Jepquote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Prizzy's Honor?
Nee, verrassend genoeg is hij daarvoor niet eens genomineerdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Dopekoe het volgende:
The shining ?
Jep... van en met Warren Beaty! Dat was nummer 6quote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Reds?
ermm..... Gone in sixty seconds ?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film spelen ze een soort FMT maar dan met auto's uit films en tv-series?
Dopekoe +1quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ermm..... Gone in sixty seconds ?
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dopekoe +1
1 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
Hij was zijn zoontje verloren toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cool
In 1 keer goed
Waarom is Jack O'neill in Stargate met vervroegd pensioen gegaan ?
iets meer detailsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij was zijn zoontje verloren toch?
Geen idee, als het al over Kurt Russel gaat....quote:
Dat was het iddquote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ging per ongeluk dood door Jack's wapen ... dat kan ik me nog van herinneren
(daarom was hij zo blij met die kinderen toen hij door die star-gate ging in de film)
101 Dalmatiansquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Die is voor patchquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Ik zit er middenin jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef YoGi_Berra het volgende:
+1 Patch
2 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
1 YoGi_Berra
Jij zit in de kinderfilms Patch?
|Een zwembad in de tuinquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit er middenin ja
Wat wil Clark Griswold van zijn kerstbonus voor kerstmis in "National Lampoons Christmas Vacation"?
Een van de beste kerstfilms ever !quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
|Een zwembad in de tuin
Of je bedoelt zijn baas met een strikje om z'n lijf
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Een van de beste kerstfilms ever !
Dopekoe + 1
2 Patch
2 Dopekoe
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 YoGi_Berra
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zeker weten
Geniale humor
Dat stukje dat ie in de winkel iets voor z'n vrouw wil kopen bij die mooie vrouw
Genieten
quote:
Ik ga hem pas met kerst kijken, dan is ie op z'n leukstquote:Op woensdag 9 december 2009 15:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin om 'm straks te gaan kijken
of om 20:30u, op Veronicaquote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga hem pas met kerst kijken, dan is ie op z'n leukst
En dan het liefst op 1e kerstdag rond een uurtje of 7 's avonds
Vergeet Memoirs of an invisible man nietquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Caddyshack
Caddyshack II
Fletch
Fletch Lives
Spies Like Us
National Lampoon's Vacation
National Lampoon's European Vacation
National Lampoon's Vegas Vacation
National Lampoon's Christmas Vacation
Nothing But Trouble
Oh ja... weet je zeker dat dat twee verschillende films zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
McHale's Navy klopt in elk geval wel. Kelsey Grammer niet, die zat in Down Periscope
Klopt, maar niet in alledrie...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:16 schreef wyccie het volgende:
Misschien heeft Spielberg een stiekem rolletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |