Zoals het een echte dame betaamtquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben netjes en kortaf geweest
r zit naast de t, foutjes mogenquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat daar woorden in staan als katakters.
Een homo brabo, hoe erg wil je het hebben?!quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef ripley1 het volgende:
Ik had het allang genuanceerd Ag3l, niet zo janken he. Je lijkt wel een brabo
Laten we dan maar zeggen dat je daadwerkelijk een engeltje bent en ik absoluut niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van beide nooit een knal gehad in de kroeg. Alleen ooit een knal gehad op straat, zomaar. En op school een keer een meisje in d'r gezicht geslagen. That's it. En ja, op karate, maar dat hoorde
Singles slow down for nobodyquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Geez ben ook effe 5 min. weg, gelijk topic vol
Het is toch ook geen Slowchatquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef ripley1 het volgende:
Ik had het allang genuanceerd Ag3l, niet zo janken he. Je lijkt wel een brabo
quote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat ze je maar helemaal neerslaan *hoopt*quote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef DuTank het volgende:
De enige die hier klappen gaat krijgen, ben ik. Vanavond kickboksen
Oh, ik ben geen single meer
quote:
quote:
Ik te vaak tot ik een jaar of 25 was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik vecht niet zovaak meer. Vroeger wel redelijk.
Voordringers kunnen van mij klappen krijgen. Dat vind ik zulk asociaal kutgedrag.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat ze je maar helemaal neerslaan *hoopt*
Ja, dat doe ik dus eigenlijk ook. Ik vind het zo verschrikkelijk ordinair om als meid te vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef ripley1 het volgende:
Ik vecht nooit. Ik heb wel eens van wat meiden een sigarettenpeuk in mijn gezicht gedrukt gekregen en die kopstoot dus, maar dan ga ik toch niet als een ordinair viswijf staan vechten. Ik haal dan gewoon de portier of de barman en leg het uit.
ik ook niet. Maarja, ik ben dan ook bijna ziekelijk conflictmijdend.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb gewoon een ontzettend don't-fuck-with-me uitstraling
Hoef alleen maar te dreigen met vechten en de ruzie is gesust![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen?
Best jammer hoor, zou best wel es willen weten hoe het voelt om een enorme vuistslag uit te delenquote:
Hmm, de laatste keer dat ik dat deed kwam er juist een gevecht van.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb gewoon een ontzettend don't-fuck-with-me uitstraling
Hoef alleen maar te dreigen met vechten en de ruzie is gesust![]()
Nog steeds!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally
Ook in de categorie vroegah
nog een hierquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen? Afgezien van een corrigerende tik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen? Afgezien van een corrigerende tik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet. Maarja, ik ben dan ook bijna ziekelijk conflictmijdend.
Niet langer incognito?quote:
Ja hoe zacht kun je 't hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een homo brabo, hoe erg wil je het hebben?!
quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
Vechten is voor kansloze paupers die verbaal oincapabel zijn
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen wasquote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef RaXz het volgende:
Ik hou niet van vechten, de laatste keer deed ik niets, terwijl ze met z'n zessen waren.
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
Vechten is voor kansloze paupers die verbaal oncapabel zijn
iets anders danquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen was
Neuh, de groetjes deden je de das omquote:
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemenquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er met je echte account? En waarom?
Michielios, ben jij dat ?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen was
Geen Michielos-bullshit, maar echt gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets anders dankan ik hier niet op zeggen
Dan heb je dus duidelijk geen don't-fuck-with-me uitstralingquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hmm, de laatste keer dat ik dat deed kwam er juist een gevecht van.
En toen werd je wakker en besefte je dat je toch niet Semmy Schildt tijdens een K1-finale was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Okayquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen Michielos-bullshit, maar echt gebeurd.
op 2 fronten een faalhaas...kan niet hequote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik niet
Er is op zich weinig mis met blondjes die vergeetachtig zijn. Maar dat is mijn menig.quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef ripley1 het volgende:
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemen
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laten we dan maar zeggen dat je daadwerkelijk een engeltje bent en ik absoluut niet.
Dan heb ik het netjes verwoord![]()
Nou meid, je bent geweldigquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat merk ik. Het is incapabel namelijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik niet
Je vrienden zijn Steven Seagal en Dolf Lundgren?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze vergeten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is op zich weinig mis met blondjes die vergeetachtig zijn. Maar dat is mijn menig.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het is misschien wat geflatteerd zo, maar het waren allemaal mennekes van een jaar of 17. En ja, ik ben best wel breed (DuTank he) en andere wordt De Buffel genoemdquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en besefte je dat je toch niet Semmy Schildt tijdens een K1-finale was.
Mja, de keren dat mij zoiets gebeurde heb ik het niet opgezocht, maar ik vind dat ik er bewst iets van mag zeggen als een vreemde mij ongewenst aanraakt. En bij die chicks had ik ze daarvoor helemaal niet eens gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.
58kg?quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.
Ik ben wel een aantal keren tussen mensen ingesprongen of heb mensen tegen moeten houden, en dat doe ik dan ook wel gewoon met m'n 58kg... hetgeen zo'n schattig lachwekkend gezicht is blijkbaar dat ze ophouden met vechten
(Krijg je als je foute vrienden hebt gehad.... dan moet je dat wel eens doen.... maar o wat was ie leuk....
....
.... )
Michielios? Is dat de leadklapper van de josti-band?quote:
Dat zeker! Ik was er toen ook vaak op uit eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een aantal keren tussen mensen ingesprongen of heb mensen tegen moeten houden, en dat doe ik dan ook wel gewoon met m'n 58kg... hetgeen zo'n schattig lachwekkend gezicht is blijkbaar dat ze ophouden met vechten
(Krijg je als je foute vrienden hebt gehad.... dan moet je dat wel eens doen.... maar o wat was ie leuk....
....
.... )
quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemen
quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je vrienden zijn Steven Seagal KF en Dolf Lundgren SSB ?
Das mooi meegenomen.quote:
1.83m en 58kgquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
58kg?
Volgens mij heb ik een verkeerd beeld van jou.. Ik dacht dat je 1m90 was en een echte knuffelbeer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
op 2 fronten een faalhaas...kan niet heTijd voor een woordenboek of een lesje karate
Wat heb je wel niet gedaan om 15 man tegen je te hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vriend 3 heet White Socks.quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ooooooooohhhh, jullie zijn indianen
Niets slechts over onze cook hequote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je vrienden zijn Steven Seagal
In het vorige topic ging het over klappen en kopstoten krijgen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gewelddadige TT!
Gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het over klappen en kopstoten krijgen.
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaatquote:
Echt nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m en 58kgDa wiste gij best jonguuuuhhh!
Die weerswaarschuwingen van het KNMI zijn ook speciaal voor mij zodat ik binnenblijf!
Was dat sarcastisch om mij duidelijk te maken dat iemand die klappen krijgt er echt niet altijd om vraagt? Of was dat serieus koninkjelief?quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik was er toen ook vaak op uit eigenlijk.
Vrouwen kunnen het nietquote:
Of Jean Claude Van Damme.quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaat
En Steven is een kneus in de categorie Chuck Norris
Ja he... Wel een moooie mutsquote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Op het hoofd van mijn konijn?quote:
mja, ik wilde het boud niet te moeilijk maken door de verberering in m'n reactie te verwerkenquote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat merk ik. Het is incapabel namelijk
1.83m is toch niet zo klein? Da's vrij gemiddeld hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Echt nietIk dacht serieus dat je ebst groot was.. mede door je FoBo. Maar ik ben dus vele malen groter
![]()
![]()
Nee hoor dat was serieusquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat sarcastisch om mij duidelijk te maken dat iemand die klappen krijgt er echt niet altijd om vraagt? Of was dat serieus koninkjelief?
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Eerlijk vechtenquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of Dolff Lundgren, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger and while we're at it, Jason Statham is wel the nu Chuckquote:
Ja? Hoeveel keer 1.83 ben je?quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
Maar ik ben dus vele malen groter![]()
![]()
Je zou me staand moeten zien in een strak shirtjequote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Kreator het volgende:
Dutank,
Je ziet er ook wel uit als een monster. Zo met je kanonnen van armen...
[ afbeelding ]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gayquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat heb je wel niet gedaan om 15 man tegen je te hebben?![]()
In mijn geval werd ik aangevallen door twee, die van twee verschillende kanten aanvielen, op een gegeven moment gaven ze het op. Ze durfde niet meer, ik vond dat wel prima, geen zin om zelf de aanvaller te worden.
En kort erna werd ik van m'n fiets gereden door een scooter, die kreeg mij wel plat.
Don't Fuck With Mr. Tquote:
Zeg knul, PUB is verderop hoorquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zou me staand moeten zien in een strak shirtje
[..]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gay. Dus ik pakte hem bij zijn kop en wilde hem met zijn kop tegen een raampje aan butsen, toen net op tijd de security van die tent hem redde.
Vervolgens een hoop bekvechten en duwen, vervolgens kwamen er minstens 10 man aankakken en kende een van die vier gasten. Beetje jammer
Fout overnemen is nog steeds fout beste Joe.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, ik wilde het boud niet te moeilijk maken door de verberering in m'n reactie te verwerken
Toch jammer, had liever Bonjasky weer zien winnen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Kreator het volgende:
*dit*ben ik tegen Badr. Het was er maar 1, dus ik had maar 2 minuten nodig. Normaal gesproken pak ik er tientallen tegelijk.
zei je dat met een zachte G?quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb Hannibal eigenhandig tegengehouden toen die lamlul over de Alpen deze kant op kwam.
Ik zei: EY, BEK HOUWE Gij en snel terug!
En toen droop hij af.
THE END
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaarquote:
Echt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
was me nog niet opgevallenquote:
Jup, en op het hoofd van Red Foremanquote:
Nu wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m is toch niet zo klein? Da's vrij gemiddeld hoor!
Ow ... en durf je me nu wel aan? *zet vast de olie klaar en trekt turks worstelpakje aan*
Neeee Badrquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Toch jammer, had liever Bonjasky weer zien winnen.
Schilt is een lompe boer die alleen zn gewicht weet te gebruiken met vechten, tis niet om aan te zien
quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Schilt is een lompe boer die alleen zn gewicht weet te gebruiken met vechten, tis niet om aan te zien
Het is een domme sport voor domme mensen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
True. Vond ook goed te zien toen Bonjasky tegen Zimmerman vocht, dat hij technisch gezien gewoon vele malen beter was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Met wie ga je wel niet om?quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gay. Dus ik pakte hem bij zijn kop en wilde hem met zijn kop tegen een raampje aan butsen, toen net op tijd de security van die tent hem redde.
Vervolgens een hoop bekvechten en duwen, vervolgens kwamen er minstens 10 man aankakken en kende een van die vier gasten. Beetje jammer
Ik dacht al. Ik was ook gevraagd hem weg te jagen maar de alpen waren leeg. Geen Hannibal of olifanten gezien. Hoe laat was jij er?quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb Hannibal eigenhandig tegengehouden toen die lamlul over de Alpen deze kant op kwam.
En toen droop hij af.
THE END
Zal ik je dan even snel up to speed brengen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaar
Da,s een respectloos stuk stront.quote:
Ik vind het echt vreselijk om hem te zien vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die gast heeft een prima techniek hoor. Het ziet er zo lomp uit omdat hij groot is.
quote:
Als je mentaal nog 14 bent mag het ook hoorquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaar
Ik ga er niet meer op in, want volgens menig Fok!'er is elke Fok!'er een of andere dikzak achter een computertje. Maar nee.quote:
wat is er mis met jetsers?quote:
Wacht even hoor, ik ga even mijn inbeeldingsvermogen ophalen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je mentaal nog 14 bent mag het ook hoor
O ja hoor, tuurlijk mag je er iets van zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Mja, de keren dat mij zoiets gebeurde heb ik het niet opgezocht, maar ik vind dat ik er bewst iets van mag zeggen als een vreemde mij ongewenst aanraakt. En bij die chicks had ik ze daarvoor helemaal niet eens gezien.
En dat ben jij?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Zal ik je dan even snel up to speed brengen?
vechten is niet stoer, er over opscheppen al helemaal niet. Wees gewoon chill en dan ben je van harte welkom in singles, maar we hebben al een huisbosmongool in jouw categorie
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik was ook gevraagd hem weg te jagen maar de alpen waren leeg. Geen Hannibal of olifanten gezien. Hoe laat was jij er?
Wie dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef ripley1 het volgende:
maar we hebben al een huisbosmongool in jouw categorie
quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
En toen droop hij af.
THE END
Sterk hoorquote:
Oh ik heb nog niet het genoegen gehad met hem/haar (ik gok hemquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vast op het politiebureau voor niks !! de topicstarter...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geef eens een voorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geef eens een voorbeeld.
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, want volgens menig Fok!'er is elke Fok!'er een of andere dikzak achter een computertje. Maar nee.
Dat dacht ik al. Ik kwam pas na de siesta. Ik dacht die hannibal wacht maar even met zijn dierentuin.quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.
Wat een xxx is het ook hèquote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Embarassing Bodies gekeken zeker?quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!
Dat ZIET ER NIET UIT!!!!!
Doe 'nsquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.
F!? Op jouw lijfje?quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Jij jester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only Fquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nere, jij doet dat hier. Da's inderdaad heel andersquote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef DuTank het volgende:
Maar voor de duidelijkheid: ik ben niet zo'n vechter verder. Kickboksen is mijn hobby en doe dat als sport en niet zoals die opgefokte mocro's daarna stoer gaan doen in de stad
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechtenquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
DuTank deelt lyrieke klappen uit!
En daarna een olifantensteak eigenhandig klaargemaakt voor de lunch!quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.
Trying...not...to...get...mental...image..quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechten
En dat allemaal door Fok!
Kweenie. Hubbie was aan het zappen. En riep TIETUH!!!quote:
* Kluts kijkt verlekkerd naar Rip terwijl ze haar tieten vooruitsteek en wat omhoogduwt.quote:
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!
Dat ZIET ER NIET UIT!!!!!
Dat is genoeg weet ik uit ervaring.quote:
Ik zou voorover vallen, denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
F!? Op jouw lijfje?
Lijkt me prachtig.
Ik ben redelijk welbespraakt lieve schat. Maar niet als ik heb gezopenquote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechten
En dat allemaal door Fok!
maar dan iig zacht terecht komenquote:
och.. als je ze groter hebt, kan je ze als sjaal gebruikenquote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg weet ik uit ervaring.
Die neem je mee in een doosje?quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'
Wie was dat net op de foto dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik heb gewoon een bredere bouw, dat verschilt per persoon. En ja, dat wilt alleen maar zeggen dat ik door het fitness en kickboksen wel een klap kan uitdelen hoor.
Dus jij hebt tieten?quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik heb gewoon een bredere bouw, dat verschilt per persoon. En ja, dat wilt alleen maar zeggen dat ik door het fitness en kickboksen wel een klap kan uitdelen hoor.
Werk je op een instituut voor borstkanker o.i.d.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'
Net als een schaapjequote:
Terugstuiteren!quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dan iig zacht terecht komen.
Laboratorium. Pathologisch (onder andere)quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Feitosa het volgende:
Werk je op een instituut voor borstkanker o.i.d.
Booooiiinnnngggggggggg!!!!!!!quote:
heel fijn, nu kan ik de speculaaskruimels op gaan ruimenquote:
Breed zijn staat niet gelijk aan zwaar gespierd zijn. Mijn lichaam is niet afgetraind, maar ik ben echt wel sterkquote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was dat net op de foto dan?
Want dat was meer een gespierde spijker die aan het schriele schavotje genageld was.
Waar waren de spieren? This bragging is worthless without proper pics!
En wat doe je daar voor werkzaamheden?quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laboratorium. Pathologisch (onder andere)
quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay, je bent hartstikke sterk. Ga nu maar buitenspelenquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Breed zijn staat niet gelijk aan zwaar gespierd zijn. Mijn lichaam is niet afgetraind, maar ik ben echt wel sterk
Lieve schat, ik geef je een tip, ok?quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben redelijk welbespraakt lieve schat. Maar niet als ik heb gezopenWie wel?
Gespierde spijker zei ik toch ook?quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Breed zijn staat niet gelijk aan zwaar gespierd zijn.
Worthless without pics.quote:Mijn lichaam is niet afgetraind, maar ik ben echt wel sterk
Klopt. Mijn vriendin is breder dan ik, maar ik ben veel sterker.quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Breed zijn staat niet gelijk aan zwaar gespierd zijn. Mijn lichaam is niet afgetraind, maar ik ben echt wel sterk
Kluts het schaapje met te grote tieten?quote:
Het is een nerd. Zo eentje met dikke bril en borstzakje met pennenquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat doe je daar voor werkzaamheden?
Doe je mee? Handje klap voor je glimmende Charizard voor mijn glimmende Blastois?quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Okay, je bent hartstikke sterk. Ga nu maar buitenspelen
Maar dan met van die veren onderopquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat doe je daar voor werkzaamheden?
Die zie ik liever dan de jetsers van DuTank!quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef Kreator het volgende:
Gaat het nu over de jetsers van kluts? Ik ben voor.
1,83 met 58 kg is wel extreem zeg! Ik ben wat zwaarder en iets kleiner. En ik ben nou ook niet bepaald breed.quote:
Wie wil er foto's maken van Ang3l en mij, vechtend in de ring?quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gespierde spijker zei ik toch ook?
[..]
Worthless without pics.
That's a fight you gonna loose!quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie wil er foto's maken van Ang3l en mij, vechtend in de ring?
Grappig, zo werd ik vroeger genoemd door een goede vriend van me.quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gespierde spijker zei ik toch ook?
[..]
Worthless without pics.
Jij snapt hetquote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geef je een tip, ok?
Ga niet overal op in, er zijn hier minstens 10 mensen aan het wachten om je af te zeiken.
It's a fight you can not win, give it up!
Ik zit ergens tussen 1,85 en 1,80 en weeg 80 kilo ofzoquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1,83 met 58 kg is wel extreem zeg! Ik ben wat zwaarder en iets kleiner. En ik ben nou ook niet bepaald breed.
Wie niet, adamsappelkusser. Wie niet...quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
zie ik liever dan de jetsers van DuTank!
waarschijnlijk een orgie meetquote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef RaXz het volgende:
![]()
![]()
Ik vraag mij af welke richting dit allemaal opgaat.
Charizard is veel beter dan blastoisequote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doe je mee? Handje klap voor je glimmende Charizard voor mijn glimmende Blastois?
Hadden wij niet 2 miljard smsjes heen en weer gestuurd, waarin mijn werk ook wel eens is vermeld?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Charizard is veel beter dan blastoiseIk heb Pikachu limited edition!
Dat wilde ik vroeger studeren. Maar ik haat medisch.quote:
mocht je een weekend gratis sms-en van vodafonequote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hadden wij niet 2 miljard smsjes heen en weer gestuurd, waarin mijn werk ook wel eens is vermeld?
En ja, natuurlijk. Waarom zou ik daarover liegen.
Is al geweestquote:
Ja, maar als "mijn werk". Niet als in "Ik ben patholoog".quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hadden wij niet 2 miljard smsjes heen en weer gestuurd, waarin mijn werk ook wel eens is vermeld?
1m90 en 80kgquote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit ergens tussen 1,85 en 1,80 en weeg 80 kilo ofzo
bewijs dat maarquote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Charizard is veel beter dan blastoiseIk heb Pikachu limited edition!
Moet jij zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
mocht je een weekend gratis sms-en van vodafone
Pot/ketel, wie gaat hem maken?!quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef DuTank het volgende:
Die Kudfokker trouwens, is wel echt een flapdrol
Was jij niet directeur van een pornobedrijf?quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh er is er nog 1 geweest?quote:
Ach, ik kreeg mijn oom van 1.97 ook neer met stoeienquote:
Stoeien?quote:
Ik heb lichte holle botten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1,83 met 58 kg is wel extreem zeg! Ik ben wat zwaarder en iets kleiner. En ik ben nou ook niet bepaald breed.
de hele maand, dubbele blox.. 2000 smsjesquote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
mocht je een weekend gratis sms-en van vodafone
quote:Op maandag 7 december 2009 15:57 schreef DuTank het volgende:
Die Kudfokker trouwens, is wel echt een flapdrol
hoeveel sms-jes heb ik nou in totaal naar je gestuurd, 5?quote:
je wint toch nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, ik kreeg mijn oom van 1.97 ook neer met stoeien
[..]
Stoeien?
Met haar wil je niet stoeienquote:
Clubkampioen Kwon-Do Karate!quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
That's a fight you gonna loose!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
en toch niet doen hèquote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de hele maand, dubbele blox.. 2000 smsjes
ik.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pot/ketel, wie gaat hem maken?!
Hier op FOK! lezen en geloven wat Krea tiktquote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Was jij niet directeur van een pornobedrijf?
Vast meerquote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
hoeveel sms-jes heb ik nou in totaal naar je gestuurd, 5?
quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Met haar wil je niet stoeienZij vecht vies en gemeen en ze heeft messen
1.64 en 50 kilo, hoe ukkie is dat!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga wat drugs halen, anders kan ik dit nivo niet aan.
Tot straks.
En dat bij volwassen mensen. Ik heb daar nooit iets van gesnapt.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Clubkampioen Kwon-Do Karate!Ach man, je weet zelf ook dat je achterover kan gaan zitten en dat Adje het voor je oplost.. Die grote sterke beer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van tieten naar speelgoed.quote:
je weet niet wat ik allemaal rondsmsquote:
Voor emo's moet je zowiezo oppassen, het is net een jack-in-the-box.quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja, je moet er even een paar jaar voor gaan zitten, maar goed. En nee geen CSI, want dat is forensisch en ik doe medisch onderzoek.quote:[[quote]Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef El_Matador het volgende:
Dat wilde ik vroeger studeren. Maar ik haat medisch.
Jij bent dus een echte CSI'er...
Zeker.quote:
Ja, ook. Maar aleen op dinsdag en donderdag.quote:http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef boudemaniak het volgende:
Was jij niet directeur van een pornobedrijf?
Tja... Haha.quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat bij volwassen mensen. Ik heb daar nooit iets van gesnapt.
Fuck het is al fucking 16:00quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef Feitosa het volgende:
Tot straks.
Jij kan er ook wel wat vanquote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vast meer
100 is jouw minimum, toch?
Vooral subtielquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van tieten naar speelgoed.
Wijs jongens, erg wijs
Spelling uit de jaren 90! Volgens mij heb je die drugs niet eens nodig!quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef Feitosa het volgende:
Tot straks.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
ik.
Maar dan anders uitgedrukt
Nee, maar zo zie ik het wel ja.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lichte holle botten.
Ik ben een Engel.
Maar je kent de gollum-foto van mij toch?
[ afbeelding ]
Ik schrok van mijn laatste rekeningquote:
Dan heb ik het liever over tieten.quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wijs jongens, erg wijs
Geil hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Maar je kent de gollum-foto van mij toch?
[ afbeelding ]
Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Handzaam pakketjequote:
Heb hier nog een fles vol tannines en andere rommel staanquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Fuck het is al fucking 16:00
Over 2 uurtjes kan ik ook weer aan de drugs
Tieten zijn speelgoed!quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wijs jongens, erg wijs
Nee, bij 12jarige brugklassers... Maar het zit toevallig in m'n geheugenquote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat bij volwassen mensen. Ik heb daar nooit iets van gesnapt.
Best ukkiequote:
quote:
Dat is wel zwak iddquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik schrok van mijn laatste rekening
Daar stonden er maar 475 ofzo op
Verder onder mijn niveau
ik ben krasvrijquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijk
quote:
Ik snap wel dat er zoveel single blijvenquote:
Nah, ze is geen zelfsnijder, slechts emoquote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja, om zichzelf te bewerken natuurlijk
quote:
Juist back to business! Tieten!quote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
wilde net zeggen, back to tieten!
Was het wat? Ik had geen zin ze in een stadion te bekijkenquote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Nog ff nagenieten van Rammstein gisteren.![]()
Sommige snijden liever in anderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nah, ze is geen zelfsnijder, slechts emo
Post je tieten esquote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
wilde net zeggen, back to tieten!
Wat een wanprestatie!quote:
Ik ben ook blij dat je tieten hebt. Op zich.quote:Op maandag 7 december 2009 16:04 schreef Kluts het volgende:
Toch ben ik wel blij dat ik ze heb, die tieten.
werp je jezelf op?quote:
Op zich?quote:Op maandag 7 december 2009 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je tieten hebt. Op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |