rennen is zelf moord) met care package, predator en harrier strike.
7 kills (multikill) gemaakt met 1 stealth bomber, 6 met 1 precision air strike, zijn alweer 2 challenges. 1 Ac130 en 1 Chopper gunner in me care packages gehad, helaas niet zo hard mee geowned maar soms waren mijn teammates echt zo chill bezig, 40 kills op zn minst had er ene met de chopper![]()
En toen schoot de vijand een nuke en verloren we nog ook![]()
eind score:
[ afbeelding ]
kijken of ik morgen weer zo'n match vind.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel konquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef mash_ het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 03:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vet. Je kan een nuke dus helemaal niet EMP'en. Zei iemand hier in dit topic laatst niet dat het wel kon
quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Captain_Zappa het volgende:
Gister had iemand een nuke, een andere emp'de hem. hahahah
Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr
Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr
Iemand suggesties welke ik zou veranderen
ik heb Predator, Harrier, Chopper Gunner.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:14 schreef versteegrob het volgende:
Heb de ideale killstreak gevonden werkt het niet optimaal grrr
Harrier
Pavelow
Gunner Chopper - deze kan ik nooit direct oproepen omdat het luchtruim te vol is, grrrr
Iemand suggesties welke ik zou veranderen
Begintquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:49 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Pave low veranderen in stealth bomber of kiezen voor AC130
Duurt soms echt lang voordat het luchtruim leeg is
Weet iemand trouwens waar je die marker moet plaatsen van die stealth bomber?
Want soms komt 75% van mijn bommen buiten de map. Begint de carpet op de marker of eindigt hij op de marker?
alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:41 schreef Parvus het volgende:
Gister begonnen aan prestige, nu level 13 ofzo. Wel beetje spijt van, had iets langer moeten genieten van AK-47 en Akimbo 1887
Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg, wat word ik toch doodmoe van iedereen met die akimbo 1887...
ja maar op het moment loopt echt íedereen er mee rond, echt niet leuk meer...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja het is echt te laf maar je schiet er wel iedereen mee overhoop, dus ja..
Ik heb em nu 2 x gebruikt op Rust met Team Deathmatch. Dan heb je er echt geen kans tegen hehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar op het moment loopt echt íedereen er mee rond, echt niet leuk meer...
kan geen normaal potje ground war meer doen of er lopen alweer 6 mongolen met die dingen op alles te schieten wat beweegt...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]"Complete "The Survivor" challenge - Get a knife kill when all your ammo is empty"
Ik gister op derail al m'n kogels op uit beide wapens, knife iemand neer maar een emblem ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |