hintje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hij bestaat echtIk werd ook door iemand anders op gewezen van, kijk die gozer zit ook in die andere film
Nu.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Wanneer mogen er hints gegeven worden?
Altijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Die zwaard-man misschien?quote:
toch niet stiekem een dier ofzo?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef YoGi_Berra het volgende:
You really wanna know
Als ik het verklap is het zo'n 'OOOOOwwwww, dieeee"-moment
zoals ik zei, dit is voor mij een leuke vraag...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:30 schreef YoGi_Berra het volgende:
You really wanna know
Als ik het verklap is het zo'n 'OOOOOwwwww, dieeee"-moment
quote:
Ik nu ook...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat probeer ik me al 20 minuten lang te bedenken
mai togts ekssektliequote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken de films toch redelijk goed maar het is me nog niet opgevallen dat er 1 iemand in elke film zit....
quote:
UIteraardquote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik stel wel nieuwe vraag, is dat goed? (Oke, makkelijke, dus houd die F5 button erbij)
Heb ik goedkeuring?
Dan ben ik wel benieuwd naar het Indiana Jones-antwoord...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik stel wel nieuwe vraag, is dat goed? (Oke, makkelijke, dus houd die F5 button erbij)
Heb ik goedkeuring?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef Patch het volgende:
Ik wil weten wie er naast Ford ook nog in de eerste 3 Indiana-films zit !
quote:
Ermm.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo bekijkt heeft elke Indiana-film een badguy met een reus als handlanger, alsof ze in het telefoonboek staan. Zelfs in de laatste film is er een reus van een handlanger die wordt opgegeten door mieren was het niet?
Maar die film die jij bedoelt Patch, geen idee
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ik mistte nog 1 dingetje, voor de rest was iemand hierboven aardig in de buurt.Dus die german mechanic (kale besnorde reus in 'raiders'), waar ook overigens poppetjes van zijn, zit in alledrie de films?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo bekijkt heeft elke Indiana-film een badguy met een reus als handlanger, alsof ze in het telefoonboek staan. Zelfs in de laatste film is er een reus van een handlanger die wordt opgegeten door mieren was het niet?
Maar die film die jij bedoelt Patch, geen idee
-edit- opgezocht en iets nieuws opgestoken vandaag.
Je wou de naam Pat Roach horen blijkbaar?
De bad guy uit Willow overigens...* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Als je een nieuwe vraagt stelt, mag je het antwoord van de vorige vraag gewoon posten hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hoppajij bent erachter.
Als je wat meer verdiept in die gozer denk je meteen .... ooooowwww dddiieee
Maar die film van jouw is meer horror/action-adventure?
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
Doet me een beetje denken aan Day of the dead ofzo....
Was ie zo moeilijk?quote:
The Flintstones?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef YoGi_Berra het volgende:
Santa Claus with a gun did it for me :p
Nieuwe vraag:
Spielberg maakte Jurassic Park, daarvoor had hij al een film gemaakt met dino's erin, welk film was dit?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef YoGi_Berra het volgende:
Santa Claus with a gun did it for me :p
Reken ik goedquote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef Patch het volgende:
Dan moet het Platvoet en zijn Vriendjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |