da's wakzegquote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is tijdsbesparender als diegene die een nieuw topic opent de behaalde punten uit het oude topic in de OP aanpast.
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.quote:
Basic Instinctquote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar 5 filmtitels met daarin 1 van de 10 meest sexy filmscenes.
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het over het meenemen van de stand van het vorige topic en aan het eind van de maan tellen. Ik bedoel dus per topic aanpassen in een aparte pagina van de stand. Maar ik weet niet hoe je zo'n fokwiki pagina maakt.
Alleen Basic Instinct is goed uit je lijstje...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Basic Instinct
Indecent Proposal
Robin Hood : Prince of thieves
Dances with Wolves
Hot Shots : Part deux
Turkjs fruit
?
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Bodyheat?
Postman always rings twice?
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......quote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bedoel wel per topic aanpassen jongen !
nah, geen zin inquote:Op woensdag 9 december 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maak jij dan een fokwikipagina met de overall stand, dan maak ik hem up to date met de puntentelling......
quote:
quote:
quote:
Bound is goedquote:
3 posts????quote:
Kwam allemaal na elkaar in me opquote:Op woensdag 9 december 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
3 posts????
Geen van alle overigens...
Wat waren de antwoorden nou dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
scanman1 +1
FOK! movie trivia - december 2009 IV
1 Patch
1 scanman1
Heb ze per ongeluk gepost in m'n vorige post...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat waren de antwoorden nou dan?
Dan had ik die toch wel goed. Die film heet eigenlijk 37°2 le matin. Zit een erg steamy scene in meteen in het begin!quote:
Jep.. zo ging dat met jou top 10 net ookquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef Patch het volgende:
Geen idee, dus dan maar wat titels plaatsen:
Welke andere?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:20 schreef scanman1 het volgende:
As good as it gets heeft hij gewonnen.... Cuckoo's nest natuurlijk ook gewonnen.
Hij was idd genomineerd voor About Schmidt. Dus 1 goed. Opvallend dat je The two Jakes noemt en niet die andere trouwens.
Precies, niks op tegenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jep.. zo ging dat met jou top 10 net ook
The two Jakes is een vervolg.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke andere?
The Two Jakes heb ik nooit gezien, maar weet dat Jack erin mee speelt, kan me de cover herinneren...
Breng je ook je stem uit voor de FTR Awards Scanman?quote:
Zover was ik al, maar ik heb werkelijk waar geen idee...quote:
Dat eerste deel werd geregisseerd door iemand die nu behoorlijk in opspraak is.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Zover was ik al, maar ik heb werkelijk waar geen idee...
Kan me nog een handjevol titels voor de geest halen, maar daar heeft ie zeker geen nominatie voor gekregen...
Die dusquote:Op woensdag 9 december 2009 13:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Chinatown
Easy Riderquote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef scanman1 het volgende:
De paar andere titels hebben iets te maken met een kleur, motorrijden, een huurmoordenaar...
A few good man was al genoemd en Terms of endearment heeft hij gewonnen. Easy Rider is wel goed. Dat zijn er nu 4 dus. Nog 2 te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Easy Rider, Terms of Endearment, A Few Good men
Easy rider was net al genoemd en Color purple zat Jack niet in. Het is een kleur waar een Nederlandse bekende zanger ook ooit over zong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |