hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar in dit geval is Ez of Sm een hoerquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef CaLeX het volgende:
Ez (3) Hara, CLX
Smuts (3) Hara, CLX
1 opofferen om er 3 te redden, dorp populatie vullen we wel weer aan door Hara vol te blaffen.
Een dorp vol kleine Calexjes, wie wil dat nu nietquote:
weinig, ik geniet veel respect in het dorp, dus mensen luisteren wel vaak naar mequote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Wat ik wil doet er niet toe?
Heeft weinig zin, je wordt al opgeofferdquote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef SMutzskii het volgende:
Ez (4) Hara, CLX, SMutzskii
Smuts (3) Hara, CLX
Etcetera (1) SMutzskii
Lichamelijk wel, geestelijk... mwahquote:
Idd, beetje jammer.. maar opzich eigelijk wel te begrijpen van Hara.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, je wordt al opgeofferd
We hebben het in PM ff heen en weer gegooit, maar het dorp kon al niet meer verliezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Idd, beetje jammer.. maar opzich eigelijk wel te begrijpen van Hara.![]()
Doe iig nog maar ff stemmen he.
Is niet erg.. Maar dan hoop ik maar dat EzechielK maffiahoer is, want anders dan hebben dorp alsnog probleem.. maar als jij het zoals hierboven zegt, dan vertrouw ik er eigelijk wel op dat jij geen maffiahoer bent, anders heb je wel echt very nice gespeelt..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het in PM ff heen en weer gegooit, maar het dorp kon al niet meer verliezen.
Aangezien Etc BG is en hara geen maffia is, blijven er 2 over die het kunnen zijn.
Als dat zo zou zijn, heb ik alsnog een probleem aangezien Hara beschermt is vannacht en de dubbele stem nog heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Is niet erg.. Maar dan hoop ik maar dat EzechielK maffiahoer is, want anders dan hebben dorp alsnog probleem.. maar als jij het zoals hierboven zegt, dan vertrouw ik er eigelijk wel op dat jij geen maffiahoer bent, anders heb je wel echt very nice gespeelt..
Maar de maffiahoer kan dan toch de bodyguard blokken en zo is Hara niet beschermd, en dan blijven de BG en de maffiahoer over. tadaa... en ze leefde nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, heb ik alsnog een probleem aangezien Hara beschermt is vannacht en de dubbele stem nog heeft.
Dus dat zou heel stom zijn van mezelf, maar Tim komt zo vast wel online en het lot bezegelen met de dorpsoudste stemmen xD
Ja, en dan leef ik nog als dorpsoudste & de BG is ook nog aanwezig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar de maffiahoer kan dan toch de bodyguard blokken en zo is Hara niet beschermd, en dan blijven de BG en de maffiahoer over. tadaa... en ze leefde nog lang en gelukkig.![]()
Ik hoop dat Tim er snel is, ik ben echt benieuwd.
Maar in die situatie hierboven ben jij geen dorpsoudste maar maffiahoer.. maar ik zie dus al dat dat niet meer kan. Denk nl dat jij je wel bewezen hebt bij hara, door te zeggen "dorpsoudste stemt op *" enzo.. aangezien hara en et jou ook vertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, en dan leef ik nog als dorpsoudste & de BG is ook nog aanwezig.
Je bent toch bodyguard van Hara, neem aan dat jullie wel samen kunnen spelen. En overleggen enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:Ik heb nog geen pm van CLX ontvangen hoor
En ik vertrouw Hara ook maar zozo, de enige rol die ik 100% weet en vertrouw is mijn eigen
met etc heb ik geen contact gehad, maar daar was gister idd die dorpoudste stem/wijziging voor nodig (waarvan jij raar vond dat de dorpsoudste op Etc stemde)quote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Maar in die situatie hierboven ben jij geen dorpsoudste maar maffiahoer.. maar ik zie dus al dat dat niet meer kan. Denk nl dat jij je wel bewezen hebt bij hara, door te zeggen "dorpsoudste stemt op *" enzo.. aangezien hara en et jou ook vertrouwen.
Dan is het zowieso over, dat moet welYES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |