Hoe is 't mogelijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef justmattie het volgende:
Ik pas nu even de OP aan. Ricky uiteraard er bijFoto van Paladijn en zoek de ontbrekende topics in de TT er bij
Mooi werk!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef justmattie het volgende:
Zoietszal het ook op slaan in de Wiki als het lukt
Zit ook nog een openhaarden winkel en zo'n goedkoop wegrestaurant/hotel.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
Daar doen we het voorDe Mac is zeker ook het enige bedrijf in Goutum
Oh ja hoe kon ik dat vergetenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zit ook nog een openhaarden winkel en zo'n goedkoop wegrestaurant/hotel.
Maar geen supermarkt natuurlijk.
A. Zoiets tik je niet als je zelf uit Leeuwarden komt. B. Het is Liwwadden wil je alles in het Liwwadders zettenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Maharbal het volgende:
Tis nooit wat weest, en 't zal nooit wat wurde. Wie in Leeuwarden geboren is kin 't wel skudde.
TVP. Geen idee hoe je die die tekst hierboven schrijft overigens, lekker fonetisch aan de slag.
Ja Liwwadden was ik inderdaad vergeten.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh ja hoe kon ik dat vergeten_!
Een supermarkt in Goutum, dat zal daar wel de SRV kar zijn![]()
[..]
A. Zoiets tik je niet als je zelf uit Leeuwarden komt. B. Het is Liwwadden wil je alles in het Liwwadders zetten
Piter Wilkens die zelf veilig in Marssum woont.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja Liwwadden was ik inderdaad vergeten.
Maar:
1) Het is een nummer van Piter Wilkens, de troubadour van Leeuwarden!
2) Ik ben inderdaad niet in Liwwadden geboren.
Die als Liwwadder zichzelf tot schande zingtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Piter Wilkens die zelf veilig in Marssum woont.
Nee, dan Ricky, die zou nog niet in Goutum durven wonen.
Da's al betere timing!quote:
Rommy heb ik nooit zo kunnen waarderen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die als Liwwadder zichzelf tot schande zingt
Inderdaad RickyMaar vergeet Rommy niet
![]()
[ afbeelding ]
En laten we het Woanskip dan ook niet vergeten, als we het toch over muziek hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
Hij had een mooi Cambuur lied, verder vond ik het ook niet veel soeps![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef justmattie het volgende:
Hij had een mooi Cambuur lied, verder vond ik het ook niet veel soeps![]()
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
Staat in de Wiki OP. Tevens even het inwonersaantal erbij gezocht en geupdated
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurpleinquote:Inderdaad RickyMaar vergeet Rommy niet
![]()
Thnx, had wat tijd overquote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurplein
Het crematorium.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef justmattie het volgende:
Daar doen we het voorDe Mac is zeker ook het enige bedrijf in Goutum
Is dat een winstgevend bedrijfquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat een winstgevend bedrijf?
Zou ook wat zijn als je zo een bedrijf hebt en je winst in rook op ziet gaanquote:
De Thunderbird!! Die is via Albert van Continental Cars in Jubbega verkocht aan iemand die tegenover het kerkhof woont waar Rommy begraven ligt...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
Ik mis vooral zijn auto, die stond altijd bij de videotheek op't cambuurplein
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Thunderbird!! Die is via Albert van Continental Cars in Jubbega verkocht aan iemand die tegenover het kerkhof woont waar Rommy begraven ligt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Thunderbird
Eigenaar: Continental Cars
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 januari 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: oude auto van Rommy, is inmiddels doorverkocht aan iemand uit Twijzelerheide, zodat de auto niet ver van Rommy zijn graf komt te staan...
Ja, de taxi van Griet Wiersmaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog meer auto's van bekende Friezen/Liwwadders?
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: Griet Wiersma
Datum: 30 september 2006
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaeijelfeest
Ohh wat een bakquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohh wat een bakIk spits mijn oren bij 'Thunderbird' want zo'n oude uit de 60er jaren geloof ik, daar ben ik helemaal wég van. Met open dak, in het blauw.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo eentje.
(Wie een idee heeft waarom, a.u.b. niet uitlachen)
[ afbeelding ]
Ook echt met ;t Flaeijel hequote:Op woensdag 9 december 2009 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: Griet Wiersma
Datum: 30 september 2006
Bijzonderheden: foto genomen bij het Flaeijelfeest
Nee, alleen in 2006 en 2008 geweestquote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook echt met ;t Flaeijel heGa je daar elk jaar heen ofzo?
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, alleen in 2006 en 2008 geweestEn 2008 niet op het terrein geweest, maar een forummeeting in Jubbega gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |