Dat is poep, Christenen zijn nog steeds de grootste groep, groter dan niet-gelovigen. En ik durf te beweren dat veel van die mensen die zichzelf niet gelovig noemen, zullen aangeven dat ze cultureel wel een zekere band hebben met het Christendom.quote:
Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook primaquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee het hoort hier niet, het past niet bij de gevestigde culturen, het is dan ook duidelijk niet welkom volgens een groot deel van de bevolking.
Er zijn ook Christenen in allerlei Islamitische landen, maar het is niet alsof zij daar welkom zijn. Moslims hier mogen blij zijn dat ze nog zo lang zo goed behandeld zijn door Westerse gastheren, maar trek daar geen verkeerde conclusies uit.
Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie wilt geloven is prima en wie niet wilt geloven is ook prima
blijkbaar willen de niet-gelovigen dat niet en vandaar willen ze geen geloven meer
De realiteit is anders
Christendom en de Islam zullen altijd in Nederland bestaan.
5%, dat is niet zoveel he?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Islam hoort bij Nederland. Er zijn nu meer dan 5 % Moslims in Nederland
Ik weet dat je er bijna een hartaanval van krijgt.
En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Islam hoort bij Nederland. Er zijn nu meer dan 5 % Moslims in Nederland
Ik weet dat je er bijna een hartaanval van krijgt.
Er zijn ook kerken in Marokkoquote:Op woensdag 9 december 2009 18:10 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als er tienduizenden Christenen per jaar naar Marokko trokken en daar kerken en Christelijke scholen gingen bouwen, de taal niet goed spraken, enzovoorts?
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En veel meer zal het niet worden, de dagen van kortzichtige over-tolerantie zijn voorbij. De Islam is niet meer welkom, dat merk je zelf ook wel.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.
Islam is voor jouw niet welkom. maar JIJ beslist niet daarover.
Maar ik ben niet alleen. En niemand hoeft daar ook over te beslissen, naarmate Moslims zich steeds minder welkom voelen hier zullen ze zelf beslissen naar Islamitische landen (terug) te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet maar dat zal alleen tot meer moslims leiden. De interolante manier zal enkel het niet verhelpen.
eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
HAHAquote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam hoort al in Nederland. Sinds 1956 kwamen de eerste moslims naar Nederland
Islam hoort dus nogmaals in Nederland
Hij schrijft toch echt niet veel slechter dan veel autochtone posters. En als je anderen op hun taalgebruik aanvalt moet je daarbij natuurlijk zelf geen fouten maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Leer nou toch eens behoolijk Nederlands. Hoe lang woon jij hier al?
Aannames kan je blijkbaar heel goedquote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
eloof me Meki, de Islam zal nooit de macht krijgen in Nederland.
Maar als jij dat zo graag wilt, dan staat het jou volledig vrij terug te gaan naar jou roots. Maar verbrand dan welle alle schepen achter je, inclusief evt. uitkeringen of tegoeden van Nederland.
Of durf je dat avontuur niet aan?
Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Aannames kan je blijkbaar heel goed
waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
Iedereen die hier woont maakt deel uit van Nederland. Je hoeft er niet altijd blij mee te zijn, maar het is een gegeven waarmee je maar moet zien te leven.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Aannames kan je blijkbaar heel goed
waar heb ik dat gezegd. Ik heb enkel gezegd dat de Islam deel maakt uit Nederland.
Ken de geschiedenisquote:Op woensdag 9 december 2009 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt idd deel uit van die 1 miljoen islamieten ja.
Maar het zal nooit deel uitmaken van Nederland als geheel.
En dat is maar goed ook.
Ik heb niks tegen die gasten die de Islam als religie bedrijven, maar dat doen ze dan maar in hun thuisland.
Zadel daar niet die andere 15 miljoen Nederlanders die dat niet aanhangen mee op, en al helemaal niet de problemen die voortkomen uit de Islam.
Dat noem ik nl. zeer egoistisch gedrag.
Ja e???quote:Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
Jullie waren daar goed inquote:
Valt me van je mee dat je geen PVV/Hitler erbij betrektquote:Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken de geschiedenis
Wie ging in Indonesie de Nederlandse normen en waarden de Indonesiers opdringen ?
en in Suriname ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |