Hoe is 't mogelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef justmattie het volgende:
Ik pas nu even de OP aan. Ricky uiteraard er bijFoto van Paladijn en zoek de ontbrekende topics in de TT er bij
Mooi werk!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef justmattie het volgende:
Zoietszal het ook op slaan in de Wiki als het lukt
Zit ook nog een openhaarden winkel en zo'n goedkoop wegrestaurant/hotel.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
Daar doen we het voorDe Mac is zeker ook het enige bedrijf in Goutum
Oh ja hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zit ook nog een openhaarden winkel en zo'n goedkoop wegrestaurant/hotel.
Maar geen supermarkt natuurlijk.
A. Zoiets tik je niet als je zelf uit Leeuwarden komt. B. Het is Liwwadden wil je alles in het Liwwadders zettenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Maharbal het volgende:
Tis nooit wat weest, en 't zal nooit wat wurde. Wie in Leeuwarden geboren is kin 't wel skudde.
TVP. Geen idee hoe je die die tekst hierboven schrijft overigens, lekker fonetisch aan de slag.
Ja Liwwadden was ik inderdaad vergeten.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh ja hoe kon ik dat vergeten_!
Een supermarkt in Goutum, dat zal daar wel de SRV kar zijn![]()
[..]
A. Zoiets tik je niet als je zelf uit Leeuwarden komt. B. Het is Liwwadden wil je alles in het Liwwadders zetten
Piter Wilkens die zelf veilig in Marssum woont.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja Liwwadden was ik inderdaad vergeten.
Maar:
1) Het is een nummer van Piter Wilkens, de troubadour van Leeuwarden!
2) Ik ben inderdaad niet in Liwwadden geboren.
Die als Liwwadder zichzelf tot schande zingtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Piter Wilkens die zelf veilig in Marssum woont.
Nee, dan Ricky, die zou nog niet in Goutum durven wonen.
Da's al betere timing!quote:
Rommy heb ik nooit zo kunnen waarderen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die als Liwwadder zichzelf tot schande zingt
Inderdaad RickyMaar vergeet Rommy niet
![]()
[ afbeelding ]
En laten we het Woanskip dan ook niet vergeten, als we het toch over muziek hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
Hij had een mooi Cambuur lied, verder vond ik het ook niet veel soeps![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
Hij had een mooi Cambuur lied, verder vond ik het ook niet veel soeps![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
Staat in de Wiki OP. Tevens even het inwonersaantal erbij gezocht en geupdated
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurpleinquote:Inderdaad RickyMaar vergeet Rommy niet
![]()
Thnx, had wat tijd overquote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurplein
Het crematorium.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
Daar doen we het voorDe Mac is zeker ook het enige bedrijf in Goutum
Is dat een winstgevend bedrijfquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat een winstgevend bedrijf?
Zou ook wat zijn als je zo een bedrijf hebt en je winst in rook op ziet gaanquote:
De Thunderbird!! Die is via Albert van Continental Cars in Jubbega verkocht aan iemand die tegenover het kerkhof woont waar Rommy begraven ligt...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurplein
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Thunderbird!! Die is via Albert van Continental Cars in Jubbega verkocht aan iemand die tegenover het kerkhof woont waar Rommy begraven ligt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Thunderbird
Eigenaar: Continental Cars
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 januari 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude auto van Rommy, is inmiddels doorverkocht aan iemand uit Twijzelerheide, zodat de auto niet ver van Rommy zijn graf komt te staan...
Ja, de taxi van Griet Wiersmaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog meer auto's van bekende Friezen/Liwwadders?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: Griet Wiersma
Datum: 30 september 2006
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaeijelfeest
Ohh wat een bakquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohh wat een bakIk spits mijn oren bij 'Thunderbird' want zo'n oude uit de 60er jaren geloof ik, daar ben ik helemaal wég van. Met open dak, in het blauw.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo eentje.
(Wie een idee heeft waarom, a.u.b. niet uitlachen)
[ afbeelding ]
Ook echt met ;t Flaeijel hequote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: Griet Wiersma
Datum: 30 september 2006
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaeijelfeest
Nee, alleen in 2006 en 2008 geweestquote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook echt met ;t Flaeijel heGa je daar elk jaar heen ofzo?
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, alleen in 2006 en 2008 geweestEn 2008 niet op het terrein geweest, maar een forummeeting in Jubbega gehad
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef BluesRebel het volgende:
Laat je t ook weten als je hebt gewonnen
Aangezien hier een aantal Liwwadders voor je hebben gestemd, ben je verplicht het tijdschrift op de foto te zetten met een stukje Liwwadden!quote:
Kan morgen wel even proberen er een plaatje van te schieten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Aangezien hier een aantal Liwwadders voor je hebben gestemd, ben je verplicht het tijdschrift op de foto te zetten met een stukje Liwwadden!
Beste a capella vertolking van Genot!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kan morgen wel even proberen er een plaatje van te schieten.
[..]
Beste a capella vertolking van Genot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boswachter op 2, volgens mij zijn is het stemmen niet eerlijk verlopen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wie was nou eerder?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En laten we het Woanskip dan ook niet vergeten, als we het toch over muziek hebben.Dat die Amsterdammers dat lied later gekaapt hebben
Gefeliciteerdquote:
WTFquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Ensaf het volgende:
Ah! Ik zie dat Ricky op de lijst van Leeuwarders staat.
Een Kampenaar die vorig jaar bij me in de klas zat meende dat dit het origineel wasquote:
De IJzeren Heinen hebben wel een wikiquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:13 schreef Ensaf het volgende:
Blijft de vraag: Waarom staat Auke Visser niet op de lijst?
[ afbeelding ]
Lijn 12!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:03 schreef FlinkeNaam het volgende:
Welke buslijn gaat naar het nieuwe gebouw van de NHL vanaf het station?
Eigenlijk wist ik dat wel, want van de week gingen we vanuit school naar de stad in de bus, met lijn 9 die ook op diezelfde hoek stoptquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Lijn 12!
Gaat om het kwartier vanaf de hoek van het busstation.
Ik heb gisteren nog geld overgemaakt naar het CJIBquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:59 schreef justmattie het volgende:
Nee ik heb een bijbaantje in de schoonmaak, bij het CJIB
Bedankt dan voor het meebetalen in mijn loonquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog geld overgemaakt naar het CJIB
Eerste studenten zitten er al een tijdje (opleiding Dramaquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef justmattie het volgende:
Correct, en gelijk hebben studenten al van alles lopen slopen4 of 10 januari moet de nieuwbouw weer draaien.
Die zitten in het tussenstuk nieuw/oud toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Eerste studenten zitten er al een tijdje (opleiding Drama).
De rest zal er vanaf 4 januari zitten.
Ik betaal je wel, maar wat krijg ik ervoor terug?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt dan voor het meebetalen in mijn loon
Ik heb dinsdag wel vrij, kom maar langsquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik betaal je wel, maar wat krijg ik ervoor terug?
Ja, daar is een soort van theaterzaaltje gebouwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die zitten in het tussenstuk nieuw/oud toch?
Dinsdag meot ik naar school.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag wel vrij, kom maar langs
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, daar is een soort van theaterzaaltje gebouwd.
Geen idee waar ze vroeger zaten. Is ook al weer zo lang geleden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?
@DW, op de wc dan?
Die Amsterdamse versie is drie keer niksquote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En laten we het Woanskip dan ook niet vergeten, als we het toch over muziek hebben.Dat die Amsterdammers dat lied later gekaapt hebben
Welke opleiding volg jij dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geen idee waar ze vroeger zaten. Is ook al weer zo lang geleden.
Zolang ik ze niet te veel tegenkom ben ik al lang blij
Ik ga zo richting Amsterdam, bij een Lada Niva kijken. Dan naar Diemen, een vriendin oppikken. Met die vriendin naar Hoogland, pannenkoeken eten. En dan naar een concert in Maarssen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:15 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens Alex, ga je vandaan nog naar het Fec om de auto van Willem-Alexander op de foto te zetten of heb je die van ons koninklijk huis al?
Oke dan, en welke richting? Basisschool of meer een vak voor op het vmbo of zo.quote:
Ik doe geen Pabo! Wat denk je wel niet!quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke dan, en welke richting? Basisschool of meer een vak voor op het vmbo of zo.
Weet iemand ook hoe laat die Willem A. komt ?
Wil hierna eerst even een jaartje niets doen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef justmattie het volgende:
Dat weet ik toch niet![]()
Maar dit bevalt dus nietwat wil je dan gaan doen?
Dus hij zou er al moeten zijn, was wel benieuwd naar de rode lopers eigenlijk
Och, ik werk nu ook aardig wat naast mijn studie, moet dan ook nog wel lukken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef justmattie het volgende:
Zal wel een omschakeling zijn als je een jaartje lekker werkt, en dan ga je weer naar school. Vooral in de beurs
Ik zit nu op het Friesland College, 2e jaars bedrijfsadministrateur. Heb hier voor 5 jaar werken/leren gedaan op een andere opleiding
Dan merk je er weinig van jaquote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, ik werk nu ook aardig wat naast mijn studie, moet dan ook nog wel lukken.
GOUD'N!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drama zat ook altijd al op die locatie toch?
@DW, op de wc dan?
Ja.quote:
Dat hoor je toch te weten.quote:
Jij bent een liwwadder.quote:
En trotsquote:
Jij kent DW goed, zowel van buiten als bijna binnenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij kent DW goed, zowel van buiten als bijna binnen
quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
En trots![]()
[..]
Jij kent DW goed, zowel van buiten als bijna binnen
handig, terwijl er al ijs ligt.quote:Op maandag 14 december 2009 15:11 schreef Ensaf het volgende:
Best fris vandaag.
Winter in aantocht, waterpeil lager
Om de schaatspret straks niet te bederven, brengt Wetterskip Fryslân het waterpeil snel naar beneden.
Zondagavond wordt het Hooglandgemaal bij Stavoren aangezet. Het blijft tot woensdagavond draaien. Als het peil dan voldoende is gezakt wordt het stilgezet en komt de stroming in de Friese boezem tot stilstand. Dat bevordert de ijsaangroei.
Het is voor het eerst dat het waterschap deze maatregel neemt. Blijven de ijsvooruitzichten gunstig, dan worden later ook de duizend poldergemalen stilgezet.
Foto LC/Wietze Landman
datquote:Op woensdag 16 december 2009 21:27 schreef justmattie het volgende:
De verleiding om met de auto weg te gaan is groot, maar ik blijf lekker warm thuis
boenderen!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef Paladijn het volgende:
wtf moet je met een Niva?
[ afbeelding ]
xD
Kun je even lekker uitslapen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef justmattie het volgende:
wtf om 6 uur je nest al uit als scholier
Ik hoef pas om half 8 er uit, kwart voor 9 school
Dan heb ik je zien vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef funest het volgende:
oh! .. daar ben ik zonet nog op mn bek gegaan met mn fiets.
Weg rijden in de 2 doet wonderen met dit weerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:41 schreef Maharbal het volgende:
FANTASTISCH die sneeuw haha. Auto met achterwielaandrijving met dit weer. Elk bochtje dwars haha.
Het probleem van al dat vermogen alleen is dat 't lastig wegrijden was.
Slechte kwaliteit foto's, genomen met camera op phone...maar altijd grappig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorkant hoefde ik in ieder geval niet te editen voor het nummerbord.
Morgen even kijken of ik foto's kan maken op een mooiere locatie ergens als het donker is. Iemand met een fatsoenlijke camera?
Ja, ik ben net een klein blij kind in de sneeuw met z'n speelgoed!
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
in Leeuwardenviel het wel mee met de sneeuw, maar hier in Bolsward (op t werk) ligt een dik pakl!
Haha, ik kan inderdaad niet anders dan in de 2 wegrijden. En als er een helling is is het helemaal fantastischquote:Op donderdag 17 december 2009 08:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weg rijden in de 2 doet wonderen met dit weer![]()
![]()
Ik heb de verleiding weten te weerstaan met de bimmer. Maar mooi om te zien, 1 nachtje sneeuw en heel Nederland is ontregeld![]()
Haha, zelf wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef justmattie het volgende:
Nee ik doe het niet, geen zin om alles er af te vegen en zo
Ik heb al vaak genoeg gespeeld in de sneeuw met de bmwquote:
Vaak genoeg bestaat niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg gespeeld in de sneeuw met de bmw
Klopt, niets gevallen vannacht, maar wij hebben ook eindelijk sneeuw. Ligt nu al een mooi laagje.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.
Vanavond om 21.00 wordt bekend gemaakt of de bussen morgen rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Maharbal het volgende:
Ik moet morgen ook werken....in de spits met het OV naar de bestemming......een auto ophalen en wegbrengen naar omgeving Amersfoort....
Ik vraag me serieus af hoe lang ik daar over ga doen.
Ah, dank voor de info! Op 9292ov of iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vanavond om 21.00 wordt bekend gemaakt of de bussen morgen rijden.
Geen idee, ik heb het van Omrop Fryslân.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, dank voor de info! Op 9292ov of iets dergelijks?
Nu welquote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Rond St. Anne schijnt helemaal niets te liggen.
nee, tussen st anne en bolsward staat het compleet vast...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:05 schreef bascross het volgende:
Opwarming van de aarde? Welke opwarming?
5km file tussen St.Anne en Beetgum?![]()
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:55 schreef Paladijn het volgende:
vanmorgen:
[ afbeelding ]
Vanmiddag
[ afbeelding ]
Was wel glibberen en glijden langs de kades op de terugweg... de hele binnenstad stond vast met auto's volgens mij
Wat nou Hel van '63.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel
Twee uur gedaan om van Bolsward naar Leeuwarden te komen, en twee keer van de weg af gegledenJammer van dat paaltje
Zo te zien wel ja, bij de Potmarge. Zal zo eens zien wat mijn foto's opleverenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?
Van de weg af gegleden?! Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel
Twee uur gedaan om van Bolsward naar Leeuwarden te komen, en twee keer van de weg af gegledenJammer van dat paaltje
Beiden daar genomen ja, zou eigenlijk vandaag in Groningen gaan werken... achteraf blij dat ik toch lekker in Leeuwarden ben gaan zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Bij de Leeuwarder Courant genomen die bovenste?
Ik zou voor de grap in een paar sneeuwduinen wat paaltjes moeten planten, kun je lachen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was zonet iig blij dat ik thuis wasNog wel ff door een sneeuwduin heengebeukt om de oprit op te komen
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap in een paar sneeuwduinen wat paaltjes moeten planten, kun je lachen.
Best tof, met de Achmeatoren op de achtergrond.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beiden daar genomen ja, zou eigenlijk vandaag in Groningen gaan werken... achteraf blij dat ik toch lekker in Leeuwarden ben gaan zitten
Ik heb ook mijn baggerkwaliteit foto's gepost, gewoon doen! Zorgt voor sfeer (en is gewoon leuk om te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Best tof, met de Achmeatoren op de achtergrond.
Heb zelf wat foto's in de binnenstad & Prinsetuin genomen, maar allemaal van baggerkwaliteit.
Zet ik ze straks even online.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn baggerkwaliteit foto's gepost, gewoon doen! Zorgt voor sfeer (en is gewoon leuk om te zien).
Stapvoets rijden, de ene kant op sturen, de andere kant op glijden.. reed over puur ijs op een paar plekken... Bij de rotonde bij de Mac bij Haringen een afslag genomen die niet bestaatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Van de weg af gegleden?! Hoe krijg je dat voor elkaar
En veel schade aan of door het paaltje?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stapvoets rijden, de ene kant op sturen, de andere kant op glijden.. reed over puur ijs op een paar plekken... Bij de rotonde bij de Mac bij Haringen een afslag genomen die niet bestaatEn in Beetgummermolen dus en paaltjegezoen. Deuk en scheur in de bumper, paaltje scheef.
Niva ik wil je!![]()
Van www.arriva.nlquote:• De treinen in Groningen en Friesland rijden wel, maar volgens een aangepaste dienstregeling 1 keer per uur en vertrek op het hele uur. Let op! De laatste treinen uit Groningen vertrekken alsvolgt: richting Winschoten 20.19 uur, Leeuwarden 20.04 uur, Roodeschool 20.06 uur, Delfzijl 20.31 uur. Vanuit Leeuwarden gaan de laatste treinen om: richting Groningen 20.04 uur, richting Harlingen 19.49 uur en richting Stavoren 20.03 uur. Voor reizigers richting Leeuwarden en Groningen keren de treinen na deze ritten weer terug.
Connexxion is dus kutquote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef Ensaf het volgende:
Waarom laten die smeerlappen van Connexxion nergens weten of er morgen bussen rijden.
Hier hetzelfde probleem, alleen moet ik een bus om 7.00 pakken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Maharbal het volgende:
• In het Noorden van het land rijden er geen bussen van Arriva. Morgenochtend wordt samen met Qbuzz afgestemd of er wel of geen bussen gaan rijden.
Zal dan ook wel morgen ergens komen te staan. Ik denk dat als Arriva/Qbuzz niet rijden, dat connexxion dat dan ook niet doet. Ik moet eigenlijk morgen om 7:30 op de bus zitten....kan ik verdomme om 6:30 nog eens gaan kijken of ze uberhaupt wel rijden.
Fantastisch bericht weer.quote:Vanwege de sneeuwval vandaag heeft het busvervoer in Groningen, Drenthe en Friesland grotendeels plat gelegen.
De sneeuwval trekt inmiddels weg uit het noorden. Wegen zijn met name in de kernen echter nog slecht begaanbaar. De wegbeheerders doen er op dit moment alles aan om de situatie op de weg te verbeteren. Wat de situatie morgenvroeg precies zal zijn, is lastig te zeggen. Qbuzz zal echter morgenochtend proberen de dienstregeling te hervatten. Dit geldt ook voor Arriva Touring en de kleinschallige vervoerders. De hervatting kan gepaard gaan met vertragingen en ook aansluitingen kunnen niet worden gegarandeerd. Mochten wegen onbegaanbaar blijken, dan kunnen lijnen uitvallen. Houd u er verder rekening mee dat sommige haltes lastig bereikbaar zijn, bussen zullen dan zo dicht mogelijk in de buurt van de halte stoppen.
Morgen begint de kerstvakantie en ik wil nog wel even een kerstpaket beuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef justmattie het volgende:
Ga er gewoon vanuit dat ze niet rijden, en stem je afspraak daar op af ?
Waar moet je heen? Fiets is geen optiequote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Morgen begint de kerstvakantie en ik wil nog wel even een kerstpaket beuren.
![]()
Anders kan ik volgend jaar een beschimmelde kerststol ophalen.
Op 9292ov staat de hele dag al dat de bussen in Friesland niet rijden. Moet je even naar vertragingen en dan omlaag scrollen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Ensaf het volgende:
Het is gestopt met sneeuwen, rijkswaterstaat gaat de hele nacht doorwerken.
Ik hoop dus maar dat ze morgen rijden.
Belde net met de Connexxion info-lijn.
Die is dus morgenvroeg om 9.00 weerk berijkbaar.
Ik werd wel verwezen naar de website van Connexxionen 9292ov.nl.
Het goede nieuws is: volgens 9292ov.nl rijden de bussen in Friesland op dit moment overal nog gewoon. Het lijkt er dus op dat wij het slachtoffer zijn van een goed opgezette oudejaarsstunt.
Waarmee, ik heb net via de mail gehoord dat er morgen geen lessen zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef Ensaf het volgende:
En allemaal veel succes morgenvroeg natuurlijk!
onder de voet van de Oldehovequote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Morgen leeuwardenmeet en met z;n allen penissen maken van sneeuw?
als de treinen rijden dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
onder de voet van de Oldehove
Daar had ik geen tijd voor, er was al zo'n meid die ging vertellen hoe moeilijk haar dag gister wel niet was in verband met de sneeuw en hoe lastig het vandaag wel niet was. Ondertussen vertelde ze over de sneeuw in Friesland alsof ze een toergids was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan jij terug roepen: TIEFT OP NAAR JE EIGEN LAND SMERIGE RANDSTEDELING!![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef justmattie het volgende:
Maharbal, ik kon het vandaag toch niet laten om de bimmer even uit te laten
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk overwint het Freude am Fahren!
Ik ga morgen weer eventjes.
Haha, je blijft bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik denk dat ik 'm zo meteen nog even van z'n plekkie haal. Wel een voordeel als je achteruit in het vak staat, ik kon gelijk weg rijden zonder dat mn banden in de sneeuw stonden
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef justmattie het volgende:
Er staat ook een BMW in de berm bij dat kruispunt Jumbo/Shell/Renault garage. Bij de Groningerstraatweg Hij was aardig ingesneeuwd dus die zal wel een schuivertje hebben gemaakt gister
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Hij staat precies tussen het fietspad en de weg inquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die viel mij net ook al op ja... dacht even dat ie op't fietspad geparkeerd stond.
Oh was dat er te doen, een vriendin die op visite was zo straks hoorde ik wel iets zeggen over de oldehove en vanavond, maar zat niet echt op te lettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:43 schreef Ensaf het volgende:
Voor de liefhebbers: In de Prinsetuin zijn op dit moment een stel Franse vuurkunstenaars aan de gang met een paar honderd brandende lichtjes. Lijkt best wel heel mooi in de sneeuw.
Morgen weer om vijf uur ja, eerst maar even door't centrum slenteren en dan nadat de winkels sluiten bij de prinsentuin kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Kvack het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, echt zeer mooi.
Als ik het goed heb is het morgen weer vanaf 5 uur.
Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoor het al, het waren geen knappe jongedames die met je meewilden.
Ik heb ze bij het gerechtshof zien instappen met hun strippenkaart voor 2 strippen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Toen ik nee terug riep, duwden ze wel een meid richting m'n auto: "Mag die dan tenminste mee?!" Ze was niet lelijk ofzo, maar kom nou zo'n laf hondje ben ik nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:29 schreef Ensaf het volgende:
Kom overigens net de kroeg uit rollen.
Ben net geschrokken van de wekker van 5.30, die 24 uur geleden ook al ging.
Jazeker! Groot feest bij de Oldehove!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef justmattie het volgende:
[..]zet dat ding dan ook uit op zaterdag
![]()
Is er vandaag nog iets te doen in de stad, behalve die lampjes?
Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloedquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:17 schreef Joy_Division het volgende:
Kheb al paar weken overgeslagen moet nu echt weet eens weg, maarja sneeuw blijft irritant.(vanuit Camminghaburen)
Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel kerstvakantie, dus als je zin hebt in een 16 jarig meisje dan zijn die er nu waarschijnlijk wel in overvloed.
Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Wow daar ga ik voor! Alleen zijn er niet zovaak heel veel te vinden in de Doelebar. :p
Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan moet je 1 of 2 kroegen naar links of naar rechts :p.
Ik vermaak me altijd wel in de doelesteeg, ook al loopt er vaak idioot volk rond. In die kroegen staan (de meeste) mensen vaak nog een beetje ouderwets gezellig te dansen en mee te brullen met de muziek, en dat vind ik wel leuk op z'n tijd.
Als ik dan naar die kroegen ga, dan ga ik er wat eerder naartoe (~23.00), zodat je tenminste nog een kruk voor de avond kunt bezetten. Erna wordt het wel wat drukker, maar dan heb je tenminste een zitplaats mocht je daar zin in hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Klopt alleen Sybs(Siebs?) en Ouwe Stoep/ mammaloe etc zijn vaak te druk voor me op zaterdagavond.
Maar net waar je van houdt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef neen het volgende:
De Doelesteeg is al waardeloos en daarvan de Doelebar nog wel het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |