Klopt, en een zaal vol fans toch nog!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De commentatoren op betfair kondigde net aan dat er een volledig programma afgewerkt gaat worden vanavond.
Nog niet alle spelers waren binnen, waaronder Bexter, maar het schijnt nu wel het geval te zijn.
Hoezo Greebe in vorm dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Duo geen pijl op een dubbel gehad.....
Greebe kan nog wel eens voor een stuntje zorgen straks
De vorige keer op dit podium speelde hij ook goed en onbevangen. Kan hij nu weer doen tegen iemand die heel veel op het spel heeft staan, wat borisz al aangaf.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo Greebe in vorm dan?
Zie hem hier niet winnen
T Gastje kan anders aardig gooien.quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat is Part s Greebe?
Dan schakel ik wel eens in.
Niet bij een of andere loempiaverkoper
ook tijdens de partijen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:42 schreef nightfall het volgende:
doe klotestream van sbs kapt er steeds mee hier..
Als ie de 3e ronde haalt wil ik hem wel eens zien spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Barendsz het volgende:
[..]
T Gastje kan anders aardig gooien.
Douche zequote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ie de 3e ronde haalt wil ik hem wel eens zien spelen.
Nu even niet.
Ga me effe doese en dan Part vs Greebe
Yup, Baxter gaat het nog moeilijk krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef Barendsz het volgende:
[..]
T Gastje kan anders aardig gooien.
Al een tijdje klaarquote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ben er. Hoever zijn we bij de japannert?
Zal wel middernacht worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je ff posten als Greebe begint? Dan zet ik me unibet ff aan.
SPeelschema is omgegooid vanwege het weer in Londen. Part is niet optijd in de hal en dat duel is verplaatst naar achteren. Nu eerst twee andere partijen nog.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh.
Dan klopt speelschem OP niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |