Omdat je geen vriendin hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Shiiitttt, dat ik daar nooit op gekomen ben
Jawelquote:
Wat ze nu zal doen? TS is je kloon en je hebt een foutje gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ze heeft me ooit al met een koekenpan geslagen omdat ik in een dronken bui over haar kussen heen had gepist, vraag me af wat ze nu zal doen
Nee wat ze zal doen als ik ook zo'n geintje uithaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ze nu zal doen? TS is je kloon en je hebt een foutje gemaakt?
Dat plaatje aan de voorkant en het kras gedeelte (de achterkant) zijn 2 losse vellenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef daftme het volgende:
Hoe plak jij een ster achter een krasvlakje?
Dan zou ik het niet meer proberenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ze heeft me ooit al met een koekenpan geslagen omdat ik in een dronken bui over haar kussen heen had gepist, vraag me af wat ze nu zal doen
Wat jij wel of niet gelooft boeit echt werkelijk niemand. Sorry hé.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef TheFrankey het volgende:
ik geloof er niets van
dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
En zij ziet een dikke uitgeknipte kartonnen ster niet? Ik geloof het niet zo.
ja, inmiddels heb ik van mijn clitoris een eikel laten maken en nu heb ik een lulquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
volgens mij ben jij TS zijn vriendin
holy shit, als me vriendin dat zou flikken hequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef badboynova het volgende:
@ Ts
heb je een xbox360 of een ps3, zo ja dan zou ik ze goed verstoppen
http://www.vkmag.com/maga(...)ox_360_van_vriendje/
http://www.vkmag.com/magazine/boos_vriendinnetje_sloopt_ps3/
WTF ben je ook game verslaafd? als mn vriendin dit doet heeft ze het volste recht toe als je in plaats van bij je vriendin lig te slapen zit te gamen en niet eens werk om der te onderhouden dan ben je een gore lulquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef Markster het volgende:
[..]
holy shit, als me vriendin dat zou flikken he
btw wel kansloos, maak het dan gewoon uit maar blijf met je poten van ze spullen af, teringwijven.
Overigens ook wel kansloos als je 10 uur per dag kan gamen, terwijl je een vriendin hebt die er zo uit ziet.
En moeten die gasten niet werken
vooral de 2e girl rules!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef badboynova het volgende:
@ Ts
ik game wel, maar ik slaap ook gewoon naast me vriendin, en werk 50 uur in de week. 10 uur per dag gamen zal ik dus nooit halen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef donthate het volgende:
[..]
WTF ben je ook game verslaafd? als mn vriendin dit doet heeft ze het volste recht toe als je in plaats van bij je vriendin lig te slapen zit te gamen en niet eens werk om der te onderhouden dan ben je een gore lul![]()
IK vind van wel als ze je 10uur per dag gamed je moet je vrouw onderhouden kijk als je gewoon werk zoals jij en dan game je geen probleem maar alsje niet van de bank afkomtquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef Markster het volgende:
[..]
ik game wel, maar ik slaap ook gewoon naast me vriendin, en werk 50 uur in de week. 10 uur per dag gamen zal ik dus nooit halen.
maar alsnog zou ze het recht niet hebben, ik zou haar wel eens willen zien als ik elk pakkie peuken meteen wegdonder!
Ja lijkt me ook? Ze had dus een kaart waarbij ze er elke dag eentje open krabte, dus heb jij over de laatste (want ik neem aan als ik dat ding zie dat je elke dag het vakje wat bij die dag hoort openmaakt) ineens een ster geplakt en dat valt niet opquote:
Had het hierboven al neer gezet, maar ik heb dat ding geplakt over een vakje wat ze zelf al open gemaakt hadquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:05 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook? Ze had dus een kaart waarbij ze er elke dag eentje open krabte, dus heb jij over de laatste (want ik neem aan als ik dat ding zie dat je elke dag het vakje wat bij die dag hoort openmaakt) ineens een ster geplakt en dat valt niet op
Hmm, oké iets beter maar toch jammer van de niet al te snuggere vriendin..quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had het hierboven al neer gezet, maar ik heb dat ding geplakt over een vakje wat ze zelf al open gemaakt had
Je ziet het helemaal niet omdat die andere kaart er aan de zijkanten over heen zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hmm, oké iets beter maar toch jammer van de niet al te snuggere vriendin..
Die tweede is echt een bazinquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef badboynova het volgende:
@ Ts
En daarna haar vriendje een pets gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Die tweede is echt een bazinRustig de camera neerzetten, een hamer pakken en dat ding slopen
triest figuur dat en je bent echt een metaal beperkt persoon als je dat een bazin vindquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Die tweede is echt een bazinRustig de camera neerzetten, een hamer pakken en dat ding slopen
en nog triester als je het verschil tussen een golfclub en een hamer niet kan zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
triest figuur dat en je bent echt een metaal beperkt persoon als je dat een bazin vind
en nog triester dat je niet in de gaten hebt dat er 2 filmpjes zijn: 1 met een golfclub en 1 met een hamerquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef Markster het volgende:
[..]
en nog triester als je het verschil tussen een golfclub en een hamer niet kan zien
daarom zegt ze toch ook het tweede filmpje nerdekindquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef Markster het volgende:
[..]
en nog triester als je het verschil tussen een golfclub en een hamer niet kan zien
niet zo he newbiequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:20 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet gelooft boeit echt werkelijk niemand. Sorry hé.
quote:
De manier waarop ze met die golfclub slaat. Wat een vaatdoek is dat wijf zeg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:37 schreef badboynova het volgende:
@ Ts
die hij niet heeft uitgehaald bedoel jequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef badboynova het volgende:
er word volgens mij meer gelult over de filmpjes die ik heb gepost, dan over de hele goeie grap die de TS heeft uitgehaald.
We maken er samen een kwaliteits topic vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef badboynova het volgende:
er word volgens mij meer gelult over de filmpjes die ik heb gepost, dan over de hele goeie grap die de TS heeft uitgehaald.
Laten we direct beginnen dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We maken er samen een kwaliteits topic van
eindelijk krijgen we de waardering die we verdienenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
We maken er samen een kwaliteits topic van
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
triest figuur dat en je bent echt een metaal beperkt persoon als je dat een bazin vind
ja want die filmpjes van jou zijn veel leuker dan die kutgrapquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef badboynova het volgende:
dit gebruiken op fok is net zo'n misdaad alsquote:
Gast, dit heeft niks met de domheid met mijn vriendin te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef buzz1291 het volgende:
mag leie dat ze jou eens heel hard in je ster neemt. Dan lul je wel anders, met je tering geintjes. maar ik moest wel lachen....... hoe je zo'n domme vriendin kunt hebben.
Ik geloof er nog weinig van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef Ensaf het volgende:
Laat even een foto van dat neppe decemberlot zien.
Losse velletjes???? Lijkt me stug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat plaatje aan de voorkant en het kras gedeelte (de achterkant) zijn 2 losse vellen
Ik heb zo'n ster van mijn lot over een plaatje van haar geplakt die ze al open gekrast had
Helaas u heeft 100.000 euro bij het grof vuil gegooidquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:37 schreef Prenzlauer het volgende:
Waren het er niet 11?! ZEG ME DAT HET OM ELF STERREN GING!!
Mijn vriendin zou dat niet eens kunnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:11 schreef Kravist het volgende:
Pikstraf
Die vrouwen moeten ze gelijk inspuiten met AIDS
Verdovenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou dat niet eens kunnen
Mijn schwanschzquote:
Of je plakt die ster op een plek die ze al heeft opengekrast.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Chuck.Norris het volgende:
hoe kun je nu in godsnaam die sterren daar op plakken..
aangezien jij de jouwe al had opengekrast had, en je zegt dat ze nog moest krassen om te merken dat ze gewonnen had..
fucking kuttroll
Als je het bij mij had gedaan had ik je kop erafgeslagen, gefrituurd en was ermee gaan bowlen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van het weekend hadden ik en mijn vriendin van schoonmam's beide zo'n december kraslot gekregen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ter uitleg:
Het is dus de bedoeling dat je elke dag het hokje van die datum open krast.
Je krijgt dan allemaal plaatjes zoals sneeuwvlokken, kerstballen en meer december dingetjes.
Als je 10 sterren hebt win je 100.000 euro.
En zoals bij iedereen krijg je 9 sterren zodat het lijkt alsof je gaat winnen, deze fokster had er ook al last van: December kalender kraslot
Ik had die van mij direct al helemaal open gekrast en uiteraard niks gewonnen, mijn vriendin kraste ze liever per dag open
Mij leek het grappig om een ster van mijn kraslot uit te knippen en die op haar kraslot te plakken![]()
Vanmiddag heb ik haar eindelijk kunnen overhalen om alle vakjes open te krassen, wat ze dus ook deed.
Ze was helemaal in extase toen ze dacht dat ze 100.000 euro gewonnen had!!!
Ik heb me nog nooit zo hard moeten inhouden om niet te lachen___
Misschien had ik het moeten vertellen dat het een grapje van mij was vóór dat ze allerlei familie op de hoogte van het nieuws had gesteld![]()
Ze is nu dus zwaar boos op me![]()
Klacht: vriendin waardeert grap niet
Even voor de mongolen onder ons:quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Chuck.Norris het volgende:
hoe kun je nu in godsnaam die sterren daar op plakken..
aangezien jij de jouwe al had opengekrast had, en je zegt dat ze nog moest krassen om te merken dat ze gewonnen had..
fucking kuttroll
ja en dat had ze niet door dat er plots een extra ster was in de door al opengemaakte vakjes toen ze begon met de rest open te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Even voor de mongolen onder ons:
Op zaterdag de loten gekregen, ik heb alles zondag al open gekrast, zij had toen alleen tot en met het 6e vakje (zondag 6 december) open gekrast.
Ze had toen: 3 sterren, 2 kerstballen en 1 sneeuwbal.
Ik heb toen een ster van de mijne geknipt en op 1 van die 2 kerstballen van haar gedaan.
En jouw vriendin is dus mongool genoeg om te geloven in een magisch verschenen ster...eentje die ook nog eens bovenOP dat verder gladde kraslot zit?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Even voor de mongolen onder ons:
Op zaterdag de loten gekregen, ik heb alles zondag al open gekrast, zij had toen alleen tot en met het 6e vakje (zondag 6 december) open gekrast.
Ze had toen: 3 sterren, 2 kerstballen en 1 sneeuwbal.
Ik heb toen een ster van de mijne geknipt en op 1 van die 2 kerstballen van haar gedaan.
Er zitten stukjes karton (de cadeautjes) die je eerst open moet klappenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jouw vriendin is dus mongool genoeg om te geloven in een magisch verschenen ster...eentje die ook nog eens bovenOP dat verder gladde kraslot zit?
Hebben jullie nou iets gewonnen met die kalender?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er zitten stukjes karton (de cadeautjes) die je eerst open moet klappendus helemaal glas is het niet, het past er precies in.
En net alsof zij 4 dagen later nog precies weet hoeveel van sterren, sneeuwballen, pepernoten en weet ik veel wat voor ellende heeft
Ja, zijn vriendin heeft dus 100.000 gewonnen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben jullie nou iets gewonnen met die kalender?
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zijn vriendin heeft dus 100.000 gewonnen.
Met het extra spel op 5 december had ze 3 euro gewonnenquote:Op woensdag 9 december 2009 00:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hebben jullie nou iets gewonnen met die kalender?
Ik heb er ook 2 liggen. Nu een vakje openkrassen, het is 9 december
Omdat je voor Ajax bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Shiiitttt, dat ik daar nooit op gekomen ben
Doet je piemol het alweer?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb het dus goed kunnen maken met haar
Van het weekend samen naar Groningen met hotel enzo
Neequote:
LOLZquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van het weekend hadden ik en mijn vriendin van schoonmam's beide zo'n december kraslot gekregen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ter uitleg:
Het is dus de bedoeling dat je elke dag het hokje van die datum open krast.
Je krijgt dan allemaal plaatjes zoals sneeuwvlokken, kerstballen en meer december dingetjes.
Als je 10 sterren hebt win je 100.000 euro.
En zoals bij iedereen krijg je 9 sterren zodat het lijkt alsof je gaat winnen, deze fokster had er ook al last van: December kalender kraslot
Ik had die van mij direct al helemaal open gekrast en uiteraard niks gewonnen, mijn vriendin kraste ze liever per dag open
Mij leek het grappig om een ster van mijn kraslot uit te knippen en die op haar kraslot te plakken![]()
Vanmiddag heb ik haar eindelijk kunnen overhalen om alle vakjes open te krassen, wat ze dus ook deed.
Ze was helemaal in extase toen ze dacht dat ze 100.000 euro gewonnen had!!!
Ik heb me nog nooit zo hard moeten inhouden om niet te lachen___
Misschien had ik het moeten vertellen dat het een grapje van mij was vóór dat ze allerlei familie op de hoogte van het nieuws had gesteld![]()
Ze is nu dus zwaar boos op me![]()
Klacht: vriendin waardeert grap niet
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee
Vanmorgen bij de huisarts geweest, en kan pas half januari terecht bij de uroloog
Ik ga maar even via een kennis regelen dat ik sneller een[sic] de beurt kom
Moet je Kar0l even bellen, die houd van piem0ls.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee
Vanmorgen bij de huisarts geweest, en kan pas half januari terecht bij de uroloog
Ik ga maar even via een kennis regelen dat ik sneller een de beurt kom
In het begin gaat het heel goed, daarna krijg je niks meer en heb je er altijd 1 te kortquote:Op woensdag 9 december 2009 14:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kras hem elke dag open, heb nu 6 sterren moet er nog 5![]()
(je moet 11 sterren halen)
Afhaalchinees vast niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In het begin gaat het heel goed, daarna krijg je niks meer en heb je er altijd 1 te kort![]()
Inderdaad, ik had vandaag een kaars tekortquote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In het begin gaat het heel goed, daarna krijg je niks meer en heb je er altijd 1 te kort![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Fail, je hebt 11 sterren nodig om te winnen
quote:
Soww, goed man!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja manwe gaan nu iets van 8 maanden met elkaar
Vrouwen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
mijn vriendin kraste ze liever per dag open
quote:
vetnek?quote:
Dat zeg ik, omdat het een geniale grap wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
vetnek?
anyhow, waarom word dit topic gekicked?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zeg ik, omdat het een geniale grap was
Ik moet nog steeds giechelen elke keer als ik er aan terug denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |