Jepquote:Op woensdag 9 december 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Prizzy's Honor?
Nee, verrassend genoeg is hij daarvoor niet eens genomineerdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Dopekoe het volgende:
The shining ?
Jep... van en met Warren Beaty! Dat was nummer 6quote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Reds?
ermm..... Gone in sixty seconds ?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film spelen ze een soort FMT maar dan met auto's uit films en tv-series?
Dopekoe +1quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
ermm..... Gone in sixty seconds ?
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dopekoe +1
1 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
Hij was zijn zoontje verloren toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Cool
In 1 keer goed
Waarom is Jack O'neill in Stargate met vervroegd pensioen gegaan ?
iets meer detailsquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij was zijn zoontje verloren toch?
Geen idee, als het al over Kurt Russel gaat....quote:
Dat was het iddquote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef YoGi_Berra het volgende:
Ging per ongeluk dood door Jack's wapen ... dat kan ik me nog van herinneren
(daarom was hij zo blij met die kinderen toen hij door die star-gate ging in de film)
101 Dalmatiansquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Die is voor patchquote:Op woensdag 9 december 2009 14:38 schreef YoGi_Berra het volgende:
Hugh Laurie [House] speelde een boefje in een film met veel vlekken, in welke film was dat?
Ik zit er middenin jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef YoGi_Berra het volgende:
+1 Patch
2 Patch
1 scanman1
1 mr_anonimous
1 Dopekoe
1 YoGi_Berra
Jij zit in de kinderfilms Patch?
|Een zwembad in de tuinquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit er middenin ja
Wat wil Clark Griswold van zijn kerstbonus voor kerstmis in "National Lampoons Christmas Vacation"?
Een van de beste kerstfilms ever !quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
|Een zwembad in de tuin
Of je bedoelt zijn baas met een strikje om z'n lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |