Ik ben alleen een paar keer (keer of 6quote:Op maandag 7 december 2009 16:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alleen wel een beetje massaal.
Maar wel een heel leuk concept.
In je oorquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
jep, was erg tofquote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In je oor
Maar wel een leuk concert??![]()
![]()
In Zoetermeer ken ik dan weer niet, daar zal het wellicht kleiner en dus ook minder massaal zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen een paar keer (keer of 6) in Zoetermeer geweest tot nu toe.
Daar vond ik het best klein en niet massaal
Lijkt me erg lekker, ik heb het in Groningen nog niet ontdekt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen een paar keer (keer of 6) in Zoetermeer geweest tot nu toe.
Daar vond ik het best klein en niet massaal
Hey je kan het ook zonder de lay out te vernaggelen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef DeZwabber het volgende:![]()
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Wij hebben een keer in Alkmaar bij een japans restaurantje gegeten...quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Lijkt me erg lekker, ik heb het in Groningen nog niet ontdekt.
In Zuidlaren zit wel een goed Japans restaurant.
Vrijdag avond hebben wij met schoonouder in Zuidlaren, bij NI HAOU panaramo, werkelijk verrukkelijk Thais gegeten. Ik vind Thais eigenlijk nog lekkerder dan Japans.
Agossie.quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neeheb overal spierpijn van die dronken idioten afhouden
zo, dat is me een positiviteit!quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Agossie.
Dan vergeet je in elk geval niet zo snel dat je erbij was.
Ik heb gehoord dat de voordelen zijn in Zoetermeer:quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In Zoetermeer ken ik dan weer niet, daar zal het wellicht kleiner en dus ook minder massaal zijn.
Wij zijn ooit een keer onverwachts naar shabu shabu in Rotterdam gegaan, toen we daar in de buurt waren.
Bleek dat we er een uur waren voordat de laatste ronde was. Dat was een snelle hap.
Maar in R'dam vind ik dus echt te massaal.
Goed idee om volgende keer eens naar Zoetermeer te rijden.
Ja, wij hadden vrijdag een voorgerecht met heel dus gesneden biefstuk met citroengras en basilicum en verse rode peperringetjes, heerlijk, ik wil zo weer heen!quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben een keer in Alkmaar bij een japans restaurantje gegeten...![]()
![]()
![]()
kregen we vooraf heeeeeeeeeel dun gesneden rauwe biefstuk en ditto ui... zooooo lekker! (heel lang geleden was dat, toen we voor het eerst met mn stiefbroer kennismaakten... maar ik weet het nog steeds! En ik weet niet eens of het nog bestaat...)
Always look on the bright side of life...quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, dat is me een positiviteit!
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammsteinquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neeheb overal spierpijn van die dronken idioten afhouden
Volgend jaar komen ze weer naar nederland........quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, was erg tof![]()
bizar veel special effects ook, echt heel veel meer dan de voorgaande jaren
quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammstein
ja iedereenquote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Wilde iedereen met je muurduwen? Past natuurlijk wel goed bij de nieuwe cd van Rammstein
Nee, denk ik ook niet, ik kreeg berichtjes via de Twiiter, voor de cd uitkwam.quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen muur meer over dan denk ik...
Dat klinkt al een stuk aangenamer.quote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de voordelen zijn in Zoetermeer:
(Vernomen van mensen die in allebei zijn geweest, ook in Rotterdam):
- Minder groot in Zoetermeer
- L-vormig dus lijkt nog kleiner
- Muziek heel zachtjes itt Rotterdam heel hard
- Parkeergarage er meteen naast met drie uur gratis parkeren
eeeh, met het risico heeeeeeeel dom over te komen;quote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja iedereen
een pit is op zih nog wel leuk, maar er zaten een paar mongolen bij die teveel gezopen hadden en niet van ophouden weten
een paar dames waren op een gegeven moment aan het huilen omdat er maar op ze ingebeukt werd, die waren natuurlijk als de dood onder de voet gelopen te worden![]()
dus, muziek leuk, mensen wat minder
moshpit,quote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeh, met het risico heeeeeeeel dom over te komen;
wat is een pit???
Ik zal wat harder typen misschien dat het helpt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
soort van massale stoeipartijenmaar er gelden altijd een paar ongeschreven regels, zoals niet slaan en als iemand valt, oprapen
gebeurt ook altijd, en iedereen is aardig en sociaal, als je niet meer wilt hoeft het niet, maar dit was gewoon krankzinnig
Ja, dat is echt niet leuk, wij hebben het bij Vera in Groningen ook weleens gehad.quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
soort van massale stoeipartijenmaar er gelden altijd een paar ongeschreven regels, zoals niet slaan en als iemand valt, oprapen
gebeurt ook altijd, en iedereen is aardig en sociaal, als je niet meer wilt hoeft het niet, maar dit was gewoon krankzinnig
Hm... Ja ikquote:Op maandag 7 december 2009 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, tot op de grond weet ik niet... denk ik niet eigenlijk. En waarom raar? desnoods met een stola/ander tasje ofzo? Wie let daar nou op? (ik niet denk ik...)
oh ik hoorde je niet met die piep in mijn orenquote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zal wat harder typen misschien dat het helpt.![]()
ZE KOMEN VOLGEND JAAR WEER NAAR NEDERLAND AL HEEL SNEL IN MEI!!!!!!!!!!!
ja ik kan er ook wel tegen, maar vind het asociaal als je gewoon keihard doorgaat ook al ligt iemand op de grondquote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet leuk, wij hebben het bij Vera in Groningen ook weleens gehad.
De hele zaal mee in de flow van de muziek en dan staan er idd een paar van die dronken k*t mongolen.
(Gelukkig is Pagan groot, ik nm. niet.
oh, ok...quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moshpit,
OH Zwabber, daar zou ik dus echt niet tussen willen staan.quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
je wilt het geluid even uitzetten denk ik
quote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
écht gala dus? Black tie? Vrouwen avondjurk en handschoentjes en mannen rokkostuum en smoking en gelakte schoentjes?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik hoorde je niet met die piep in mijn oren
oeh dat zou wel gaaf zijn om dan weer te gaan
festival zeker?
Mooi! En die foto hangt bij je aan de muur?quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee geen smoking, alleen rokkostuum!
Dit is mijn jurk van de vorige keer
[ afbeelding ]
Geen leuk vintage zaakje in de buurt, waar je voor weinig iets designerachters kunt scoren?quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm... Ja ikOmdat dat gala onze eerste date was zijn er best veel foto's van
En die hangen ingelijst op mijn kamer dus ik kijk al iedere dag tegen die jurk aan
!
Maar kan hem misschien wel anders maken ja
quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi! En die foto hangt bij je aan de muur?
Raar, zo zonder hoofden...
*proest*quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon 2 asterix/obelix- poppetjes in mn kindersurprises!
Mooi! Schitterend jurk lijkt me, stola en dergelijke in afstekende kleuren en sieraden?quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee geen smoking, alleen rokkostuum!
Dit is mijn jurk van de vorige keer
[ afbeelding ]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al zietquote:Op maandag 7 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
PF, Loveli heeft al een paar keer aangeboden vorig jaar volgens mij dat je daar wel een galajurk van mocht lenen. Die heeft toch hele kasten vol?Ideetje?
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef tombolafan het volgende:![]()
![]()
![]()
Die is ook heel mooi, naar idd een vlekje is zo gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nog steeds een galajurk van haar, maar die is heel mooi lichtroze dus die durf ik echt niet aan te doen, denk dat je een klein spatje witte wijn al ziet(Ik heb hem wel aangehad naar die awards, maar dat was een hele chique bedoening
) Weet ook niet eens of ik hem van haar nog eens aan mag.
Dat is deze jurk:
[ afbeelding ]
Ik bedacht net dat mijn vriendje misschien niet met zijn hoofd op het internet wouquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou! Ik hou van asterix en obelix! (hoewel dit een spanjaard en een piraat zijn...quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik krijg de laatste tijd alleen maar rare poppetjes waar je niks mee kan
Ja he! Want ik kwam laatst een hele zak asterixpoppetjes tegen die ik in belgie uit de kindersurprise had gehaald (toen stikte ik van de heimwee en at die eieren als troostvoer...quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat mijn vriendje misschien niet met zijn hoofd op het internet wou!
Niiice!quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, was erg tof![]()
bizar veel special effects ook, echt heel veel meer dan de voorgaande jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |