Niet man, je probeerde de BM met bodyguard, isdatzo dus, en al te vermoorden. Ik zweer het je, ik heb nog nooit zo gelachen.quote:
Zoiets zou PS nooit doenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet man, je probeerde de BM met bodyguard, isdatzo dus, en al te vermoorden. Ik zweer het je, ik heb nog nooit zo gelachen.
Allemaal leugensquote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O jawel, gisternacht. En ik heb me de ballen uit mijn broek gelachen
ja. Ik probeerde inderdaad de BM te vermoorden, ik was even in de warquote:
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetjequote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Ik probeerde inderdaad de BM te vermoorden, ik was even in de warMaar ik heb consequent geweigerd jou te vermoorden
Pas maar op, voordat ik je op je giechel slaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetje
Het is het waardquote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je op je giechel sla.
Ik huilde weer een beetje.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghihihihih. Ik giechelde weer een beetje
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat ik je op je giechel sla.
Ja. Toegegeven. Geef toe, van jou was het dom dat je niet even doorgaf dat we naar je andere account moesten PM'enquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is het waard
Geef toe, het was wel heel dom.
Erg handig was 't niet nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is het waard
Geef toe, het was wel heel dom.
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij posttequote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Mijn mannetje staat voor me op
ik heb ook de andere account in de gaten gehouden, poesje. En je meteen gePMt toen ik las hoe dom je wel niet was. Toen had je nog een uur het te corrigerenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Mijn mannetje staat voor me op
[..]
Ja. Toegegeven. Geef toe, van jou was het dom dat je niet even doorgaf dat we naar je andere account moesten PM'en
No it isn't!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij postte.
ohquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, 't is sowieso tof om Timmm op z'n gezicht te slaan natuurlijk. Zeker na al die gemene dingen die hij over mij postte.
Ja maar toen was ik dus boodschappen doen. Citroenen kopen enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb ook de andere account in de gaten gehouden, poesje. En je meteen gePMt toen ik las hoe dom je wel niet was. Toen had je nog een uur het te corrigeren
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo slim ben ik nou ook weer niet
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |