Inderdaad, die titel riep ik in het vorige topic ook al, moet ook in de OP!quote:
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Zou FF13 ook een beetje leuk zijn voor iemand die nog nooit een FF heeft gespeeld? Ziet er namelijk wel cool uit, maar zou het jammer vinden als ik het halve verhaal niet kon volgen vanwege een gebrek aan achtergrond..
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodequote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef ikookhier het volgende:
Alles wat ik er over gelezen heb is positiefkomt 8 jan al uit
Je moet wel een beetje door spelenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodeDarksiders haal ik van de zomer wel ofzo.
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.
No thanks. De trailer was de eerste helft vrij veelbelovend maar daarna zag ik wat voor een game het echt was. Niet mijn smaak.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
No thanks. De trailer was de eerste helft vrij veelbelovend maar daarna zag ik wat voor een game het echt was. Niet mijn smaak.
Dat stuk met die grote gun ziet er inderdaad best saai uit, net als de presentatie eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me na het zien van dit filmpje ook helemaal niks...
Ze hebben alle slechte punten genomen en daar een spel van gemaakt?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat stuk met die grote gun ziet er inderdaad best saai uit, net als de presentatie eigenlijkDe nieuwe preview op IGN is al stukken beter. Bovendien is het op papier natuurlijk ook interessant; een combi van God of War, Zelda en Metroid.
FF XIII is heel toegankelijk voor nieuwkomers, ze marketen het er speciaal voor met populaire popliedjes enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.
All aboard !!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Waar' in de titel
Most anticipated:
[ afbeelding ]
As from now: Officially hyped! Choo Choo!
quote:An upcoming issue of Japanese gaming magazine Famitsu has printed the first ever review of Square-Enix's Final Fantasy XIII. It seems, however, the company has come up short of the highly sought after perfect 40/40 score.
Set for release in March 2010 for PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, Final Fantasy XIII has received a 39/40, one point shy of earning the magazine's highest honor, according to FF13.net.
Three of the four reviewers gave Final Fantasy XII a 10, praising the title's beautiful graphics, gameplay, characters and movie cutscenes. One reviewer, however, scored it a 9, saying:
"There's a few niggling issues like battle damage being difficult to see, and the screen being cluttered, but the amount of enjoyment this game offers more than makes up for it. You'll be drawn into the world with visual, aural, and story aspects. I have a bit of resistance calling this an "RPG-like RPG" however."
For comparison, Famitsu gave SEGA's Bayonetta a perfect 40/40 score earlier this year. But we don't think that will have much effect on Final Fantasy XIII's sales. The title is set for release next week in Japan.
http://www.eurogamer.net/articles/rogue-warrior-review?page=2quote:Game development has evolved to the point where it's pretty rare that a PS3 or Xbox 360 release is actually anything worse than mediocre, but Rogue Warrior is easily the worst game I've played on either platform for a long, long time. You could call it cheap, exploitative trash, but it's not actually that cheap, and the exploitation elements are probably the best thing it's got going for it. Trash though? Absolutely.
Ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Waar' in de titel
Most anticipated:
[ afbeelding ]
As from now: Officially hyped! Choo Choo!
Daar zat ik ook een tijdje op vast, blijven proberen...je moet echt precies nel genoeg zijn. In GoW 2 zit ook zo'n stuk trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef remcheese het volgende:
Arrrgh! zit echt al dagen vast op een puzzel in God of War 1 waar je een doos door een veld met spikes moet slepen en je amar 25 seconden hebt voor die hoere spikes eruit springen.
Youtube filmpjes: iedereen kan het, en dan nog op 3 manieren ook.
Remcheese thuis: Remcheese kan het niet
Ben nu van pure pissigheid (en om te voorkomen dat de tv, controller of Blueraydisc eraan gaat) maar begonnen aan Assassins creed 2
Lang geleden dat een spel me ZO wist op te naaien.
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?quote:
Oei, afknapperquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me na het zien van dit filmpje ook helemaal niks...
Voor 4999¤ extra krijg je er een gouden doos bijquote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?
quote:Eén van de meest gewilde games is Final Fantasy VII wel, een remake dan, en helaas heeft Square-Enix hier tot op heden nog nooit echt iets mee gedaan. Toch lijkt deze remake niet zo heel ondenkbaar, want Akitoshi Kawazu, de producer van de laatste Final Fantasy Nintendo Wii game was in Frankrijk voor interviews. Tijdens één van deze interviews werd gevraagd of er een remake zou gaan komen en het antwoord dat werd gegeven was vrij opmerkelijk.
De beste man gaf namelijk aan dat er iemand vast deze remake gaat maken, maar dat hij niet degene is die dat zal gaan doen. In plaats van fel ontkennen verteld deze man dus indirect dat de remake er komt en dat is natuurlijk goed nieuws voor de miljoenen Final Fantasy fans.
Quote:
"No, no, no and no... (laughs) Someone in the company will carry-out the remake of Final Fantasy VII, but not me. It will be an enormous project for whoever does do it. With the current technical specifications, it would be very difficult. But someone will do it."
Sterker nog, het project heeft al groen licht gekregen, maar de ontwikkeling is waarschijnlijk nog niet begonnen. Momenteel zit Square-Enix in de pre-productie van deze game. Speculeren over de release wordt momenteel nog niet gedaan, want in feite is men nog niet begonnen. Square-Enix kennende zal dat wachten worden tot ongeveer 2013.
Gerucht gaat al jarenquote:
Is een betrouwbare zaak zo te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef KaMo het volgende:
Iemand ervaring met gcshop.nl?
Daar kan ik het goedkoopste naruto krijgen, maar ik vertrouw het feit dat het bij sommige andere winkels 2x zo duur is niet...
Dan binnenkort naruto maar eens bestellen, voor onder de kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is een betrouwbare zaak zo te lezen
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-5.html
Alleen rekenen die gasten wel 0,75 extra transactie kosten bij een iDeal transactieLame.
Zolang God of War III de andere titel is wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Cyberia, Heavy Rain ziet er wel moddervet uit zeg. Mag mijn MAGOTY 2010 2 games zijn?_
2012quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 verschijnt in maart in Japan. Releasedatum voor US/EU moet nog vastgesteld worden. Ik zeg: spring.
26 Maart 2010 in Europaquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
GT5 verschijnt in maart in Japan. Releasedatum voor US/EU moet nog vastgesteld worden. Ik zeg: spring.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Yakuza 3 Impressions
Yesterday's surprise announcement that the Japanese hit Yakuza 3 will be coming to America after all was followed by the surprise that the English-language version was three blocks from Kotaku's NYC office. Good reason for a short walk.
The game is a brawler starring tough guy Kiryu Kazuma and the detailed surroundings of a fictional version of Tokyo as ell as other Japanese locales.
Since the 2005 release of the first Yakuza, which came to America on the PlayStation 2 with English dubbed voices, the series has been a celebration of the seedy and the profane. It's a narrative-driven game that allows for some wandering through local sights, a mix of indulgences in the hard-boiled world of crime and the eclectic diversions of Tokyo. This is a series that let's you swing a bat in a batting cage or into a guy's face. For another diversion, you can visit an arcade or pay girls to hang out with you in true-to-life (so they say) Hostess Bars.
The new game is the second on the PlayStation 3 and one that seemed doubtful for release in the U.S. While these Sega-developed, Sega-published Yakuza games are blockbusters in Japan, the first two games sold poorly in the U.S. This new one, technically the fourth, was released in February in Japan, with no indication of a planned Western release. But Sega is bringing the game to North America and Europe after all, leaving the Japanese voice-acting intact.
The version of the game that I saw near our New York offices had English subtitles and English written on the health bar and other on screen displays. That was the only noticeable change in the part of the game I was shown, which featured Kazuma beating up dudes and hanging out in the fictional Kamurocho district, modeled off of Tokyo's Kabukicho neighborhood. The game's in-world visuals seemed as Japanese as ever (which means, actually, that some signs in faux-Tokyo are in Japanese and others in... English). Even the screen-filling alerts that appear at the start of the game's version of random battles — guys walking up to Kazuma and starting a fight — are still in the kanji alphabet.
The Sega community manager showing me the game said he was unaware of any in-game content being changed for a Western audience. It sounds like the game will retain its heritage and style with little if any of its character or characters lost in translation.
The plot of Yakuza 3 draws Kazuma out of his post-crime life, forced him to leave the orphanage he has started in Tokyo to return to the seedier side of things. I saw Kazuma beat up a few guys, using the aforementioned bat in the aforementioned Kamurocho district against the aforementioned gangs. The player can make Kazuma run away from the people who approach him for a brawl, but gamers will likely be tempted to fight, not flee, letting the camera zoom in for some bone-crunching brawling. The better Kazuma fights, the more a meter fills and a halo of fire engulfs his body, allowing him to do super-attacks that drop an enemy's health by half.
I watched some brawling. Then I watched Kazuma, a man of simple pleasures, go to an arcade to try to win a stuffed animal in a UFO-catcher crane game. The Sega rep also had Kazuma considering one of eight in-game flavors of gelato.
Gamers don't often get a chance to play the equivalent of a foreign film, a work that is intentionally left in its native tongue and tone. In March, on the PS3, with Yakuza 3, they can, trying a game that offers a distinct mix of brutality, novelty and almost-real-world grit.
http://kotaku.com/5422444/yakuza-3-impressions-in-english-partly
Ik ben niet zo gehyped,... wacht even alle reviews af,.. echt geen idee wat ik moet verwachten. Sowieso is maart echt not done! Veel te veel andere releases.quote:
In Cyberia We Trust, hierna: ICWTquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zolang God of War III de andere titel is wel ja.
PlayStation 3 firmware 3.15quote:PlayStation 3 firmware 3.15
Na de grote 3.10 update, die onder andere ondersteuning bracht voor Facebook en NOS Uitzending Gemist komt er nu een 3.15. Deze update zal niet verplicht zijn, maar biedt wellicht voldoende nieuws om deze toch te downloaden. Een lijstje van verbeteringen en toevoegingen:
- Sync problemen Bluetooth gefixed
- Sync problemen met trophies gefixed
- PSP Mini's zullen te spelen zijn op de PS3
- Toegevoegd ikoon in de XMB: Minis Save Data
- LAN data transfer utility. Hiermee is het mogelijk om 2 PlayStations direct met een LAN-kabel met elkaar te verbinden en op die manier data over te zenden. Zelfs zaken die gekocht zijn in de PlayStation Store kunnen overgezet en gebruikt worden, zolang als het account op de tweede PS3 maar geactiveerd wordt op het PlayStation Network.
Ik vraag me af wanneer ze nou eens ervoor gaan zorgen dat je bij een update niet telkens de complete firmware moet downloaden van 100+ mb, maar gewoon enkel de wijzigingen...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
PlayStation 3 firmware 3.15
Nice.
Hehe, alleen is het wel te laatquote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef lkb9000 het volgende:
Rakotto, er is iets bij mn buren afgeleverd met afzender: 'hongkong'. Zal mn controller wel zijn
quote:Extremely good news is that it will retail for the same price as the standard edition, despite having a bunch of exclusive goodies.
Here is what's included in the Divine Edition -
* Dante's Inferno Divine Edition PS3 game
* Developer commentaries
* Wayne Barlowe digital art book
* Dante's Inferno game soundtrack
* Digital version of the complete Longfellow translation of Dante Alighieri's Inferno
Additional news is that the Demo for the game is up on PSN today, 2 weeks before it's available on Xbox Live.
Jonathan Knight, Executive Producer for Dante’s Inferno, had the following to say on the announcement.
"We are thrilled to offer an exclusive game pack for PlayStation 3 gamers. The PlayStation platform has a long history of delivering AAA action/adventure games. Adding Dante’s Inferno to that rich catalogue is very exciting for the team. And with the demo now available on the PlayStation Network, players can finally get a taste of what awaits them in the full game on Feb 9th."
Ik zit nu op precies hetzelfde stuk vast, dus ik begrijp hoe je je voeltquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef remcheese het volgende:
Arrrgh! zit echt al dagen vast op een puzzel in God of War 1 waar je een doos door een veld met spikes moet slepen en je amar 25 seconden hebt voor die hoere spikes eruit springen.
Youtube filmpjes: iedereen kan het, en dan nog op 3 manieren ook.
Remcheese thuis: Remcheese kan het niet
Ben nu van pure pissigheid (en om te voorkomen dat de tv, controller of Blueraydisc eraan gaat) maar begonnen aan Assassins creed 2
Lang geleden dat een spel me ZO wist op te naaien.
Ik heb nog wel een MAG beta code over, maar ik weet niet of die beta nog draait, want die was bijna 2week geleden begonnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er iemand die met mij een keer een aantal COD:MW2 Special opps wilt doen?
Met multiplayer ben ik nu level 36, heb de singleplay uitgespeeld en heb een bluetooth oortje.
Mijn PSN is: larsiee
Laat maar even weten
Weet iemand wanneer M.A.G. (Massive Action Game) in Nederland uit gaat komen en of het een beetje een goed spel gaat worden?
zag van de week op facebook dat ze nog beta codes weggaven dus denk het welquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een MAG beta code over, maar ik weet niet of die beta nog draait, want die was bijna 2week geleden begonnen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een MAG beta code over, maar ik weet niet of die beta nog draait, want die was bijna 2week geleden begonnen.
Is goed ik PM hem je zo welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zou ik hem mogen hebben?
Ik heb voor de rest nog maar 1 spel, en het spel komt op mijn verjaardag uit
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
De servers zijn vorige week vrijdag al gesloten stel druiloren.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Yo Tain, ik wil je nog wel blij maken met een code.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:11 schreef lkb9000 het volgende:
maar ik weet niet of die beta nog draait, want die was bijna 2week geleden begonnen.
Nouja, met een halflevende mus die dood bleek te zijn, iets minder ergquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm minderdoodgemaakt met een blije mus
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Yo Tain, ik wil je nog wel blij maken met een code.
ah dan heb ik duidelijk niet goed gelezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had nog niet gelezen over de jouwe?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:55 schreef rakotto het volgende:
Hejje controller al binnen zo ja, werkt ie goed? Of was ie brak zoals die van mij?
Ik heb hem binnen, en het rechter pookje zat niet goed, die was meer gericht naar schuinboven, ik ging het toen losschroeven en heb het recht gezet. Er was ook nog iets kapot en dat waren de pijltjes toetsen, van binnen zit een plastic houdertje met 4 poten, 1 was er afgebroken, gelukkig had ik een kapotte ps2 controller, dus heb ik daarvan gebruikt........... En wegens dit probleem, heb ik het hun niet verteld dat ik het binnen heb, dus ze hebben een andere gestuurd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had nog niet gelezen over de jouwe?vertel!
Maar nee, nog niet binnen, maar nu je het zegt, ik ga nu even weer bij de buren aanbellen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen, en het rechter pookje zat niet goed, die was meer gericht naar schuinboven, ik ging het toen losschroeven en heb het recht gezet. Er was ook nog iets kapot en dat waren de pijltjes toetsen, van binnen zit een plastic houdertje met 4 poten, 1 was er afgebroken, gelukkig had ik een kapotte ps2 controller, dus heb ik daarvan gebruikt........... En wegens dit probleem, heb ik het hun niet verteld dat ik het binnen heb, dus ze hebben een andere gestuurd.![]()
En nu is de controller gewoon goed zoals het origineel, sixaxis werkt prima en geen lag in response of wat dan ook. Ik had gewoon een beetje pech, dit is in principe een perfecte kopie van het origineel.![]()
Fun fact: De batterij in controller is een Nokia batterij.![]()
![]()
Deze: [ afbeelding ]
Ik wil welquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er iemand die met mij een keer een aantal COD:MW2 Special opps wilt doen?
Met multiplayer ben ik nu level 36, heb de singleplay uitgespeeld en heb een bluetooth oortje.
Mijn PSN is: larsiee
Laat maar even weten
3 dagen voor shipment?quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hello,
Can you provide your telephone number to us?
This is required for the EMS shipping of your Final Fantasy XIII copy
Your item will be shipped on the 15th of December![]()
![]()
Best Regards,
Eva Chung
Account Department
Same here. Erg tof, het oogde alleen wat donker her en der. Beter is dat in de definitieve versie nog te finetunen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, Dante's Inferno demo even gespeeld. Best wel een gaaf spelBeetje jammer van de hele rotzooi met abilities kopen... Maar ik ga em denk ik wel kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |