Mark Walsh (13, England) v Mark Webster (Wales)quote:Op maandag 7 december 2009 16:36 schreef wimderon het volgende:
Niet echt potjes die eruit springen in de eerste ronde. Misschien Jenkins-Nicholson, Osborne-Whitlock is ook een aardige op papier.
quote:Andy Jenkins vier maanden geschorst
Andy Jenkins is door de Darts Regulation Authority voor vier maanden geschorst. De Engelsman liet zich gaan tijdens het Players Championship in Nuland op 25 oktober. Jenkins zal hierdoor onder meer het PDC World Darts Championship missen. Terry Jenkins, Nick Fullwell en Steve Maish kregen eveneens een boete opgelegd, maar zij hoeven geen schorsing uit te zitten.
In Nuland kregen diverse darters het met elkaar aan de stok, waarbij Andy Jenkins overduidelijk klappen uit deelde. Aangezien het niet de eerste keer is dat hij zich negatief liet gelden, zo werd hij twee jaar geleden ook al geschorst na het German Darts Championship, is hem een zware sanctie opgelegd. Hij is in totaal vierentwintig maanden geschorst, waarvan twintig voorwaardelijk. Een volgend vergrijp van Jenkins staat dus bijna gelijk aan het einde van zijn dartscarrière.
De huidige schorsing gaat op 10 december in, waardoor hij niet naar Alexandra Palace mag. De nummer 35 van de wereld moet daardoor vrezen de top-32 al flink uit zicht te krijgen. Nog zuurder is dat hij zich ook had geplaatst voor de Players Championship Finals. Andy Jenkins, Terry Jenkins en Fullwell hebben een boete gekregen van vijfhonderd pond. Maish van tweehonderd pond.
quote:
Genoeg goede, gratis streams beschikbaar, mét beter commentaar en analyses en echt live.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef vosss het volgende:
En dit zit natuurlijk weer ahter de decoder
livevideo.betfair.com, mag onderhand bekend zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef vosss het volgende:
Fijn dat je ook alvast wat linkjes plaatst
Tijden zijn Engelse tijden neem ik aan?quote:
Ja dus.quote:Op maandag 7 december 2009 21:46 schreef borisz het volgende:
Misschien beroep op aangetekend? Ik kan er niks meer over vinden verder dan dat hij nog twee weken had om beroep aan te tekenen.
quote:ANDY JENKINS has launched an appeal against his suspension by the Darts Regulation Authority.
Jenkins was recently handed a four-month ban, with a further 20 months suspended, and also fined £500 following an incident at a Players Championship in Nuland in October.
The suspension was due to begin on December 10, however Jenkins has appealed against the decision.
The Darts Regulation Authority Appeals Committee are unable to sit ahead of the Ladbrokes.com World Darts Championship, which means Jenkins is eligible to compete until his appeal is heard
Dit is niet de Embassy.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef tong80 het volgende:
Alweer meer dan 10 jaar gelden dat van Barneveld de eerste keer won.
Oeps excusesquote:
Is dat niet alleen als je geld in je account hebt?Weet wel zeker dat dat vrij recent het geval was bij bepaalde livestreams op Betfair.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
livevideo.betfair.com, mag onderhand bekend zijn.
Anders ga je naar unibet. Daarop kan je met een account zonder geld gewoon kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen als je geld in je account hebt?Weet wel zeker dat dat vrij recent het geval was bij bepaalde livestreams op Betfair.
Ik heb gelukkig Sport1, maar vond het wel relevant voor de mensen zonder Sport1quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Anders ga je naar unibet. Daarop kan je met een account zonder geld gewoon kijken.
Loopt 30 seconden achter op Betfair.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef borisz het volgende:
Edit: De SMS6 stream is ook echt live. Wel een betere kwaliteit die van sms.
Ik merk het nu ook ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Loopt 30 seconden achter op Betfair.
De tweede was redelijk kansloos van Mardlequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Eerste set met 3-2 naar Artut, het was ook zijn set om te beginnen.
Nou ja laten we het op de spanning gooienquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
12 matchdarts...
Of waren het er nou negen, heb niet goed opgelet
Bullen zal achter de schermen zijn gebeurd denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:30 schreef wimderon het volgende:
Perez wint, vanavond nog tegen Thornton.
Niet eens 2 legs verschil of even bullen voor de beslissende leg
Zou kunnen, maar in een normale wedstrijd gebeurt het ook voor de laatste leg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Bullen zal achter de schermen zijn gebeurd denk ik.
Ja, tijdens 'normale' wedstrijden wordt er wel live gebulled iig. Dit was tenslotte nog maar een voorrondequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in een normale wedstrijd gebeurt het ook voor de laatste leg.
Wederom GMT?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:10 schreef borisz het volgende:
Komula is een gevalletje net niet. Newton wint met 3-0.
Avondprogramma
7.10pm Mervyn King v Matt Clark
8.15pm Aodhagen O'Neill v Les Francis (P)
8.45pm Jelle Klaasen v Barrie Bates
9.50pm Adrian Lewis v O'Neill/Francis
10.55pm Peter Manley v Andy Jenkins
Dan moeten we nog een uurtje wachtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat het van www.planetdarts.tv gekopieerd is
quote:Zaterdag 19 december
13.40 Jarkko Komula - Roman Konchikov (V)
14.10 Roland Scholten - Steve Hine
15.15 Co Stompe - Steve Maish
16.20 Kirk Shepherd - Scott Burnett
17.25 Wes Newton - Komula/Konchikov
20.10 Mervyn King - Matt Clark
21.15 Aodhagen O'Neill - Les Francis (V)
21.45 Jelle Klaasen - Barrie Bates
22.50 Adrian Lewis - O'Neill/Francis
23.55 Peter Manley - Andy Jenkins
Zondag 20 december
13.40 Ken MacNeil - Norman Madhoo (V)
14.10 Tony Eccles - Brendan Dolan
15.15 Mark Dudbridge - Andree Welge
16.20 Mark Walsh - Mark Webster
17.25 Alan Tabern - MacNeil/Madhoo
20.10 Kevin Painter - Mensur Suljovic
21.15 Phillip Hazel - Osmann Kijamet (V)
21.45 Jamie Caven - Gary Anderson
22.50 Raymond van Barneveld - Warren Parry
23.55 Andy Hamilton - Hazel/Kijamet
Maandag 21 december
20.10 Vincent van der Voort - Dylan Duo
21.15 Haruki Muramatsu - Krzysztof Kciuk (V)
21.45 John Part - Toon Greebe
22.50 Terry Jenkins - Paul Nicholson
23.55 Ronnie Baxter - Muramatsu/Kciuk
Dinsdag 22 december
20.10 Andy Smith - Darin Young
21.15 Tomas Seyler - Jan van der Rassel (V)
21.45 Steve Beaton - Carlos Rodriguez
22.50 Colin Osborne - Simon Whitlock
23.55 Denis Ovens - Seyler/Jan van der Rassel
Woensdag 23 december
20.10 Wayne Jones - Alex Roy
21.15 Magnus Caris - Francisco Ruiz (V)
21.45 Michael van Gerwen - Peter Wright
22.50 James Wade - Steve Brown
23.55 Colin Lloyd - Caris/Ruiz
Wat JD zegtquote:
Ik zet mn geld op Klaassenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef nightfall het volgende:
king= de king, hij is de enige momenteel die taylor kan pakken, barney haalt hooguit de halve finale denk ik, en wade heeft het ook niet meer de laatste tijd.
En hoe goed is Painter atm?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef nightfall het volgende:
king= de king, hij is de enige momenteel die taylor kan pakken, barney haalt hooguit de halve finale denk ik, en wade heeft het ook niet meer de laatste tijd.
speelt al best een tijdje echt goed, maar is net zoals barney als ie met 1-0 tegen taylor achterkomt er geen zin meer in heeft en er zo snel mogelijk af wil.quote:
K, want hoewel ik het verschrikkelijke lamlul vind die Painter, vind ik hem geen slechte darter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef nightfall het volgende:
[..]
speelt al best een tijdje echt goed, maar is net zoals barney als ie met 1-0 tegen taylor achterkomt er geen zin meer in heeft en er zo snel mogelijk af wil.
hij kijkt chronisch chagerijnig volgens mij, ik mag em ook niet echt daardoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, want hoewel ik het verschrikkelijke lamlul vind die Painter, vind ik hem geen slechte darter.
Nee man, Scholten komt wel weer terugquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:03 schreef Bruce117 het volgende:
scholten heeft zijn beste tijd wel gehad.
die operatie is toch inmiddels al een dik jaar geleden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Nee man, Scholten komt wel weer terug![]()
Hij is gewoon net hersteld van die schouderoperatie en heeft tijd nodig om wedstrijdritme op te doen.
HIj zei dat dit weer zn eerste wedstrijd pijnvrij was dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:08 schreef nightfall het volgende:
[..]
die operatie is toch inmiddels al een dik jaar geleden?
Dit!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
ik vraag me wel eens af of klaassen wel eens nerveus is, die gast heeft een ijzeren bek.
Nee dat was eerder toen ie in die 1 na laatste leg ontsnapte en die strakke finish erin knetterde.quote:
Ah, k.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Nee dat was eerder toen ie in die 1 na laatste leg ontsnapte en die strakke finish erin knetterde.
Zit er al een nieuwe lever in?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Barendsz het volgende:
[..]
![]()
hij is wel weer wat aangekomen, maar ziet er wel gezond uit.
dat viel me ook al op ja, staat em beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Barendsz het volgende:
[..]
![]()
hij is wel weer wat aangekomen, maar ziet er wel gezond uit.
Nope, hij moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een check-up.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Nope, hij moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een check-up.
Hij zegt zelf dat er nog een kleine kans bestaat dat ie ermee wegkomt zonder nieuwe lever.
Nee, maar zit wel in de zaal en steelt de show van de avondquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar zit wel in de zaal en steelt de show van de avond.
Idd ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Had Klaassen weer een nieuwe chick bij zich?
Toen hij BDO won had hij zo'n immens lelijke jeugdvriendin met wie hij wou trouwen.
Jaar later had ie een opgetut kampsletje
Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Toen hij BDO won had hij zo'n immens lelijke jeugdvriendin met wie hij wou trouwen.
die katinka ofzoiets..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
kun je beter op die jenkins letten, die is 2 jaar voorwaardelijk geschorst omdat ie hier op een tournooi in nl klappen heeft uitgedeelt op het podium omdat ie sjaggo was omdat ie verloren hadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef AchJa het volgende:
Hmm, Manley, kijken of er nog wat relletjes komen.
Tja er is beroep aangetekend. Komend jaar trouwens een player championship in Haarlemquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef nightfall het volgende:
[..]
kun je beter op die jenkins letten, die is 2 jaar voorwaardelijk geschorst omdat ie hier op een tournooi in nl klappen heeft uitgedeelt op het podium omdat ie sjaggo was omdat ie verloren had
Shit, is waar ook... Dan moet het voor Manley een koud kunstje zijn om hem uit de tent te lokken, aangezien dat soort praktijken wel aan Manley toevertrouwd zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef nightfall het volgende:
[..]
kun je beter op die jenkins letten, die is 2 jaar voorwaardelijk geschorst omdat ie hier op een tournooi in nl klappen heeft uitgedeelt op het podium omdat ie sjaggo was omdat ie verloren had
Ook one dart Manley blinkt natuurlijk niet echt uit in sociale vaardigheden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef nightfall het volgende:
wat een zakkenwasser die jenkins zeg,. van mij mag ie door en een whitewash in de volgende ronde krijgen
Bijna al die darters zijn dik op Scholten en Stompe na dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef nightfall het volgende:
ik vraag me al jaren af hoveel die manley weegt, tis denk ik momenteel de grootste vetzak die er in de dartswereld rondloopt.
je hebt pensje-dik-vet-megavetquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Bijna al die darters zijn dik op Scholten en Stompe na dan.
.. met een berg vet eromheen gegroeid..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon zware botten
Barneyquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef nightfall het volgende:
[..]
je hebt pensje-dik-vet-megavet
klaassen en wade zijn trouwens ook niet dik
kan me nog herinneren dat taylor 2 jaar geleden ze'n hele systeem ging omgooien: niet meer drinken, konijnevoer,. en toen verloor ie in ene keer ook een berg partijen, volgens mij heeft ie dat ook maar 2 maanden volgehouden..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Barney. Taylor
, zijn ook erge figuren. Jenkins en Manley kunnen ook in dat rijtje dikzakken.
Het loopt tot zover nog goed af... Misschien achter de schermen voor de 4e setquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef nightfall het volgende:
heheh,. zo lopen elkaar wel te zieken met pijlen eruit halen en weglopen van het board.
dit wordt knokken of op ze'n minst stevige woorden
Ja, zei hij zelf nou echt dat hij wel wist dat ze niet de 2 meest gewaardeerde spelers in het veld waren??? Heb het geluid zacht staan ivm de rest die op bed liggen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef nightfall het volgende:
in het interview komt ie zo slecht nog niet over, bijna sympathiek..
Andy Smithquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef nightfall het volgende:
ik vraag me al jaren af hoveel die manley weegt, tis denk ik momenteel de grootste vetzak die er in de dartswereld rondloopt.
Hoeveel heb je verloren?quote:
Zekerquote:
Zeker waar, wel jammer ik gunde het MacNeil welquote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Colplay het volgende:
Tabern - MacNeil ook al in de vijfde set. Leuke potjes vandaag tot nu toe.
Painter wint dan ook.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef AchJa het volgende:
Painter gooit best goed en staat dus ook met 2-1 voor. Maar ik ben ook redelijk onder de indruk van die Suljovic.
Is die knakker nou zo groot of was die kiwi zo klein?quote:Op zondag 20 december 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
Slovenie verslaat Nieuw Zeeland in die voorronde. Nu weer het echte werk. Jamie Caven v Gary Anderson
Idd, ietwat forser gewordenquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Anderson is ook niet meer zo slank als toen ie net op de tour kwam
Jaja, weg van die tieten zeker.quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Barendsz het volgende:
ik ben helemaal weg van die blonde meid![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig staan haar benen niet op je plaatjequote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Barendsz het volgende:
[ afbeelding ]
Das dezelfde als vorig jaar toch?quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Barendsz het volgende:
[ afbeelding ]
Speelschema staat in de OPquote:Op zondag 20 december 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt van Gerwen morgen?
quote:Op zondag 20 december 2009 23:02 schreef nightfall het volgende:
die parry ziet eruit alsof ie een turkse avondwinkel heeft..
Vind Barney anders ook niet echt bijzonder sterk...quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef borisz het volgende:
Die Parry hoeven we niet veel van te verwachten.
Een beetje Taylor-achtig, naar beneden hangend bedoel ik dus.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef nightfall het volgende:
die pijlen staan toch vaak raar in het board bij hem met die nieuwe troep van em, waarom blijft ie niet lekker bij ze'n "winners-setje", bristow zei eens in een interview dat ie niet snapte waarom ie steeds van matriaal wisseld "het is toch niet stuk ofzo"
yup, maar het oogt onnatuurlijk..quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje Taylor-achtig, naar beneden hangend bedoel ik dus.
ik begrijp er ook geen fluit van, elke keer als ie dan ook weer terugpakt op die oude darts loopt ie te roepen dat het goed en als vanouds voelt, geen idee waarom ie het steeds weer probeerd.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Raymond heeft vanaf het PDC WK 2008 T/M nu met mininmaal 10 ververschillende set-ups gespeeld.
Dan ceramic darts, een lange shaft , een kort shaf,standaard flight dan weer slim flights.
Zelfs in toernooien en in wedstrijden van matriaal verwissleen.
Hij moet de tripple B's gewoon weer pakken , heeft die de meeste succesen mee gehaald.
Vorig PDC WK, gooide die er echt briljant mee, maar dan toch weer een paar maanden later weer van darts wisselen!
Als je zoveel klop krijgt van dezelfde kerel dan moet je toch iets proberenquote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef nightfall het volgende:
[..]
yup, maar het oogt onnatuurlijk..
harder oefenen met de pijlen die je ligggen ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je zoveel klop krijgt van dezelfde kerel dan moet je toch iets proberen
Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef nightfall het volgende:
[..]
harder oefenen met de pijlen die je ligggen ofzo?
Zal wel weer aan het bubbelbad hebben gelegen wat te koud was.quote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
Kan er nog een glimlach vanaf Barney?
Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das dezelfde als vorig jaar toch?
WK in 2007 was ook maar een matig succes toch? Daar gooide ie met enigszins vergelijkbare pijlen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef nightfall het volgende:
die pijlen staan toch vaak raar in het board bij hem met die nieuwe troep van em, waarom blijft ie niet lekker bij ze'n "winners-setje", bristow zei eens in een interview dat ie niet snapte waarom ie steeds van matriaal wisseld "het is toch niet stuk ofzo"
Ik snap juist niet dat hij wisseld.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
WK in 2007 was ook maar een matig succes toch? Daar gooide ie met enigszins vergelijkbare pijlen.
Ik snap heel goed dat hij zo vaak wisselt. Dat hij de tweede beste van de wereld is weet hij nu wel, hij wil gewoon meer. Taylor wisselt ook vaak zat hoor.
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.quote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat hij wisseld.
Toen hij sinds jaren die tripple b's uit de kast hielt op het PDC WK 2009 en in de Premierleague 2009 gooide die standerdaard mininmaal 100,00 gemiddeld. Toen die de Premier League halve finale moest spelenden(5 maan later) gooide die met een setje waar met moeite 95 mee haalde.
Begrijp tot de dag van vandaag niet waarom die dat deed.
Taylor wisseld zelden.
En als die wisseld doed die het meestal goed , in tegestelling van Van Barneveld.
Kom op. Dit is het dartstopicquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.
Nogmaals, waar heeft ie zijn laatste WK mee gewonnen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat hij wisseld.
Toen hij sinds jaren die tripple b's uit de kast hielt op het PDC WK 2009 en in de Premierleague 2009 gooide die standerdaard mininmaal 100,00 gemiddeld. Toen die de Premier League halve finale moest spelen gooide die met een setje waar met moeite 95 mee haalde.
Begrijp tot de dag van vandaag niet waarom die dat deed.
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op. Dit is het dartstopic
Zeg dan nikks. Meneer die hier post als sportmoderator maar Darts geen sport vindt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.
Nee je bedoelt blijkbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.
Waarmee, heeft die zijn meeste titels mee gewonnen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft ie zijn laatste WK mee gewonnen?
Premier League 2009 gooide hij echt geen 100 gemiddeld trouwens.
1. Ik moet alles een sport vinden wat iemand als sport ziet omdat ik sportmoderator ben? Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dan nikks. Meneer die hier post als sportmoderator maar Darts geen sport vindt.
Volgens mij zijn het er toch echt twee.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef wimderon het volgende:
Uitgerekend nu had die blonde met de siliconen een lange rok aan. Half been dan maar![]()
[ afbeelding ]
Op een forum als FOK zitten niet alleen gasten met een universitaire opleiding.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.
Speciaal voor jou even z'n gemiddeldes opgezocht van afgelopen PL:quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Echt wel hoor, zijn beste premier league ooit met gemiddeldes.
Kijk maar op ww.mastercaller.com.
Met die Phantom Grip dingen van hem???quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Waarmee, heeft die zijn meeste titels mee gewonnen?
Dat insinueerde je in het sportmomenten topic.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1. Ik moet alles een sport vinden wat iemand als sport ziet omdat ik sportmoderator ben? Nee.
2. Waar zeg ik dat darts geen sport is?
Een beetje moeilijk vergelijken als hij daar al z'n WK's op 2 na mee heeft gespeeldquote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Waarmee, heeft die zijn meeste titels mee gewonnen?
Van der Weijden hoort ook niet in de top 10, daarmee bedoel ik toch niet dat zwemmen geen sport is? Maar stop maar weer, we zijn het weer eens niet eens. En als je klachten hebt, stuur ze naar FA's of probeer het in SPT-FB.quote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat insinueerde je in het sportmomenten topic.
Je bent te laf om duidelijk te zijn.
Het verbaast me steeds meer dat je sportmod bent.
Dat kun je zeggen,maar heb je gezien hoe die er na mee gooide op andere toernooien?(een jaar later)quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk vergelijken als hij daar al z'n WK's op 2 na mee heeft gespeeld
Je hebt wel een groot ego.quote:Op maandag 21 december 2009 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van der Weijden hoort ook niet in de top 10, daarmee bedoel ik toch niet dat zwemmen geen sport is? Maar stop maar weer, we zijn het weer eens niet eens. En als je klachten hebt, stuur ze naar FA's of probeer het in SPT-FB.
Ik kan geen downloadlinks vinden.quote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef KNAK het volgende:
Kan ik ergens de wedstrijden downloaden? liever niet streamen aangezien het zo langzaam gaat hier
quote:A DECISION will be made at 6pm on Monday as to whether play will take place on day four of the Ladbrokes.com World Darts Championship.
Following heavy snowfall at Alexnadra Palace and in the surrounding area, most local roads are currently impassable and local public transport services have also been heavily affected.
The PDC have been informed that Alexandra Palace rail station is now closed (5.45pm).
The PDC, Alexandra Palace, Ladbrokes.com and Sky Sports take the safety of all spectators seriously and if it is deemed that conditions may not be safe to travel to Alexandra Palace and away again afterwards the session will be rearranged for Tuesday afternoon with a 1pm start.
In the event of that happening, all Monday tickets will be valid for Tuesday afternoon or eligible for a refund.
Further news will be issued once available...
quote:still snowed in at the Ally Pally - am told decision by 7.30pm on tonight's action - Part, Baxter and Nicholson stranded trying to get here
Op www.sbssport.nlquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef tennisboy het volgende:
Is er een livestream om het live te kunnen zien?
De commentatoren op betfair kondigde net aan dat er een volledig programma afgewerkt gaat worden vanavond.quote:Op maandag 21 december 2009 20:25 schreef Barendsz het volgende:
20:45 begint van der voort en daarna nog een voorronde van een jap tegen een pool en heel misschien nog john part vanavond, en daar zal het wel bij blijven.
en dat allles voor het oog van misschien 100 toeschouwers, triest avondje dus.
Klopt, en een zaal vol fans toch nog!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De commentatoren op betfair kondigde net aan dat er een volledig programma afgewerkt gaat worden vanavond.
Nog niet alle spelers waren binnen, waaronder Bexter, maar het schijnt nu wel het geval te zijn.
Hoezo Greebe in vorm dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Duo geen pijl op een dubbel gehad.....
Greebe kan nog wel eens voor een stuntje zorgen straks
De vorige keer op dit podium speelde hij ook goed en onbevangen. Kan hij nu weer doen tegen iemand die heel veel op het spel heeft staan, wat borisz al aangaf.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo Greebe in vorm dan?
Zie hem hier niet winnen
T Gastje kan anders aardig gooien.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat is Part s Greebe?
Dan schakel ik wel eens in.
Niet bij een of andere loempiaverkoper
ook tijdens de partijen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef nightfall het volgende:
doe klotestream van sbs kapt er steeds mee hier..
Als ie de 3e ronde haalt wil ik hem wel eens zien spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Barendsz het volgende:
[..]
T Gastje kan anders aardig gooien.
Douche zequote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ie de 3e ronde haalt wil ik hem wel eens zien spelen.
Nu even niet.
Ga me effe doese en dan Part vs Greebe
Yup, Baxter gaat het nog moeilijk krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Barendsz het volgende:
[..]
T Gastje kan anders aardig gooien.
Al een tijdje klaarquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ben er. Hoever zijn we bij de japannert?
Zal wel middernacht worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je ff posten als Greebe begint? Dan zet ik me unibet ff aan.
SPeelschema is omgegooid vanwege het weer in Londen. Part is niet optijd in de hal en dat duel is verplaatst naar achteren. Nu eerst twee andere partijen nog.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh.
Dan klopt speelschem OP niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |