Die is niet goed kijk eens beterquote:Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef CaLeX het volgende:
Dus:
Trevland (5) Harajakkie, Isdatzo, SMutzskii, CLX
Etcetera (1) PS.
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is niet goed kijk eens beter
You are correct, sir.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:39 schreef CaLeX het volgende:
En uit het vorige topic:
Dus Hara kan met geen mogelijk maffia zijn?
Ik vind anders dat het nog lang duurt eer het 19.00 is.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:43 schreef SMutzskii het volgende:
Gaat echt hard.. tis echt verslavend als het spel zo snel gaat.
1234567890.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef timmmmm het volgende:
IK WIHIL GEEN NUMMERS! HAARAAAAAAAAAAAA
Nee, mijn grapjurk met matchende grapjas.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haaraaaaaaaaaaaa? Heb jij je lolbroek aan?
En je pretpet?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, mijn grapjurk met matchende grapjas.
Ja, dat wel ..quote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind anders dat het nog lang duurt eer het 19.00 is.
Ik weet dat je geen nummers wil, maar hoe denk je over pretletters?quote:
Liever dan nummersquote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen nummers wil, maar hoe denk je over pretletters?
Dorpsoudste op Etcetera?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef timmmmm het volgende:
Trevland (5) Harajakkie, Isdatzo, SMutzskii, CLX
Etcetera (2) PS., dorpsoudste.
Hara (1) Trev
Nee. Eigenlijk op Isdatzo, maar ik wilde gewoon even met jullie fucken. I'm messing with your minds, MUAHAHAHAHAHAHAquote:
Volgende keer zal ik je niet quoten.. het verbaasd me in het algemeen dat de dorpsoudste voor Etcetera kiest.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk op Isdatzo, maar ik wilde gewoon even met jullie fucken. I'm messing with your minds, MUAHAHAHAHAHAHA
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik je niet quoten.. het verbaasd me in het algemeen dat de dorpsoudste voor Etcetera kiest.
Dat heb ik niet goed opgeschreven, nee. Maar lijkt me common sense. Drie dagen niet stemmen en hup mafia, zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef ajf het volgende:
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!
Waar staat hier trouwens dat als de spion niet stemt ze geen mob wordt?
Als je het NIET drie dagen lang volhoudt op iemand anders dan maffia te stemmen of je zonder jezelf bekend te maken aan de maffia, word je geen maffia.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:24 schreef ajf het volgende:
Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!
Waar staat hier trouwens dat als de spion niet stemt ze geen mob wordt?
Dat staat er niet, er staat alleen dat als je 3 dagen niet op mobs stemt, je mob wordt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het NIET drie dagen lang volhoudt op iemand anders dan maffia te stemmen of je zonder jezelf bekend te maken aan de maffia, word je geen maffia.
Hm okee dan.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het NIET drie dagen lang volhoudt op iemand anders dan maffia te stemmen of je zonder jezelf bekend te maken aan de maffia, word je geen maffia.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat alleen dat als je 3 dagen niet op mobs stemt, je mob wordt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik niet goed opgeschreven, nee. Maar lijkt me common sense. Drie dagen niet stemmen en hup mafia, zo werkt dat natuurlijk niet.
Maar zo speelden wij het wel. Wij hadden waarschijnlijk een actievere spion.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heb ik niet goed opgeschreven, nee. Maar lijkt me common sense. Drie dagen niet stemmen en hup mafia, zo werkt dat natuurlijk niet.
Na 2x niet stemmen word je toch sowieso gemodkilled? Dan kan dat dus al helemaal niet.quote:
En welke wij is dat? Want mijn wij speelde het wel zo. Het niet hoeven stemmen als spion schiet het hele doel voorbij.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar zo speelden wij het wel. Wij hadden waarschijnlijk een actievere spion.
3x niet stemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Na 2x niet stemmen word je toch sowieso gemodkilled? Dan kan dat dus al helemaal niet.
Toen Ladi en ik Sl waren. Ik was niet op de hoogte van dat stemmen maar ergens is het wel logisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En welke wij is dat? Want mijn wij speelde het wel zo. Het niet hoeven stemmen als spion schiet het hele doel voorbij.
Dan is het dus sowieso niet mogelijk om 3x niet te stemmen en dan mob te worden, dus dat slaat nergens op.quote:
Ik heb marijkezwolle per PM precies uitgelegd hoe het zat, dus men wist hoe het ging. Daarbij weten jullie het ook. Wat is dan het probleem? Verder dacht ik dat het altijd zo ging, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Toen Ladi en ik Sl waren. Ik was niet op de hoogte van dat stemmen maar ergens is het wel logisch.
1 keer BM stemmen en dan 2 keer niet stemmen voor de lynch. Dan is het hele effect van de spion weg.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan is het dus sowieso niet mogelijk om 3x niet te stemmen en dan mob te worden, dus dat slaat nergens op.
Waarom is het effect dan weg, de spion kan toch zelf bepalen hoe hij/zij wenst de maffia te steunen? Als iemand totaal niet stemt, is dat immers ook verdacht te noemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 keer BM stemmen en dan 2 keer niet stemmen voor de lynch. Dan is het hele effect van de spion weg.
Omdat het wel een beetje moeite moet kosten om de mafia te mogen joinen. Niet drie dagen gewoon niet posten en dan gezellig de mafia te joinen. Daar is de spion niet voor uitgevonden, dan kan je beter de spion schrappen en met 5 mafia beginnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is het effect dan weg, de spion kan toch zelf bepalen hoe hij/zij wenst de maffia te steunen? Als iemand totaal niet stemt, is dat immers ook verdacht te noemen.
Totaal niet stemmen is toch ook verdacht gedrag? Binnen de maffia kunnen toch ook afspraken gelden over bv. niet moordende leden? Is gewoon strategie van de speler(s).quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het wel een beetje moeite moet kosten om de mafia te mogen joinen. Niet drie dagen gewoon niet posten en dan gezellig de mafia te joinen. Daar is de spion niet voor uitgevonden, dan kan je beter de spion schrappen en met 5 mafia beginnen.
Wist zelf ook niet dat de spion niet op maffia mocht stemmen, maar het is wel logisch om dat als eis erbij te gooien.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is het effect dan weg, de spion kan toch zelf bepalen hoe hij/zij wenst de maffia te steunen? Als iemand totaal niet stemt, is dat immers ook verdacht te noemen.
Klopt, maar nadeel is dan weer dat je bij de dood van de spion direct zeker weet wie wel en geen maffia zijn. Dat maakt het wel weer erg makkelijk. De maffialeden kunnen ook op elkaar stemmen uit tactische overwegingen, dus waarom de spion dan niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wist zelf ook niet dat de spion niet op maffia mocht stemmen, maar het is wel logisch om dat als eis erbij te gooien.
Hij moet natuurlijk alles in zijn macht doen om de maffia te beschermen.
Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat dat altijd zo is geweest bij de spion, en dat dat er ook bij heeft gestaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wist zelf ook niet dat de spion niet op maffia mocht stemmen, maar het is wel logisch om dat als eis erbij te gooien.
Hij moet natuurlijk alles in zijn macht doen om de maffia te beschermen.
Dat hadden we al vastgesteld. Is er een reden om er verder over door te zagen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, maar nadeel is dan weer dat je bij de dood van de spion direct zeker weet wie wel en geen maffia zijn. Dat maakt het wel weer erg makkelijk. De maffialeden kunnen ook op elkaar stemmen uit tactische overwegingen, dus waarom de spion dan niet?
Mij maakt 't verder niet uit, maar het staat gewoon niet duidelijk in de OP
Ja, verandering.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hadden we al vastgesteld. Is er een reden om er verder over door te zagen?
Dan zeur je maar verder als de ronde voorbij is. Mits je dan meedoet natuurlijk.quote:
Ik doe mee, heb gister zelfs een kill geschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeur je maar verder als de ronde voorbij is. Mits je dan meedoet natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik doe mee, heb gister zelfs een kill geschreven
Er staat geen foto in je fobo. Ik durf het risico niet te nemen te zeggen dat ik je wel wil bijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hai, ik was dus dood enzo
En geen zombie, das dan weer jammer. Kan ik niet gebeten worden ofzo?
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staat geen foto in je fobo. Ik durf het risico niet te nemen te zeggen dat ik je wel wil bijten![]()
Wat een broekie hè.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
edit: laat maar, te jong
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
edit: laat maar, te jong
quote:
Bij jou weet ik het antwoord alquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?
Jaquote:
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een manquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?
Dan ben ik ook een broekie.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een man
edit: vind ik zelf dan, jij vindt mij vast een oud wijf
(geldt ook voor meisjes, niks aan, jongens niks aan, rond de 30 op zn minst)
Ik wil je best bijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hai, ik was dus dood enzo
En geen zombie, das dan weer jammer. Kan ik niet gebeten worden ofzo?
Dus je bent vies oud en verlept?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een man
edit: vind ik zelf dan, jij vindt mij vast een oud wijf
(geldt ook voor meisjes, niks aan, jongens niks aan, rond de 30 op zn minst)
Vrouwen mogen iets jonger zijn, maar ik vind wel meestal mensen pas aantrekkelijk vanaf 28 oid.. ouder is vaak zelfs beterquote:
Hard mag ook hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wil je best bijtenMaar dan wel zachtjes.
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindtquote:
Ik bijt vrouwen nooit hardquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen mogen iets jonger zijn, maar ik vind wel meestal mensen pas aantrekkelijk vanaf 28 oid.. ouder is vaak zelfs beter
[..]
Hard mag ook hoor
[..]
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindt
Ik ben geil en jong enzo
Dus je bent oud en verlept. Leeftijden, anders geloof ik je nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindt
Ik ben geil en jong enzo
Jammerquote:
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd nietquote:
Ik ben 29quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je bent oud en verlept. Leeftijden, anders geloof ik je niet
Ik zou je doenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
En als ik 40 zou zijn?
Oh dan valt het dus ook nog wel mee met oud en verleptquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd niet
[..]
Ik ben 29
Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd je onder oud en verlept valtquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan valt het dus ook nog wel mee met oud en verlept
Kijk als je het per se wil dan doe ik het graagquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd niet
[..]
Ik ben 29
O, dan welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Kijk als je het per se wil dan doe ik het graag
Als je had gelezen juist nietquote:
Daar zal ik weinig van voelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mooi oud ga worden.
Ja uiteraardquote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan wel
Dat je het een week later nog kan zien
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 29
Hoe kom je erbij dat ik 37 of 35 ben?
Dat kan toch ook wanneer iemand 29 isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,.
Ja, ja, natuurlijk. Maar meerdere kinderen toch meestal na de 30!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wanneer iemand 29 is
quote:
Ja, ik werd moeder toen ik 20 wasquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ja, natuurlijk. Maar meerdere kinderen toch meestal na de 30!
Oh, die PI, wil je het er niet over hebben?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik werd moeder toen ik 20 was
De oudste is nu 8
Nee, dat stel ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus als je bijv. 24 bent, kan je volgens jou nog lang geen kinderen hebben?
hoe jong ben jij dan?
En nu even rustig kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Blessed19 zat rustig in zijn huiskamer televisie te kijken. Een stelletje broodmagere snollen die meededen aan een programma omdat ze graag hun lijf wilden verkopen was erop. Blessed19 ging helemaal op in het programma, waardoor hij niet merkte dat iemand zich toegang tot zijn woning had verschaft. Met een dreun ging de kamerdeur open en stond daar een wildvreemde figuur. Blessed19 schrok en slaakte een gil. “BEK DICHT JIJ LOWLIFE!!!!” schreeuwde de vreemdeling. Blessed19 was bang, doodsbang, en riep: ‘wacht, ik pak m’n portemonnee, ik betaal je wat je wilt!’. De mob was in een goeie bui, omdat het uitmoorden van het dorp zeer gestaag verliep, en kon daarom wel een grapje hebben. Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten. “JE KUNT HET NIET, JE KUNT HET NIET!!!!!!” schreeuwde de mob. Nadat Blessed in elkaar was gezakt van ellende, al zijn lichaamssappen uit angst de vrije loop liet en hierin badend op de grond lag te huilen, terwijl hij smeekte om genade, had de maffioso zijn lolletje gehad en vertrok zijn gezicht weer naar de koelbloedige, ijzige uitstraling die het bij binnenkomst ook had. Vlug pakte hij het moordwapen dat hij thuis uit zijn schuurtje had gehaald, en tergend langzaam stak hij deze diep in de borstkast van Blessed19 (dorpsbewoner). Blessed19 stierf, doorboord met 17 spaken.
Ajf was net thuis van een woeste nacht in het gras rollebollen met MarijkeZwolle, toen hij gerommel hoorde op zolder. woest en onverschrokken als hij zich voordeed, ging hij meteen polshoogte nemen. Toen hij de zoldertrap naar beneden klapte, en zich opmaakte voor de klim naar boven, banzaide daar ineens 130 kilo minstens op zijn rug. Hij was zo snel dood dat hij geen geluid kon maken. Het snerpende gekrijs van zijn geliefde, MarijkeZwolle, was het enige dat de dorpelingen waarschuwde over hun heengaan. RIPjes, geile stoeipoezen.
toen Krioro thuiskwam, zag hij de teringzooi die er was achtergelaten. De idiote dorpelingen moesten zijn apartement hebben doorzocht op hints. GodVerdeIngewanden!
Wat een idioten!Was alles er nog? Ja, ook dat nog! Ze hadden zijn gameboy gejat, met FOK!s dreamland erin, zijn favoriete spel. Hij was zo overstuur dat hij de maffia die achter hem opdoemte niet opmerkte. Hij was dood voor hij het zelf besefte.
ajf was Zombie
MarijkeZwolle was Spion
Krioro was Velddokter
Blessed was durp.
De zombie mag voor morgen 19.00 (lynchtijd) een naam naar mij PMen. Die sterft mee. Verder gelden dezelfde regels als voor andere doden. Geen spelgerelateerde posts meer.
Wegens een misverstand komt de nachtwakerkill later.
En kudo's voor Ladi voor het eerste verhaaltje, die was geheel van haar hand.
Mjah, niet echt aan toegekomen nogquote:
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, niet echt aan toegekomen nog
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.
WOW! Dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?
Kirby's Dreamland en spelfouten
weet je al wie mij vermoord heeft?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.
Ja, maar die laat ik lekker leven omdat jij altijd stom doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
weet je al wie mij vermoord heeft?
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?
Kirby's Dreamland en spelfouten
Laat me, ik ben vanavond te lui om alle posts door te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WOW! Dat ik dat gemist heb! We've got our man! Goed gedaan, Ez!
Dat zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob is
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat me, ik ben vanavond te lui om alle posts door te lezen
## Vote Trev
Trevland (7) Harajakkiebah, Isdatzo, SMutzskii, CLX, dorpsoudste, Ez
Etcetera (3) PS., dorpsoudste., Borisz
Hara (1) Trev
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob is
Dat doet hij niet. Hij ging van Etc naar Trevland.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?
je had het zelf uitgelokt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar die laat ik lekker leven omdat jij altijd stom doet.
Maar nu doet die dat welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Hij ging van Etc naar Trevland.
Heb hem al geëdit, had een fout lijstjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?
Heul niet, leer lezenquote:
quote:
Het is goed met jequote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb hem al geëdit, had een fout lijstje
Zeker. Dank u. Met jou?quote:
Meid tochquote:
Je moet ook niet zo hard lachenquote:
Hoe jongquote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom?
En hoe oud was jij dan?
O excuses, hoe jongquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit slaat nergens op.
21, okee
compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ja, natuurlijk. Maar meerdere kinderen toch meestal na de 30!
Dat zou wel een lompe actie zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 18:26 schreef Syb-rund. het volgende:
OK JONGENS VOLGENS PLAN, ALLEMAAL OP HARA STEMMEN!!!
een man the harpoons plaatje binnenhouden is zwaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga mijn jonge achterwerk 't zwembad in gooien, doeg.
Trev, ik ga zo eten. Wil je nu al dood, of heb je nog hoop op die 24 minuten? Want anders duurt het wel even voor ik je kan doodmaken, en dat is voor de andere deelnemers zo zieligquote:
Mag nu wel, nu ben ik er nog. Ga tegen 19:15 weg.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trev, ik ga zo eten. Wil je nu al dood, of heb je nog hoop op die 24 minuten? Want anders duurt het wel even voor ik je kan doodmaken, en dat is voor de andere deelnemers zo zielig
Wat weet jij daarvanquote:
Op een regenachtige dag waren de dorpelingen eindelijk trevzeker (quote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag nu wel, nu ben ik er nog. Ga tegen 19:15 weg.
Hoe dichter bij de 0..!quote:
Het ziet er ook anders uit. Misschien smaakt en ruikt het ook nog wel anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..!
Dus 20 voelt anders dan 40
Ladiquote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..!
Dus 20 voelt anders dan 40
Je hebt je iig lekker kunnen uitlevenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en het stuk bevat geen hints, en pms voor 21.30 naar deze account.
't Is toch zo?quote:
Ja, maar niet naar mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat nou
Er waren hints, hoe vaak je ook roept dat dat niet zo is
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzinquote:
Mens, die hints sloegen niet op mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzin
Zo, nu niet meer iets over t spel
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzin
Zo, nu niet meer iets over t spel
nee, das duidelijk, maar het was ook ECHT niet zo vergezocht als jij steeds riepquote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mens, die hints sloegen niet op mij!!!!!!!!!!!
Echt niet!
Ja dat ken ook heul niet ja, d'ohquote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mens, die hints sloegen niet op mij!!!!!!!!!!!
Echt niet!
Ik doe het altijd in dit topic. Het werkt behoorlijk goedquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, heeft er iemand een tip voor een topic waar ik flink mensen af kan zeiken?
Is Lamon ergens aanwezig?
Mja, dr moet wel iets anders te zeiken zijn dan: Jij hebt mij verkeerd beoordeeld boehoe.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in dit topic. Het werkt behoorlijk goed
Volgens mij heeft diegene lynda ook gedood, of niet? Oh, jij bent dood, je mag hier zeker niet op antwoordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet een antidorper zijn geweest want er was dus ècht NUL hint naar mij. Net nu ik een beetje on track kwam
Er is een mystery rol.. die loopt nog rond en ik gok dat hij de dader is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
Kan het zijn dat er nog een nachtwaker rondhupst?
Dit móét gequote wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een nieuwe trui en nu zit ik de hele tijd naar mn tieten te kijken
Ik had eigenlijk verwacht vandaag gelyncht te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
En ik was de enige met een stem op Borisz nav mijn hints. Maar awesome job.
Na zo fout te hebben gezeten met Michiel had ik geen vertrouwen meer in mezelf en durfde ik het niet aan met Boriszquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht vandaag gelyncht te worden. Maar dat viel mee
.
Lief hoor, maar had dat gedaan voordat hij mij vermoorddequote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idz baby, heb je moordenaar toch maar mooi even doodgemaakt voor ik stierf. Mooie laatste daad uit mijn hart
I triedquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lief hoor, maar had dat gedaan voordat hij mij vermoordde.
Niet man, je probeerde de BM met bodyguard, isdatzo dus, en al te vermoorden. Ik zweer het je, ik heb nog nooit zo gelachen.quote:
Zoiets zou PS nooit doenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet man, je probeerde de BM met bodyguard, isdatzo dus, en al te vermoorden. Ik zweer het je, ik heb nog nooit zo gelachen.
Allemaal leugensquote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O jawel, gisternacht. En ik heb me de ballen uit mijn broek gelachen
ja. Ik probeerde inderdaad de BM te vermoorden, ik was even in de warquote:
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Ik probeerde inderdaad de BM te vermoorden, ik was even in de warMaar ik heb consequent geweigerd jou te vermoorden
Pas maar op, voordat ik je op je giechel slaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetje
Het is het waardquote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je op je giechel sla.
Ik huilde weer een beetje.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetje
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je op je giechel sla.
Ja. Toegegeven. Geef toe, van jou was het dom dat je niet even doorgaf dat we naar je andere account moesten PM'enquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is het waard
Geef toe, het was wel heel dom.
Erg handig was 't niet nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is het waard
Geef toe, het was wel heel dom.
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij posttequote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Mijn mannetje staat voor me op
ik heb ook de andere account in de gaten gehouden, poesje. En je meteen gePMt toen ik las hoe dom je wel niet was. Toen had je nog een uur het te corrigerenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Mijn mannetje staat voor me op
[..]
Ja. Toegegeven. Geef toe, van jou was het dom dat je niet even doorgaf dat we naar je andere account moesten PM'en
No it isn't!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij postte.
ohquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij postte.
Ja maar toen was ik dus boodschappen doen. Citroenen kopen enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb ook de andere account in de gaten gehouden, poesje. En je meteen gePMt toen ik las hoe dom je wel niet was. Toen had je nog een uur het te corrigeren
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo slim ben ik nou ook weer niet
wat?quote:
hoe kom je daar nou bijquote:
jaquote:Op donderdag 10 december 2009 01:54 schreef Isdatzo het volgende:
Zou ik dat bijna met één ondoordachte post verneuken.
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef jaspah het volgende:
kvind het alwel duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De beste stuurlui zijn al dood xD
En ik wil een PS memorial gaan opzetten, een onwijs standbeeld in de cricri houding.Als we een pension opzetten met PS naam erop, voor nachtwakers die met pensioen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Okay, ik bekenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Moooohhhh, drama drama. Wie is die laatste mafia toch.
Ja, geef maar toe, die spelfouten sloegen niet op Trevland hè?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, geef maar toe, die spelfouten sloegen niet op Trevland hè?
Volgens mij kun jij je daar nog behoorlijk in vergissen (quote:
Bah, wij komen uit 2008quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef appelflappen het volgende:
Bahweer zo'n maffiaspel! Je word er de laatste maanden er echt letterlijk mee dood gegooid met al die nieuwe maffia spelletjes.
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je daar nog behoorlijk in vergissen ()
Okayquote:Op donderdag 10 december 2009 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben nog een ouder stuk openstaan.
Vent ga fietsenquote:
De laatste mafia is de hoer.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef jaspah het volgende:
[..]
![]()
kwil nieuw spel.. als straks de laatste maffia word gelynched is het dna klaar? of moet die maffia hoer ook nog dood? ofzo
hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar in dit geval is Ez of Sm een hoerquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef CaLeX het volgende:
Ez (3) Hara, CLX
Smuts (3) Hara, CLX
1 opofferen om er 3 te redden, dorp populatie vullen we wel weer aan door Hara vol te blaffen.
Een dorp vol kleine Calexjes, wie wil dat nu nietquote:
weinig, ik geniet veel respect in het dorp, dus mensen luisteren wel vaak naar mequote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Wat ik wil doet er niet toe?
Heeft weinig zin, je wordt al opgeofferdquote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef SMutzskii het volgende:
Ez (4) Hara, CLX, SMutzskii
Smuts (3) Hara, CLX
Etcetera (1) SMutzskii
Lichamelijk wel, geestelijk... mwahquote:
Idd, beetje jammer.. maar opzich eigelijk wel te begrijpen van Hara.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, je wordt al opgeofferd
We hebben het in PM ff heen en weer gegooit, maar het dorp kon al niet meer verliezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Idd, beetje jammer.. maar opzich eigelijk wel te begrijpen van Hara.![]()
Doe iig nog maar ff stemmen he.
Is niet erg.. Maar dan hoop ik maar dat EzechielK maffiahoer is, want anders dan hebben dorp alsnog probleem.. maar als jij het zoals hierboven zegt, dan vertrouw ik er eigelijk wel op dat jij geen maffiahoer bent, anders heb je wel echt very nice gespeelt..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het in PM ff heen en weer gegooit, maar het dorp kon al niet meer verliezen.
Aangezien Etc BG is en hara geen maffia is, blijven er 2 over die het kunnen zijn.
Als dat zo zou zijn, heb ik alsnog een probleem aangezien Hara beschermt is vannacht en de dubbele stem nog heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is niet erg.. Maar dan hoop ik maar dat EzechielK maffiahoer is, want anders dan hebben dorp alsnog probleem.. maar als jij het zoals hierboven zegt, dan vertrouw ik er eigelijk wel op dat jij geen maffiahoer bent, anders heb je wel echt very nice gespeelt..
Maar de maffiahoer kan dan toch de bodyguard blokken en zo is Hara niet beschermd, en dan blijven de BG en de maffiahoer over. tadaa... en ze leefde nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, heb ik alsnog een probleem aangezien Hara beschermt is vannacht en de dubbele stem nog heeft.
Dus dat zou heel stom zijn van mezelf, maar Tim komt zo vast wel online en het lot bezegelen met de dorpsoudste stemmen xD
Ja, en dan leef ik nog als dorpsoudste & de BG is ook nog aanwezig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar de maffiahoer kan dan toch de bodyguard blokken en zo is Hara niet beschermd, en dan blijven de BG en de maffiahoer over. tadaa... en ze leefde nog lang en gelukkig.![]()
Ik hoop dat Tim er snel is, ik ben echt benieuwd.
Maar in die situatie hierboven ben jij geen dorpsoudste maar maffiahoer.. maar ik zie dus al dat dat niet meer kan. Denk nl dat jij je wel bewezen hebt bij hara, door te zeggen "dorpsoudste stemt op *" enzo.. aangezien hara en et jou ook vertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, en dan leef ik nog als dorpsoudste & de BG is ook nog aanwezig.
Je bent toch bodyguard van Hara, neem aan dat jullie wel samen kunnen spelen. En overleggen enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:Ik heb nog geen pm van CLX ontvangen hoor
En ik vertrouw Hara ook maar zozo, de enige rol die ik 100% weet en vertrouw is mijn eigen
met etc heb ik geen contact gehad, maar daar was gister idd die dorpoudste stem/wijziging voor nodig (waarvan jij raar vond dat de dorpsoudste op Etc stemde)quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar in die situatie hierboven ben jij geen dorpsoudste maar maffiahoer.. maar ik zie dus al dat dat niet meer kan. Denk nl dat jij je wel bewezen hebt bij hara, door te zeggen "dorpsoudste stemt op *" enzo.. aangezien hara en et jou ook vertrouwen.
Dan is het zowieso over, dat moet welYES.
Ja, ik snap eigelijk niet waarom dat Hara geen maffia kan zijn? Kan iemand mij dat uitleggen, met die spion heeft dat te maken toch?.. maar snap er dus niets van..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
met etc heb ik geen contact gehad, maar daar was gister idd die dorpoudste stem/wijziging voor nodig (waarvan jij raar vond dat de dorpsoudste op Etc stemde)
Hara KAN volgens de SL geen maffia zijn, dus die kan je gewoon vertrouwen
Dat dus ^^en ik heb een te bewijzen rol & etc was dus ook bekend.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
De spion mag niet op maffia stemmen, en MarijkeZwolle was de spion. Ze heeft op Hara gestemd, ergo: Hara kan geen mafia zijn
Van mij wel, maar tot de lynch is het spel nog niet afgelopenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Betekend dat dat ik nou eindelijk ook zelf mag zeggen wat ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Maar de spion weet toch helemaal niet wie de maffia is? Of wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
De spion mag niet op maffia stemmen, en MarijkeZwolle was de spion. Ze heeft op Hara gestemd, ergo: Hara kan geen mafia zijn
Als je de OP had gelezen had je dit gewetenquote:Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt om niet op de mafia te stemmen en jezelf bekend te maken, word je toegelaten tot de maffia!
de spion weet wie de maffia zijn (krijgt een lijstje door)quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar de spion weet toch helemaal niet wie de maffia is? Of wel?
Dan is het juist voor de spion een uitdaging om ervoor te zorgen niet op de maffia te stemmen en dan op die manier bij de maffia te komen.. en als ie dan toch op een maffia stemt, dan heeft die pech en blijft ie dorpeling ipv maffia?
Zo begreep ik de rol iig.
Niet als in: "spion kan alleen op dorp stemmen, dus iedereen waar de spion op stemt, die is dorp" ?
Ogh verrek.. oke, dan zat het hem daarin.. Dat had ik over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je dit geweten
Nee, modkill.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef SMutzskii het volgende:
Wat gebeurde er als de spion toch op een maffia stemde? zou ie dan wel dorp blijven??
Preciesquote:
Zijn avatar is afkomstig uit die ene film dat dat ene klei poppetjes helemaal gek wordt van die dode bruidegom, dus ik vertrouw die post van je heul nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |