quote:Op maandag 7 december 2009 15:38 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb Hannibal eigenhandig tegengehouden toen die lamlul over de Alpen deze kant op kwam.
Ik zei: EY, BEK HOUWE Gij en snel terug!
En toen droop hij af.
THE END
Sterk hoorquote:
Oh ik heb nog niet het genoegen gehad met hem/haar (ik gok hemquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vast op het politiebureau voor niks !! de topicstarter...
quote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geef eens een voorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geef eens een voorbeeld.
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in, want volgens menig Fok!'er is elke Fok!'er een of andere dikzak achter een computertje. Maar nee.
Dat dacht ik al. Ik kwam pas na de siesta. Ik dacht die hannibal wacht maar even met zijn dierentuin.quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.
Wat een xxx is het ook hèquote:Op maandag 7 december 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Embarassing Bodies gekeken zeker?quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!
Dat ZIET ER NIET UIT!!!!!
Doe 'nsquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.
F!? Op jouw lijfje?quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heul niet, als ik een strak shirtje aanheb en mijn tieten vooruitsteek lijkt het ook net of ik cup F heb hoor.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Jij jester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Only Fquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nere, jij doet dat hier. Da's inderdaad heel andersquote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef DuTank het volgende:
Maar voor de duidelijkheid: ik ben niet zo'n vechter verder. Kickboksen is mijn hobby en doe dat als sport en niet zoals die opgefokte mocro's daarna stoer gaan doen in de stad
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechtenquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
DuTank deelt lyrieke klappen uit!
En daarna een olifantensteak eigenhandig klaargemaakt voor de lunch!quote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Rond 14:00 ongeveer. Eerst ff ontbijt gemaakt natuurlijk.
Trying...not...to...get...mental...image..quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechten
En dat allemaal door Fok!
Kweenie. Hubbie was aan het zappen. En riep TIETUH!!!quote:
* Kluts kijkt verlekkerd naar Rip terwijl ze haar tieten vooruitsteek en wat omhoogduwt.quote:
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Tally het volgende:
Ik zag gisteren leeg gelopen jetsers!
Dat ZIET ER NIET UIT!!!!!
Dat is genoeg weet ik uit ervaring.quote:
Ik zou voorover vallen, denk ik.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
F!? Op jouw lijfje?
Lijkt me prachtig.
Ik ben redelijk welbespraakt lieve schat. Maar niet als ik heb gezopenquote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hij leert het wel, straks is ie zo welbespraakt dat ie nooit meer hoeft te vechten
En dat allemaal door Fok!
maar dan iig zacht terecht komenquote:
och.. als je ze groter hebt, kan je ze als sjaal gebruikenquote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is genoeg weet ik uit ervaring.
Die neem je mee in een doosje?quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'
Wie was dat net op de foto dan?quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik heb gewoon een bredere bouw, dat verschilt per persoon. En ja, dat wilt alleen maar zeggen dat ik door het fitness en kickboksen wel een klap kan uitdelen hoor.
Dus jij hebt tieten?quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik heb gewoon een bredere bouw, dat verschilt per persoon. En ja, dat wilt alleen maar zeggen dat ik door het fitness en kickboksen wel een klap kan uitdelen hoor.
Werk je op een instituut voor borstkanker o.i.d.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks geamputeerde versies. Op zich ook geen beeld waarvan je zegt: "JAAAAA NUECKEN!!!!!!!'
Net als een schaapjequote:
Terugstuiteren!quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dan iig zacht terecht komen.
Laboratorium. Pathologisch (onder andere)quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Feitosa het volgende:
Werk je op een instituut voor borstkanker o.i.d.
Booooiiinnnngggggggggg!!!!!!!quote:
heel fijn, nu kan ik de speculaaskruimels op gaan ruimenquote:
Breed zijn staat niet gelijk aan zwaar gespierd zijn. Mijn lichaam is niet afgetraind, maar ik ben echt wel sterkquote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was dat net op de foto dan?
Want dat was meer een gespierde spijker die aan het schriele schavotje genageld was.
Waar waren de spieren? This bragging is worthless without proper pics!
En wat doe je daar voor werkzaamheden?quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laboratorium. Pathologisch (onder andere)
quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |