Spiderman 3quote:Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
Spiderman 1t/m3?
Titanic?
Star Wars 1t/m6?
Harry Potter 1t/m6?
Superman Returnsquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Batman Begins
The Dark Knight
Superman Returns
X-men 3
nee, alle 4 nietquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Minority Report
M:I 3
Troy
Kingdom of Heaven
Wow en dat weet je zo uit je hoofd?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
2. Pirates of the Caribbean: At World's End
3. Spider-man 3
4. Harry Potter and the Half-Blood Prince
5. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
6. The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
7. X-men: The Last Stand
8. Superman Returns
9. King Kong
Als iemand de overall stand uit het laatste topic van November in een fok-wikipage zet kunnen we voortaan de stand zelf bijhouden!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
De openingspost laat niet echt de goede stand zien volgens mij
Ik ga er vanuit dat je ze niet hebt opgezochtquote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
3. Spider-man 3
8. Superman Returns
9. King Kong
Maar goed dat ik de nederlandse wikipedia aanhou want deze komt rechtstreeks van de engelse wikipedia af....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
3. Spider-man 3
8. Superman Returns
9. King Kong
Watchmen?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een hele recente film en de meest recente van een hele bekende serie films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef YoGi_Berra het volgende:
Indiana JonesWelkom bij Fok Movie Trivia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?
Wil je even tussendoor de openingspost doorlezen aub.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef YoGi_Berra het volgende:
Indiana JonesZolang je de antwoorden niet op internet opzoekt mag je meedoen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?
Maar geen indy
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Veel bekendere filmserie waar ik een film van zoek, de filmserie loopt al tientallen jarenquote:
quote:
Up en Cummers deel 2309quote:Op woensdag 9 december 2009 12:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De gezochte film is van een filmserie met veeeel meer films
Goed ingekoptquote:
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Goed ingekopt
Patch +1
10 SamuelofSEK
7 mr_anonimous
5 California
5 Patch
4 Hulkio
3 InTrePidIvity
2 Flitspaal
2 hornage
2 YellowBlacks
1 Doff
1 Gillingham
2 Dopekoe
Aangepastquote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......
Waarom?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......
Het is de bedoeling dat de punten vanaf nu per topic worden aangepast. Zal zo wel even sleutelen....quote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom?
Lijkt me juist tijdbesparend als de puntentelling 'meegaat' naar het volgende topic...
Maar dat moet dan wel in de OPquote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom?
Lijkt me juist tijdbesparend als de puntentelling 'meegaat' naar het volgende topic...
da's wakzegquote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is tijdsbesparender als diegene die een nieuw topic opent de behaalde punten uit het oude topic in de OP aanpast.
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.quote:
Basic Instinctquote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 5 filmtitels met daarin 1 van de 10 meest sexy filmscenes.
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.
Alleen Basic Instinct is goed uit je lijstje...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Basic Instinct
Indecent Proposal
Robin Hood : Prince of thieves
Dances with Wolves
Hot Shots : Part deux
Turkjs fruit
?
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Bodyheat?
Postman always rings twice?
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !
nah, geen zin inquote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......
quote:
quote:
quote:
Bound is goedquote:
3 posts????quote:
Kwam allemaal na elkaar in me opquote:Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
3 posts????
Geen van alle overigens...
Wat waren de antwoorden nou dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
scanman1 +1
FOK! movie trivia - december 2009 IV
1 Patch
1 scanman1
Heb ze per ongeluk gepost in m'n vorige post...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat waren de antwoorden nou dan?
Dan had ik die toch wel goed. Die film heet eigenlijk 37°2 le matin. Zit een erg steamy scene in meteen in het begin!quote:
Jep.. zo ging dat met jou top 10 net ookquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef Patch het volgende:
Geen idee, dus dan maar wat titels plaatsen:
Welke andere?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:20 schreef scanman1 het volgende:
As good as it gets heeft hij gewonnen.... Cuckoo's nest natuurlijk ook gewonnen.
Hij was idd genomineerd voor About Schmidt. Dus 1 goed. Opvallend dat je The two Jakes noemt en niet die andere trouwens.
Precies, niks op tegenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jep.. zo ging dat met jou top 10 net ook
The two Jakes is een vervolg.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke andere?
The Two Jakes heb ik nooit gezien, maar weet dat Jack erin mee speelt, kan me de cover herinneren...
Breng je ook je stem uit voor de FTR Awards Scanman?quote:
Zover was ik al, maar ik heb werkelijk waar geen idee...quote:
Dat eerste deel werd geregisseerd door iemand die nu behoorlijk in opspraak is.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zover was ik al, maar ik heb werkelijk waar geen idee...
Kan me nog een handjevol titels voor de geest halen, maar daar heeft ie zeker geen nominatie voor gekregen...
Die dusquote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Chinatown
Easy Riderquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef scanman1 het volgende:
De paar andere titels hebben iets te maken met een kleur, motorrijden, een huurmoordenaar...
A few good man was al genoemd en Terms of endearment heeft hij gewonnen. Easy Rider is wel goed. Dat zijn er nu 4 dus. Nog 2 te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Easy Rider, Terms of Endearment, A Few Good men
Easy rider was net al genoemd en Color purple zat Jack niet in. Het is een kleur waar een Nederlandse bekende zanger ook ooit over zong.quote:
Jepquote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Prizzy's Honor?
Nee, verrassend genoeg is hij daarvoor niet eens genomineerdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Dopekoe het volgende:
The shining ?
Jep... van en met Warren Beaty! Dat was nummer 6quote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Reds?
ermm..... Gone in sixty seconds ?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film spelen ze een soort FMT maar dan met auto's uit films en tv-series?
Dopekoe +1quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ermm..... Gone in sixty seconds ?
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dopekoe +1
1 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
Hij was zijn zoontje verloren toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cool
In 1 keer goed
Waarom is Jack O'neill in Stargate met vervroegd pensioen gegaan ?
iets meer detailsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij was zijn zoontje verloren toch?
Geen idee, als het al over Kurt Russel gaat....quote:
Dat was het iddquote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ging per ongeluk dood door Jack's wapen ... dat kan ik me nog van herinneren
(daarom was hij zo blij met die kinderen toen hij door die star-gate ging in de film)
101 Dalmatiansquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Die is voor patchquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Ik zit er middenin jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef YoGi_Berra het volgende:
+1 Patch
2 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
1 YoGi_Berra
Jij zit in de kinderfilms Patch?
|Een zwembad in de tuinquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit er middenin ja
Wat wil Clark Griswold van zijn kerstbonus voor kerstmis in "National Lampoons Christmas Vacation"?
Een van de beste kerstfilms ever !quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
|Een zwembad in de tuin
Of je bedoelt zijn baas met een strikje om z'n lijf
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Een van de beste kerstfilms ever !
Dopekoe + 1
2 Patch
2 Dopekoe
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 YoGi_Berra
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zeker weten
Geniale humor
Dat stukje dat ie in de winkel iets voor z'n vrouw wil kopen bij die mooie vrouw
Genieten
quote:
Ik ga hem pas met kerst kijken, dan is ie op z'n leukstquote:Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin om 'm straks te gaan kijken
of om 20:30u, op Veronicaquote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga hem pas met kerst kijken, dan is ie op z'n leukst
En dan het liefst op 1e kerstdag rond een uurtje of 7 's avonds
Vergeet Memoirs of an invisible man nietquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Caddyshack
Caddyshack II
Fletch
Fletch Lives
Spies Like Us
National Lampoon's Vacation
National Lampoon's European Vacation
National Lampoon's Vegas Vacation
National Lampoon's Christmas Vacation
Nothing But Trouble
Oh ja... weet je zeker dat dat twee verschillende films zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
McHale's Navy klopt in elk geval wel. Kelsey Grammer niet, die zat in Down Periscope
Klopt, maar niet in alledrie...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Misschien heeft Spielberg een stiekem rolletje?
hintje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hij bestaat echtIk werd ook door iemand anders op gewezen van, kijk die gozer zit ook in die andere film
Nu.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Wanneer mogen er hints gegeven worden?
Altijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Die zwaard-man misschien?quote:
toch niet stiekem een dier ofzo?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef YoGi_Berra het volgende:
You really wanna know
Als ik het verklap is het zo'n 'OOOOOwwwww, dieeee"-moment
zoals ik zei, dit is voor mij een leuke vraag...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef YoGi_Berra het volgende:
You really wanna know
Als ik het verklap is het zo'n 'OOOOOwwwww, dieeee"-moment
quote:
Ik nu ook...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat probeer ik me al 20 minuten lang te bedenken
mai togts ekssektliequote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken de films toch redelijk goed maar het is me nog niet opgevallen dat er 1 iemand in elke film zit....
quote:
UIteraardquote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik stel wel nieuwe vraag, is dat goed? (Oke, makkelijke, dus houd die F5 button erbij)
Heb ik goedkeuring?
Dan ben ik wel benieuwd naar het Indiana Jones-antwoord...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik stel wel nieuwe vraag, is dat goed? (Oke, makkelijke, dus houd die F5 button erbij)
Heb ik goedkeuring?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Patch het volgende:
Ik wil weten wie er naast Ford ook nog in de eerste 3 Indiana-films zit !
quote:
Ermm.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo bekijkt heeft elke Indiana-film een badguy met een reus als handlanger, alsof ze in het telefoonboek staan. Zelfs in de laatste film is er een reus van een handlanger die wordt opgegeten door mieren was het niet?
Maar die film die jij bedoelt Patch, geen idee
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik mistte nog 1 dingetje, voor de rest was iemand hierboven aardig in de buurt.Dus die german mechanic (kale besnorde reus in 'raiders'), waar ook overigens poppetjes van zijn, zit in alledrie de films?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo bekijkt heeft elke Indiana-film een badguy met een reus als handlanger, alsof ze in het telefoonboek staan. Zelfs in de laatste film is er een reus van een handlanger die wordt opgegeten door mieren was het niet?
Maar die film die jij bedoelt Patch, geen idee
-edit- opgezocht en iets nieuws opgestoken vandaag.
Je wou de naam Pat Roach horen blijkbaar?
De bad guy uit Willow overigens...* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Als je een nieuwe vraagt stelt, mag je het antwoord van de vorige vraag gewoon posten hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hoppajij bent erachter.
Als je wat meer verdiept in die gozer denk je meteen .... ooooowwww dddiieee
Maar die film van jouw is meer horror/action-adventure?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
Doet me een beetje denken aan Day of the dead ofzo....
Was ie zo moeilijk?quote:
The Flintstones?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef YoGi_Berra het volgende:
Santa Claus with a gun did it for me :p
Nieuwe vraag:
Spielberg maakte Jurassic Park, daarvoor had hij al een film gemaakt met dino's erin, welk film was dit?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef YoGi_Berra het volgende:
Santa Claus with a gun did it for me :p
Reken ik goedquote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Patch het volgende:
Dan moet het Platvoet en zijn Vriendjes zijn
Foei patch....quote:
Hij tekend daar Jezus als een vrouwquote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef Patch het volgende:
In "Loose Cannons" schildert Dan Aykroyd 'Het Laatste Avondmaal".
Wat is er zo bijzonder aan dit schilderij?
Ik wist dat de Flintstones en We're Back van rond die tijd waren inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Foei patch....
Je weet toch wel dat The Flintstones van 19994 is en Jurassic Park van 1993
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij tekend daar Jezus als een vrouw
Bijna....quote:Op donderdag 10 december 2009 11:49 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hij schildert jezus als zichzelf
Jezus kust daar Maria Magdalenaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef Patch het volgende:
[..]
In tegendeel zelfs, maar je zit in de buurt....
nu ga je de verkeerde richting op...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jezus kust daar Maria Magdalena
quote:
ongeveer 99% van je antwoord is correct, maar het kan nog completer !quote:Op donderdag 10 december 2009 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
Alle volgelingen van Jezus is hij zelf
Iedereen op het schilderij is hij zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef Patch het volgende:
[..]
ongeveer 99% van je antwoord is correct, maar het kan nog completer !
Dopekoe + 1quote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Iedereen op het schilderij is hij zelf
Eindelijk een puntjequote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Dopekoe + 1
5 Patch
3 YoGi_Berra
3 Dopekoe
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Intre
YoGi_Berra +1quote:Op donderdag 10 december 2009 12:02 schreef YoGi_Berra het volgende:
1. Geen mensen of door iets laten overkomen/schaden.
2. Moet gehoorzamen aan orders gegeven van mensen, tenzij dit in conflict is met wet 1
3. Een robot moet zijn eigen welzijn beschermen als dit niet in conflict komt met de wet 1 of 2.
Ik ben ook ietsjes ouder dan jij....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef YoGi_Berra het volgende:
Gaf ik een nog uitgebreid antwoord Patch
haha
Wie is Frank Martinquote:Op donderdag 10 december 2009 12:18 schreef YoGi_Berra het volgende:
Patch, uit je beroep kan ik zien dat je ik een waardig tegenstander heb
Vraag:
Welke 3 regels had Frank Martin voordat hij ze verbrak?
Lunch-tijd!
Oh in dat gevalquote:Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Frank Martin is Statham in de Transporter toch?
In dat geval 3x neequote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Oh in dat geval
Geen pakketjes die leven
Niet weten wat er in het pakketje zit.
Kosten wat het kost het pakketje afleveren.
Overleg met de jury en keurt dit antwoord goed:quote:
Het is niet voor niets een opstartertje genoemdquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:46 schreef YoGi_Berra het volgende:
Dumb en Dumberer, gister nog op tv
Die hardquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef YoGi_Berra het volgende:
Laten we dan niet te hard van stapel lopen
Welke film omschrijf ik:
Het is rondom kerst
Alles in 1 gebouw
Blote voeten
"Make fists with your toes..."
gaf college inderdaadquote:
YoGi_Berra +1quote:
Geen fan van The siege dus ?quote:
Je haalt me bijna in !quote:
Famke Janssenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef YoGi_Berra het volgende:
Noem 3 nederlandse acteurs/actrices die als schurk werkte in een James Bond film.
note: geen stuntmannen/vrouwen deze keer;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |