Inderdaad, die titel riep ik in het vorige topic ook al, moet ook in de OP!quote:
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Zou FF13 ook een beetje leuk zijn voor iemand die nog nooit een FF heeft gespeeld? Ziet er namelijk wel cool uit, maar zou het jammer vinden als ik het halve verhaal niet kon volgen vanwege een gebrek aan achtergrond..
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodequote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef ikookhier het volgende:
Alles wat ik er over gelezen heb is positiefkomt 8 jan al uit
Je moet wel een beetje door spelenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, veel te vroeg dus. In Januari ben ik nog bezig met games uit de eindejaarsperiodeDarksiders haal ik van de zomer wel ofzo.
Coolquote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke FF (op FFX-2 na) is een los verhaal en zonder achtergrond te spelen. Wel zijn er zaken die steeds terugkeren als namen van magische spreuken, creatures (Chocobo's) en personages (Cid). Ik weet overigens niet in hoeverre XIII toegankelijk wordt voor nieuwkomers, maar ik zou 'm gewoon spelen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |