1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft 1 overhemd. Met print.
Maat Lmeer weet ik er nie van
Een vrouw mag toch dromen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die met streep is mooi Q!
Roze staat niet elke man en ik zie MM daar ook niet echt voor aan eigenlijk
Ik zie wat je er mooi aan vindt maar ik hou niet van paars. En toen kocht mijn meneer een pak met een paarse streepquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
http://www.dress-for-less(...)cat_sel=4;main_cat=2
IK BEN VERLIEFD!
Draagt ie dat dan ook? Hij is toch vrij conservatief op dat gebied?quote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
http://www.dress-for-less(...)cat_sel=4;main_cat=2
IK BEN VERLIEFD!
Ik ben gek op paarsquote:Op maandag 7 december 2009 15:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie wat je er mooi aan vindt maar ik hou niet van paars. En toen kocht mijn meneer een pak met een paarse streep
Roze is uit den boze. Paars gaat ie wel doen denkquote:Op maandag 7 december 2009 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Draagt ie dat dan ook? Hij is toch vrij conservatief op dat gebied?
Ze hebben trouwen wel veel zeg!
Brrrrquote:Op maandag 7 december 2009 15:05 schreef JJH het volgende:
http://www.dress-for-less(...)at_sel=11;main_cat=2
Dat ze dat durven te verkopen.![]()
Zeg dat. Vaak zo bij outlets. Had ik toen bij Batavia stad in Lelystad ook. Allemaal straight forward en geen gekken dingen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Brrrr![]()
Bij de nette overhemden zit er trouwens weinig vernieuwends bij. Allemaal erg standaard.
Bataviastad, Rosada Outlet. Het is allemaal niks.quote:Op maandag 7 december 2009 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat. Vaak zo bij outlets. Had ik toen bij Batavia stad in Lelystad ook. Allemaal straight forward en geen gekken dingen.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bataviastad, Rosada Outlet. Het is allemaal niks.
uhu. Maar echt iets leuks hebben ze er nietquote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was leuk om er eens een keertje geweest te zijn...
aarle rixtel -> Brabantquote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef P.F het volgende:
In welke plaats/provincie ligt het Dierenthuis?
Aarle Rixtel, Noord Brabantquote:Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef P.F het volgende:
In welke plaats/provincie ligt het Dierenthuis?
picssssssssssssss na afloopquote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
Ik heb a.s. zaterdag een gala by the waySpannend
!
quote:Op maandag 7 december 2009 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
2 meter lang, verder normaal postuur.
Boordmaat 44/45, "mouwmaat" 7 (langer dus)
Broeken 36/38
Pantalonlengte 110.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pakken.
Al heb ik vaak geen jasje aan, wel altijd een pantalon met een net hemd, en een pullover ofzo.
Jasjes vind ik vaak onhandig in de auto.
heb ik gezien!!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
picssssssssssssss na afloop
Ik heb de mijne ook gepost
Ja is goedquote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een open sollicitatie.quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zeg eeeeeeeeh... hoe serieus is je verloving met Cat22????![]()
(in het verhaal zou het nog best eens zo kunnen zijn dat jij een buitenechtelijke verhouding krijgt met... eh... MIJ!...)
quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemiddag.
Even een goedkope snelle terugvindpost.
Tot later.
Ik! heel veel zelfs...quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is goed
Heeft er iemand toevallig nog een jurk over in ±maat 36
quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik dit zien als een open sollicitatie.
nou ja, over, over... te leen eventueel...quote:
voor je terug bent is het misschien alweer een volgend deel!quote:Op maandag 7 december 2009 15:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemiddag.
Even een goedkope snelle terugvindpost.
Tot later.
Waar? Heb ze gemistquote:Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
Rotterdam, maar zit denk ik al vol?quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaaah! Komt er iemand toevallig vanuit Amsterdam met de auto?!
Nou ja, ik weet natuurlijk niet hoe vreselijk gala gala bij jou is... Ik heb wel veel jurken/jurkjes die ik weinig draagquote:
Ik wil de brandstofkosten/parkeerkosten dan natuurlijk delen, lijkt mij logisch!quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam, maar zit denk ik al vol?
Greys? Zit ik vol?
Hij moet echt tot op de grond zijn, jurk van de vorige keer aandoen is een beetje.. Raar? Zelfde jurk, zelfde mensen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet natuurlijk niet hoe vreselijk gala gala bij jou is... Ik heb wel veel jurken/jurkjes die ik weinig draag
maar sowieso wel 1 zwarte jurk, en een bruine (geknoopte/gehaakte) die ik naar een gala ooit aan heb gehad. Maar in amsterdam heb je vaak voor 10-20 euro al een leuke jurk joh!
Nou ja, je doet in elk geval schattigquote:
oh, tot op de grond weet ik niet... denk ik niet eigenlijk. En waarom raar? desnoods met een stola/ander tasje ofzo? Wie let daar nou op? (ik niet denk ik...)quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij moet echt tot op de grond zijn, jurk van de vorige keer aandoen is een beetje.. Raar? Zelfde jurk, zelfde mensen?
Parkeren is daar gratis en brandstof ookquote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil de brandstofkosten/parkeerkosten dan natuurlijk delen, lijkt mij logisch!
Drie of vier uit Rotterdam e.o. hebben we jaquote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdam, maar zit denk ik al vol?
Greys? Zit ik vol?
écht gala dus? Black tie? Vrouwen avondjurk en handschoentjes en mannen rokkostuum en smoking en gelakte schoentjes?quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij moet echt tot op de grond zijn, jurk van de vorige keer aandoen is een beetje.. Raar? Zelfde jurk, zelfde mensen?
Nou ik dacht inderdaad meer dat ze dan gewoon trein naar Rdam paktequote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie of vier uit Rotterdam e.o. hebben we ja
Maar via Amsterdam is voor ons ook niet écht handig natuurlijk.
Misschien als MissBliss gaat dat PF dan mee kan rijden?
wel je eigen termen blijven bezigen hequote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik dacht inderdaad meer dat ze dan gewoon trein naar Rdam pakteDas prima te doen vanuit A'dam, stuk daarna lijkt me met OV veel kutter.
Ik weet niet wie er gaat en wie er met mij mee wil.
Die van mij wil misschien ook mee
quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik dacht inderdaad meer dat ze dan gewoon trein naar Rdam pakteDas prima te doen vanuit A'dam, stuk daarna lijkt me met OV veel kutter.
Ik weet niet wie er gaat en wie er met mij mee wil.
Mijn lief () wil misschien ook mee
Mooie kerststrik!quote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Bij Ralph Lauren hebben ze ook wel mooie overhemden (en duur)
quote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
tvp
Oh! Morrie! Ik heb nog niet teruggelezen maar in Dierenthuis zit ook een hondje dat Morrie heet
quote:
Ik krijg de oproep nog thuis.quote:Op maandag 7 december 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Hoi Strega
Wanneer ga je nou precies het ziekenhuis in? En hoe lang moet je daar dan blijven denk je?
En hoe lang zal je herstel daarna ongeveer duren?
/kruisverhoor
Ooooh hij is lelijkquote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk dan!![]()
MORRIE!
http://www.dierenthuis.nl(...)a.php?bewoner_id=107
[ afbeelding ]
Leuk, zoals ie terug kletstquote:Op maandag 7 december 2009 15:43 schreef trovey het volgende:
Wil hem toch nog een keer plaatsen...deze heb ik vannacht geplaatst en omdat we dan met weinigen zijn....en ik graag met mijn katten pronk![]()
![]()
Mijn Tickeltje
![]()
Zo stom, ik had hem al gezien.quote:
De grote babbelaar hier, heb dageljks zulke gesprekjes met hemquote:
Ik heb Morrie in het echt gezienquote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schorrie en Morrie..
![]()
Oh, en dat verhaal van BommelEn Bomba
![]()
Wat zijn mensen toch ook rare, nare wezens!
Zo lang in het ziekenhuis?quote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik krijg de oproep nog thuis.
Maar het zou meteen na de feestdagen worden.
Nou 3 a 4 weken lig ik er zo weer, hij wil me sowieso al een paar dagen voor de operatie opnemen.
Herstel daarna? Nog geen idee, ligt eraan of het lopen enzo wat gaat lukken.
Maar als het dan toch moet, maar meteen in het begin van het jaar en dan hoop ik 30 januari met m'n verjaardag weer thuis te zijn.
Dan gaan we meestal een paar daagjes weg met de honden, maar dat zit er dit jaar niet in
quote:Op maandag 7 december 2009 15:56 schreef ElisaB het volgende:
Als het zo doorgaat heb ik mijn auto van onder tot boven vol met handdoeken
Klopt, zo één hebben wij hier ook önze brulboei", echt MAUWMAUW, of er een kater van 10 meter de kamer inkomt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef trovey het volgende:
[..]
De grote babbelaar hier, heb dageljks zulke gesprekjes met hem.....met Palle de rode ook maar dat is meer schreeuwen tegen elkaar
...hij schreeuwt om voer en ik schreeuw terug dat hij zijn b*k moet houden omdat meneer al een kwartier zit te brullen
maar die gaat gewoon door net zolang dat je wanhopig een greep in de brokkenbak doet en hem voor de tigste keer die dag voer geeft.
, hij wint altijd
![]()
Waar wonen ze? In jouw regio daar?quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog briljante tips over wat ik aan mijn schoonouders kan vragen voor mijn verjaardag?
quote:Op maandag 7 december 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Zo lang in het ziekenhuis?
Oef... Heb je er internet? Of moeten we je dan zo lang missen?
[..]
Ik heb net een nieuwe telefoon, met toetsenbord, en mobiel internet, juit voor het ziekenhuis.
Alleen werkt het niet, gisteren nog nieuwe software update, Pagan is er nu al tijden mee bezig.
Helpdesk bij Tele2 wist het niet. 2e lijn zou terugbellen, moet nog steeds gebeuren.
We zijn nu 2 weken verder![]()
In het ziekenhuis kun je als patient in de centrale hal internetten.
Moeten ze maar even heen rollen in rolstoel.![]()
![]()
Lekkere body en andere dingen van Rituals?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wonen ze? In jouw regio daar?
Een LUSH kadobon?
Een bon voor shabushabu (nu ook in *daarbijjou!*)
bon voor wattes?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wonen ze? In jouw regio daar?
Een LUSH kadobon?
Een bon voor shabushabu (nu ook in *daarbijjou!*)
Toch niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor je terug bent is het misschien alweer een volgend deel!
www.shabushabu.nlquote:Op maandag 7 december 2009 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
bon voor wattes?
kadobonnen zijn wel een goed idee!
Niet aan mij besteedtquote:Op maandag 7 december 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
Onbeperkt sushi en tepan yaki
Alleen wel een beetje massaal.quote:Op maandag 7 december 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
www.shabushabu.nl
Onbeperkt sushi en tepan yaki
Ik ben alleen een paar keer (keer of 6quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alleen wel een beetje massaal.
Maar wel een heel leuk concept.
In je oorquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
jep, was erg tofquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In je oor
Maar wel een leuk concert??![]()
![]()
In Zoetermeer ken ik dan weer niet, daar zal het wellicht kleiner en dus ook minder massaal zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen een paar keer (keer of 6) in Zoetermeer geweest tot nu toe.
Daar vond ik het best klein en niet massaal
Lijkt me erg lekker, ik heb het in Groningen nog niet ontdekt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen een paar keer (keer of 6) in Zoetermeer geweest tot nu toe.
Daar vond ik het best klein en niet massaal
Hey je kan het ook zonder de lay out te vernaggelen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef DeZwabber het volgende:![]()
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Wij hebben een keer in Alkmaar bij een japans restaurantje gegeten...quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker, ik heb het in Groningen nog niet ontdekt.
In Zuidlaren zit wel een goed Japans restaurant.
Vrijdag avond hebben wij met schoonouder in Zuidlaren, bij NI HAOU panaramo, werkelijk verrukkelijk Thais gegeten. Ik vind Thais eigenlijk nog lekkerder dan Japans.
Agossie.quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neeheb overal spierpijn van die dronken idioten afhouden
zo, dat is me een positiviteit!quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Agossie.
Dan vergeet je in elk geval niet zo snel dat je erbij was.
Ik heb gehoord dat de voordelen zijn in Zoetermeer:quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In Zoetermeer ken ik dan weer niet, daar zal het wellicht kleiner en dus ook minder massaal zijn.
Wij zijn ooit een keer onverwachts naar shabu shabu in Rotterdam gegaan, toen we daar in de buurt waren.
Bleek dat we er een uur waren voordat de laatste ronde was. Dat was een snelle hap.
Maar in R'dam vind ik dus echt te massaal.
Goed idee om volgende keer eens naar Zoetermeer te rijden.
Ja, wij hadden vrijdag een voorgerecht met heel dus gesneden biefstuk met citroengras en basilicum en verse rode peperringetjes, heerlijk, ik wil zo weer heen!quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een keer in Alkmaar bij een japans restaurantje gegeten...![]()
![]()
![]()
kregen we vooraf heeeeeeeeeel dun gesneden rauwe biefstuk en ditto ui... zooooo lekker! (heel lang geleden was dat, toen we voor het eerst met mn stiefbroer kennismaakten... maar ik weet het nog steeds! En ik weet niet eens of het nog bestaat...)
Always look on the bright side of life...quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, dat is me een positiviteit!
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammsteinquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neeheb overal spierpijn van die dronken idioten afhouden
Volgend jaar komen ze weer naar nederland........quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, was erg tof![]()
bizar veel special effects ook, echt heel veel meer dan de voorgaande jaren
quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammstein
ja iedereenquote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammstein
Nee, denk ik ook niet, ik kreeg berichtjes via de Twiiter, voor de cd uitkwam.quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen muur meer over dan denk ik...
Dat klinkt al een stuk aangenamer.quote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de voordelen zijn in Zoetermeer:
(Vernomen van mensen die in allebei zijn geweest, ook in Rotterdam):
- Minder groot in Zoetermeer
- L-vormig dus lijkt nog kleiner
- Muziek heel zachtjes itt Rotterdam heel hard
- Parkeergarage er meteen naast met drie uur gratis parkeren
eeeh, met het risico heeeeeeeel dom over te komen;quote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja iedereen
een pit is op zih nog wel leuk, maar er zaten een paar mongolen bij die teveel gezopen hadden en niet van ophouden weten
een paar dames waren op een gegeven moment aan het huilen omdat er maar op ze ingebeukt werd, die waren natuurlijk als de dood onder de voet gelopen te worden![]()
dus, muziek leuk, mensen wat minder
moshpit,quote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeh, met het risico heeeeeeeel dom over te komen;
wat is een pit???
Ik zal wat harder typen misschien dat het helpt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
soort van massale stoeipartijenmaar er gelden altijd een paar ongeschreven regels, zoals niet slaan en als iemand valt, oprapen
gebeurt ook altijd, en iedereen is aardig en sociaal, als je niet meer wilt hoeft het niet, maar dit was gewoon krankzinnig
Ja, dat is echt niet leuk, wij hebben het bij Vera in Groningen ook weleens gehad.quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
soort van massale stoeipartijenmaar er gelden altijd een paar ongeschreven regels, zoals niet slaan en als iemand valt, oprapen
gebeurt ook altijd, en iedereen is aardig en sociaal, als je niet meer wilt hoeft het niet, maar dit was gewoon krankzinnig
Hm... Ja ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, tot op de grond weet ik niet... denk ik niet eigenlijk. En waarom raar? desnoods met een stola/ander tasje ofzo? Wie let daar nou op? (ik niet denk ik...)
oh ik hoorde je niet met die piep in mijn orenquote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zal wat harder typen misschien dat het helpt.![]()
ZE KOMEN VOLGEND JAAR WEER NAAR NEDERLAND AL HEEL SNEL IN MEI!!!!!!!!!!!
ja ik kan er ook wel tegen, maar vind het asociaal als je gewoon keihard doorgaat ook al ligt iemand op de grondquote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet leuk, wij hebben het bij Vera in Groningen ook weleens gehad.
De hele zaal mee in de flow van de muziek en dan staan er idd een paar van die dronken k*t mongolen.
(Gelukkig is Pagan groot, ik nm. niet.
oh, ok...quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
OH Zwabber, daar zou ik dus echt niet tussen willen staan.quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
je wilt het geluid even uitzetten denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
écht gala dus? Black tie? Vrouwen avondjurk en handschoentjes en mannen rokkostuum en smoking en gelakte schoentjes?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik hoorde je niet met die piep in mijn oren
oeh dat zou wel gaaf zijn om dan weer te gaan
festival zeker?
Mooi! En die foto hangt bij je aan de muur?quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee geen smoking, alleen rokkostuum!
Dit is mijn jurk van de vorige keer
[ afbeelding ]
Geen leuk vintage zaakje in de buurt, waar je voor weinig iets designerachters kunt scoren?quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja ikOmdat dat gala onze eerste date was zijn er best veel foto's van
En die hangen ingelijst op mijn kamer dus ik kijk al iedere dag tegen die jurk aan
!
Maar kan hem misschien wel anders maken ja
quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi! En die foto hangt bij je aan de muur?
Raar, zo zonder hoofden...
*proest*quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon 2 asterix/obelix- poppetjes in mn kindersurprises!
Mooi! Schitterend jurk lijkt me, stola en dergelijke in afstekende kleuren en sieraden?quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee geen smoking, alleen rokkostuum!
Dit is mijn jurk van de vorige keer
[ afbeelding ]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al zietquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
PF, Loveli heeft al een paar keer aangeboden vorig jaar volgens mij dat je daar wel een galajurk van mocht lenen. Die heeft toch hele kasten vol?Ideetje?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
Die is ook heel mooi, naar idd een vlekje is zo gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al ziet(Ik heb hem wel aangehad naar die awards, maar dat was een hele chique bedoening
) Weet ook niet eens of ik hem van haar nog eens aan mag.
Dat is deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik bedacht net dat mijn vriendje misschien niet met zijn hoofd op het internet wouquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Ik hou van asterix en obelix! (hoewel dit een spanjaard en een piraat zijn...quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik krijg de laatste tijd alleen maar rare poppetjes waar je niks mee kan
Ja he! Want ik kwam laatst een hele zak asterixpoppetjes tegen die ik in belgie uit de kindersurprise had gehaald (toen stikte ik van de heimwee en at die eieren als troostvoer...quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat mijn vriendje misschien niet met zijn hoofd op het internet wou!
Niiice!quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, was erg tof![]()
bizar veel special effects ook, echt heel veel meer dan de voorgaande jaren
nee, niet leuk dat het een leuk concert was, ik haat leuke concertenquote:Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niiice!Leuk dat t een leuk concert was
Wat moohooi PF!quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al ziet(Ik heb hem wel aangehad naar die awards, maar dat was een hele chique bedoening
Dat is deze jurk:
[ afbeelding ]
oh, was het uit? Is er nog hoop? Ik heb foto's van Ll in rokkostuum gezien!quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje![]()
En ik moest lachen om "mss dat lief () opmerking van Ll.
Ist weer officieel Ll?
Whehehe, waar?quote:Op maandag 7 december 2009 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, was het uit? Is er nog hoop? Ik heb foto's van Ll in rokkostuum gezien!
Uhuh soort van jaquote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier nog geen pakje![]()
En ik moest lachen om "mss dat lief () opmerking van Ll.
Ist weer officieel Ll?
Leukquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Dat maakt de decembermaand toch ff net wat gezelliger he?
Op een vrijdagavond zegt ie..quote:
Klikkerdeklik..quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 395 bloedworst of gehaktstaaf?
heb me scheel gezocht, maar t is t waard!
Tsjek vooral de corsagesquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[sc] 395 bloedworst of gehaktstaaf?
heb me scheel gezocht, maar t is t waard!
quote:
wat moet jij dan met foto's van mij in de sneeuw?quote:
Ik zie kaartjes? Maar wat erop?quote:
Voor de koude eenzame avondjes alleenquote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat moet jij dan met foto's van mij in de sneeuw?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie kaartjes? Maar wat erop?
Leuke vriendin trouwens Llecht nog een fris dametje
quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de koude eenzame avondjes alleen
quote:
Hihi ik moest ook wel lachen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
echt, ik schoot in de lach toen ik dat zag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe 'oud' ben jij?quote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik moest ook wel lachen.
Vooral omdat ik dacht; die is nog jooohoong of ben ik nu heel oud![]()
*proest gaat lekker hier*quote:Op maandag 7 december 2009 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
echt, ik schoot in de lach toen ik dat zag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vliegtuingmeisje? ken je haar?quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Lieve foto Ll![]()
Da's idd het vliegtuigmeisje
quote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik moest ook wel lachen.
Vooral omdat ik dacht; die is nog jooohoong of ben ik nu heel oud![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dus Ll hoe oud is "ze"? Of ben ik nu te nieuwsgierig??
quote:
Nogalquote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie mezelf ook als jong... maar als dan ineens vakkenvullers mevrouw en u gaan zeggen tegen me dan kickt het er wel in...
Tegelijk gepost ook nogquote:
JAAAAAAAAAAAAA!quote:Op maandag 7 december 2009 17:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
*proest gaat lekker hier*
Zal ik trouwens asterix&obelix-figuurtje cleopatra naar je toe sturen?
*Cleopatra pakt en hem maar gauw in haar tas stopt.....*quote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
Je bent een schat!!!!![]()
25 is hier nog maar 100x verteld ofzoquote:
OOoooh dan is 'ze' maar 2 jaar jongerquote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
25 is hier nog maar 100x verteld ofzo
of die van mij liever?quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Euh ook handig doe je adres dan ff pm'en
Oeff ik ga echt de schoonheidsspecialiste aan het werk zettenquote:Op maandag 7 december 2009 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OOoooh dan is 'ze' maar 2 jaar jonger
quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Lieve foto Ll![]()
Da's idd het vliegtuigmeisje
wat is een/het vliegtuigmeisje???quote:
Dat is voor jullie een raadsel, en voor Ing en mij nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is een/het vliegtuigmeisje???
en als ik je nou foto's stuur?quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is voor jullie een raadsel, en voor Ing en mij niet
quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verfse!quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben wegeven met mevr oorflapper/krabber hier langs de DA
(hypochonder baasje of toch iets? zal het zo meteen weten) en dan kwasten euhh voorstrijken de allerlaatste keer
![]()
Tot vanaaf
Je begint het al te snappenquote:
ja, ik draai inmiddels een aantal SC mee dus ik krijg jullie door...quote:Op maandag 7 december 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verfse!![]()
[..]
Je begint het al te snappen
quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, niet leuk dat het een leuk concert was, ik haat leuke concerten
is dat van de kindersurprise? daar heb ik er ook nog een van staanquote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
Je bent een schat!!!!![]()
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?quote:
Ja...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat van de kindersurprise? daar heb ik er ook nog een van staan
*benieuwd is...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ben je lid (excuses le mot) van de "Mile High Club"?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Daar laat ik me sowieso niet over uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
* Ynske trekt tas overhoopquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...![]()
kinderachtig he eigenlijk...
maar ik vind t leuk!!!!![]()
Daar lijkt het idd. wel op.quote:
Strax even kijken, nu eerst achter de kachel, potje wokken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eentje uit de redelijk oude doosch, volgens mij van m'n eerste jaartje Lowlands:
Kwam het net weer tegen
Nee, dat is dus een nee, want anders zou hij stoer "jaquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, dat is dus een nee, want anders zou hij stoer "ja" hebben gezegd
Oehhh Lowlandsssssquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eentje uit de redelijk oude doosch, volgens mij van m'n eerste jaartje Lowlands:
Kwam het net weer tegen
quote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt tas overhoop
k heb die gast met een sieradenkistje
heb je die al?
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid wordenquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die heb ik al ja...
![]()
maar wel lief van je!!!
joh, je gaat toch naar Bejing vliegen? Is een erg lange reis he...quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid worden
Nou ja, als je hem al die tijd nog steeds hebt (al maaaanden toch inmiddels?quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is deze jurk:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb alle smurfen van AH.quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...![]()
kinderachtig he eigenlijk...
maar ik vind t leuk!!!!![]()
moet je ff een oprioepje doen in t v&atopic in OUD, daar zitten nog ruilersquote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alle smurfen van AH.
En bij de Sneeuwwitje actie was ik flauw..... ik heb zowel Sneeuwwitje als de boze heks niet
eeeeeeeeeeehquote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo, ik heb weer niks bij gelezen en nog steeds geen pc op mn werk, morgenochtend is mij beloofd, maar dat zeggen ze al sinds donderdag![]()
Hek nog wat gemist?
Voor mij ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, van een beetje bekken is nog nooit iemand doodgegaanquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij ook niet
Mooi kut, want bekken zit er niet meer in nu zeker
wel voor de foto toch?quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij ook niet
Mooi kut, want bekken zit er niet meer in nu zeker
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, van een beetje bekken is nog nooit iemand doodgegaan
Oh dat zeg ik ook altijd als het over leeftijdsverschil gaatquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...
van neuken ook niet, maar goed ik zou er niet blij mee zijn iigquote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en zoals een hele foute vriend van mij altijd zei; daar voelt die vriendin niks van...
Van neuken voel je niks?quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
van neuken ook niet, maar goed ik zou er niet blij mee zijn iig
Tja, dan ben je duidelijk nog geen John Travolta.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
het leek me duidelijk ook... en ik moet ook nog altijd lid worden
nee, dat ben ik met je eens, maar nu ging het er over dat de partner (die er dus niet bij is) er niks van voelt...quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook altijd als het over leeftijdsverschil gaat
'Daar voel je niets van'
die vriendin slimmekequote:
oh, en dat is erg!quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, dan ben je duidelijk nog geen John Travolta.
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda eiquote:
Goed idee! Doe ikquote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je ff een oprioepje doen in t v&atopic in OUD, daar zitten nog ruilers
Als de partner van niets weet is het natuurlijk wel een waarheid als een koequote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat ben ik met je eens, maar nu ging het er over dat de partner (die er dus niet bij is) er niks van voelt...
Ja, foto's van de figuurtjeseieren!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda ei![]()
Kheb nog een poes ei liggen voor in de bento van morgen
Pas op, als je Ymme tegenkomt daar, NIET op ingaan als ze iets met je wil ruilenquote:
Erhmmmmm....quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik ben live een 1 TB volume van FAT32 naar NTFS aan het converteren.
Er stond nog 500 gig data op![]()
*STIL*quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de partner van niets weet is het natuurlijk wel een waarheid als een koe![]()
Of het goed en leuk is, is een tweede, maar het is wel wáár
Oeeeeeeeh fuck me, en nu staat het er nog opquote:
Leuk en simpelquote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
k heb ook van die vormpjes voor eieren, echt tof!
kijk, k ga deze maken
[ afbeelding ]
Foto's!!!!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb dr ook nog een van die van vandaag, en van mn goed gelukte panda ei![]()
Kheb nog een poes ei liggen voor in de bento van morgen
En zo bescheiden ook!quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh fuck me, en nu staat het er nog op![]()
Wat ben ik eigenlijk toch gewoon keihard een baas
Nee, das bekend!!!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, als je Ymme tegenkomt daar, NIET op ingaan als ze iets met je wil ruilen
De eerste probeersels waren goed gelukt , alleen moesten die ineens nogal spoed in de salade toen mn ouders kwamen dus daar heb ik geen fatsoenlijke foto's van.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Ja, foto's van de figuurtjeseieren!![]()
Of had ik die van gisteren al gemist? Nee toch?
Waren die meteen goed gegaan, je eerste probeersels?
Hebbie al post?quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De eerste probeersels waren goed gelukt , alleen moesten die ineens nogal spoed in de salade toen mn ouders kwamen dus daar heb ik geen fatsoenlijke foto's van.
Denk ik.
Wel geprobeerd maar die staan nog op de cam.
Vandaag op kantoor foto's van de bento van vandaag gemaakt, dus die zal ik straks ook nog wel ff showen.
Oh damn, die ontsnapte gedetineerde, das ook weer wat moois
Nouquote:
Ik vind het stom dat je een 1TB drive had die uberhaupt FAT wasquote:Op maandag 7 december 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
Ik vond het een hele onderneming, dus ik wilde ff jubelen. Dat jullie me nou niet snappen
*KRASKRASKRAS*
Ja heuj, da was ik niet, da was die blondequote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat je een 1TB drive had die uberhaupt FAT was
Ja, ja dat snap ikquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuj, da was ik niet, da was die blonde![]()
Of ik ff een serie er op wilde zetten. ISO'tje van >4 gig. Ain't gonna work![]()
![]()
Toen maar onder een hoop 'NEE JE DOET HET NIET IK WIL NIET AL MN DATA KWIJT RAKEN'-geroep via MSN dat ding ff live geconverteerd naar NTFS
Strakquote:Op maandag 7 december 2009 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuj, da was ik niet, da was die blonde![]()
Of ik ff een serie er op wilde zetten. ISO'tje van >4 gig. Ain't gonna work![]()
![]()
Toen maar onder een hoop 'NEE JE DOET HET NIET IK WIL NIET AL MN DATA KWIJT RAKEN'-geroep via MSN dat ding ff live geconverteerd naar NTFS
Ja zeg, mogen we eens? Alsof loveless en ik het snappen als het hier 99% van de tijd over gevoelens en lactacyd gaatquote:
Neuj, gewoon ouderwets dos-promptje werkquote:
Oh ik wist niet dat dat kon met data er nog op. Handigquote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuj, gewoon ouderwets dos-promptje werk![]()
convert L: /fs:NFTS
Dan nog ff paar keer op 'Y' rammen dattie alle bestandskoppelingen en entries moet verbreken. Et voila.
Ik wist het alleen uit een boek, en het was niet aan te raden, maar om nou een halve terabyte te gaan verkassen, schijf formatteren, data weer terug verhuizen...quote:Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dat kon met data er nog op. Handig
Ho! Ik ontken ten zeerste dat het hier ooit over lactacyd gaat, je verward onze gevoelige conversatie met de advertenties die hier weleens langs komenquote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja zeg, mogen we eens? Alsof loveless en ik het snappen als het hier 99% van de tijd over gevoelens en lactacyd gaat![]()
*noteert voor in verhaal...quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Ho! Ik ontken ten zeerste dat het hier ooit over lactacyd gaat, je verward onze gevoelige conversatie met de advertenties die hier weleens langs komen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zure vrouwen met dat gezeik
Gebruik es wat meer lactacyd
Is jouw vagina al in balans LL?quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
DE NATUURLIJKE BALANS VAN JE VAGINA BEHOUDEN
Je vagina is kwetsbaar. Deze vagina stelt zich dagelijks bloot aan tal van invloeden waar je niet of nauwelijks bij stilstaat.
Onschuldige dagelijkse dingen zoals ongesteldheid, vrijen, hormonale veranderingen en sporten, kunnen allemaal invloed hebben op de weerstand van je vagina. Ook het gebruik van toiletpapier, scheerschuim voor je bikinilijn en het dragen van strings zouden de natuurlijke balans van je vagina kunnen verstoren. Daarom heeft je vagina zeepvrije producten nodig om de natuurlijke bescherming van deze intieme zone te helpen behouden.
Proefpakketje
als er iets funest is voor de natuurlijke balans van je vagina dan is het wel lactacydquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je vagina is kwetsbaar. Deze vagina stelt zich dagelijks bloot aan tal van invloeden waar je niet of nauwelijks bij stilstaat.
Onschuldige dagelijkse dingen zoals ongesteldheid, vrijen, hormonale veranderingen en sporten, kunnen allemaal invloed hebben op de weerstand van je vagina. Ook het gebruik van toiletpapier, scheerschuim voor je bikinilijn en het dragen van strings zouden de natuurlijke balans van je vagina kunnen verstoren. Daarom heeft je vagina zeepvrije producten nodig om de natuurlijke bescherming van deze intieme zone te helpen behouden.
Proefpakketje
Zie je, jij weet er veel meer vanaf dan ik!quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
Proefpakketje
Maar, toegegeven...Het staat je beeldig!quote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Die strings doen het hem hé
quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar, toegegeven...Het staat je beeldig!
[ afbeelding ]
quote:
Ja, hey. Jij benne een overhemd expert toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
de wereld is hard en gruwelijk he kerel?
erh... sure?quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hey. Jij benne een overhemd expert toch?
Het is Qwea he?quote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
erh... sure?
ik hoop dat er geen link is met mannen-strings, maar ik wacht even af nog
quote:
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zmquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
erh... sure?
ik hoop dat er geen link is met mannen-strings, maar ik wacht even af nog
Ik vind ze beiden mooiquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zm
http://www.dress-for-less(...)Pnoz0MYKxOY43QhKH6Zm
uw mening?
Doe eens laten zien wat jij zou dragen voor naar je werk/klanten en voor kerst enzo.quote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden mooimaar niet heel bijzonder eerlijk gezegd
Welke prijsklasse?quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe eens laten zien wat jij zou dragen voor naar je werk/klanten en voor kerst enzo.
Liefst 50 euro per blouse? Maar als het écht een mooie is maakt de prijs niet uit. Graag wel beneden de 100quote:
Ik wil hem graag zien maar kan hem niet openen.quote:Op maandag 7 december 2009 19:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
heb nu bijna mn eerste haakfrutsel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |