ik begrijp er ook geen fluit van, elke keer als ie dan ook weer terugpakt op die oude darts loopt ie te roepen dat het goed en als vanouds voelt, geen idee waarom ie het steeds weer probeerd.quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Raymond heeft vanaf het PDC WK 2008 T/M nu met mininmaal 10 ververschillende set-ups gespeeld.
Dan ceramic darts, een lange shaft , een kort shaf,standaard flight dan weer slim flights.
Zelfs in toernooien en in wedstrijden van matriaal verwissleen.
Hij moet de tripple B's gewoon weer pakken , heeft die de meeste succesen mee gehaald.
Vorig PDC WK, gooide die er echt briljant mee, maar dan toch weer een paar maanden later weer van darts wisselen!
Als je zoveel klop krijgt van dezelfde kerel dan moet je toch iets proberenquote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef nightfall het volgende:
[..]
yup, maar het oogt onnatuurlijk..
harder oefenen met de pijlen die je ligggen ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je zoveel klop krijgt van dezelfde kerel dan moet je toch iets proberen
Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef nightfall het volgende:
[..]
harder oefenen met de pijlen die je ligggen ofzo?
Zal wel weer aan het bubbelbad hebben gelegen wat te koud was.quote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef borisz het volgende:
Kan er nog een glimlach vanaf Barney?
Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das dezelfde als vorig jaar toch?
WK in 2007 was ook maar een matig succes toch? Daar gooide ie met enigszins vergelijkbare pijlen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef nightfall het volgende:
die pijlen staan toch vaak raar in het board bij hem met die nieuwe troep van em, waarom blijft ie niet lekker bij ze'n "winners-setje", bristow zei eens in een interview dat ie niet snapte waarom ie steeds van matriaal wisseld "het is toch niet stuk ofzo"
Ik snap juist niet dat hij wisseld.quote:Op zondag 20 december 2009 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
WK in 2007 was ook maar een matig succes toch? Daar gooide ie met enigszins vergelijkbare pijlen.
Ik snap heel goed dat hij zo vaak wisselt. Dat hij de tweede beste van de wereld is weet hij nu wel, hij wil gewoon meer. Taylor wisselt ook vaak zat hoor.
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.quote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat hij wisseld.
Toen hij sinds jaren die tripple b's uit de kast hielt op het PDC WK 2009 en in de Premierleague 2009 gooide die standerdaard mininmaal 100,00 gemiddeld. Toen die de Premier League halve finale moest spelenden(5 maan later) gooide die met een setje waar met moeite 95 mee haalde.
Begrijp tot de dag van vandaag niet waarom die dat deed.
Taylor wisseld zelden.
En als die wisseld doed die het meestal goed , in tegestelling van Van Barneveld.
Kom op. Dit is het dartstopicquote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.
Nogmaals, waar heeft ie zijn laatste WK mee gewonnen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat hij wisseld.
Toen hij sinds jaren die tripple b's uit de kast hielt op het PDC WK 2009 en in de Premierleague 2009 gooide die standerdaard mininmaal 100,00 gemiddeld. Toen die de Premier League halve finale moest spelen gooide die met een setje waar met moeite 95 mee haalde.
Begrijp tot de dag van vandaag niet waarom die dat deed.
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op. Dit is het dartstopic
Zeg dan nikks. Meneer die hier post als sportmoderator maar Darts geen sport vindt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Probeer de spellingscontrole eerst eens voor je post, dan begrijpen we er misschien iets van.
Nee je bedoelt blijkbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.
Waarmee, heeft die zijn meeste titels mee gewonnen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft ie zijn laatste WK mee gewonnen?
Premier League 2009 gooide hij echt geen 100 gemiddeld trouwens.
1. Ik moet alles een sport vinden wat iemand als sport ziet omdat ik sportmoderator ben? Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dan nikks. Meneer die hier post als sportmoderator maar Darts geen sport vindt.
Volgens mij zijn het er toch echt twee.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef wimderon het volgende:
Uitgerekend nu had die blonde met de siliconen een lange rok aan. Half been dan maar![]()
[ afbeelding ]
Op een forum als FOK zitten niet alleen gasten met een universitaire opleiding.quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat wisselt met een d is en hield met een t? Maar goed, schijnbaar is dat tegenwoordig normaal.
Speciaal voor jou even z'n gemiddeldes opgezocht van afgelopen PL:quote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef Christianadodenhaagfan het volgende:
Echt wel hoor, zijn beste premier league ooit met gemiddeldes.
Kijk maar op ww.mastercaller.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |