quote:Op woensdag 9 december 2009 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ja, natuurlijk. Maar meerdere kinderen toch meestal na de 30!
Oh, die PI, wil je het er niet over hebben?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik werd moeder toen ik 20 was
De oudste is nu 8
Nee, dat stel ik niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus als je bijv. 24 bent, kan je volgens jou nog lang geen kinderen hebben?
hoe jong ben jij dan?
En nu even rustig kijken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Blessed19 zat rustig in zijn huiskamer televisie te kijken. Een stelletje broodmagere snollen die meededen aan een programma omdat ze graag hun lijf wilden verkopen was erop. Blessed19 ging helemaal op in het programma, waardoor hij niet merkte dat iemand zich toegang tot zijn woning had verschaft. Met een dreun ging de kamerdeur open en stond daar een wildvreemde figuur. Blessed19 schrok en slaakte een gil. “BEK DICHT JIJ LOWLIFE!!!!” schreeuwde de vreemdeling. Blessed19 was bang, doodsbang, en riep: ‘wacht, ik pak m’n portemonnee, ik betaal je wat je wilt!’. De mob was in een goeie bui, omdat het uitmoorden van het dorp zeer gestaag verliep, en kon daarom wel een grapje hebben. Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten. “JE KUNT HET NIET, JE KUNT HET NIET!!!!!!” schreeuwde de mob. Nadat Blessed in elkaar was gezakt van ellende, al zijn lichaamssappen uit angst de vrije loop liet en hierin badend op de grond lag te huilen, terwijl hij smeekte om genade, had de maffioso zijn lolletje gehad en vertrok zijn gezicht weer naar de koelbloedige, ijzige uitstraling die het bij binnenkomst ook had. Vlug pakte hij het moordwapen dat hij thuis uit zijn schuurtje had gehaald, en tergend langzaam stak hij deze diep in de borstkast van Blessed19 (dorpsbewoner). Blessed19 stierf, doorboord met 17 spaken.
Ajf was net thuis van een woeste nacht in het gras rollebollen met MarijkeZwolle, toen hij gerommel hoorde op zolder. woest en onverschrokken als hij zich voordeed, ging hij meteen polshoogte nemen. Toen hij de zoldertrap naar beneden klapte, en zich opmaakte voor de klim naar boven, banzaide daar ineens 130 kilo minstens op zijn rug. Hij was zo snel dood dat hij geen geluid kon maken. Het snerpende gekrijs van zijn geliefde, MarijkeZwolle, was het enige dat de dorpelingen waarschuwde over hun heengaan. RIPjes, geile stoeipoezen.
toen Krioro thuiskwam, zag hij de teringzooi die er was achtergelaten. De idiote dorpelingen moesten zijn apartement hebben doorzocht op hints. GodVerdeIngewanden!
Wat een idioten!Was alles er nog? Ja, ook dat nog! Ze hadden zijn gameboy gejat, met FOK!s dreamland erin, zijn favoriete spel. Hij was zo overstuur dat hij de maffia die achter hem opdoemte niet opmerkte. Hij was dood voor hij het zelf besefte.
ajf was Zombie
MarijkeZwolle was Spion
Krioro was Velddokter
Blessed was durp.
De zombie mag voor morgen 19.00 (lynchtijd) een naam naar mij PMen. Die sterft mee. Verder gelden dezelfde regels als voor andere doden. Geen spelgerelateerde posts meer.
Wegens een misverstand komt de nachtwakerkill later.
En kudo's voor Ladi voor het eerste verhaaltje, die was geheel van haar hand.
Mjah, niet echt aan toegekomen nogquote:
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, niet echt aan toegekomen nog
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.
WOW! Dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?
Kirby's Dreamland en spelfouten
weet je al wie mij vermoord heeft?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga dan ook niet chitchatten maar doen.
Ja, maar die laat ik lekker leven omdat jij altijd stom doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
weet je al wie mij vermoord heeft?
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is deze erg makkelijk?
Kirby's Dreamland en spelfouten
Laat me, ik ben vanavond te lui om alle posts door te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WOW! Dat ik dat gemist heb! We've got our man! Goed gedaan, Ez!
Dat zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob is
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat me, ik ben vanavond te lui om alle posts door te lezen
## Vote Trev
Trevland (7) Harajakkiebah, Isdatzo, SMutzskii, CLX, dorpsoudste, Ez
Etcetera (3) PS., dorpsoudste., Borisz
Hara (1) Trev
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
en toch weet ik zeker dat Hara ook mob is
Dat doet hij niet. Hij ging van Etc naar Trevland.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?
je had het zelf uitgelokt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar die laat ik lekker leven omdat jij altijd stom doet.
Maar nu doet die dat welquote:Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Hij ging van Etc naar Trevland.
Heb hem al geëdit, had een fout lijstjequote:Op woensdag 9 december 2009 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom mag de dorpsoudste nu in eens 3x stemmen?
Heul niet, leer lezenquote:
quote:
Het is goed met jequote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb hem al geëdit, had een fout lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |