da's wakzegquote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is tijdsbesparender als diegene die een nieuw topic opent de behaalde punten uit het oude topic in de OP aanpast.
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.quote:
Basic Instinctquote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 5 filmtitels met daarin 1 van de 10 meest sexy filmscenes.
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.
Alleen Basic Instinct is goed uit je lijstje...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Basic Instinct
Indecent Proposal
Robin Hood : Prince of thieves
Dances with Wolves
Hot Shots : Part deux
Turkjs fruit
?
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Bodyheat?
Postman always rings twice?
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !
nah, geen zin inquote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......
quote:
quote:
quote:
Bound is goedquote:
3 posts????quote:
Kwam allemaal na elkaar in me opquote:Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
3 posts????
Geen van alle overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |