Nog steeds?quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds in Venetie! Het is carnaval!
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genoten
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...
ik ben behoorlijk gefrustreerd geraakt tijdens dat stuk (het helpt trouwens wel als je de inverted controls uitzet, ik vind het maar lastig)
Idd. Als je naar onder drukt naar boven gaan of andersom. Bovendien is het ook tegenstrijdige logica, kom op! Als bij een vliegtuig omlaag drukt ga je omhoog, en vice versaquote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.
Als het logischer was zou het niet inverted hetenquote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
inverted controls vind ik juist veel logischer.
Jawel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
het is toch ook inverted, of niet? maakt het niet minder logisch.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Ezio het volgende:
Inverted betekend gewoon dat het tegenovergesteld is hoor. Ik snap niet waarom dat minder logisch zou zijn
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.quote:Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.
Dat vind ik dus niet. Ik zie de controller als een vliegtuig, de knuppel naar je toe trekken is omhoog, van je af duwen is omlaag.quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:GeluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:daar zit echt iedereen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastROFL IK NIET WAT HEB IK GEWONNEN!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastBull shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag vlak voor dat ik daar was op Fok! een post over dat moment.
Wist dus precies wat ik moest doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef -Dries- het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op aarde die daar daadwerkelijk NIET vast zat.
Soms vind ik het inderdaad een beetje engquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Soms wil Ezio niet echt alles beetpakken maar bij een tweede poging wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komt
moet je je region instellen op USAquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef peleetje het volgende:
Pfff... log in ik op Xboxlive... krijg een update voor AC2, is de hele spel interface opeens in het nederlands. Ook nergens meer terug te zetten naar engels. grrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik ga vanavond weer even aan de slag, wat een vette game is dit.quote:
Je kunt na het uitspelen van de laatste missie nog verder met het spel.quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?quote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
Assassin's Tomb VenetiëIk was gister aan het vechten staat eruit het niets een civilian tussen *plop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:35 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?
Wel vet het einde, alleen ik dacht dat ik die tempels nog even ging doen, mooi niet dus.![]()
Super vet! maar wel een dubbel gevoel, een beetje anticlimax.
Ik ga straks nog even wat doen, kijken hoever ik kom met verzamelen, ik kan bijv me laatste statue niet vinden in Montenegro.
En ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.
ik denk dat dat een van de side missies is, want ik kan me zo niet herinneren dat ik ergens een sleutel voor heb gekregen...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:
Kleine spoiler in de vraag.
Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
Iemand enig idee waar dit voor is?
Welke 'Sleutel'?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef banapples het volgende:
Uitgespeeld, ik weet alleen nog steeds niet waar de sleutel voor was die ik gevonden heb. Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik DLC voor ga kopen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Welke 'Sleutel'?
Printscreen/screenshot toevallig?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:
Kleine spoiler in de vraag.
Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
Iemand enig idee waar dit voor is?
Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)quote:
PS3 krijgt ook DLC. PSP-versie is niet AC2 maar een versie tussen AC1 en AC2.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)
Moet je het antwoord helaas verschuldigd blijven dus
(Gok dat het ter compensatie is voor het feit dat de PS3 geloof ik geen DLC krijgt )
wie is die chick dan? heb het stuk pas gespeeld maar ik snapte er niet veel van.quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Beach het volgende:
Zo gister Bloodlines uitgespeeld.
Leuk voor tussendoor maar niet echt nodig voor het verhaal tussen AC1 en AC2.
Alleen nu weet ik wel waar die chick vandaan komt (en wie het is) die Altaïr achtervolgt in AC2![]()
En dmv de connectivity heb ik geld erbij, en alle wapens van de bossbattles uit Bloodlines![]()
En in Bloodlines krijg je ook allemaal upgrades van AC2.
Nu weer snel verderzit pas op 50% met Ezio.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wie is die chick dan? heb het stuk pas gespeeld maar ik snapte er niet veel van.
voor de rest is het wel een geweldige game natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Je bent inderdaad een goed betaalde assasin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:26 schreef Kijana het volgende:
Tijdje terug uitgespeeld, alle achievements ook (is ook niet moeilijk). Toffe game, hoewel ze wel meer met je geld hadden kunnen laten doen. Bijvoorbeeld dat je nog meer aanpassingen kunt maken bij Monteriggioni. Want ik zwem nu in het geld lol.
Maar goed deel 2 is al een stuk minder steeds hetzelfde doen, Leonardo is cool.
Kan wel, als je een nieuwe savegame begint. Maar of dat het waard is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Je kunt de vliegmissie niet meer doen... Das kut nu kan ik die achievement niet meer halen dus...
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Je kunt de vliegmissie niet meer doen... Das kut nu kan ik die achievement niet meer halen dus...
Kost je wel 5 euro maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen(zit met hetzelfde probleem)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen(zit met hetzelfde probleem)
Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
Ik had alle feathers aan het einde, inclusief een miljoen florijnenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogenVoor de mensen die de moeite niet hebben genomen om de veren te halen: je bent in elke stad notorious en je kunt niet briben, posters weghalen of de rechter vermoorden. Alleen voordat je die 100 veren hebt ben je al zo goed als bij het einde....
Leuke trophy bug die ik had, heb de eerste session niet allemaal gevonden, ben opnieuw begonnen om die "trap iemand van het dak af met die uitvinding van Leonardo" trophy. Met dank omdat je niet een oude memory over kan doen :| Dus ook meteen alle veren lopen zoeken. Heb je ze eindelijk, triggert de trophy niet
Heb ik mijn eerste sessie maar gepakt en een feather-walkthrough, en zo elke stad snel doorzocht. Hoezo, kutbug
eens, het is echt irritant makkelijk. zonde. sowieso is dat vechten een beetje saai.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Assassins vs Templars team deathmatch met gunsquote:Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
[quote]
Yay !
Multiplayer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
quote:[Update]
De website IGN heeft contact opgenomen met Ubisoft, om meer duidelijkheid over de betekenis van het woord 'episode' te krijgen, en heeft een reactie ontvangen. Ubisoft meldt dat het hier niet gaat om een uitbreiding van Assassin's Creed 2, maar om een geheel nieuwe titel, met opnieuw Ezio in de hoofdrol. Het project, dat momenteel de naam Assassin's Creed Episodes draagt, zal verdergaan waar Assassin's Creed 2 eindigde.
Het mooie aan AC2 is juist dat je er een kunst van kan maken. Want met een counter dood je ze niet in 1 keer. Terwijll alle tegenstanders in 1 keer dood te maken zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef Kijana het volgende:
[..]
Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.
Nogal verwarrend nieuwsquote:
Om in elkaars reet te steken zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
MP zou wel gezellig zijn. Dan kan je samen veren gaan zoeken.
Die kreeg ik ooit door het spel op te starten met de internetverbinding op actief?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Iemand een idee hoe ik de update voor AC2 op de PS3 krijg?
Of is deze nog niet uit voor PS3?
Welke update bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Iemand een idee hoe ik de update voor AC2 op de PS3 krijg?
Of is deze nog niet uit voor PS3?
volgens mij is dat volkomen nutteloosquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
En wat de fuck is dat uplay? Ik kan me wel registreren op Ubi, maar voor de rest?
Veren zoeken...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef mrPanerai het volgende:
Zo net de aftiteling gehad maar ik mis nog wat voorwerpen...
veren
De 6 portretten
...en blijkbaar 1 wapen...bij de smid is alles uitverkocht...waar moet ik achter zoeken?
Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij is dat volkomen nutteloos
Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
En nog een tombe; namelijk van Ezio zijn familie onder de villa.
Met uiteraard heel frusterende getimede dingen en als beloning een paar kistjes met goud![]()
En doet met uplay de theme het al??
Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:quote:895 van 1000
41 van 50 prestaties
quote:Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld
Deze kan niet meer totdat de DLC komtOf ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld
Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld
Messer Sandman haal je door:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...
[..]
Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Messer Sandman haal je door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld
Deze kan niet meer totdat de DLC komtOf ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld
Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïrquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Veren zoeken...
[..]
Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...
Je kunt het laatste wapen unlocken door 50 veren te verzamelenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
Moeilijk he lezen...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
Dat laatste (een soort lange sidemission) zal het waarschijnlijk ook worden, juist omdat de volgende release offiicieel geen 'nieuw deel' is. Ik verwacht eigenlijk gewoon meer rondrennen door het Italie van de 16e eeuw, of misschien op reis naar Spanje, Zwitserland of whatever.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom wordt het volgende deel nou weer met Ezio
Gewoon een nieuwe graag, of Ezio net als Altair voor een sidemission terug laten komen.
Waarvoor heb je dat geld dan nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef lars_titanat het volgende:
Ik zat te denken dat het handig is om in het begin veel geld te hebben.
Als je villa al een aantal upgrades heeft en je ongeveer 10K per 20 min krijgt. Zou je dan gewoon in je villa kunnen wachten voor 1 uur en de kist leeghalen en dan weer wachten.
Dit kan je doen als je niet speelt maar andere dingen aan het doen bent.
Zou dit werken?
En daar heb je te weinig geld voor? Volgens mij heb je weinig voordeel als je in het begin veel geld hebt, eigenlijk. Dat hebben ze an sich wel goed geregeld. Je hebt weinig gebieden, dus kunt ook nog niet alles kopen, maar zo veel is er ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Upgrades voor je villa
Nieuwe Armor / Wapens
Nieuwe skills
28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef banapples het volgende:
Wanneer komt die DLC nou?
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231711079quote:No more suspense on the release of #AC2 on PC: March 4 in Europe and March 16 in the US. And...
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231801809quote:#AC2 PC will feature both DLC Battle of Forli and Bonfire of the vanities. It's time to preorder it if you haven't yet http://ubi.li/3eVzE
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh. Hij is maar 1200 euroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...
Ontopic: LOL! Assassin's Creed II: Sequence 12: Battle of Forli
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |