Ja,klopt. Vroeger droegen vrouwen een hoofddoek als ze naar de kerk gingen. Maar niet op straat of in het dagelijkse leven!! In Italië zijn veel vrouwen nog steeds zo vroom.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Ik vindt dit alleen terug in de bijbel
Timoteüs 2:9 :
“Desgelijks wil ik dat de vrouwen in zedig gewaad zich eerbaar en ingetogen tooien, niet met vlechtsels, goud, paarlen of kostbare kledij, maar, zoals het vrouwen betaamt die op den naam van godvruchtigen aanspraak maken, met goede werken.”
“Maar ene vrouw, die bidt of profeteert met ongedekte hoofd, onteert haar eigen hoofd; het is even alsof zij geschoren was. En wil zij zich niet dekken, zo snijd men haar ook het haar af.” (1 Korintiërs 11: 5-6)
Het is niet goed. Het is niet slecht. het is gewoon zo.quote:
Mwaah..steeds meer vrouwen dragen een hoofddoekquote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja,klopt. Vroeger droegen vrouwen een hoofddoek als ze naar de kerk gingen. Maar niet op straat of in het dagelijkse leven!! In Italië zijn veel vrouwen nog steeds zo vroom.
Is eigenlijk hetzelfde met moslima's hè? Steeds meer moderne meiden kiezen voor een leven zonder hoofddoek.
Haha, in je dromen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Mwaah..steeds meer vrouwen dragen een hoofddoek
85 % van alle Marokkaanse vrouwen draagt een hoofddoek
en van de Turkse is dat 65 %.
Het Christendom hoort hier, de Islam niet. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Regels zijn regels, Of hoeven de christenen zich hier aan te houden'
Jullie huillies zijn allemaal blij wanneer het over de moslims gaat
en wanneer de christenen de klos zijn gaan jullie allemaal huilen en roepen jullie allemaal om discriminatie.
kleine baby's dat jullie zijn.
Op straat zie ik er steeds minder. Gelukkig maar, want het is doodzonde als Arabische meiden zich verbergen achter zo'n hoofddeksel. Zijn vaak mooie vrouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Mwaah..steeds meer vrouwen dragen een hoofddoek
85 % van alle Marokkaanse vrouwen draagt een hoofddoek
en van de Turkse is dat 65 %.
Niet via de pvv, maar de kranten nemen wel eens wat over van fok jaquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
KLB-topics op FOK! werden altijd al door de Telegraaf overgenomen en vervolgens via de PVV de tweede kamer in geslingerd? OK.
Islam hoort al in Nederland. Sinds 1956 kwamen de eerste moslims naar Nederlandquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het Christendom hoort hier, de Islam niet. Zo simpel is het.
Geen enkel geloof.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het Christendom hoort hier, de Islam niet. Zo simpel is het.
Nee het hoort hier niet, het past niet bij de gevestigde culturen, het is dan ook duidelijk niet welkom volgens een groot deel van de bevolking.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam hoort al in Nederland. Sinds 1956 kwamen de eerste moslims naar Nederland
Islam hoort dus nogmaals in Nederland
Dat is poep, Christenen zijn nog steeds de grootste groep, groter dan niet-gelovigen. En ik durf te beweren dat veel van die mensen die zichzelf niet gelovig noemen, zullen aangeven dat ze cultureel wel een zekere band hebben met het Christendom.quote:
Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook primaquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee het hoort hier niet, het past niet bij de gevestigde culturen, het is dan ook duidelijk niet welkom volgens een groot deel van de bevolking.
Er zijn ook Christenen in allerlei Islamitische landen, maar het is niet alsof zij daar welkom zijn. Moslims hier mogen blij zijn dat ze nog zo lang zo goed behandeld zijn door Westerse gastheren, maar trek daar geen verkeerde conclusies uit.
Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook prima
blijkbaar willen de niet-gelovigen dat niet en vandaar willen ze geen geloven meer
De realiteit is anders
Christendom en de Islam zullen altijd in Nederland bestaan.
5%, dat is niet zoveel he?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Islam hoort bij Nederland. Er zijn nu meer dan 5 % Moslims in Nederland
Ik weet dat je er bijna een hartaanval van krijgt.
En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Islam hoort bij Nederland. Er zijn nu meer dan 5 % Moslims in Nederland
Ik weet dat je er bijna een hartaanval van krijgt.
Er zijn ook kerken in Marokkoquote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.
Islam is voor jouw niet welkom. maar JIJ beslist niet daarover.
Maar ik ben niet alleen. En niemand hoeft daar ook over te beslissen, naarmate Moslims zich steeds minder welkom voelen hier zullen ze zelf beslissen naar Islamitische landen (terug) te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.
eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
HAHAquote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam hoort al in Nederland. Sinds 1956 kwamen de eerste moslims naar Nederland
Islam hoort dus nogmaals in Nederland
Hij schrijft toch echt niet veel slechter dan veel autochtone posters. En als je anderen op hun taalgebruik aanvalt moet je daarbij natuurlijk zelf geen fouten maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?
Aannames kan je blijkbaar heel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.
Maar als jij dat zo graag wilt, dan staat het jou volledig vrij terug te gaan naar jou roots. Maar verbrand dan welle alle schepen achter je, inclusief evt. uitkeringen of tegoeden van Nederland.
Of durf je dat avontuur niet aan?
Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Aannames kan je blijkbaar heel goed
waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
Iedereen die hier woont maakt deel uit van Nederland. Je hoeft er niet altijd blij mee te zijn, maar het is een gegeven waarmee je maar moet zien te leven.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Aannames kan je blijkbaar heel goed
waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
Ken de geschiedenisquote:Op woensdag 9 december 2009 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.
Maar het zal nooit deel uitmaken van Nederland als geheel.
En dat is maar goed ook.
Ik heb niks tegen die gasten die de Islam als religie bedrijven, maar dat doen ze dan maar in hun thuisland.
Zadel daar niet die andere 15 miljoen Nederlanders die dat niet aanhangen mee op, en al helemaal niet de problemen die voortkomen uit de Islam.
Dat noem ik nl. zeer egoistisch gedrag.
Ja e???quote:Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
Jullie waren daar goed inquote:
Valt me van je mee dat je geen PVV/Hitler erbij betrektquote:Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
Ik val ook op moslima's maar naar mijn mening maakt de hoofddoek Turkse vrouwen vaak mooier, terwijl Marokkaanse vrouwen, die van nature een dikker hoofd hebben, er niet mooier op worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op straat zie ik er steeds minder. Gelukkig maar, want het is doodzonde als Arabische meiden zich verbergen achter zo'n hoofddeksel. Zijn vaak mooie vrouwen
Nee, 5% moslims is inderdaad niet veel. Ik snap dan ook niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Waarschijnlijk omdat het er zo weinig zijn.quote:
Volgens mij hebben conducteurs nooit een ketting mogen dragen. Al hangt er een grote gangster-klok aan, het is een ketting.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is shocking, John. ik maak mij grote zorgen over de ontwikkelingen.
Liever een "gangsterketting" dan een hoofddoek dat een symbool is voor vrouwen onderdrukking.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben conducteurs nooit een ketting mogen dragen. Al hangt er een grote gangster-klok aan, het is een ketting.
Ja, en een kruisje staat symbool voor kruistochten. Ja hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Liever een gangsterketting dan een hoofddoek dat een symbool is voor vrouwen onderdrukking.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is shocking, John. ik maak mij grote zorgen over de ontwikkelingen.
Ze maken er bewust een kettingverhaal van. Anders krijgen ze gedonder bij de rechter. Motiveren zijn wel degelijk duidelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben conducteurs nooit een ketting mogen dragen. Al hangt er een grote gangster-klok aan, het is een ketting.
We leven in de eindtijd, John. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen als Christenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
trainen, trainen, trainen netzolang tot de dag des oordeels aanbreekt.
Dat is een hoax man.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We leven in de eindtijd, John. Maar dat hoef ik je vast niet te vertellen als Christen
Jezus komt. Misschien wel heel snel. Jezus redt. Dat is 1 ding wat zeker is
Hier op aarde. Het einde der tijden reikt veel verder dan dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is een hoax man.
Als er iets het einde der tijden is, dan is het wel de islamisering van het westen.
Ik heb nog nooit een conducteur met een sieraad zien lopen. Daar zijn complete richtlijnen voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze maken er bewust een kettingverhaal van. Anders krijgen ze gedonder bij de rechter. Motiveren zijn wel degelijk duidelijk.
Tot het geval van het kruisje deden ze nooit moeilijk over sierraden.
En dan nog: gelijke monniken gelijke kappen. Dit is niet te rijmen met de tolerantie met die hoofddoeken ( is ook uiting religie!)
Ver is allemaal zo relatief als je kennis hebt gemaakt met kwamtum mechanica.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hier op aarde. Het einde der tijden reikt veel verder dan dat.
Een sieraad draag je vrijwillig een hoofddoek dragen vrouwen gedwongen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een conducteur met een sieraad zien lopen. Daar zijn complete richtlijnen voor.
En een hoofddoek is wel iets anders dan een ketting, is mij opgevallen.
Men kan ook vrijwillig een damesondergoed over de herenbroek dragen, maar dat betekent niet dat de conducteur dat mag.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een sieraad draag je vrijwillig een hoofddoek dragen vrouwen gedwongen.
Nogmaals een bedrijf moet gewoon nooit vrouwenonderdrukking stimuleren.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Men kan ook vrijwillig een damesondergoed over de herenbroek dragen, maar dat betekent niet dat de conducteur dat mag.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nogmaals een bedrijf moet gewoon nooit vrouwenonderdrukking stimuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |