quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
Vechten is voor kansloze paupers die verbaal oincapabel zijn
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen wasquote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef RaXz het volgende:
Ik hou niet van vechten, de laatste keer deed ik niets, terwijl ze met z'n zessen waren.
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
Vechten is voor kansloze paupers die verbaal oncapabel zijn
iets anders danquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen was
Neuh, de groetjes deden je de das omquote:
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemenquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er met je echte account? En waarom?
Michielios, ben jij dat ?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer met twee vrienden tegenover 15 gestaan. Ik heb er 2 K.O. geslagen, mijn matties bij elkaar 5. Ik kwam er ongeschonden uit, ondanks een flying kick op mijn gezicht en een reeks trappen op mijn lijf daarna, toen ik op de grond lag. Ene mattie sloeg er, toen ik dus op de grond lag, 3 neer en kreeg toen zelfs eentje op zijn oog, open wenkbrauw. Toen lag hij op de grond, heb ik er twee neer geklapt en vervolgens had die andere maat van me nog wat opgelopen aan zijn heup. We liepen toen lachend weg, omdat we de helft van hun hadden neer geklapt en de andere helft hun vriendjes aan het helpen was
Geen Michielos-bullshit, maar echt gebeurd.quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iets anders dankan ik hier niet op zeggen
Dan heb je dus duidelijk geen don't-fuck-with-me uitstralingquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hmm, de laatste keer dat ik dat deed kwam er juist een gevecht van.
En toen werd je wakker en besefte je dat je toch niet Semmy Schildt tijdens een K1-finale was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Okayquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen Michielos-bullshit, maar echt gebeurd.
op 2 fronten een faalhaas...kan niet hequote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik niet
Er is op zich weinig mis met blondjes die vergeetachtig zijn. Maar dat is mijn menig.quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef ripley1 het volgende:
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemen
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laten we dan maar zeggen dat je daadwerkelijk een engeltje bent en ik absoluut niet.
Dan heb ik het netjes verwoord![]()
Nou meid, je bent geweldigquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat merk ik. Het is incapabel namelijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben verbaal oncapabel, maar toch vecht ik niet
Je vrienden zijn Steven Seagal en Dolf Lundgren?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze vergeten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is op zich weinig mis met blondjes die vergeetachtig zijn. Maar dat is mijn menig.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, het is misschien wat geflatteerd zo, maar het waren allemaal mennekes van een jaar of 17. En ja, ik ben best wel breed (DuTank he) en andere wordt De Buffel genoemdquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en besefte je dat je toch niet Semmy Schildt tijdens een K1-finale was.
Mja, de keren dat mij zoiets gebeurde heb ik het niet opgezocht, maar ik vind dat ik er bewst iets van mag zeggen als een vreemde mij ongewenst aanraakt. En bij die chicks had ik ze daarvoor helemaal niet eens gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.
58kg?quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk serieus, no offense, dat het ook vaak aan de persoon zelf ligt die in ruzies verzeild raakt. Ik heb echt zelden zoiets meegemaakt en als iets om me heen gebeurd dan meng ik me er niet in tenzij het natuurrlijk om goede vrienden gaat. Ik ga het gewoon uit de weg, geen zin in. Laf? Neuh. Verstandig.
Ik ben wel een aantal keren tussen mensen ingesprongen of heb mensen tegen moeten houden, en dat doe ik dan ook wel gewoon met m'n 58kg... hetgeen zo'n schattig lachwekkend gezicht is blijkbaar dat ze ophouden met vechten
(Krijg je als je foute vrienden hebt gehad.... dan moet je dat wel eens doen.... maar o wat was ie leuk....
....
.... )
Michielios? Is dat de leadklapper van de josti-band?quote:
Dat zeker! Ik was er toen ook vaak op uit eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een aantal keren tussen mensen ingesprongen of heb mensen tegen moeten houden, en dat doe ik dan ook wel gewoon met m'n 58kg... hetgeen zo'n schattig lachwekkend gezicht is blijkbaar dat ze ophouden met vechten
(Krijg je als je foute vrienden hebt gehad.... dan moet je dat wel eens doen.... maar o wat was ie leuk....
....
.... )
quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ingelogd op laptop die ik nu al 2 dagen thuis heb vergeten dus even onder een kloontje, totdat ik slim genoeg ben om hem wel mee te nemen
quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je vrienden zijn Steven Seagal KF en Dolf Lundgren SSB ?
Das mooi meegenomen.quote:
1.83m en 58kgquote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
58kg?
Volgens mij heb ik een verkeerd beeld van jou.. Ik dacht dat je 1m90 was en een echte knuffelbeer
quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
op 2 fronten een faalhaas...kan niet heTijd voor een woordenboek of een lesje karate
Wat heb je wel niet gedaan om 15 man tegen je te hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vriend 3 heet White Socks.quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ooooooooohhhh, jullie zijn indianen
Niets slechts over onze cook hequote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je vrienden zijn Steven Seagal
In het vorige topic ging het over klappen en kopstoten krijgen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
Wat een gewelddadige TT!
Gezelligquote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef RaXz het volgende:
[..]
In het vorige topic ging het over klappen en kopstoten krijgen.
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaatquote:
Echt nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m en 58kgDa wiste gij best jonguuuuhhh!
Die weerswaarschuwingen van het KNMI zijn ook speciaal voor mij zodat ik binnenblijf!
Was dat sarcastisch om mij duidelijk te maken dat iemand die klappen krijgt er echt niet altijd om vraagt? Of was dat serieus koninkjelief?quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik was er toen ook vaak op uit eigenlijk.
Vrouwen kunnen het nietquote:
Of Jean Claude Van Damme.quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja mofo, nu quote je mn zin zo dat ie nergens meer op slaat
En Steven is een kneus in de categorie Chuck Norris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |