Fransen of Wallonen, spreken allebei Frans en er zit weinig verschil in, paupervolk is het.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:51 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Het zijn geen Fransozen, maar Belgen.
En in de tweede helft was Standard ontzettend zwak (veel te veel holderdebolder) en op basis daarvan verdienen ze het niet. Op basis van de eerste helft echter wel. AZ was ook niet echt beter hoor, lijkt me.
ik hoop hetquote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Kingside het volgende:
Dat wordt een dikke nederlaag tegen PSV dit weekend.
Waarheen dan? Ik denk niet dat Europese topclubs voor hem in de rij staanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Basilicumman het volgende:
Wat kan het Schaars schelen haha? In de winterstop is ie weg.![]()
Wat boeit dat?! Het aantal dagen tot die wedstrijd is toch te weinig. Niet dat PSV zo geweldig speelt, maar ...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef rubbereend het volgende:
en dan langzaam toewerken naar PSV? Er is dan nog maar een training
Ik ga in op het domme wat Co zeiquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat boeit dat?! Het aantal dagen tot die wedstrijd is toch te weinig. Niet dat PSV zo geweldig speelt, maar ...
Net of die wissel ervoor heeft gezorgd dat ze hebben verloren? Moreno maakte gewoon een lompe overtreding en er werd verkeerd gedekt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef wallofdolls het volgende:
Qua domheid van het wisselen van je beste speler heeft haar in ieder geval een goede Dick-achtige generale gedaan
Dat begreep ik wel. Maar 1 of 2 dagen niet trainen maakt voor dit AZ geen fuck uit.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga in op het domme wat Co zei
Maar ik ben het er wel mee eens dat beter een prutser als Dembele of El Hamdaoui eruit had gemoeten. Die twee presteren niks dit seizoen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of die wissel ervoor heeft gezorgd dat ze hebben verloren? Moreno maakte gewoon een lompe overtreding en er werd verkeerd gedekt.
Dat zou niet weten. Maar hij heeft toch zeker wel kwaliteit en als ik hem was zou AZ zo snel mogelijk verlaten. Ik zie AZ er niet snel bovenop komen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarheen dan? Ik denk niet dat Europese topclubs voor hem in de rij staan
Maar door J. van het veld te halen gaf AZ het initiatief weg / ontnam het zichzelf de kans om nog gevaarlijk te kunnen zijn in de counter. (Al waren er 2 schotjes.)quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of die wissel ervoor heeft gezorgd dat ze hebben verloren? Moreno maakte gewoon een lompe overtreding en er werd verkeerd gedekt.
Dembele was vandaag geen prutser hoor, doorgaans eigenlijk zelden.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar ik ben het er wel mee eens dat beter een prutser als Dembele of El Hamdaoui eruit had gemoeten. Die twee presteren niks dit seizoen.
Willem II of Heerenveen misschienquote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef DrDentz het volgende:
4 punten uit 6 wedstrijden, kan me haast niet herinneren dat ik een Nederlandse ploeg zo slecht heb zien presteren in de Champions League.
In de CL niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef Barca het volgende:
Volgend seizoen een herkansing voor AZ?
Het kan nog!quote:
Hopelijk nietquote:
Que?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:20 schreef BramKVO het volgende:
Net telefoon gehad van vrienden , Standard-fans, die in Luik zitten, gekke Zuiderse taferelen daar weer blijkbaar. En zeggen dat ik eerst ging mee gaan![]()
spreekt hier de frustratiequote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Fransen of Wallonen, spreken allebei Frans en er zit weinig verschil in, paupervolk is het.
Lees je eigen stukje proza even door.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoezo, que ? Wat begrijp je niet ?
Als het de laatste zin is die je niet snapt, kan ik het nog begrijpen. Al is het een courante zin in Belgie (Vlaanderen) hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees je eigen stukje proza even door.
Niet gefrustreerd hoorquote:
Ongeveer 30 procent vd Standard-fans is Vlaming hoor. Veel Limburgers onder andere, want Luik ligt vlakbij Belgisch Limburg hé. Zelfs de mededelingen worden in het stadion tweetalig omgeroepen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Niet gefrustreerd hoorMaar ik snap niet wat jij als Vlaming bij dat gekke volk moet met zijn "Zuiderse taferelen"
![]()
Ik plakte daar toch geen gevolgtrekking aan vast?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou, nou.... Dat wordt de goal van Balasz, in de finale ELquote:Op woensdag 9 december 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
Triest. Maar door het doelpnt van het jaar.
Nou juist door Dirk zitten ze in de shit! Die kutcrimineel is de oorzaak van alle ellende.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Of ze mogen een wat minder bange verdediging aanschaffen, maar Dirk is er niet meer dus onmogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |