Ik kan wel met 100% zekerheid zeggen dat dat altijd zo is geweest bij de spion, en dat dat er ook bij heeft gestaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wist zelf ook niet dat de spion niet op maffia mocht stemmen, maar het is wel logisch om dat als eis erbij te gooien.
Hij moet natuurlijk alles in zijn macht doen om de maffia te beschermen.
Dat hadden we al vastgesteld. Is er een reden om er verder over door te zagen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, maar nadeel is dan weer dat je bij de dood van de spion direct zeker weet wie wel en geen maffia zijn. Dat maakt het wel weer erg makkelijk. De maffialeden kunnen ook op elkaar stemmen uit tactische overwegingen, dus waarom de spion dan niet?
Mij maakt 't verder niet uit, maar het staat gewoon niet duidelijk in de OP
Ja, verandering.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hadden we al vastgesteld. Is er een reden om er verder over door te zagen?
Dan zeur je maar verder als de ronde voorbij is. Mits je dan meedoet natuurlijk.quote:
Ik doe mee, heb gister zelfs een kill geschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zeur je maar verder als de ronde voorbij is. Mits je dan meedoet natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik doe mee, heb gister zelfs een kill geschreven
Er staat geen foto in je fobo. Ik durf het risico niet te nemen te zeggen dat ik je wel wil bijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hai, ik was dus dood enzo
En geen zombie, das dan weer jammer. Kan ik niet gebeten worden ofzo?
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er staat geen foto in je fobo. Ik durf het risico niet te nemen te zeggen dat ik je wel wil bijten![]()
Wat een broekie hè.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
edit: laat maar, te jong
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
edit: laat maar, te jong
quote:
Bij jou weet ik het antwoord alquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?
Jaquote:
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een manquote:Op woensdag 9 december 2009 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, vrouwtje toch, is je houdbaarheidsdatum al aan het verlopen?
Dan ben ik ook een broekie.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een man
edit: vind ik zelf dan, jij vindt mij vast een oud wijf
(geldt ook voor meisjes, niks aan, jongens niks aan, rond de 30 op zn minst)
Ik wil je best bijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hai, ik was dus dood enzo
En geen zombie, das dan weer jammer. Kan ik niet gebeten worden ofzo?
Dus je bent vies oud en verlept?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar ik vind jonkies echt niet aantrekkelijk, doe mij maar een man
edit: vind ik zelf dan, jij vindt mij vast een oud wijf
(geldt ook voor meisjes, niks aan, jongens niks aan, rond de 30 op zn minst)
Vrouwen mogen iets jonger zijn, maar ik vind wel meestal mensen pas aantrekkelijk vanaf 28 oid.. ouder is vaak zelfs beterquote:
Hard mag ook hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wil je best bijtenMaar dan wel zachtjes.
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindtquote:
Ik bijt vrouwen nooit hardquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen mogen iets jonger zijn, maar ik vind wel meestal mensen pas aantrekkelijk vanaf 28 oid.. ouder is vaak zelfs beter
[..]
Hard mag ook hoor
[..]
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindt
Ik ben geil en jong enzo
Dus je bent oud en verlept. Leeftijden, anders geloof ik je nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik zei dat jij me ws oud vindt
Ik ben geil en jong enzo
Jammerquote:
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd nietquote:
Ik ben 29quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je bent oud en verlept. Leeftijden, anders geloof ik je niet
Ik zou je doenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
En als ik 40 zou zijn?
Oh dan valt het dus ook nog wel mee met oud en verleptquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd niet
[..]
Ik ben 29
Ik heb geen idee vanaf welke leeftijd je onder oud en verlept valtquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan valt het dus ook nog wel mee met oud en verlept
Kijk als je het per se wil dan doe ik het graagquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb geen idee, mannen van 40 kan ik wel aantrekkelijk vinden, vrouwen van 40 weet ik eerlijk gezegd niet
[..]
Ik ben 29
O, dan welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Kijk als je het per se wil dan doe ik het graag
Als je had gelezen juist nietquote:
Daar zal ik weinig van voelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mooi oud ga worden.
Ja uiteraardquote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan wel
Dat je het een week later nog kan zien
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,quote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben 29
Hoe kom je erbij dat ik 37 of 35 ben?
Dat kan toch ook wanneer iemand 29 isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,.
Ja, ja, natuurlijk. Maar meerdere kinderen toch meestal na de 30!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wanneer iemand 29 is
quote:
Ja, ik werd moeder toen ik 20 wasquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het me bijstaat dat je een paar kinderen rond hebt lopen,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |