abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 17:46:04 #151
3542 Gia
User under construction
pi_75452961
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Ik vindt dit alleen terug in de bijbel

Timoteüs 2:9 :
“Desgelijks wil ik dat de vrouwen in zedig gewaad zich eerbaar en ingetogen tooien, niet met vlechtsels, goud, paarlen of kostbare kledij, maar, zoals het vrouwen betaamt die op den naam van godvruchtigen aanspraak maken, met goede werken.”

“Maar ene vrouw, die bidt of profeteert met ongedekte hoofd, onteert haar eigen hoofd; het is even alsof zij geschoren was. En wil zij zich niet dekken, zo snijd men haar ook het haar af.” (1 Korintiërs 11: 5-6)
Ja,klopt. Vroeger droegen vrouwen een hoofddoek als ze naar de kerk gingen. Maar niet op straat of in het dagelijkse leven!! In Italië zijn veel vrouwen nog steeds zo vroom.

Is eigenlijk hetzelfde met moslima's hè? Steeds meer moderne meiden kiezen voor een leven zonder hoofddoek.
pi_75453018
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is niet goed?
Het is niet goed. Het is niet slecht. het is gewoon zo.
Hoe je het ervaart is wat anders (en ik ervaar dat niet altijd even positief, als je mijn mening wilt weten). Mensen zijn zo kortzichtig dat ze alleen kunnen zien wat er net om zich heen gebeurd. Zowel in plaats als in tijd. Als je denkt dat de huidige maatschappij altijd zo geweest is en ook de enige juiste vorm van een maatschappij is dan doe je jezelf en anderen een hoop tekort. Dat heet in de volksmond niet verder kijken dan je neus lang is.

Denk je dat de Germanen het leuk vonden dat er een horde Romeinen kwam die hen even kwam vertellen hoe ze dingen anders moesten doen? Verandering is een van de grootste angsten van de mens. Dat tornt aan hun ingebeelde zekerheid van bestaan. Zie mijn signature: nothing endures but change. Ik ben er niet rouwig om om sommige Christelijke waarden in onze samenleving verdwijnen. Daar komen weer andere waarden voor terug. En het blijft altijd de vraag of dat iets goeds of iets slechts is. Dat is heel individueel en ook nog eens per waarde verschillend.

Maar goed. Ik snap deze hele discussie eigenlijk niet, want ondanks de tendentieuze TT en het idee in het hoofd van de betrokken Christen helemaal geen sprake van een beslissing op religeuze gronden door het vervoersbedrijf.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75453035
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja,klopt. Vroeger droegen vrouwen een hoofddoek als ze naar de kerk gingen. Maar niet op straat of in het dagelijkse leven!! In Italië zijn veel vrouwen nog steeds zo vroom.

Is eigenlijk hetzelfde met moslima's hè? Steeds meer moderne meiden kiezen voor een leven zonder hoofddoek.
Mwaah..steeds meer vrouwen dragen een hoofddoek
85 % van alle Marokkaanse vrouwen draagt een hoofddoek
en van de Turkse is dat 65 %.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_75453141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha, in je dromen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75453217
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Regels zijn regels, Of hoeven de christenen zich hier aan te houden'

Jullie huillies zijn allemaal blij wanneer het over de moslims gaat
en wanneer de christenen de klos zijn gaan jullie allemaal huilen en roepen jullie allemaal om discriminatie.
kleine baby's dat jullie zijn.
Het Christendom hoort hier, de Islam niet. Zo simpel is het.
pi_75453224
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Op straat zie ik er steeds minder. Gelukkig maar, want het is doodzonde als Arabische meiden zich verbergen achter zo'n hoofddeksel. Zijn vaak mooie vrouwen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 december 2009 @ 17:54:24 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75453288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

KLB-topics op FOK! werden altijd al door de Telegraaf overgenomen en vervolgens via de PVV de tweede kamer in geslingerd? OK.
Niet via de pvv, maar de kranten nemen wel eens wat over van fok ja google geqxon
pi_75453593
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Islam hoort al in Nederland. Sinds 1956 kwamen de eerste moslims naar Nederland
Islam hoort dus nogmaals in Nederland
pi_75453666
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Geen enkel geloof.
pi_75453685
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee het hoort hier niet, het past niet bij de gevestigde culturen, het is dan ook duidelijk niet welkom volgens een groot deel van de bevolking.

Er zijn ook Christenen in allerlei Islamitische landen, maar het is niet alsof zij daar welkom zijn. Moslims hier mogen blij zijn dat ze nog zo lang zo goed behandeld zijn door Westerse gastheren, maar trek daar geen verkeerde conclusies uit.
pi_75453748
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen enkel geloof.
Dat is poep, Christenen zijn nog steeds de grootste groep, groter dan niet-gelovigen. En ik durf te beweren dat veel van die mensen die zichzelf niet gelovig noemen, zullen aangeven dat ze cultureel wel een zekere band hebben met het Christendom.
pi_75453760
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen enkel geloof.
Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook prima
blijkbaar willen de niet-gelovigen dat niet en vandaar willen ze geen geloven meer

De realiteit is anders
Christendom en de Islam zullen altijd in Nederland bestaan.
pi_75453789
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee het hoort hier niet, het past niet bij de gevestigde culturen, het is dan ook duidelijk niet welkom volgens een groot deel van de bevolking.

Er zijn ook Christenen in allerlei Islamitische landen, maar het is niet alsof zij daar welkom zijn. Moslims hier mogen blij zijn dat ze nog zo lang zo goed behandeld zijn door Westerse gastheren, maar trek daar geen verkeerde conclusies uit.

Islam hoort bij Nederland. Er zijn nu meer dan 5 % Moslims in Nederland
Ik weet dat je er bijna een hartaanval van krijgt.
pi_75453821
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook prima
blijkbaar willen de niet-gelovigen dat niet en vandaar willen ze geen geloven meer

De realiteit is anders
Christendom en de Islam zullen altijd in Nederland bestaan.
Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?
pi_75453830
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:

[..]

5%, dat is niet zoveel he?
pi_75453909
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:

[..]

En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.
pi_75453942
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?
Er zijn ook kerken in Marokko
Kijk naar de realiteit, niet als en als en als.
Christenen gaan niet naar Marokko omdat Marokko een Islamitische land is met 99 % moslims
Nederland is daartegen niet meer christelijk meer. en Nederland kent een gescheiden kerk en staat. Dat is in Marokko niet zo.

Nogmaals Islam hoort nu eenmaal bij Nederland. en hoort een Nederlandse invulling te krijgen in Nederland
pi_75453988
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.

Islam is voor jouw niet welkom. maar JIJ beslist niet daarover.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:19:48 #169
3542 Gia
User under construction
pi_75454171
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?
pi_75454253
quote:

[..]

Maar ik ben niet alleen. En niemand hoeft daar ook over te beslissen, naarmate Moslims zich steeds minder welkom voelen hier zullen ze zelf beslissen naar Islamitische landen (terug) te gaan.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:23:28 #171
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75454319
quote:

[..]

eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.
Maar als jij dat zo graag wilt, dan staat het jou volledig vrij terug te gaan naar jou roots. Maar verbrand dan welle alle schepen achter je, inclusief evt. uitkeringen of tegoeden van Nederland.
Of durf je dat avontuur niet aan?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_75454772
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Meki het volgende:

[..]

HAHA
Dus omdat ze sinds 1956 in Nederland zijn horen ze hier?
Er kwamen ook heel veel joden na de 2e WO naar Pallestina en je weet wat er daar gebeurt!
Dat vonden de Pallestijnen ook niet zo leuk en terrecht!
pi_75454979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?
Hij schrijft toch echt niet veel slechter dan veel autochtone posters. En als je anderen op hun taalgebruik aanvalt moet je daarbij natuurlijk zelf geen fouten maken.
pi_75455250
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.
Maar als jij dat zo graag wilt, dan staat het jou volledig vrij terug te gaan naar jou roots. Maar verbrand dan welle alle schepen achter je, inclusief evt. uitkeringen of tegoeden van Nederland.
Of durf je dat avontuur niet aan?
Aannames kan je blijkbaar heel goed
waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:57:42 #175
110987 ErwinRommel
pi_75455453
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.
Maar het zal nooit deel uitmaken van Nederland als geheel.
En dat is maar goed ook.
Ik heb niks tegen die gasten die de Islam als religie bedrijven, maar dat doen ze dan maar in hun thuisland.
Zadel daar niet die andere 15 miljoen Nederlanders die dat niet aanhangen mee op, en al helemaal niet de problemen die voortkomen uit de Islam.
Dat noem ik nl. zeer egoistisch gedrag.
pi_75455510
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Iedereen die hier woont maakt deel uit van Nederland. Je hoeft er niet altijd blij mee te zijn, maar het is een gegeven waarmee je maar moet zien te leven.
Lekker om je af en toe even te kunnen afreageren op een forum, om vervolgens te beseffen dat al het geneuzel nergens toe leidt.
Enige optie: emigreren naar een onbewoond eiland. Nadeel: niemand in de buurt om je frustraties op af te reageren
pi_75455562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.
Maar het zal nooit deel uitmaken van Nederland als geheel.
En dat is maar goed ook.
Ik heb niks tegen die gasten die de Islam als religie bedrijven, maar dat doen ze dan maar in hun thuisland.
Zadel daar niet die andere 15 miljoen Nederlanders die dat niet aanhangen mee op, en al helemaal niet de problemen die voortkomen uit de Islam.
Dat noem ik nl. zeer egoistisch gedrag.
Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
  woensdag 9 december 2009 @ 19:02:12 #178
110987 ErwinRommel
pi_75455583
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
Ja e???
pi_75455672
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ja e???
Jullie waren daar goed in
Moslims willen enkel hun geloof be-oefenen
MEER NIET. Moslims willen geen dominante rol spelen in Nederland.

dit in tegenstelling tot Nederland die zich schuldig heeft gemaakt aan vele kolonisaties waar vele doden en aan gestorven zijn, en waar de slavernij een hot item was.
pi_75455716
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Ken de geschiedenis
en in Suriname ?
Valt me van je mee dat je geen PVV/Hitler erbij betrekt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75455898
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op straat zie ik er steeds minder. Gelukkig maar, want het is doodzonde als Arabische meiden zich verbergen achter zo'n hoofddeksel. Zijn vaak mooie vrouwen
Ik val ook op moslima's maar naar mijn mening maakt de hoofddoek Turkse vrouwen vaak mooier, terwijl Marokkaanse vrouwen, die van nature een dikker hoofd hebben, er niet mooier op worden.

Turkse vrouwen met hoofddoeken zijn juist extra mooi
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:23:48 #182
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75456218
waar ook te wereld zie je dit soort rare dingen vaak is het toch zo dat de GAST zich aan past en niet andersom ....
nee hoor hier in Nederland niet ..
Ach ligt er niet wakker van hoor .. ze gaan maar met die islamisering van heel Europa.
maar straks ook niet gaan klagen dat er geen dames over blijven die nog eens normaal kunnen denken en ook nog eens je huis normaal kan bewonen .. zonder dat de Moslim SS voor de deur staat om te kijken of je niets iets doet wat tegen de islam is ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 9 december 2009 @ 19:55:51 #183
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75457253
TT is verkeerd.

'Sieraad mag niet, hoofddoekje wel' zou beter zijn.

Kettingen mogen ook niet gedragen worden. Horloges vaak ook niet, oorbellen ook niet en lang haar waarschijnlijk ook niet. Dan kan iedereen wel ineens (heel onverwacht eigenlijk) liberaar gaan doen en zeggen dat iedereen er bij mag lopen zoals hij wil, maar hier heeft het bedrijf er ook iets over te zeggen. Keppeltjes, aan de andere kant, zullen ongetwijfeld weer niet verboden zijn.

Maar een Jezus afgebeeld op het kruis waaraan hij stierf (wat sadistisch eigenlijk, alsof je Kennedy herdenkt met een sluipschuttersgeweer) aan een ketting valt niet te vergelijken met een hoofddoek, tulband of keppeltje. En al helemaal niet als het kruisje gewoon onder de kleding gedragen mag worden.

Echter, als je aan een sieraad, een ketting in deze, een kruisje hangt, vinden sommigen het ineens geen ketting meer. Dat is erg raar. Maar, je moet iets om je dagelijkse 'kritiek' op de Islam te kunnen spuien. Elsevier en Telegraaf zullen het daarom vast wel overgenomen hebben.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 9 december 2009 @ 19:59:47 #184
248844 Bowlingbal
pi_75457396
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

5%, dat is niet zoveel he?
Nee, 5% moslims is inderdaad niet veel. Ik snap dan ook niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Waarschijnlijk omdat het er zo weinig zijn.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75499067
Only in the Netherlands
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75499540
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef JohnDope het volgende:
Only in the Netherlands
Het is shocking, John. ik maak mij grote zorgen over de ontwikkelingen.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:26:50 #187
248844 Bowlingbal
pi_75499628
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij hebben conducteurs nooit een ketting mogen dragen. Al hangt er een grote gangster-klok aan, het is een ketting.
- Donald Love
pi_75499677
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Volgens mij hebben conducteurs nooit een ketting mogen dragen. Al hangt er een grote gangster-klok aan, het is een ketting.
Liever een "gangsterketting" dan een hoofddoek dat een symbool is voor vrouwen onderdrukking.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 10 december 2009 @ 22:28:32 #189
248844 Bowlingbal
pi_75499704
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Liever een gangsterketting dan een hoofddoek dat een symbool is voor vrouwen onderdrukking.
Ja, en een kruisje staat symbool voor kruistochten. Ja hoor.
- Donald Love
pi_75499734
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

pi_75499742
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ze maken er bewust een kettingverhaal van. Anders krijgen ze gedonder bij de rechter. Motiveren zijn wel degelijk duidelijk.

Tot het geval van het kruisje deden ze nooit moeilijk over sierraden.

En dan nog: gelijke monniken gelijke kappen. Dit is niet te rijmen met de tolerantie met die hoofddoeken ( is ook uiting religie!)
pi_75499778
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

trainen, trainen, trainen netzolang tot de dag des oordeels aanbreekt.
We leven in de eindtijd, John. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen als Christen

Jezus komt. Misschien wel heel snel. Jezus redt. Dat is 1 ding wat zeker is
pi_75499820
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We leven in de eindtijd, John. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen als Christen

Jezus komt. Misschien wel heel snel. Jezus redt. Dat is 1 ding wat zeker is
Dat is een hoax man.

Als er iets het einde der tijden is, dan is het wel de islamisering van het westen.
pi_75499872
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is een hoax man.

Als er iets het einde der tijden is, dan is het wel de islamisering van het westen.
Hier op aarde. Het einde der tijden reikt veel verder dan dat.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:33:43 #195
248844 Bowlingbal
pi_75499951
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze maken er bewust een kettingverhaal van. Anders krijgen ze gedonder bij de rechter. Motiveren zijn wel degelijk duidelijk.

Tot het geval van het kruisje deden ze nooit moeilijk over sierraden.

En dan nog: gelijke monniken gelijke kappen. Dit is niet te rijmen met de tolerantie met die hoofddoeken ( is ook uiting religie!)
Ik heb nog nooit een conducteur met een sieraad zien lopen. Daar zijn complete richtlijnen voor.

En een hoofddoek is wel iets anders dan een ketting, is mij opgevallen.
- Donald Love
pi_75500068
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hier op aarde. Het einde der tijden reikt veel verder dan dat.
Ver is allemaal zo relatief als je kennis hebt gemaakt met kwamtum mechanica.
pi_75500089
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een conducteur met een sieraad zien lopen. Daar zijn complete richtlijnen voor.

En een hoofddoek is wel iets anders dan een ketting, is mij opgevallen.
Een sieraad draag je vrijwillig een hoofddoek dragen vrouwen gedwongen.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:38:27 #198
248844 Bowlingbal
pi_75500149
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een sieraad draag je vrijwillig een hoofddoek dragen vrouwen gedwongen.
Men kan ook vrijwillig een damesondergoed over de herenbroek dragen, maar dat betekent niet dat de conducteur dat mag.
- Donald Love
pi_75500186
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Men kan ook vrijwillig een damesondergoed over de herenbroek dragen, maar dat betekent niet dat de conducteur dat mag.
Nogmaals een bedrijf moet gewoon nooit vrouwenonderdrukking stimuleren.

Al die vrouwenrechten waar die linkserts decennia lang voor gevochten hebben, is door de islam naar de klote geholpen.

De enige die tegenwoordig nog opkomt voor de rechten van minderheden is Wilders.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:39:57 #200
248844 Bowlingbal
pi_75500210
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals een bedrijf moet gewoon nooit vrouwenonderdrukking stimuleren.
Natuurlijk wel.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')