Zoals het een echte dame betaamtquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben netjes en kortaf geweest
r zit naast de t, foutjes mogenquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat daar woorden in staan als katakters.
Een homo brabo, hoe erg wil je het hebben?!quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef ripley1 het volgende:
Ik had het allang genuanceerd Ag3l, niet zo janken he. Je lijkt wel een brabo
Laten we dan maar zeggen dat je daadwerkelijk een engeltje bent en ik absoluut niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van beide nooit een knal gehad in de kroeg. Alleen ooit een knal gehad op straat, zomaar. En op school een keer een meisje in d'r gezicht geslagen. That's it. En ja, op karate, maar dat hoorde
Singles slow down for nobodyquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Geez ben ook effe 5 min. weg, gelijk topic vol
Het is toch ook geen Slowchatquote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef ripley1 het volgende:
Ik had het allang genuanceerd Ag3l, niet zo janken he. Je lijkt wel een brabo
quote:Op maandag 7 december 2009 15:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Dat ze je maar helemaal neerslaan *hoopt*quote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef DuTank het volgende:
De enige die hier klappen gaat krijgen, ben ik. Vanavond kickboksen
Oh, ik ben geen single meer
quote:
quote:
Ik te vaak tot ik een jaar of 25 was.quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik vecht niet zovaak meer. Vroeger wel redelijk.
Voordringers kunnen van mij klappen krijgen. Dat vind ik zulk asociaal kutgedrag.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat ze je maar helemaal neerslaan *hoopt*
Ja, dat doe ik dus eigenlijk ook. Ik vind het zo verschrikkelijk ordinair om als meid te vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:24 schreef ripley1 het volgende:
Ik vecht nooit. Ik heb wel eens van wat meiden een sigarettenpeuk in mijn gezicht gedrukt gekregen en die kopstoot dus, maar dan ga ik toch niet als een ordinair viswijf staan vechten. Ik haal dan gewoon de portier of de barman en leg het uit.
ik ook niet. Maarja, ik ben dan ook bijna ziekelijk conflictmijdend.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb gewoon een ontzettend don't-fuck-with-me uitstraling
Hoef alleen maar te dreigen met vechten en de ruzie is gesust![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen?
Best jammer hoor, zou best wel es willen weten hoe het voelt om een enorme vuistslag uit te delenquote:
Hmm, de laatste keer dat ik dat deed kwam er juist een gevecht van.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb gewoon een ontzettend don't-fuck-with-me uitstraling
Hoef alleen maar te dreigen met vechten en de ruzie is gesust![]()
Nog steeds!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally
Ook in de categorie vroegah
nog een hierquote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen? Afgezien van een corrigerende tik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik dan echt de enige man die nog nooit klappen heeft uitgedeeld of gekregen? Afgezien van een corrigerende tik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet. Maarja, ik ben dan ook bijna ziekelijk conflictmijdend.
Niet langer incognito?quote:
Ja hoe zacht kun je 't hebben?quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een homo brabo, hoe erg wil je het hebben?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |