Daar zat ik ook een tijdje op vast, blijven proberen...je moet echt precies nel genoeg zijn. In GoW 2 zit ook zo'n stuk trouwensquote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef remcheese het volgende:
Arrrgh! zit echt al dagen vast op een puzzel in God of War 1 waar je een doos door een veld met spikes moet slepen en je amar 25 seconden hebt voor die hoere spikes eruit springen.
Youtube filmpjes: iedereen kan het, en dan nog op 3 manieren ook.
Remcheese thuis: Remcheese kan het niet
Ben nu van pure pissigheid (en om te voorkomen dat de tv, controller of Blueraydisc eraan gaat) maar begonnen aan Assassins creed 2
Lang geleden dat een spel me ZO wist op te naaien.
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?quote:
Oei, afknapperquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt me na het zien van dit filmpje ook helemaal niks...
Voor 4999¤ extra krijg je er een gouden doos bijquote:Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zou je die ook in een kartonnen doos naar Sony moeten sturen als ie kapot gaat?
quote:Eén van de meest gewilde games is Final Fantasy VII wel, een remake dan, en helaas heeft Square-Enix hier tot op heden nog nooit echt iets mee gedaan. Toch lijkt deze remake niet zo heel ondenkbaar, want Akitoshi Kawazu, de producer van de laatste Final Fantasy Nintendo Wii game was in Frankrijk voor interviews. Tijdens één van deze interviews werd gevraagd of er een remake zou gaan komen en het antwoord dat werd gegeven was vrij opmerkelijk.
De beste man gaf namelijk aan dat er iemand vast deze remake gaat maken, maar dat hij niet degene is die dat zal gaan doen. In plaats van fel ontkennen verteld deze man dus indirect dat de remake er komt en dat is natuurlijk goed nieuws voor de miljoenen Final Fantasy fans.
Quote:
"No, no, no and no... (laughs) Someone in the company will carry-out the remake of Final Fantasy VII, but not me. It will be an enormous project for whoever does do it. With the current technical specifications, it would be very difficult. But someone will do it."
Sterker nog, het project heeft al groen licht gekregen, maar de ontwikkeling is waarschijnlijk nog niet begonnen. Momenteel zit Square-Enix in de pre-productie van deze game. Speculeren over de release wordt momenteel nog niet gedaan, want in feite is men nog niet begonnen. Square-Enix kennende zal dat wachten worden tot ongeveer 2013.
Gerucht gaat al jarenquote:
Is een betrouwbare zaak zo te lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:54 schreef KaMo het volgende:
Iemand ervaring met gcshop.nl?
Daar kan ik het goedkoopste naruto krijgen, maar ik vertrouw het feit dat het bij sommige andere winkels 2x zo duur is niet...
Dan binnenkort naruto maar eens bestellen, voor onder de kerstboomquote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is een betrouwbare zaak zo te lezen
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-5.html
Alleen rekenen die gasten wel 0,75 extra transactie kosten bij een iDeal transactieLame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |