Ja, die botte eerlijkheid kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, leuk is datBen ook wel eens in een kroegje geweest en daar een hele tijd met de barvrouw gekletst want die had meer te vertellen dan mijn brabantse date
En zij nog stiekem toen we weggingen "Jij bent veel te leuk voor die saaie joh"
Hoe krijg je dat voor elkaar! Zelfs ik krijg nooit meppen in de kroeg...quote:Op maandag 7 december 2009 14:57 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, is me een keer gebeurd. Maar dat was geen amsterdammer, maar een brabo op vrijgezellenuitje
brabo's zetten echt vaak een G achter de R, biergggggggquote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
'
Geen wonder... Sinds wanneer zit er een g in "bier"?
Ik heb 1 dvdquote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij gaat uit van de slechtheid van de mens? sommige mensen kopen nog dvd's
Ik heb idd nooit wat over mijn zachte G gehoord in amsterdam of de randstadquote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, de hele stad draait op dagjesmensen en toeristen, we weten niet beter.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik in de kroeg verzocht werd mee naar buiten te gaan om het uit te vechten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar! Zelfs ik krijg nooit meppen in de kroeg...
Okee, dat lieg ik.. ruim een week geleden nog
Hij stond tegen me aan te rijen in d ekroeg en na 4 keer netjes vragen of ie van me af wilde blijven werd ik de 5e keer kwaad en zei "Doe niet zo asociaal". En dat was kennelijk een kopstoot waardquote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar! Zelfs ik krijg nooit meppen in de kroeg...
Okee, dat lieg ik.. ruim een week geleden nog
Maar jij praat dan ook totaal niet met een zachte g.quote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit wat over mijn zachte G gehoord in amsterdam of de randstad
Ik vind een zachte G ook wel liefquote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit wat over mijn zachte G gehoord in amsterdam of de randstad
BIj meisjes, ja, bij jongens:quote:
Jij met je deventerquote:Op maandag 7 december 2009 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik in de kroeg verzocht werd mee naar buiten te gaan om het uit te vechten.
Maar dat was dan ook in Deventer.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te rijen in d ekroeg en na 4 keer netjes vragen of ie van me af wilde blijven werd ik de 5e keer kwaad en zei "Doe niet zo asociaal". En dat was kennelijk een kopstoot waard
De openingszin " Slik je?" wordt dan ook niet zo gewaardeerd over het algemeen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Heerlijk zulke mensen!
Ik stond gewoon wat te flirten in de kroeg.. en voor ik het wist had ik een pets op mijn wang
Daar denken veel mensen anders overquote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar jij praat dan ook totaal niet met een zachte g.
Bepotelen en flirten is 2quote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Heerlijk zulke mensen!
Ik stond gewoon wat te flirten in de kroeg.. en voor ik het wist had ik een pets op mijn wang
Hmmm, denk dat ik die nog best zou kunnen gebruiken.. Op de een of de andere manier kan ik bijna alles flikken in de kroegquote:Op maandag 7 december 2009 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
De openingszin " Slik je?" wordt dan ook niet zo gewaardeerd over het algemeen.
lekker ventje was dat danquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Bepotelen en flirten is 2
En ik zei alleen maar doe niet zo asociaal en toen brak ie mijn neus
Awww, dat is dan wel weer een beetje te erg...quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een gozer die dat als openingszin tegen mij zou gebruiken, serieus wel een knal voor zijn kanis zou geven.quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, denk dat ik die nog best zou kunnen gebruiken.. Op de een of de andere manier kan ik bijna alles flikken in de kroeg![]()
Alleen niet met meerdere meiden op 1 avond zoenen blijkbaardie 1e vond het niet zo prettig om mijn tong in een ander te zien hangen..
Wat een idiootquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef ripley1 het volgende:
[..]
zwak.. bij mij hadden ze er nooit zoveel problemen meequote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, denk dat ik die nog best zou kunnen gebruiken.. Op de een of de andere manier kan ik bijna alles flikken in de kroeg![]()
Alleen niet met meerdere meiden op 1 avond zoenen blijkbaardie 1e vond het niet zo prettig om mijn tong in een ander te zien hangen..
Net zozeer bullshit als dat je met een Amsterdams accent op je muil geslagen zal worden.quote:Op maandag 7 december 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, de hele stad draait op dagjesmensen en toeristen, we weten niet beter.
Ik heb nog nooit een pets of wat dan ook gehad in een kroeg, van een vrouw dan.quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Awww, dat is dan wel weer een beetje te erg...ik had het nog zelf verdient om een handafdruk op mijn wang te krijgen..
Ik ben beleefd en zeg "Graag".quote:Op maandag 7 december 2009 14:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
'
Geen wonder... Sinds wanneer zit er een g in "bier"?
Dat zou ik ook onzinnig vindenquote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben beleefd en zeg "Graag".
\Zou ik daarom uitgelachen worden? Omdat ik beleefd ben en ze dat niet gewend zijn daar?
Sommige mannen gedragen zich dan ook zodanig onbeschoft, dat het een reflex moet zijn, bij dat soort gedrag een knal uitdelen. Al is het vooral om hem in een keer duidelijk te maken dat je van dat gedrag niet gediend bent en hem even voor schut te zetten.quote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pets of wat dan ook gehad in een kroeg, van een vrouw dan.
Ruzie met jongens is een ander hoofdstuk
Ty-pisch Brabants inderdaad. Saai en een kopstootje waardquote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Hij stond tegen me aan te rijen in d ekroeg en na 4 keer netjes vragen of ie van me af wilde blijven werd ik de 5e keer kwaad en zei "Doe niet zo asociaal". En dat was kennelijk een kopstoot waard
Een G achter een R? Dat zijn geen Brabanders die dat doen, maar mensen met een spraakgebrek! En spuug jij nu op de uitsprak van Matthijs van Nieuwkerk? Geboren Amsterdammerquote:Op maandag 7 december 2009 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
brabo's zetten echt vaak een G achter de R, bierggggggg. matthijs van Nieuwkerk (geen idee waar ie vandaan komt) heeft het ook altijd over de wereld draait doorggggg
Zum kotsen.
"Graag een biertje en een cola."quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook onzinnig vindenSlaat nergens op
quote:Op maandag 7 december 2009 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een G achter een R? Dat zijn geen Brabanders die dat doen, maar mensen met een spraakgebrek!
Bafhoertjequote:
ik heb ff besloten dat hij de schijt kan krijgen, en heb m gemaild dat het niet konquote:
Dat weet ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sommige mannen gedragen zich dan ook zodanig onbeschoft, dat het een reflex moet zijn, bij dat soort gedrag een knal uitdelen. Al is het vooral om hem in een keer duidelijk te maken dat je van dat gedrag niet gediend bent en hem even voor schut te zetten.
Preciesquote:Op maandag 7 december 2009 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een G achter een R? Dat zijn geen Brabanders die dat doen, maar mensen met een spraakgebrek! En spuug jij nu op de uitsprak van Matthijs van Nieuwkerk? Geboren Amsterdammer
That's the spirit.quote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ff besloten dat hij de schijt kan krijgen, en heb m gemaild dat het niet kon
bouDquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ff besloten dat hij de schijt kan krijgen, en heb m gemaild dat het niet kon
nee, ik ben netjes en kortaf geweestquote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
That's the spirit.![]()
Heb je hem nog bedreigd?
Ik heb van beide nooit een knal gehad in de kroeg. Alleen ooit een knal gehad op straat, zomaar. En op school een keer een meisje in d'r gezicht geslagen. That's it. En ja, op karate, maar dat hoordequote:Op maandag 7 december 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een pets of wat dan ook gehad in een kroeg, van een vrouw dan.
Ruzie met jongens is een ander hoofdstuk
Ik hoop niet dat daar woorden in staan als katakters.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef boudemaniak het volgende:
Ik heb al 2.661 Woorden in m'n stageverslag, dat zijn 14.782 katakters zonder spatie
He jammerquote:
Ik overdrijf het even op basis van die ervaringen natuurlijk. Ik heb anderhalf jaar een brabantse vriend gehad en die vond ik uiteraard heel leuk en zijn beste vriend ook. Maar ik had wel moeite met de omgeving verder - de meisjes moesten bij de meisjes en de jongens bij de jongens, iedereen vond het raar dat mijn vriend 5 jaar jonger was en dat ik slecht in het huishouden was was ook geen grap.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ty-pisch Brabants inderdaad. Saai en een kopstootje waardJa. Typisch. Inderdaad. Ik denk dat ik ga verhuizen voorr ik ook een kopstoot krijg!
Nou ik weet niet waar jij geweest bent maar ik dat soort dingen nooit meegemaakt of bij anderen gezienquote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Graag een biertje en een cola."
Is dat zo onzinnig? O wacht, dat hoort zo daar he: Eey teringwijffie! Pilsie en een colaatje, snel he!
Soms schieten woorden gewoon tekort he.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben netjes en kortaf geweest
Ja en als voorbeeld voor iemand met een slechte uitspraak dan trekt hij als Amsterdammer zelf een andere amsterdammer door de modder!quote:Op maandag 7 december 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PreciesBeetje sneu om Brabanders te bashen op een kopstoot die je ooit gehad hebt, een slechte date en een g die ze overal achterpleuren wat helemaal niet zo is
Al die dingen zetten extra argumenten op mijn lijstje
Weeeeeeeer deze trieste discussie.
Ach, het zal ervaring zijn, zoals de meeste van dit soort verhalen, ik heb het echt vaak genoeg meegemaakt bij concerten en festivals dat ik echt iets had van "ok, ik ga hier weg" nadat ze het doorhaddenquote:Op maandag 7 december 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zozeer bullshit als dat je met een Amsterdams accent op je muil geslagen zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |