Dit!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef nightfall het volgende:
ik vraag me wel eens af of klaassen wel eens nerveus is, die gast heeft een ijzeren bek.
Nee dat was eerder toen ie in die 1 na laatste leg ontsnapte en die strakke finish erin knetterde.quote:
Ah, k.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Nee dat was eerder toen ie in die 1 na laatste leg ontsnapte en die strakke finish erin knetterde.
Zit er al een nieuwe lever in?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Barendsz het volgende:
[..]
![]()
hij is wel weer wat aangekomen, maar ziet er wel gezond uit.
dat viel me ook al op ja, staat em beter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Barendsz het volgende:
[..]
![]()
hij is wel weer wat aangekomen, maar ziet er wel gezond uit.
Nope, hij moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een check-up.quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Nope, hij moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een check-up.
Hij zegt zelf dat er nog een kleine kans bestaat dat ie ermee wegkomt zonder nieuwe lever.
Nee, maar zit wel in de zaal en steelt de show van de avondquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar zit wel in de zaal en steelt de show van de avond.
Idd ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Had Klaassen weer een nieuwe chick bij zich?
Toen hij BDO won had hij zo'n immens lelijke jeugdvriendin met wie hij wou trouwen.
Jaar later had ie een opgetut kampsletje
Volgens mij welquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Had Klaassen weer een nieuwe chick bij zich?
Toen hij BDO won had hij zo'n immens lelijke jeugdvriendin met wie hij wou trouwen.
Jaar later had ie een opgetut kampsletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |