Inderdaad, die titel riep ik in het vorige topic ook al, moet ook in de OP!quote:
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Zou FF13 ook een beetje leuk zijn voor iemand die nog nooit een FF heeft gespeeld? Ziet er namelijk wel cool uit, maar zou het jammer vinden als ik het halve verhaal niet kon volgen vanwege een gebrek aan achtergrond..
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodequote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef ikookhier het volgende:
Alles wat ik er over gelezen heb is positiefkomt 8 jan al uit
Je moet wel een beetje door spelenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodeDarksiders haal ik van de zomer wel ofzo.
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.
No thanks. De trailer was de eerste helft vrij veelbelovend maar daarna zag ik wat voor een game het echt was. Niet mijn smaak.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
No thanks. De trailer was de eerste helft vrij veelbelovend maar daarna zag ik wat voor een game het echt was. Niet mijn smaak.
Dat stuk met die grote gun ziet er inderdaad best saai uit, net als de presentatie eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me na het zien van dit filmpje ook helemaal niks...
Ze hebben alle slechte punten genomen en daar een spel van gemaakt?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat stuk met die grote gun ziet er inderdaad best saai uit, net als de presentatie eigenlijkDe nieuwe preview op IGN is al stukken beter. Bovendien is het op papier natuurlijk ook interessant; een combi van God of War, Zelda en Metroid.
FF XIII is heel toegankelijk voor nieuwkomers, ze marketen het er speciaal voor met populaire popliedjes enzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.
All aboard !!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Waar' in de titel
Most anticipated:
[ afbeelding ]
As from now: Officially hyped! Choo Choo!
quote:An upcoming issue of Japanese gaming magazine Famitsu has printed the first ever review of Square-Enix's Final Fantasy XIII. It seems, however, the company has come up short of the highly sought after perfect 40/40 score.
Set for release in March 2010 for PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, Final Fantasy XIII has received a 39/40, one point shy of earning the magazine's highest honor, according to FF13.net.
Three of the four reviewers gave Final Fantasy XII a 10, praising the title's beautiful graphics, gameplay, characters and movie cutscenes. One reviewer, however, scored it a 9, saying:
"There's a few niggling issues like battle damage being difficult to see, and the screen being cluttered, but the amount of enjoyment this game offers more than makes up for it. You'll be drawn into the world with visual, aural, and story aspects. I have a bit of resistance calling this an "RPG-like RPG" however."
For comparison, Famitsu gave SEGA's Bayonetta a perfect 40/40 score earlier this year. But we don't think that will have much effect on Final Fantasy XIII's sales. The title is set for release next week in Japan.
http://www.eurogamer.net/articles/rogue-warrior-review?page=2quote:Game development has evolved to the point where it's pretty rare that a PS3 or Xbox 360 release is actually anything worse than mediocre, but Rogue Warrior is easily the worst game I've played on either platform for a long, long time. You could call it cheap, exploitative trash, but it's not actually that cheap, and the exploitation elements are probably the best thing it's got going for it. Trash though? Absolutely.
Ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Waar' in de titel
Most anticipated:
[ afbeelding ]
As from now: Officially hyped! Choo Choo!
Daar zat ik ook een tijdje op vast, blijven proberen...je moet echt precies nel genoeg zijn. In GoW 2 zit ook zo'n stuk trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef remcheese het volgende:
Arrrgh! zit echt al dagen vast op een puzzel in God of War 1 waar je een doos door een veld met spikes moet slepen en je amar 25 seconden hebt voor die hoere spikes eruit springen.
Youtube filmpjes: iedereen kan het, en dan nog op 3 manieren ook.
Remcheese thuis: Remcheese kan het niet
Ben nu van pure pissigheid (en om te voorkomen dat de tv, controller of Blueraydisc eraan gaat) maar begonnen aan Assassins creed 2
Lang geleden dat een spel me ZO wist op te naaien.
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?quote:
Oei, afknapperquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me na het zien van dit filmpje ook helemaal niks...
Voor 4999¤ extra krijg je er een gouden doos bijquote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?
quote:Eén van de meest gewilde games is Final Fantasy VII wel, een remake dan, en helaas heeft Square-Enix hier tot op heden nog nooit echt iets mee gedaan. Toch lijkt deze remake niet zo heel ondenkbaar, want Akitoshi Kawazu, de producer van de laatste Final Fantasy Nintendo Wii game was in Frankrijk voor interviews. Tijdens één van deze interviews werd gevraagd of er een remake zou gaan komen en het antwoord dat werd gegeven was vrij opmerkelijk.
De beste man gaf namelijk aan dat er iemand vast deze remake gaat maken, maar dat hij niet degene is die dat zal gaan doen. In plaats van fel ontkennen verteld deze man dus indirect dat de remake er komt en dat is natuurlijk goed nieuws voor de miljoenen Final Fantasy fans.
Quote:
"No, no, no and no... (laughs) Someone in the company will carry-out the remake of Final Fantasy VII, but not me. It will be an enormous project for whoever does do it. With the current technical specifications, it would be very difficult. But someone will do it."
Sterker nog, het project heeft al groen licht gekregen, maar de ontwikkeling is waarschijnlijk nog niet begonnen. Momenteel zit Square-Enix in de pre-productie van deze game. Speculeren over de release wordt momenteel nog niet gedaan, want in feite is men nog niet begonnen. Square-Enix kennende zal dat wachten worden tot ongeveer 2013.
Gerucht gaat al jarenquote:
Is een betrouwbare zaak zo te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef KaMo het volgende:
Iemand ervaring met gcshop.nl?
Daar kan ik het goedkoopste naruto krijgen, maar ik vertrouw het feit dat het bij sommige andere winkels 2x zo duur is niet...
Dan binnenkort naruto maar eens bestellen, voor onder de kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is een betrouwbare zaak zo te lezen
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-5.html
Alleen rekenen die gasten wel 0,75 extra transactie kosten bij een iDeal transactieLame.
Zolang God of War III de andere titel is wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Cyberia, Heavy Rain ziet er wel moddervet uit zeg. Mag mijn MAGOTY 2010 2 games zijn?_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |