Op het hoofd van mijn konijn?quote:
mja, ik wilde het boud niet te moeilijk maken door de verberering in m'n reactie te verwerkenquote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat merk ik. Het is incapabel namelijk
1.83m is toch niet zo klein? Da's vrij gemiddeld hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Echt nietIk dacht serieus dat je ebst groot was.. mede door je FoBo. Maar ik ben dus vele malen groter
![]()
![]()
Nee hoor dat was serieusquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat sarcastisch om mij duidelijk te maken dat iemand die klappen krijgt er echt niet altijd om vraagt? Of was dat serieus koninkjelief?
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaat
En Steven is een kneus in de categorie Chuck Norris
Eerlijk vechtenquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen was
Of Dolff Lundgren, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger and while we're at it, Jason Statham is wel the nu Chuckquote:
Ja? Hoeveel keer 1.83 ben je?quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef boudemaniak het volgende:
Maar ik ben dus vele malen groter![]()
![]()
Je zou me staand moeten zien in een strak shirtjequote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Kreator het volgende:
Dutank,
Je ziet er ook wel uit als een monster. Zo met je kanonnen van armen...
[ afbeelding ]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gayquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat heb je wel niet gedaan om 15 man tegen je te hebben?![]()
In mijn geval werd ik aangevallen door twee, die van twee verschillende kanten aanvielen, op een gegeven moment gaven ze het op. Ze durfde niet meer, ik vond dat wel prima, geen zin om zelf de aanvaller te worden.
En kort erna werd ik van m'n fiets gereden door een scooter, die kreeg mij wel plat.
Don't Fuck With Mr. Tquote:
Zeg knul, PUB is verderop hoorquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zou me staand moeten zien in een strak shirtje
[..]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gay. Dus ik pakte hem bij zijn kop en wilde hem met zijn kop tegen een raampje aan butsen, toen net op tijd de security van die tent hem redde.
Vervolgens een hoop bekvechten en duwen, vervolgens kwamen er minstens 10 man aankakken en kende een van die vier gasten. Beetje jammer
Fout overnemen is nog steeds fout beste Joe.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, ik wilde het boud niet te moeilijk maken door de verberering in m'n reactie te verwerken
Toch jammer, had liever Bonjasky weer zien winnen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Kreator het volgende:
*dit*ben ik tegen Badr. Het was er maar 1, dus ik had maar 2 minuten nodig. Normaal gesproken pak ik er tientallen tegelijk.
zei je dat met een zachte G?quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb Hannibal eigenhandig tegengehouden toen die lamlul over de Alpen deze kant op kwam.
Ik zei: EY, BEK HOUWE Gij en snel terug!
En toen droop hij af.
THE END
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaat
En Steven is een kneus in de categorie Chuck Norris
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaarquote:
Echt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
was me nog niet opgevallenquote:
Jup, en op het hoofd van Red Foremanquote:
Nu wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m is toch niet zo klein? Da's vrij gemiddeld hoor!
Ow ... en durf je me nu wel aan? *zet vast de olie klaar en trekt turks worstelpakje aan*
Neeee Badrquote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Toch jammer, had liever Bonjasky weer zien winnen.
Schilt is een lompe boer die alleen zn gewicht weet te gebruiken met vechten, tis niet om aan te zien
quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Schilt is een lompe boer die alleen zn gewicht weet te gebruiken met vechten, tis niet om aan te zien
Het is een domme sport voor domme mensen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
True. Vond ook goed te zien toen Bonjasky tegen Zimmerman vocht, dat hij technisch gezien gewoon vele malen beter was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Met wie ga je wel niet om?quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik was echt kanker van de kaart. Toen zag ik 4 hete chicks staan en was beetje lastig denk ik. Maar nu gingen er vier boys stoer doen, dat ik van ze af moest blijven. Dus ik ging verder met kutten, maar nu bij deze boys. Eentje likte mij toen over mijn gezicht, wat een gay. Dus ik pakte hem bij zijn kop en wilde hem met zijn kop tegen een raampje aan butsen, toen net op tijd de security van die tent hem redde.
Vervolgens een hoop bekvechten en duwen, vervolgens kwamen er minstens 10 man aankakken en kende een van die vier gasten. Beetje jammer
Ik dacht al. Ik was ook gevraagd hem weg te jagen maar de alpen waren leeg. Geen Hannibal of olifanten gezien. Hoe laat was jij er?quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb Hannibal eigenhandig tegengehouden toen die lamlul over de Alpen deze kant op kwam.
En toen droop hij af.
THE END
Zal ik je dan even snel up to speed brengen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaar
Da,s een respectloos stuk stront.quote:
Ik vind het echt vreselijk om hem te zien vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die gast heeft een prima techniek hoor. Het ziet er zo lomp uit omdat hij groot is.
quote:
Als je mentaal nog 14 bent mag het ook hoorquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar mag ik ook niet komen.. Ben 20 jaar
Ik ga er niet meer op in, want volgens menig Fok!'er is elke Fok!'er een of andere dikzak achter een computertje. Maar nee.quote:
wat is er mis met jetsers?quote:
Wacht even hoor, ik ga even mijn inbeeldingsvermogen ophalen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:39 schreef DuTank het volgende:
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je mentaal nog 14 bent mag het ook hoor
O ja hoor, tuurlijk mag je er iets van zeggenquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Mja, de keren dat mij zoiets gebeurde heb ik het niet opgezocht, maar ik vind dat ik er bewst iets van mag zeggen als een vreemde mij ongewenst aanraakt. En bij die chicks had ik ze daarvoor helemaal niet eens gezien.
En dat ben jij?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Zal ik je dan even snel up to speed brengen?
vechten is niet stoer, er over opscheppen al helemaal niet. Wees gewoon chill en dan ben je van harte welkom in singles, maar we hebben al een huisbosmongool in jouw categorie
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik was ook gevraagd hem weg te jagen maar de alpen waren leeg. Geen Hannibal of olifanten gezien. Hoe laat was jij er?
Wie dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef ripley1 het volgende:
maar we hebben al een huisbosmongool in jouw categorie
quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
En toen droop hij af.
THE END
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |