Hoe dichter bij de 0..!quote:
Het ziet er ook anders uit. Misschien smaakt en ruikt het ook nog wel anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..!
Dus 20 voelt anders dan 40
Ladiquote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0..!
Dus 20 voelt anders dan 40
Je hebt je iig lekker kunnen uitlevenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en het stuk bevat geen hints, en pms voor 21.30 naar deze account.
't Is toch zo?quote:
Ja, maar niet naar mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat nou
Er waren hints, hoe vaak je ook roept dat dat niet zo is
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzinquote:
Mens, die hints sloegen niet op mijquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzin
Zo, nu niet meer iets over t spel
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, ook. Echt, zeggen dat het nergens op sloeg was onzin
Zo, nu niet meer iets over t spel
nee, das duidelijk, maar het was ook ECHT niet zo vergezocht als jij steeds riepquote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mens, die hints sloegen niet op mij!!!!!!!!!!!
Echt niet!
Ja dat ken ook heul niet ja, d'ohquote:Op woensdag 9 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mens, die hints sloegen niet op mij!!!!!!!!!!!
Echt niet!
Ik doe het altijd in dit topic. Het werkt behoorlijk goedquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, heeft er iemand een tip voor een topic waar ik flink mensen af kan zeiken?
Is Lamon ergens aanwezig?
Mja, dr moet wel iets anders te zeiken zijn dan: Jij hebt mij verkeerd beoordeeld boehoe.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in dit topic. Het werkt behoorlijk goed
Volgens mij heeft diegene lynda ook gedood, of niet? Oh, jij bent dood, je mag hier zeker niet op antwoordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet een antidorper zijn geweest want er was dus ècht NUL hint naar mij. Net nu ik een beetje on track kwam
Er is een mystery rol.. die loopt nog rond en ik gok dat hij de dader is.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
Kan het zijn dat er nog een nachtwaker rondhupst?
Dit móét gequote wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een nieuwe trui en nu zit ik de hele tijd naar mn tieten te kijken
Ik had eigenlijk verwacht vandaag gelyncht te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
En ik was de enige met een stem op Borisz nav mijn hints. Maar awesome job.
Na zo fout te hebben gezeten met Michiel had ik geen vertrouwen meer in mezelf en durfde ik het niet aan met Boriszquote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht vandaag gelyncht te worden. Maar dat viel mee
.
Lief hoor, maar had dat gedaan voordat hij mij vermoorddequote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Idz baby, heb je moordenaar toch maar mooi even doodgemaakt voor ik stierf. Mooie laatste daad uit mijn hart
I triedquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lief hoor, maar had dat gedaan voordat hij mij vermoordde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |