Omdat je geen vriendin hebquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Shiiitttt, dat ik daar nooit op gekomen ben
Jawelquote:
Wat ze nu zal doen? TS is je kloon en je hebt een foutje gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ze heeft me ooit al met een koekenpan geslagen omdat ik in een dronken bui over haar kussen heen had gepist, vraag me af wat ze nu zal doen
Nee wat ze zal doen als ik ook zo'n geintje uithaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ze nu zal doen? TS is je kloon en je hebt een foutje gemaakt?
Dat plaatje aan de voorkant en het kras gedeelte (de achterkant) zijn 2 losse vellenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef daftme het volgende:
Hoe plak jij een ster achter een krasvlakje?
Dan zou ik het niet meer proberenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ze heeft me ooit al met een koekenpan geslagen omdat ik in een dronken bui over haar kussen heen had gepist, vraag me af wat ze nu zal doen
Wat jij wel of niet gelooft boeit echt werkelijk niemand. Sorry hé.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:18 schreef TheFrankey het volgende:
ik geloof er niets van
dit dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
En zij ziet een dikke uitgeknipte kartonnen ster niet? Ik geloof het niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |