Spiderman 3quote:Op woensdag 9 december 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
Spiderman 1t/m3?
Titanic?
Star Wars 1t/m6?
Harry Potter 1t/m6?
Superman Returnsquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Batman Begins
The Dark Knight
Superman Returns
X-men 3
nee, alle 4 nietquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Minority Report
M:I 3
Troy
Kingdom of Heaven
Wow en dat weet je zo uit je hoofd?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
2. Pirates of the Caribbean: At World's End
3. Spider-man 3
4. Harry Potter and the Half-Blood Prince
5. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
6. The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
7. X-men: The Last Stand
8. Superman Returns
9. King Kong
Als iemand de overall stand uit het laatste topic van November in een fok-wikipage zet kunnen we voortaan de stand zelf bijhouden!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
De openingspost laat niet echt de goede stand zien volgens mij
Ik ga er vanuit dat je ze niet hebt opgezochtquote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
3. Spider-man 3
8. Superman Returns
9. King Kong
Maar goed dat ik de nederlandse wikipedia aanhou want deze komt rechtstreeks van de engelse wikipedia af....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef YoGi_Berra het volgende:
3. Spider-man 3
8. Superman Returns
9. King Kong
Watchmen?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een hele recente film en de meest recente van een hele bekende serie films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef YoGi_Berra het volgende:
Indiana JonesWelkom bij Fok Movie Trivia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?
Wil je even tussendoor de openingspost doorlezen aub.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef YoGi_Berra het volgende:
Indiana JonesZolang je de antwoorden niet op internet opzoekt mag je meedoen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of ik deze niet meer zeggen ?
Maar geen indy
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Veel bekendere filmserie waar ik een film van zoek, de filmserie loopt al tientallen jarenquote:
quote:
Up en Cummers deel 2309quote:Op woensdag 9 december 2009 12:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De gezochte film is van een filmserie met veeeel meer films
Goed ingekoptquote:
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Goed ingekopt
Patch +1
10 SamuelofSEK
7 mr_anonimous
5 California
5 Patch
4 Hulkio
3 InTrePidIvity
2 Flitspaal
2 hornage
2 YellowBlacks
1 Doff
1 Gillingham
2 Dopekoe
Aangepastquote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......
Waarom?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die stand is van het vorige topic.... laat hem alsjeblieft daar......
Het is de bedoeling dat de punten vanaf nu per topic worden aangepast. Zal zo wel even sleutelen....quote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom?
Lijkt me juist tijdbesparend als de puntentelling 'meegaat' naar het volgende topic...
Maar dat moet dan wel in de OPquote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom?
Lijkt me juist tijdbesparend als de puntentelling 'meegaat' naar het volgende topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |